Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemlehet

    őstag

    válasz bambano #66 üzenetére

    A TÜV-öt nem leszólni én is ott dolgozok :D (mondjuk nem pont ebben az ágazatban)

  • nemlehet

    őstag

    válasz Simi87 #57 üzenetére

    Ez az opelfétis olyan mint aki csak a Sony-Samu-LG-iPhone-ban tud gondolkodni. Ezt ismeri, ez számára az "olcsó" autó. Tényleg vannak jutányos, jól felszerelt strapabíró modelljeik, de közel sem mindegyik és még típuson belül is elég nagy a szórás. Nálunk a cégnél asszem 2013-as astra-k vannak illetve insignia-k a vezetőknek és valamelyiket állandóan szervízbe hordják a többivel meg semmi gond sincs, pedig kapnak gyakran heti 1500-2000 km-t.

  • nemlehet

    őstag

    válasz rjg #28 üzenetére

    Elhiszem, mindig van aki a fakockával is képes szívni (nem pejoretíve értem rád, csak hogy van amelyik autó sehogy se jó). Mi a megbízható corollával szívtunk rengeteget, pedig minden szerelő el volt ájulva, hogy ez de jó állapotban van aztán majd szét akart esni az első hét után. Raktunk bele új alkatrészt, az is elszállt 2 hét után :D Megint újat az 3 hetet bírt...

  • nemlehet

    őstag

    válasz h3lios #12 üzenetére

    Esetleg még a Mazda-val is szemezhetsz. Itthon nem annyira szeretik őket, de úgy emlékszek jó áron futottak és sehol sem olvastam kifejezetten negatív véleményt. Egyik barátomnak is van egy, nem kíméli és túl sok baja nem volt, pedig egyszer belehajtott vele a folyóba úgy, hogy a motor is víz alá került :D

    Amúgy toyota az tényleg elég jó, csak drága a szervize, de ez mondjuk tudtommal minden japán autóra igaz.

  • nemlehet

    őstag

    A 3 F-es szabály baromság. Minden márkának vannak jól és rosszul sikerült típusai és évjáratai. Ford-ból pl az 2000-es évek környéki escort egy nagyon jó kocsi. Kicsit rozsdásodik, de nem vészes és egyébként meg rendkívül jól bírja.

    Én is kiemelném, hogy ne kilométert vegyél, hanem műszaki állapotot. Megfelelő karbantartással a motor rengeteg kilométert kibír, de ez a kopóalkatrészekről nem mondható el. Pl majdnem belefutottunk egy olyanba, aki napi 20-30 kilométert ment csak naponta, de azt traktornak való földúton. Had ne mondjam milyen állapotban volt a futómű és felfüggesztés.

    Szintén jó tanács, hogy ne keress kifejezetten típust, mert lehet elszalasztasz egy jó vételt.

    Amiről személyes tapasztalatom van az az F astra. Elpusztíthatatlan, igénytelen, de nem túl "menő" és nem is egy erőgép. Persze tudom senki sem viszi gyorsulási versenyre, de azért néha tud gond lenni, hogy nem bírsz normálisan előzni egy kamiont vagy amikor tényleg gyorsan szeretné kikanyarodni akkor nincs kraft. A fogyasztása sem az igazi (1.4, 1.6 egykutya ebből a szempontból)

    Jelenleg van egy G Astra-nk is, az kicsit kényesebb, ott már sokkal több mindent kellett javítani pedig nincs benne annyira sok kilométer. (150.000 körül) és annak se az igazi a fogyasztása. Amit még kiemelnék az opeleknél, hogy párásodnak mint az istennyila. Nem is értem, de pl az F astra olyan szinten be tudott párásodni kb 20 mp alatt hogy semmit nem láttál. Folyamatosan nyomatni kellett a fűtést az ablakra hogy láss valamit télen, de akkor meg dög meleg volt a kocsiban. A G astránál a légkondi miatt már jobb de az se az igazi.

    Jelenleg én egy 97-es Ford Escortot hajtok. Kicsit rozsdásodik az alja, de amúgy mindene ok és meglepően dinamikus a motorja ha a más 1.6-os benzineshez hasonlítom.

    Dízelest csak akkor vegyél ha tényleg sok kilométert pakolsz a kocsiba (legalább napi 80, és gyakori az autópályázás) mert egyébként a részecskeszűrő nem tud kiégni és kitisztulni utána meg horror összegért tisztítják vagy cserélik. Meg rövid távon amúgy se jön ki annyira a fogyasztási előny és a dízelautó ugye jelentősen drágább.

Új hozzászólás Aktív témák