Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Off-topic LOGOUT  »  [Re:] A motorosok gyilkosok? Ne hidd el! (téma lezárva)

Hozzászólások

(#351) Chesterfield válasza Dr. Akula (#347) üzenetére


Chesterfield
senior tag

Szoktál visszafele is olvasni?

(#352) DeadMeat válasza Dr. Akula (#347) üzenetére


DeadMeat
veterán

Ha nem 100+ al megy a motoros az autos siman ater.ragozhatjuk meg nagyon sokaig a dolgot szvsz foloslegesen.Megtortent a baj, 50-50% a hiba szerintem.

Amugy te addig szoktal a keresztezodesben allni a motoroddal,amig latsz akar egy autot is kozeledni 500-1000m-es korzetben? Sokaig allhatsz ott,plane pesten... Ez ugye igy nem teljesen realis?Mert kimegyek en is,te is ha elegendonek itelem a helyet,persze ugy hogy nem szamitok arra hogy 100+ al jon aki ele kimegyek.

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#353) Viktor0610 válasza Dr. Akula (#347) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ti, akik az elsőbbség kötelező megadásáról papoltok, el sem tudjátok képzelni, hogy esetleg így történt: megállt az autós a táblánál, ahogy KÖTELEZŐ, majd elindult, mert vagy nem látta a motorost, mert az olyan messze volt a sebességéből adódóan vagy rosszul mérte fel a sebességét/távolságát (gondolván, hogy ő is betartja a KÖTELEZŐ sebességhatárt)??? :F

Mindegy, ezt már annyiszor leírtam, hogy én is meguntam... :U

Osztom DeadMeat véleményét, bár szerintem az elsőbbség meg nem adása jelen esetben nem egyenlő a sebességhatár be nem tartásával, lévén, ha betartotta volna a motoros a rá is KÖTELEZŐ sebességkorlátozást, nem történt volna baleset... :U

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T

(#354) Dr. Akula válasza Blaise (#349) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Miért kellett volna megállnia? Neki volt elsőbbsége. Látod erről beszélek. Ez a tipikus "majd megáll a gyengébb" autós mentalitás.

Deadmeat:
Ha viszont 250-el megy, simán átér az autós előtt. Így is lehet nézni. ^^

[ Szerkesztve ]

(#355) Kephamos válasza Dr. Akula (#354) üzenetére


Kephamos
addikt

A mozgási energiája nagyobb volt.

(#356) Blaise válasza Dr. Akula (#354) üzenetére


Blaise
veterán

Ha ezt a "nekem van elsőbbségem" és megyek mint a vadállat módszert követné mindenki akkor naponta százak halnának meg az utakon...főleg Pesten.

250 ?

Jóvan b+...akinek van pénze 3 milliós sportmotorra rögtön Talmácsi Gábornak képzeli magát ?

[ Szerkesztve ]

(#357) #64791808 válasza dabadab (#322) üzenetére


#64791808
törölt tag

De.
Meg ha valaki sotetben vilagitas nelkul biciklizik, azt sem szabad elutni.
Es ha valaki a sinre veti magat a vonat ele, azon sem szabad athajtani.

Valóban, ez mind-mind egy kategória :)

Mégegyszer megkérdezem, hol a bizonyíték arra, hogy a megengedett legnagyobb sebesség többszörösével ment? Egyébként pedig teljesen mindegy, mennyivel ment, leírtam, 200 felett kellett, hogy menjen, hogy onnan ne lehessen észrevenni, tehát beszélhetsz akármilyen gyorshajtásról, és megdobálhatod tojással a motorost a kórházban, SEMMI nem menti fel a kocsi sofőrjét azalól, hogy nem nézett körül rendesen.

(#358) DeadMeat válasza Dr. Akula (#354) üzenetére


DeadMeat
veterán

Tenyleg vedd mar le a szemellenzodet,gyurd le a kissebsegi komplexusod es ertsd amit ir.
Vagy ha te eled kimennek akar szabalytalanul is belemesz es megdoglesz,mert neked van elsobbseged,vagy megallsz inkabb,hogy ne tortenjen meg az elobbi?En alltalaban az utobbit szoktam valasztani... kellemesebb szerintem.

bzi bill :W

[ Szerkesztve ]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#359) Dr. Akula válasza Viktor0610 (#353) üzenetére


Dr. Akula
félisten

A kulcsszó: "rosszul mérte fel" Vagyis hibázott.

Nehogymár a motorosnak kelljen a szabálytalankodó mellékutcásokhoz igazítania a sebességét, pláne főóton... Az egy másik dolog hogy miért ment gyorsan, de a baleset oka egy szabálytalan autós volt.

(#360) Dr. Akula válasza Blaise (#356) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Pedig azt kell követni. Ugyanaz mint a követési távolság. Nem nekem kell figyelnem a mögöttem jövőre, hanem neki rám. Akkor is meg kell állnia ha satuféket nyomok. Mert lehet hogy elémugrik a gyalogos a bokorból. Ha a mögöttem jövő nem tud megállni, az MINDIG az ő hibája. Akkor is ha hirtelen satut fékezek.

(#361) #06658560 válasza Dr. Akula (#348) üzenetére


#06658560
törölt tag

ki lehet menni valaki elé a KRESz szerint szabályosan úgy, hogy fékezésre kényszeríti az ember, de nem lehet veszélyhelyzetbe sodorni ezen cselekedettel. Azaz ha a sebességet a KRESz szerinti viszonosság alapján méri fel, ami nem is mindig jól felmérhető, akkor ott nem lehet elmeszelni, ha a motoros gyorsan jön. Pont a Gelért tér a hotel előtt meg oylan, hogy ok esetben nem is lehet meglátni egy gyorsabban jövőt, a kellemesen megtervezett ívek miatt.

(#362) Dr. Akula válasza DeadMeat (#358) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Akár meghalok, akár nem, a felelősség kérdésén nem változtat. Legközelebb a suzukis papi majd a kamion elé hajt ki, mert "azt hitte" lassabban jön. Aztán mégse.

(#363) Blaise válasza Dr. Akula (#359) üzenetére


Blaise
veterán

"Nehogymár a motorosnak kelljen a szabálytalankodó mellékutcásokhoz igazítania a sebességét, pláne főóton"

Asszem innentől nem érdemes folytatni. A motoros valami felsőbbrendű faj ? Le kéne szállnod a földre.

Nem muszáj lassítanod, de egyszer majd téged is utolér a szerencse mondjuk egy pótos kamion formájában :D

(#364) #06658560 válasza TazLeacher (#302) üzenetére


#06658560
törölt tag

konkrétan nekünk nem kanyarodást, hanem fékezést magyarázták.a pléda három autó egymásra futása volt.

De értelek, ha valaki gyorsan hajt, akkor semmit nem követ el, semmiféle felelősség nem terheli.

(#365) #06658560 válasza #64791808 (#303) üzenetére


#06658560
törölt tag

látom nem sikerült értelmezni amiket itt írtam. fuss nekik mégegyszer.

(#366) Kephamos válasza Dr. Akula (#362) üzenetére


Kephamos
addikt

Csak az a gáz, hogy a papi senki elé sem hajt ki többé...
Semmi garancia rá, hogy láthatta a motorost. De persze a gyorshajtó egy szent. Csak azt felejted el, hogy gyorsan ment, mint az állat. Nem 60-al és nem 70-el.

(#367) dekoninck válasza Dr. Akula (#347) üzenetére


dekoninck
aktív tag

"Ha megáll az autós a táblánál, ahogy KÖTELEZŐ neki, akkor tökmindegy mennyivel megy a motoros. Gyorsan hajtani se helyes, de a probléma oka az hogy mit keresett ott az autós."
:R Nem, a probléma oka az, hogy mit keresel te itt?

Ha a motoros 70-nel vagy 50-nel megy, ahogy KÖTELEZŐ neki, akkor még ha ki is megy szabálytalanul (bizonyíték?) a szenilis tatter, akkor kikerüli és most nincs kórházban. A tata le van szarva (vagy szerve), úgye élt volna sokáig.
Tényleg ekkor sebességnél lehet féknyomot húzni, és milyen hosszút?

Arról nem beszélve, hogy egy nagyon gyorsan közelekdő motoros nagyon gyorsan tud előtűnni a emmiből, bár ez már elhangzott. Pláne, ha pl. egy lassabban közlekedő autó mögül bukkan fel, stb.

A tolatós Suzukiről meg: az szerintem nettó baromság, hogy akkor ne menj sehova, ha nem tudsz meggyőződni, hogy nem jön senki keresztbe. A rutin tanárom valami olyasmit mondott, hogy ilyenkor nyilván baromi óvatosan mutogatjuk a kocsi farát, láttatjuk magunkat, hogy észrevehessenek. Persze ez erősen forgalomfüggő, de ha megint egy 130-cal közlekedő motoros állatról van szó, az nem a forgalom része. Persze ő se várja el, hogy úgy reagáljanak rá, mintha az lenne, kérem szépen.
Persze itt tényleg nem tudjuk még, hogy milyen gyorsan farolt ki a csaj.

(#368) Dr. Akula válasza #06658560 (#361) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Hát ha elütötte, akkor a veszélyhelyzetbe sodrás tényállása igen alaposan ki van merítve. Elsőbbségadás kötelezőnél nincs olyan hogy 50 felett már nem kell megadni az elsőbbséget. Azt MINDIG meg kell. Ez nem kifogás.

Gellért tér... Egy 50-es robit, ami ráadásul japán és 4 ötemű (lassú) azt nem lehet nem meglátni. És ha én megyek 50-el (csutka gáz), akkor ő mennyivel is előzött? Ráadásul egyszerre 2 sávot vált? Közúti veszélyeztet? Vagy 50 büntipont is kijött volna neki helyből ha van ott rendőr.

(#369) Dr. Akula válasza Blaise (#363) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Szerinted meg az autós a felsőbbrendű faj? Sztem neked kéne leszállnod.

A pótos kamiont meg egy vonat formájában. ^^

(#370) Dr. Akula válasza Kephamos (#366) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Semmi garancia rá, hogy láthatta a motorost
Ezért kell szemüvegben vezetni ha vak az illető.

Gyorsan ment és? Attól még le lehet szarni az elsőbbségadás KÖTELEZŐt? Van ilyen a KRESZ-ben hogy 50 felett a tábla nem érvényes?

(#371) Blaise válasza Dr. Akula (#369) üzenetére


Blaise
veterán

Te írsz egymás után olyan hozzászólásokat, hogy motoros ne alkalmazkodjon senkihez és semmihez.

(#372) dekoninck válasza Dr. Akula (#360) üzenetére


dekoninck
aktív tag

Pedig azt kell követni. Ugyanaz mint a követési távolság. Nem nekem kell figyelnem a mögöttem jövőre, hanem neki rám. Akkor is meg kell állnia ha satuféket nyomok. Mert lehet hogy elémugrik a gyalogos a bokorból. Ha a mögöttem jövő nem tud megállni, az MINDIG az ő hibája. Akkor is ha hirtelen satut fékezek.

:DD Aha. Akkor a visszapillantó tükröket le is szerelhetjük, és a szabály, miszert hét útjelzőkarónként (vagy valami hasonló - tekintsük át a tükröket, az is merőben felesleges. Ha a bokorból elédugrik valaki, miközben rád van ragadva egy... motoros, ezt felmérve esetleg félrerántod a kormányt, mert ezzel megúszol egy nyaki gerinc sérülést.
Akula... fékezd a satut, de ne az utakon, hanem otthon, a barkácsműhelyedben.

(#373) fokukac


fokukac
nagyúr

a mai nap terméséhez az alábbiakat fűzném hozzá:

biztos bennem vana hiba, és nem reprezentatív a mintám, de én olyan motorosokkal és robogósokkal találkozom 90%-ban, akik cikáznak összevissza, index és bármiféle jelzés nélkül.

A másik pedig, hogy egy ilyen nagy motorral való ütközés ellen egy kocsi sem védene normálisan. Az ütközési teszteket nagy felületekkel való ütközéssel csinálják. Amikor egy motor becsapódik 200-zal, akkor szabályosan egy ékként viselkedik, kicsi, keskeny, de hatalmas mozgási energiát képvisel, és a gyűrődőzóna általában nem erre van kiképezve.

Pár évvel ezelőtt volt itt a PH-n egy srác - már sajnos nem emlékszem a nevére - akivel az történt, hogy frontálisan ütközött egy ilyen 200-zal jövő motorossal, aki szabályosan kettéhasította a kocsit, pedig az nem suzuki volt, hanem valami nagyobb és újabb kocsi; a srác anyósülésen ülő barátnője egyből meghalt, a srácnak pedig le kellett amputálni a lábát.

Ezek ellen a kamikázék ellen semmi sem véd.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#374) Dr. Akula válasza dekoninck (#367) üzenetére


Dr. Akula
félisten

akkor még ha ki is megy szabálytalanul (bizonyíték?)
Mellékút / főút elég bizonyíték? Tudod, van erre szabályozás a KRESZ-ben.

Kikerülheti igen, ha van kedve. De nem a főúton haladónak kell a mellékutcáról bepofátlankodóra figyelni, hanem fordítva.

tolatós Suzukiről meg: az szerintem nettó baromság, hogy akkor ne menj sehova, ha nem tudsz meggyőződni, hogy nem jön senki keresztbe.
Bénák ne is menjenek, az ilyenek miatt vannak a balesetek. Csak akkor közlekedhetsz a közúton, ha alkalmas vagy rá. Ezért nem adnak a vakoknak se jogsit. Legközelebb majd a pótos IFA elé tolat ki, akkor mit fog mondani? Mármint a túlvilágon.

(#375) Dr. Akula válasza Blaise (#371) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Te meg olyanokat hogy az autós ne alkalmazkodjon senkihez és semmihez.

(#376) edipqe válasza Kephamos (#340) üzenetére


edipqe
senior tag

És ugye egyetértesz velem hogy a Nyugatinál a villamossínen állandóan keresztbe álló "én még ide beférek piros lámpánál is" autósokat jól le kéne tarolnia a villamosnak, hogy aztán a többi bunkó ne merjen a kereszteződésben parkolni?

ez az álmom.

I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!

(#377) dekoninck válasza Dr. Akula (#370) üzenetére


dekoninck
aktív tag

[I]Gyorsan ment és? Attól még le lehet szarni az elsőbbségadás KÖTELEZŐt? Van ilyen a KRESZ-ben hogy 50 felett a tábla nem érvényes?[/I]

Van olyan a KRESZ-ben, hogy 50 felett legális haladni, ahol ennyi a sebességhatár? Bazmeg, ennyi erővel a motoros gyorsahjtóknak mindent lehet!
- ha rádragad a motoros: gyorsíts, vagy - nem satut fékezve - szépen hajts bele az árokba, hogy elmehessen
- ha 200-zal száguld: minden útkereszteződésben várj addig, amíg... sokáig
- ha egykerekezik: be se ülj a köcsidba

És ha nem volt belátható az út 100-nél messzebb, mert volt ott egy autó, és mögüle bukkant elő? Ezt a mocisnak 2-3 másodpercbe kerül megtennie, míg egy szabályosan közlekedőnek 7-10 sec. Ennyi idő alatt át lehet érni az úton.

(#378) DeadMeat válasza Dr. Akula (#374) üzenetére


DeadMeat
veterán

Szoval akkor te nem figyelsz semmire es senkire amig a vedett utvonalon haladsz.Mindenki rad figyeljen,z is aki elotted mogotted,esetleg a vedett utra hajtana fel.Kisgyerek kiszalad eled azt is elutod?Mert neked elsobbseged volt?

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#379) Dr. Akula válasza dekoninck (#372) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Remélem neked nincs jogsid, mert ilyen "leszarom a KRESZ-t" mentalitással közveszélyes vagy az utakon.

A követzési távolság megválasztására kifejezetten gyúrj rá, előszeretettel kérdeznek rá KRESZ vizsgán!

(#380) Blaise válasza Dr. Akula (#374) üzenetére


Blaise
veterán

"Kikerülheti igen, ha van kedve. De nem a főúton haladónak kell a mellékutcáról bepofátlankodóra figyelni, hanem fordítva."

Jujj...süt rólad a nagyképűség és megvetés. Te nem kerülnél ki egy eléd bepofátlankodó autót vagy akár egy másik motor ? Inkább megdöglesz, hogy neked legyen igazad ? :F

#375: Légyszi mutasd meg melyik hsz-ben írtam ilyet.

[ Szerkesztve ]

(#381) Dr. Akula válasza dekoninck (#377) üzenetére


Dr. Akula
félisten

A motoros gyorshajtása akkor jöhet szóba mint baleset oka, ha a másik fél is szabályosan tartózkodik a főúton. De mint láttuk, suzukis papi barátunk nem esett bele ebbe a kategóriába. Még a motoros előtt volt neki egy piros háromszög táblája.

(#382) dekoninck válasza Dr. Akula (#374) üzenetére


dekoninck
aktív tag

Bénák ne is menjenek, az ilyenek miatt vannak a balesetek. Ezért nem adnak a vakoknak se jogsit.

Öööö, gyorshajtók, versenypályára tervezett motorokkal se menjenek, az ilyenek miatt vannak a balesetek. Csak akkor közlekedhetsz a közúton, ha alkalmas vagy rá. Ezért nem kellene adni jogsit az ilyenekre hajlamosaknak, de míg látásvizsgálat van, pszichikai vizsgálat és környezettanulmány nincs.
A piros IFA nagy eséllyel észreveszi az óvatosan tolatgató autót, mint sok egyéb váratlan tényezőt, mint egy egykerekező, és ergo nem teljesen jól látó motoros.

(#383) Dr. Akula válasza DeadMeat (#378) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Mint lejjebb írtam, egyik haveromnak pont ez volt, Üllői úton elé ugrott a gyalogos és elbaszta. A rendőr egyből a gyalogos felelősségét állapította meg. Szerinted miért? A megfejtést megtalálod a KRESZ tankönyvben.

(#384) edipqe válasza dekoninck (#367) üzenetére


edipqe
senior tag

akkor még ha ki is megy szabálytalanul (bizonyíték?) a szenilis tatter

nézd át az anyagokat, és gondolkozz, és rájössz, hogy a nagypapi inkábbb volt hunyó mint a motoros.
Még mielött a szövegértéssel, és memóriazavarokkal küszködők nekemesnek, igen, a motoros is hibázott.

I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!

(#385) Dr. Akula válasza Blaise (#380) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Az hogy ki8kerülném-e vagy se, semmit nem változtat azon a tényen hogy nem adta meg az elsőbbséget. Ezt hiába csűröd-csavarod.

(#386) DeadMeat válasza Blaise (#380) üzenetére


DeadMeat
veterán

Na igen levonva a tanusagot:Az van,hogy az autosok kenyszeritik a motorosokat a szaguldozasra,a zarovonalon elozesre,a jobbrol elozesre.A vedett utvonalon en vagyok az isten,senki nem johet ki elem,mert nekem van elsobbsegem,igy figyelnem sem kell sehova.Holnaptol igy fogok en is kozlekedni.Kivansi vagyok meddig marad egyben a robim/kocsim :D

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#387) bajnokpityu válasza fokukac (#373) üzenetére


bajnokpityu
félisten

noigen,de miért van ez?nyugaton fejlettebb országokban nagyrészt két keréken közlekednek.bicikli,robogó,motor.az autóval nem állnak be a dugóba.csak mi magyarok vagyunk olyan buta sznobok(miközben az ország egy balkán,és marhára gazdagok vagyunk),hogy az autót presztizsértéknek tartjuk.

ezért van hogy jót röhögök idióta autósokon,hogy beállnak a dugóba,én meg tovarobogok 50el.van autóm,nagymotorom,robogóm.BPn és környékén 50es robival járok,kocsit épitkezéshez használom(ha már télleg nincs más lehetőség,de akkor felkelek 5-6kor,mert az időm túl értékes,hogy beálljak a dugóba),a nagymotor meg hobbi.

én véleményem szerint ez a normális,és nem az idióták,akik 10millákat költenek egy alapjában véve fölösleges dologra.naponta kb 1-másfél órát spórolok a robival.a pénzről nem is beszélve.

abban egyetértek,hogy városban fölösleges a nagymotor,és hogy nem kéne 200al mennie olyannak,aki nem tud motorozni.de autósoknál is hasonló az idióták aránya,akik túlvállalják magukat.egyenesben mindenki tudja a gáztt nyomni.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#388) Dr. Akula válasza dekoninck (#382) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Hát ne száguldozzon a motoros se a főúton, de attól még elsőbbsége van a mellékutcáról kifordulóval szemben.

(#389) dekoninck válasza Dr. Akula (#381) üzenetére


dekoninck
aktív tag

Na jó, ezzel várjuk meg Tüzit, aki remélhetőleg hamarosan beszámol (mára ígérte) az esetről.
Nem tudjuk még, hogy a tata tényleg szenilis volt-e, vagy nem is volt elvárható, hogy észrevegye a motorost, mert az olyan gyorsan jött.

Ja, és köszi, hogy megint emlékeztetsz, hogy ezekszerint teljesen legális gyorshajtani, ha mindenki fülét-farkát behúzva utat enged neked.
Nem, kedves Dr. kula, a motoros gyorshajtása mindig szóba jön, legfeljebb a másik is hibás. Kettőn áll a vásár.

Te egyébként most itt szórakozol, vagy komolyan beszélsz? Mert ha az utóbbi, megkereslek, és bebetonozom a lakásod összes kijáratát.

(#390) Dr. Akula válasza DeadMeat (#386) üzenetére


Dr. Akula
félisten

A vedett utvonalon en vagyok az isten,senki nem johet ki elem,mert nekem van elsobbsegem
Ez pontosan így van. Tudod, autópályán se kell figyelni a keresztbe átrohanókra, meg a kivilágítatlan biciklisekre. Mert egyiknek se lehet ott semmi keresnivalója.

(#391) Dr. Akula válasza dekoninck (#389) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Remélem rádborul a betonkeverő, akkor egyel kevesebb veszély fenyeget a mellékutcából. :P :P :P

(#392) DeadMeat válasza Dr. Akula (#390) üzenetére


DeadMeat
veterán

Es nem is szoktak kifordulni ugye?Mindenki ott all a keresztezodesben,es var amig eltunik minden auto 1km korzetbol..... erdekes volna.
Ha netan egy delikvens legkozelebb elemvag,inkabb a gazra lepek es jol osszetorom,mert mit kepzel a budos barasztja.... a szamlat a javitasrol meg neked kuldom....

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#393) Dr. Akula válasza DeadMeat (#392) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Ki lehet fordulni. Miután megadtad mindenkinek az elsőbbséget. Csak utána.

(#394) badgirl


badgirl
csendes tag

Kedves kommentelők!

Aki más halálát kívánja, annak a barátai, rokonsága körében is lehetnek olyan emberek, akik motoroznak, bringáznak.
Nem kívánom senkinek, hogy ismerje meg az érzést, milyen önhibáján kívül lerepülni a motorról/bringáról és a szembejövő sávban közlekedő autók elé esni, de némelyik emberkét odaültetném egy szabályosan közlekedő motoros mögé egy órára, hogy tudja meg, milyen érzés, amikor a többi közlekedő figyelmetlenségéből adódóan életveszélyes helyzetbe kerül.
Mindjárt másképp nézne a "hülye motorosra" mindenki, aki megtapasztalja a másik oldalt is.

Ezek az "emberek" akik ennyire radikálisan kiirtanák az emberiség 90%-át, semmivel sem jobbak a felelőtlen kamionosnál, aki az "én vagyok az erősebb, a többit ívesen letojom" felfogás szerint közlekednek.
Gondolkodjatok már el, mielőtt bárkire kimondjátok a halálos ítéletet, mert nektek nem tetszik az illető viselkedése. Ez nem vall egészséges lélekre...

[ Szerkesztve ]

Az élet nem fenékig tejföl... De ahol tejföl, ott nagyon!!!

(#395) #06658560 válasza #64791808 (#310) üzenetére


#06658560
törölt tag

A képeket megnézted a lánglovagoknál? Mit keresett a motoros a bal sávban? Ahol a baleset bkövetkezett, ott még a jelek szerint elfért volna az autó előtt. Egyébként végeztem itt pár saccoló számítást, sebességre, alulbecsülve jópár paramétert, számoltam egyet arra, hogy mekkora erő kellhet a Suzuki felborításához, kiszámoltam mekkora szögértékkel kell megborítani, hogy ne essen vissza a talpára, ebből adódik, hogy mennyi úton kell az előző erőnek hatni, elelnben sebességet modnani nem modntam, mert ahhoz nicns elég infó, amit tudtam azok meg eléggé alsó becslések voltak.

Sőt, arról is értekeztem, vajon mennyire lehet egy motort észrevenni? Mert lényegesen kisebb, mint egy autó, és ha nicns a világítás bekapcsolva, akkor végképp romlik a helyzete. pláne, ha netán szembefényt is kap a sofőr.

kérlek olvasgass már egy kicsit vissza, hátha találsz benne olyanokat, amikre tudsz valamit modnani.

Másik kommentedhez: ja, mert te nem előítéletből, meg érzelemből szidod az autóst, és ítéled el a valóság teljes körű ismerete nélkül bűnösnek. eleve leírva negatívan, hogy suzukis.

A szála és a gerenda tipikus esete, ha jól látom.

(#396) dekoninck válasza badgirl (#394) üzenetére


dekoninck
aktív tag

Miafffvan??? :U
Ki anyázta itt a szabályosan közlekedő akárkiket???????????? És mióta teszi ki az emberiség 90%-át a gyorshajtó motoros/autós/bicajos?

(#397) dekoninck válasza #06658560 (#395) üzenetére


dekoninck
aktív tag

És tegyük hozzá, hogy a Suzuki alváza a behajlott... meg a B-oszlop. Pedi ha valami, azért azok relatíve még merev dolgok, különben szétesne a kocsi.
Ha a papa nem tudta felbecsülni a motoros sebességét, mert nem számított lúzerül arra, hogy akárki is jöhet 150-nel, 15 helyett 45 métert téve meg másodpercenként, az nem rossz döntés, hanem csak hibás. Ez azé különbség. Tény, hogy végre érdemes lenne alkalmazkodni ezekhez az őrültekhez, mert Ők, Ők, Ők nem fognak a szabályokhoz alkalmazkodni.

(#398) Dr. Akula válasza #06658560 (#395) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Mit keresett a motoros a bal sávban?
Talán épp ki akarta kerülni a szabálytalanul elé vágó autóst.

a papa nem tudta felbecsülni a motoros sebességét, mert nem számított lúzerül arra, hogy akárki is jöhet 150-nel, 15 helyett 45 métert téve meg másodpercenként
Pedig kellett volna. Hogy úgy mondjam: KÖTELEZŐ. Merthogy neki KÖTELEZŐ elsőbbséget adni még a fénysebességgel közlekedőnek is.

[ Szerkesztve ]

(#399) #06658560 válasza Dr. Akula (#393) üzenetére


#06658560
törölt tag

A sok remekedre együtt: amennyiben a robogót képes az 50km/h-ra, és annyival mentél, akkor megszegtél minimum két szabályt. Egy, robogóval a max sebesség 40km/h. Kettő, ami ennyél gyorsabb, illetve egy megadott teljesítménynél erősebb, az nem lehet robogó, arra már minimum nagymotoros jogsi kell.

mennyi olyan utcát látsz, ahol a forgalom folyamatos, nem tudsz kikanyarodni, ha midnekinek megadod az elsőbbséget?

A konkrét balesettel kapcsolatosan, neked is felteszem, de most akkor caps lock: MI A HALÁL FASZÁT KERESETT A MOTOROS A MENETIRÁNY SZERINTI BAL SÁVBAN?

Te mindenkinek meg szoktad adni az elsőbbséget, amikor mondjuk az Üllői útra kanyarodnál egy kisebb utcából? Vagy mondjuk nagykörút, a Corvin utáni utcábol a Blaha felé haladva.

Vagy mivel a motorod eléggé fürge, ezért beugrasz egy kis helyre?

És továbbra is a kérdés: azért, mert rosszul mérte modnjuk fel az öreg a sebességét a mtoornak és kiment elé, azért a motorosa a gyoirshajtása miatt egyáltalán nem felelős? Mikor normális sebességgel haladva kényelmesen megállhatott volna, és nem borítja fel a járművet?

(#400) #06658560 válasza Dr. Akula (#398) üzenetére


#06658560
törölt tag

Ja, ha a B oszlopba capódott, akkor tényleg átért az autó a jobb sávba, a motros elé.... Nézd már meg a képeket ember, és utána beszélj.

Útvonal

Fórumok  »  Off-topic LOGOUT  »  [Re:] A motorosok gyilkosok? Ne hidd el! (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.