- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- urandom0: Új kedvenc asztali környezetem, az LXQt
- hcl: Philips M120D/10 kamera hackelés és parajelenségek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
oO7
őstag
válasz
Johnny Cage #37 üzenetére
"de miért futtatsz 600 különböző szarságot párhuzamosan?"
láttad már a windows feladatkezelő nevű beépített programját ? nálam most pl kerek 800 thread futkározik...
-
#65675776
törölt tag
válasz
Johnny Cage #54 üzenetére
Csak a 4-re válaszolok, mert az a többire is válasz: ez egy nyilvános fórum, nincs olyan, hogy valaki beleszól, amennyiben az a témához kapcsolódik.
-
bobsys
veterán
válasz
Johnny Cage #43 üzenetére
eleve egy jatek nevet kerted
de mondjuk 4 vagy tobb giga ram jol jon mikor virtualis gepeket futtatok -
proci985
MODERÁTOR
válasz
Johnny Cage #43 üzenetére
úgy, hogy abban az évben kijött még egy kötegnyi játék hasonlóan brutál gépigénnyel.
a Crysis tényleg nem újabb, de a mai napig alapkérdés a "viszi e a crysist". innentől szerintem maradhat.
nem azt mondtam, hogy megfordult a trend, ácsi. változott. a SupCom2ről meg azt kell tudni, hogy miután az első rész semmin nem futott rendesen (gyakorlatilag az ajánlott gépigény négymagos volt x64el, 4giga vagy több memóriával, valamint meg kellett emellett még haxolni a szálkezelését és cserélni a vanilla AIt), ezért 16odolták a pályaméreteket. multis mapokat pedig nem néztem, és az első rész is ott lett diavetítéssé/CTDvé.
egyébként a trendfordulásban bennevolt a crysis bukása. ami alapvetően azért volt sajnálatos, mert:
1.: játéknak zseniális volt
2.: highig gyönyörűen volt optimalizálva
3.: very highra úgy lett kialakítva, hogy a G80as architektúrán fusson jól (az R600on meg nagyon ne), innentől very highon az égvilágon mindentől bottlenekces. azaz, úgy könnyen szaggat, ha a GPU és a CPU is 60%on van terhelve, a vinyó meg kapar.miután a Crysis bukott, már eléggé kevés játékfejlesztő mert annyira elszállni a gépigénnyel. ld Monolith és a FEAR2. meg volt pár általam teljesen érthetletlen változás, pl a Stalker CoP már csak egy magot tud terhelni, a SoC még kettőt. nomeg az is látszott, hogy az emberek cska nem akarnak áttérni 64bitre, úgy meg nehéz erőltetni a dolgot. főleg, hogy egy ideig még nagyobb tesztoldalak (pl tomshardware) is képesek voltak 2 giga rammal játékokat tesztelni úgy, hogy a tesztelt játékcsokor több, mint fele 64bitet kívánt volna.
valamint, újabbakat már csak azért se tudok mondani, mert utóbbi évben nagyon kevés időm lett játszani. két monitor nélkül meg tesztelni se tudok, meg szükség sincs rá
.
"például 10-ből 9 játékban már évek óta engine szinten elérhetetlen az elsimítás" ez hogy jön ide? a rendszermemóriát meg a video ramot ne keverjük már. másrészt meg időközben megjelent ám a SSAA, ami mindig működik.
"tetszik, nem tetszik, a gépigényeket ehhez lövöd be.": az AAtól még mindig nem függ a fizikai memória foglalása. én meg nem lövök be semmilyen gépigényt, nem vagyok játékfejlesztő.
daa-raa: én úgy hallottam PAEt consumer windows szinten amiatt nem használják, mert pár hardverrel inkompatibilis lenne. úgy tudom a serverek alapból tudnak többet címezni.
-
válasz
Johnny Cage #37 üzenetére
Mert kényelmes?
MOD: Egyébként jelentősen gyorsul a W7 4GB+ memóriától.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Johnny Cage #30 üzenetére
látom nem szoktál feladatkezelőt nézni játék közben...
Crysis, Stalker, Supreme Commander és Forged Alliance, C&C Generals (és valszeg a többi utánna jövő is C&C is). talán a FarCry 2 is, de azt már régen teszteltem. újabbakat (pl Metro2033) nem néztem.
a Crysis 3.5gigáig fel tud menni memfoglalásban. emiatt is tekeri a vinyót 32bites rendszereken még akkor is, ha 3.2 giga memória is van a gépben. onnantól pedig érezhetően belassul.
"ez a 4 gigázás meg 6 gigázás játékokkal egyrészt hozzánemértés " mondtam négy példát, te jössz. szóval miért is nem értünk hozzá?
újabb játékoknál annyi igaz, hogy volt némi trendváltozás, a Supreme Commander2 már nem foglal annyi memóriát (sokkal shaderintenzívebb lett textúraintenzivitás helyett, nem is eszik annyi memóriát). a Need For Speedek elmennek max 1.2gigányi foglalt memmel, mondjuk úgy is néznek ki.
h_143570: át lehet állítani 3 gigára a felhasználói limitet. Supreme Commander multihoz ezt egyébként ajánlott is megtenni 32biten.
-
h_143570
addikt
válasz
Johnny Cage #30 üzenetére
32 biten az osszes memoria limitje a 4GB, ebbe a video memoria is beleszamit. Tovabb folyamatonkent, szinten 2 GB a limit.
-
WonderCSabo
félisten
válasz
Johnny Cage #30 üzenetére
A 64 bites programok gyorsabbak.
-
anulu
félisten
válasz
Johnny Cage #26 üzenetére
kapásból: 4+GB RAM. új játékokhoz kb ez a minimum, de 6 vagy 8GB mellett sokkal kevesebbet kerreg a vinyó
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Google Pixel 10 és 10 Pro összehasonlító gyorsteszt
- Milyen TV-t vegyek?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- League of Legends
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3356
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- LG 29WP60G-B - 29" IPS LED - 2560x1080 Wide FHD - 75Hz 1ms - AMD FreeSync - HDR10
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium Titán stílus, 5 optikai zoom 256 GB- Gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER P termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest