Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37) alamuszi válasza nb_store (#30) üzenetére


alamuszi
senior tag

Köszönöm a választ, a bizonytalan dolgokra. Ebben a történetben csak az zavar, hogy a Renew programban meglévő termékeknél, ha ilyen körülményes a regisztráció, akkor biza, egy másik kereskedő nem fogja regisztrálni ezt a terméket. Akkor ezt csak ti tudjátok megtenni, ha jól értettem, Care Pack ügyileg.

Nem győzött meg. Azt is megmondom miért:

Nem ismerni a termék előtörténetét, holott sokszor olvasható, hogy:
"vagy beragadt készlet, vagy meghiúsult üzlet miatt váltak a program részévé, illetve előfordul, hogy bemutató/minta darabok voltak, vagy éppen kifutott konfigurációk/modellek."
De ezek szerint, ez lehet, hogy így van, és a hangsúly a lehet-en van. Akkor ha egy termék karcos, esetleg makulátlan, ezek nem meghiúsult üzletből, vagy visszamaradott készletből lehetnek, vagy nem mindegyik abból.
Én nem vagyok ellene ennek a programnak, és nem mondom, hogy nem éri meg, csupán azt, hogy közel nem új termékek 100 %-ban. Valamint, azt mondom, hogy-ha Ti és azon szerződött felek képesek kicsikarni engedményeket a HP-től, akkor nem mondhatom, hogy bemegyek egy Soproni PC boltba, akik HP partnerek, és megkérem szépen hogy rendeljen az adott nagykertől egy Care Pack-et, ilyet és ilyet, és adott konstrukcióval.
Persze, ha tévedek, és bármely HP partner megteheti, ezt. A másik oldala, hogy, ha ezt ismeri elismeri az összes HP szerviz, aki Magyarországon van. És nem kell semmi macera hozzá, akkor előre is bocsának a felvetésemért. Akkor más a helyzet.

Köszönöm, kimerítő válaszod, mégegyszer.

t400

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.