Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz huskydog17 #122 üzenetére

    Pontosan. Kit érdekel mennyibe került az előállítása?
    Azt, aki a pénzt adja. Tudod, a játékipar az elsősorban üzlet. Ha egy AAA játékból nem adnak el 3-4 milliót, az bukás. Az eredeti cikk emiatt nagyon mókás, mert teljesen kizárt, hogy néhány elszánt indie fejlesztőt leszámítva bármilyen komoly cég jelentős pénzt fektetne Linuxos játékokba. (Ez mitől off amúgy? És amúgy is, nem mindegy, hogy szürke vagy fekete betűkkel írok?)

    Íme néhány példa kiadó/fejlesztő szerint, bár a pontos költségvetés mértékét nem tudom:
    Stratégiák (Anno, Starcraft) nyilván adják magukat, ezeknek továbbra is a PC lesz a fő platform. Company of heroes szintén jó találat. Nade a többi...

    Hard Reset egy olcsó, félig-meddig indie játék, semmiképp sem AAA, ha jól látom, nem is lett nagy siker.
    Shadow Warrior egy 1997-es DOS-os játék, a Duke Nukem 3d Build engine-jével, hagyjukmár.
    X-ekről soha sem hallottam, utána kellett nézzek, de ez is kiskiadós cucc.
    A futószalagon jövő kamion meg kukásautó meg iskolabusz-szimulátorokat szintén hagyjuk, garázsfejlesztés, nem AAA.

Új hozzászólás Aktív témák