Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#406) imrecske


imrecske
újonc

sziasztok . egy nagyon nagy helpre lenne szusegem bagyusz vagy valaki. hat van egy ot 995 telom . mar nem egyszer tettem fel ujra a romjaidat es soha nem volt semi problemam. tegnap feltettem a cm10 bol alegfrissebbet es 30 perc hasznalat utan felakartam teni a hini v5.8a-t .beleptem recoveribe de choose zip from sd kardnal azt irja sd card not mount "cant mount". egy ideig bekapcsoltam csak se recovaryben se a felalt rendszerben nem mountolta az sd kartyat egyaltalan, adig szorakoztam valamit elyomtam h a rendszer vegul mar felsem all alcatel one touch feliratnal lefagy. a recoverit meg tudtam hasznalni probaltam cwm6 recoveryt is felteni fel is tetem majd vegul azt is sikerult valahogy eltuntetem. es most se nem kapcsol be a telefon se nem jon be a recovery se semmi. most kua a telefon? micsinaljak? pedig anyiszor csinaltam mar ezt es valami nem stimelt.probaltam otu val frisiteni ot nem akar cisnalni semit 5% toltes utan kilept, most meg fel sem ismeri az otu. odin al meg nemtudtam semitse kezdeni most se recovary se otu se hard reset v mi(hagero fel +őowr 2 rezgesig mert nem rezeg kettot se. mit tudok csinalni??? pleas help[

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.