Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Loha #5 üzenetére

    Köszi :)

    Azért gondolom, hogy kevesebb szerepe lesz a drivernek (sokkal), mert:
    Az összes korábbi DX fekete dobozként működött. Fejlesztőként beledobáltad a mesh-t, a textúrákat, a shadereket, meg még nemtommit, és a végén kijött egy képkocka. Minimális ráhatásod volt (van), hogy hogyan történik az egyes feladatok ütemezése, az adatátadás, stb. Driveres ráhatással egy adott programnál jelentősen át lehetett variálni, hogy mi történik, anélkül, hogy a programod tudott volna róla.
    Ha jól értem, akkor az új API-k ennek a kontrollnak a nagy részét átadják a programnak. Lesznek standard adatstruktúrák, talán valami vázlatos pipeline is (bár jobb lenne, ha ez minél vékonyabb maradna), ill. shader-fordítás - és akár ki is fújt. Itt a driver a shader-fordításba valóban bele tud szólni (tehát a shader-cserebere továbbra is opció lehet), de az egész műsor levezénylése a program feladata.

    (#1) tailor74: Örülök, ha érdekes volt :)

    "We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."

Új hozzászólás Aktív témák