Hirdetés
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- tordaitibi: Windows rendszerek indítása EFI partíció nélkül
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- potyautas: Idővándor
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
"Tízezer objektum egy minden elemében komplex játékban(nem oldalnézetes amiga játék)?"
Konzolon lehet hogy nincs sok (de azért előfordul), de egy Arma-ban max-ra(sőt még kisebbnél is) húzott látótávnál több is. Bármelyik repülő SZIMULÁTOR-ban is, de nagyon sok open játékban lehetne húzni a látótávot (már ha nem fosná össze magát az api a sok rajzolási hívástól), és nem kicsit kevesebbet kéne a modellezőknek is szórakozni az alacsony drawcallra való modell optimalizálással. Nyilván a R* is nagyon szívesen vette volna ha nem kell az objektumsűrűséggel és a rajzolási hívások mennyiségével tetvészkedni a pc-s kiadásnál.
Az elite dangerous-nak is nagyon jót tenne ha nem kéne külön instance-okat töltögetni, hanem bárhonnan meg tudna jeleníteni több százezer sziklát egy gyűrűrendszerben.Tényleg komolyan gondolom az ugrásszerű fejlődést (mert át is látom hogy miről van szó, na meg nem imádok egy olyan gyártót ami semmit nem tett hozzá az egészhez
), ott van látni lehetett már a mantle-vel, és és a dx12 tesztekkel is hogy végre vége lesz a cpu limitnek. Ez már önmagában is óriási dolog, a többi csak ráadás. És ez nem csak a nyílt játékokban jó, hanem másnál is, hiszen a cpu teljesítménye kb irrelevánsá válik, egyel kevesebb dolog amit gyakran kell frissítgetni (pontosabban 3-al, mert így az alaplap, és a ram cserélgetés egy része is elkerülhető)...
a ryse pedig egy nulla. Grafikailag is, mindenben. pc-n és konzolon is. Nem tudom te mit néztél...
-
pakriksz
őstag
én is drukkolok hogy a vulcan-ból legyen valami, mert ez nagyon alávágna az m$-nek, ami így nem igazán tudná a saját platformjához láncolni a játékokat
-
pakriksz
őstag
Persze, nem kell directx18 hogy valami jól nézzen ki, sőt c++ se c# nem kell! Ugyan azt el lehet érni gépi kódban
Bár DX-nél mivel a hatékonyságra gyúr inkább ez jobban hangzik: Nem kell motort fejleszteni, jó az a 100 lóerős 20 litert fogyasztó benzintemető is az 50-es évekből, kinek kell olyan motor ami hozza ugyan ezt 7 literből?
Nehogymár több tízezer objektumot meg lehessen jeleníteni egy játékban, több kilométeres látótávval hókuszpókusz nélkül, úgy hogy nem kell hozzá jéghűtéses tuningolt i7, fúj hát ez csak az amd érdeke
@Peat: ryse mint szép játék? LOL sima átlag játék...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- TCL LCD és LED TV-k
- DJI topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Mindenkire rálicitál az új Oppo kameratelefonja
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Apple MacBook Air 13 M1 8GB 256GB magyar bill 1 év garancia
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- ZOTAC GAMING RTX 3080 Ti Trinity 12GB GDDR6X videókártya eladó!
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 1G, áfás
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest