Hirdetés
- Pajac: Hámozott narancs
 - moongoose: Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele
 - D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
 - urandom0: Új kedvenc asztali környezetem, az LXQt
 - gban: Ingyen kellene, de tegnapra
 - Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
 - Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
 - LordAthis: RETRÓnia - RETRÓ Mánia - Úton van hozzám egy csodás történelmi darab!
 - bambano: Bambanő háza tája
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						kocolaci
csendes tag
válasz
							
							
								Gorbesz
							
							
								#1825
							
							üzenetére
						A kártyaolvasó volt hibás, a vásárlás után egy hónappal próbáltam csak ki. Egyébként a tab remekül működött. Alaplapot cseréltek benne. Csak neten kellett sorozatszámmal bejelenteni hibát, se számla, garanciapapír nem kellett. Vitték-hozták, kár, hogy a kettő között majdnem egy hónap telt el.
 - 
			
			
						kocolaci
csendes tag
válasz
							
							
								kocolaci
							
							
								#1443
							
							üzenetére
						Elkészült a tab. Nem volt egyszerű. Szinte naponta hívtam a hazai ügyfélszolgálatot, mindig csak annyit mondtak, hogy alaplapra vár. A múlt héten (4. hét a szervízben) elfogyott a türelmem, és nem hagytam, hogy letegye az ügyfélszolgálatos a telefont. Kiderült, hogy csak december 12-re várják az alaplapot, mire mondtam, hogy az túl lesz a 30 napon. Erre azt mondták, hogy csak 11.18-ától számolják (11.11-én vette át egy Novák nevű ember a szervizben, DHL szerint). Szkenneltem, emailt írtam, nagyon határozott voltam, és a válasz erre: váratlanul megérkezett az alkatrész, holnap küldik. Áááá!
De! Nyoma sincs a tableten a szerelésnek, hibátlanul működik, gondosan be volt csomagolva, tehát végülis happy end. - 
			
			
						kocolaci
csendes tag
válasz
							
							
								hirlevelem
							
							
								#1506
							
							üzenetére
						Ha fekvő pozícióban van a tablet, amikor kiteszed/kiteszi az ikont, akkor áll le a launcher. Álló tájolásnál nem.
Még mindig nincs alaplapja a szerviznek... - 
			
			
						kocolaci
csendes tag
 - 
			
			
						kocolaci
csendes tag
Az enyém még a szervizben van, nálam az SD kártya foglalat volt a hibás. Ma érdeklődtem, hogy így másfél hét elteltével mi a helyzet. Azt mondták, hogy alaplapot kell cserélni, ami csak a központi raktárban van, annak a beérkezésére várnak, szóval gondolom még kell vagy másik másfél hét...
Ettől függetlenül én elégedett vagyok a tablettel, ezen kívül más gondom nem volt (remélem nem is lesz) vele. - 
			
			
						kocolaci
csendes tag
Nekem a kártyaolvasó hibája miatt kellett szervizbe küldenem a tabletet. Semmilyen papírt nem kértek, az Asus oldalán kell bejelenteni, sorozatszám megadásával, majd emali-ben értesít az Asus Magyarország, hogy a DHL email-je alapján jön érte a futár, aki szlovákiába viszi, mert az Eee series cuccokat ott javítják. Nekem egy hete délután érkezett meg a szervizbe, még nem értesítettek, hogy mikor küldik, de 1-1,5 hetet ígértek. Ha fejlemény van, megírom.
 - 
			
			
						kocolaci
csendes tag
válasz
							
							
								emerzee
							
							
								#1050
							
							üzenetére
						Küldtem az Asus oldaláról egy hibabejelentő lapot nekik, meglátjuk mit válaszolnak. A webshop-ot egyelőre nem zargatom, hiszen a 8 nap rég letelt. Egyébként azért ott vettem, mert kék kellett, és csak pár napom volt rá. Eddig webshopokkal - nagy általánosságban - bajom még nem volt, és végül is most sem ők hibáztak.
Szóval, ha megküldi az Asus a válaszát, akkor azt nektek is jelzem. - 
			
			
						kocolaci
csendes tag
Sziasztok!
Még szeptemberben vettem a tabot, de csak a napokban merült fel az igény az sd kártya használatára. Úgy tűnik, az enyém is hibás. A kezem ügyébe kerülő kártyák bármelyikét azonnal felismeri, csatlakoztatja, megy minden remekül, de néha elkezdi eldobálni. Nem várt eltávolítás, majd csatlakoztatja is, aztán kezdődik elölről.
Szóval szeretném megkérdezni, hogy Budapesten van-e tapasztalatotok a szervizzel kapcsolatban, egyáltalán mi a teendő? Webshopban vásároltam, számlával, hivatalosan.
Egyébként nagyon parádés a gép. Internetezés több, mint 10 óra, nagyon szép kijelző, és remek működés (-sd). Sem a kamera, sem a hangerő problémát nem tapasztaltam, frissítve van.
Üdv: Laci 
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
 - Apple asztali gépek
 - One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - World of Tanks - MMO
 - Fejhallgatós találkozó
 - exHWSW - Értünk mindenhez IS
 - iPhone topik
 - Milyen processzort vegyek?
 - Allegro vélemények - tapasztalatok
 - További aktív témák...
 
- RedMagic Astra
 - BESZÁMÍTÁS! Apple iPad Pro 13 2024 M4 16GB/2TB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
 - DELL LATITUDE 7275 2in1 12.5" IPS Win10 TABLET/NOTEBOOK 8G/256GB ÜZLETBŐl, GARANCIÁVAL
 - DOBOZ+TÖLTŐ Samsung Galaxy Tab A7 Light 32GB/3GB
 - Óriástablet ! LENOVO Idea Tab Pro 12.7" 3K 144Hz + Pen+ Moto Buds, Üzletből, Gari 2027.9.01-ig
 
- Hp, Dell gyári 65W USB-C Type-C töltők, tápegységek
 - MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
 - HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3330
 - Xbox Elite Series 2 Kontroller // Számla + garancia //
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3889
 
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
								
							
							
							
							
							
		
