Új hozzászólás Aktív témák

  • menta07

    csendes tag

    Hello Mindenkinek!
    Nemrég vettem egy Dlink 321B modemet, a régi szürke 360R helyett. Többszöri próbálkozás után sem sikerül megcsinálnom a kapcsolatot. Csomagváltás miatt rendeltem az új modemet, mert a régi már nem kezeli le ezt a sávszélességet, meg amúgy is naponta sokszor eldobja a kapcsolatot a 360R.
    Hiába állítom be a felhasználónevet, jelszót, meg a fontosabb adatokat a modemben, semmi, nincs internetkapcsolat. Folyamatosan feldobja a hibát, hogy a távoli számítógép nem válaszol ( 678-as hiba, T-Home-os vagyok). Nem tudom mit rontok el. Visszaolvastam a hsz-eket és páran írták, hogy csak beállították a felhasználó nevet és jelszót és volt netük. Nálam ez valamiért nem működik.
    Routerrel együtt szeretném használni ( Tp-Link WR841N-es routerem van).
    A régi szürke modemmel simán működik, csak összedugom, szinkronizál és kis idő múlva már van is internetkapcsolat.
    Lassan egy hete próbálkozok, de mindig ugyanaz történik. :W
    Szeretném már végre vhogy megcsinálni, mivel a 360R-es modemmel a 10 megából alig jön 2,5 mega és most már kicsit idegesítő amikor csak úgy eldobja a kapcsolatot és percekkel később újra lesz net vagy még később... :F
    Ezért szeretném a segítségeteket kérni, hogy mire figyeljek oda mégis, mit ronthatok el, hasonlók.
    Várom válaszaitokat és remélem veletek együtt végre sikerül megcsinálnom az egészet... Nem gondoltam volna, hogy ekkora fejtörést fog okozni.
    Mindenkinek előre köszönöm a segítséget!
    Üdv Menta07

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés