Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- [K2]: Synology NAS és a felhő
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Real Racing 3 - Freemium csoda
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
"Tízezer objektum egy minden elemében komplex játékban(nem oldalnézetes amiga játék)?"
Konzolon lehet hogy nincs sok (de azért előfordul), de egy Arma-ban max-ra(sőt még kisebbnél is) húzott látótávnál több is. Bármelyik repülő SZIMULÁTOR-ban is, de nagyon sok open játékban lehetne húzni a látótávot (már ha nem fosná össze magát az api a sok rajzolási hívástól), és nem kicsit kevesebbet kéne a modellezőknek is szórakozni az alacsony drawcallra való modell optimalizálással. Nyilván a R* is nagyon szívesen vette volna ha nem kell az objektumsűrűséggel és a rajzolási hívások mennyiségével tetvészkedni a pc-s kiadásnál.
Az elite dangerous-nak is nagyon jót tenne ha nem kéne külön instance-okat töltögetni, hanem bárhonnan meg tudna jeleníteni több százezer sziklát egy gyűrűrendszerben.Tényleg komolyan gondolom az ugrásszerű fejlődést (mert át is látom hogy miről van szó, na meg nem imádok egy olyan gyártót ami semmit nem tett hozzá az egészhez
), ott van látni lehetett már a mantle-vel, és és a dx12 tesztekkel is hogy végre vége lesz a cpu limitnek. Ez már önmagában is óriási dolog, a többi csak ráadás. És ez nem csak a nyílt játékokban jó, hanem másnál is, hiszen a cpu teljesítménye kb irrelevánsá válik, egyel kevesebb dolog amit gyakran kell frissítgetni (pontosabban 3-al, mert így az alaplap, és a ram cserélgetés egy része is elkerülhető)...a ryse pedig egy nulla. Grafikailag is, mindenben. pc-n és konzolon is. Nem tudom te mit néztél...
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen TV-t vegyek?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nintendo Switch 2
- Milyen videókártyát?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy topik
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- RTX 3070 Founders Edition
- AMD Radeon RX 7900 XT 20GB XFX Speedster MERC310 Garanciás!
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Gaming OC Vapor-X 20G - Konzolvilág garancia 2027.05.07.
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3080 10GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370P PRO i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB CM TD500 700W
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 1st : i5-3GEN I 8GB I 240SSD I 14" FHD I mDP I Cam I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3452
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
), ott van látni lehetett már a mantle-vel, és és a dx12 tesztekkel is hogy végre vége lesz a cpu limitnek. Ez már önmagában is óriási dolog, a többi csak ráadás. És ez nem csak a nyílt játékokban jó, hanem másnál is, hiszen a cpu teljesítménye kb irrelevánsá válik, egyel kevesebb dolog amit gyakran kell frissítgetni (pontosabban 3-al, mert így az alaplap, és a ram cserélgetés egy része is elkerülhető)...
