Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12401) Fleto93 válasza Fleto93 (#12398) üzenetére


Fleto93
tag

Áttettem India profilra, megy a VOLTE és a VOWIFI is SIM2 slotban.

#12399 dreko VOWIFI kapcsoló be van neked kapcsolva a beállításokban?

[ Szerkesztve ]

(#12402) Fleto93 válasza dreko (#12399) üzenetére


Fleto93
tag

Esetleg tűzfal beállítás is lehet a hálózatodon: [link]

(#12403) dreko válasza Fleto93 (#12401) üzenetére


dreko
aktív tag

(#12404) tomp válasza dreko (#12403) üzenetére


tomp
félisten

Előfordulhat, hogy a wifi router nem engedi ki a VoWiFi-hez a portot.

(#12405) dreko válasza tomp (#12404) üzenetére


dreko
aktív tag

Köszönöm a tippet, melyik portot nyissam?

(#12406) dreko válasza dreko (#12405) üzenetére


dreko
aktív tag

pár nap fejtörés és egy wipe cache kellett, remekül szuperál... :)

[ Szerkesztve ]

(#12407) bozont


bozont
veterán

Megjött a 9.0.6

(#12408) szpali válasza bozont (#12407) üzenetére


szpali
addikt

Nekem is, pénteken.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro/Mi13 || MBP M1 Pro 14 || Philips 55OLED805 | Denon X2400 | Wharfedale Diamond 240+220C+220+10.GX || Signum Z28NEL & Bertone Cabrio Z18XE

(#12409) eisento


eisento
addikt

Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi

(#12410) Fleto93 válasza tomp (#11994) üzenetére


Fleto93
tag

Szórakoztam a Digi miatt profil váltogatással (OEM PTCRB <-> India-Volte-Vodafone), és voltam olyan barom, hogy ész nélkül követtem az eredeti lépéséket és szorgosan nyomkodtam a remove gombot is...

Vissza lehet szerezni valahogy a törölt profilokat? :D

A legfrankóbb az lenne, ha nem kéne factory resetelni...

(#12411) tomp válasza Fleto93 (#12410) üzenetére


tomp
félisten

Sajnos csak egy full zip telepítése hozza vissza. Máskor figyelmesen olvasd el.:)

(#12412) Fleto93 válasza tomp (#12411) üzenetére


Fleto93
tag

Köszi! Full zip alatt OOS-re gondolsz? Mert az próbáltam a honlapról letölteni, és update-ként behúzni, de nem segített...

(#12413) Fleto93


Fleto93
tag

No, előremenekülésként egy open beta segített.

(#12414) tomp


tomp
félisten

Azt hiszem lassan búcsúzom az első OnePlus telefontól. Jó volt az 5-ös modell de hát váltani kellett. Ez marad a családban én pedig tegnap este óta már a 7 Pro-t fogdosom. :D

(#12415) Laci.M


Laci.M
senior tag

Sziasztok,

Júliusban lesz 2 éves a Oneplussom és le fog járni a biztosításom. A kijelző sarka be van törve 2 helyen, úgyhogy visszaküldöm biztosításba, hogy kicseréljék.

Van valakinek tapasztalata a biztosítással kapcsolatban? Illetve kissé kopottas a hátlap. Ilyen esetben azt is cserélik ha megírom nekik? (pedig mindig tokban volt).

Az akksi 83%-os, szerintem azt nem cserélik :((

Fontos lenne, hogy jó állapotban, minőségi javítást kapjon a telefon, mert úgy mint a Oneplus 3-am, az 5-öt is a családban használjuk tovább, mert nagyon jó telefonok.

Előre is köszi!
--------------

tomp sok sikert az új Oneplushoz, én szerintem MI9-re váltok a QI hiánya miatt. Kocsiban és irodában sokkal kényelmesebb mint a gagyi kábeles megoldás.

Üdv: Laci

Aláírás

(#12416) tomp válasza Laci.M (#12415) üzenetére


tomp
félisten

A hátlap nekem is meg van kopva a kamera fölötti antenna csíknál pedig tok van rajta. Szerintem a tok alá kerülő kosz szép lassan kikoptatta.
Nálam most éppen 80%-os az akksi de volt már 78% is. Arról készítettem képernyőmentést is. Pár nap múlva jelzem a garanciás akksi cserét nekik. Kíváncsi leszek cserélik e.

Azért az a gagyi kábeles megoldás 6A-el tölti a telefont. :D
Azért a 7 Pro után az 5-ös hát szegényke. Olyan retró hatást kelt.

(#12417) Macika66 válasza Laci.M (#12415) üzenetére


Macika66
addikt

Kérhetsz fizetős akksi-cserét is, nincs 20€ a csere. Megéri szerintem...

(#12418) dreko válasza Macika66 (#12417) üzenetére


dreko
aktív tag

Tényleg érdekelne a folyamata az akksi cserének garanciális időn belül.
Mennyi a futár költség, ertesitenek-e ha nem garanciális, stb..

(#12419) tomp válasza dreko (#12418) üzenetére


tomp
félisten

Az imént adtam le a garanciális akksi cserére az igényt. Meglátjuk mi lesz. :)

(#12420) Macika66 válasza dreko (#12418) üzenetére


Macika66
addikt

Nem úgy gondoltam. A garis javítással egyidőben, AMELLÉ kérhetsz fizetős javítást is.

Az új akksi talán 16-17 € körül van...

[ Szerkesztve ]

(#12421) Stauffenberg válasza tomp (#12419) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Nekem 5 nap múlva jár le a 2 év gari és jó lenne tudni mire számítsak. :) Én is cseréltetném.

(#12422) Kirikaeshi válasza Stauffenberg (#12421) üzenetére


Kirikaeshi
csendes újonc

Nekem egy héten belül megcsinálták az akksicserét garanciában ingyen, még a futárt se kellett fizetnem. Ajánlom mindenkinek.

(#12423) dreko válasza Kirikaeshi (#12422) üzenetére


dreko
aktív tag

milyen állapotban volt az akku mikor kiküldted a telefont?

(#12424) Kirikaeshi válasza dreko (#12423) üzenetére


Kirikaeshi
csendes újonc

Nem tudom, csak egy screenshotot küldtem, a 3.5 órás SOT-ról és jóváhagyták a kérelmet.

(#12425) Albigator


Albigator
őstag

Na hamár megint előjött az akksi téma meg SOT. Megnéztem mit tud az 1.75 éves OP5-öm (2 aktív SIM-el). Megjegyzem azt h az akksi állapota 87% is volt, "szoftveres újra kalibrálás" után 88%, de mostanra pedig 89%-ra mászott fel valahogyan... :F
Bő másfél nap alatt: 10:15p SOT.

(Csak alkalmazások megjelenítése.)

Gondolom nekem így nem garis a telefonom akku szempontjából. ;]

[ Szerkesztve ]

(#12426) tomp


tomp
félisten

A szerviz nyugtázta az akksi cserét. Holnap veszi át a UPS a telefont.:)

(#12427) Laci.M válasza tomp (#12416) üzenetére


Laci.M
senior tag

A kábeles töltésről már volt szó itt korábban. Imádom magát a Oneplus gyorstöltési módját, de a gyári kábel rövid, és az abszurd, hogy speckó kábelt, és töltőt vegyek otthonra, szülőkhöz,kocsiba, irodába aranyáron... Ráadásul egy esetleges telefoncsere után kb semmire nem megyek a csak saját magával kompatibilis töltési móddal. Inkább a rosszabb QC-ot választanám. Otthonra, szülőkhöz továbbra is marad a kábeles megoldás (javarészt ugreen, meg blitzwolf töltőkkel és kábelekkel) irodába, kocsiba viszont QI a jobb megoldás, mert az időm nagy részét a gyár termelési részében töltöm, állandóan ingázok az iroda és a termelés között. A kocsiba mindig megy a waze, unom, hogy naponta többször kell dugdosni a kábelt. A gyári hálózati töltőt eddig jó, ha használtam 3X a 2 év alatt, és előtte a Oneplus 3-ét se használtam többször. Sokkal egyszerűbb egy 3 slotos ugreen töltőt használni, úgyis kell több eszköznek, páromnak is töltő.

Aláírás

(#12428) dreko válasza tomp (#12426) üzenetére


dreko
aktív tag

szia

légyszíves segíts nekem az angolul megfogalmazott igény azonosítható adatok nélküli megosztásával. Mivel tudtad indokolni az elhasználódást?

nem merek belefogni, csak pár szóba, ha kérhetem.

akár privát üzenetben...
köszi
dreko

[ Szerkesztve ]

(#12429) tomp válasza dreko (#12428) üzenetére


tomp
félisten

OnePlus Diagnostic appról mellékeltem a fotót ahol 79%-ot írt ki e mellé leírtam, hogy az akksi kapacitása 2600mAh. Semmi mást nem írtam.:)

(#12430) csonka


csonka
tag

Na, erre kíváncsi leszek. Írtam Nekik én is a 78%-os akksimmal.

(#12431) tomp válasza csonka (#12430) üzenetére


tomp
félisten

Ma adtam le a telefont a csomag leadó ponton. Úton van. Mire hazaértem ott volt a UPS átvenni a csomagot. Mondtam, hogy épp most adtam le mivel útba esett. Király, úgyis oda megyek innen. :D

(#12432) Hujikolp


Hujikolp
őstag

Nekem beégett a kijelző a Waze használattal. Csináltam róla egy képet és írtam, hogy az akku is elég gyenge már a napi használatban, habár a diagnosztika 85%-ot ír.
Elfogadták a kérelmet.
Hétfőn leadtam Vecsésen a ponton, kedden (ma) meg is kapták, meg is csinálták, és feladták a futárnak is. Holnap lehet, hogy meg is jön :Y

(#12433) tomp válasza Hujikolp (#12432) üzenetére


tomp
félisten

Tegnap adtam le de még mindig nem frissült a csomag állapota. OnePlus oldala: elfogadták a garanciás kérelmet, emailben elküldték az infókat. Azaz még az első pontnál áll.
UPS tracking: csomag leadva a UPS ponton tegnap délután.

(#12434) gezatata


gezatata
aktív tag

Sziasztok!
érdeklődnék, hogy akiknél akku csere volt az első bekapcsolásnál volt töltöttség az akkuban?
mert én mikor akku cserét kértem az enyém KO. ra merítve érkezett hozzám.

Egy hóember kérdezi a másiktól: Szerinted ki készített minket? Válaszul a másik: Senki. █ Az Isten szeretet, és aki kitart a szeretetben, az az Istenben marad, s az Isten is benne marad.

(#12435) tomp válasza gezatata (#12434) üzenetére


tomp
félisten

Ez alapján kicsit sokáig állt a raktárban az akksi aztán lemerült magától.
Neked mennyi idő alatt ért a szervizbe a telefon?

(#12436) Macika66 válasza gezatata (#12434) üzenetére


Macika66
addikt

Akár az is lehet, hogy bekapcsolva felejtették feladáskor. Mivel 30-50% körüli töltéssel szokták kiadni, annyi simán lemerülhetett 2 nap alatt, míg utazott vissza a szervizből...

(#12437) sparks


sparks
senior tag

Nekem a jó öreg 5-ösöm holnap lesz 2 éves. Gyorsan írtam egy RMA kérelmet, 80%-os az akkuja. Meglátjuk, hátha beleférek még egy javításba :) Amúgy már lecseréltem egy 12/256-os 7 pro-ra, de megtartom a régit is tartaléknak.

(#12438) tomp válasza sparks (#12437) üzenetére


tomp
félisten

Szerintem a garanciális igény jelzése számít. Ha az még 2éven belül van akkor okés.
Én egy 8/256GB-os modellre cseréltem.:)

Közben változott a UPS állapot:
"Vecses, Hungary
Felvételbeolvasás"
Hát nem sietnek vele...
Remélem az esti UPS géppel már elindul.

(#12439) Hujikolp válasza tomp (#12438) üzenetére


Hujikolp
őstag

Már jön is vissza, holnapra ígérték a kiszállítást.

Ezt írták cseréhez:
1031100002 1 [Lithium charger @3210/3.85V/1.5C BLP637 416376 DA B790]
2011100015 1 [Motherboard top coverassembly EB101 black]

[ Szerkesztve ]

(#12440) Stauffenberg


Stauffenberg
nagyúr

Próbáltam rákeresni a topikban, de nem találtam, pedig úgy emlékszem volt róla szó:

Öcsémé volt az OP5, most nyitnék egy RMA requestet én is az akku cserére, de van valami lehetőség rá, hogy az eszközt átvigyük az én accountomra, hogy én intézhessem ezt? Holnapig van garanciám, minél előbb akarom ezt lezongorázni. :)

(#12441) tomp válasza Stauffenberg (#12440) üzenetére


tomp
félisten

Ha holnapig van garancia akkor hagyd az átvitelt. Most rendeld meg a szervizt, nehogy lekésd!

Hujikolp
A EB101 a kijelző+az előlap mivel össze van ragasztva.
Nálam épp ezt írja a UPS:
Szállítás alatt
2019/06/19 19:31
Vecses, Hungary
Származásbeolvasás

Elég nehézkesen indul el az országból...

(#12442) Stauffenberg válasza tomp (#12441) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Jó hát akkor benyomtam egy RMA request-et. Tényleg ebben a nyúlfarknyi 200 karakterben kéne hibajelenségeket körülírni? :D

Screenshotot nem tudtam mellékelni, most félig van az akku. Reméljük a legjobbakat.

Leírtam, hogy 4 óra körül van az SoT a szokásos 5,5 - 6 óra helyett, meg néha a töltés is szokott lassabb lenni a szokásosnál (leginkább akkor veszem észre, mikor reggel töltöm készülődés közben, régen 90 perc elég volt a csutkára töltésig, most meg nem mindig tölt fel ennyi idő alatt, van amikor 2 óra is eltelik vele.

(#12443) tomp válasza Stauffenberg (#12442) üzenetére


tomp
félisten

Én csatoltam a Diagnostic app mentését ahol olvasható volt a "Serious loss (79%)" állapot. El is fogadták az igényt.
A UPS sem erőlteti meg magát ahogyan látom. Még csak most indult el az országból és a tracking szerint pénteken érkezik meg a szervizbe...

(#12444) Stauffenberg válasza tomp (#12443) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Nekem erre 86%-ot ír ("Egészséges"). Mégis jelentősen alacsonyabb az üzemidő. Ezért sem csatoltam semmit.

(#12445) Hujikolp válasza tomp (#12441) üzenetére


Hujikolp
őstag

Ma már meg is kaptam! :) Most az új akku 95%-on áll, s a kijelzőt is cserélték, már nincs Waze beégés :R
Azt a képernyő kímélőt nagyon kell használni benne!

(#12446) tomp válasza Hujikolp (#12445) üzenetére


tomp
félisten

Az enyém Varsóban áll reggel óta...odafele...
Képernyőkímélő? Nem egyszerűbb kikapcsolni a kijelzőt? :-)

(#12447) Hujikolp válasza tomp (#12446) üzenetére


Hujikolp
őstag

Akkor néhány perc után lelövi és nem megy a Waze.

(#12448) Hujikolp válasza Hujikolp (#12445) üzenetére


Hujikolp
őstag

Az új akku 170 napos. (last full charge)

(#12449) csonka


csonka
tag

Lassan 48 órája kértem a javítást, de még semmit nem jeleztek vissza. Ez normális vajon?

(#12450) tomp válasza csonka (#12449) üzenetére


tomp
félisten

48órán belül reagálnak. Kivéve ha ünnep van vagy hétvége. Akkor több is lehet.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.