Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Csapoati válasza Breeze (#50) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Ééééés elő is jött Abu-Dhabi. Akkor ne feledkezzünk meg arról sem, hogy bután kétszer is ütközött és kétszer is a safety car mentette meg a lemaradástól. Aztán ezen kívül rengetegen estek ki előle, pl. a Webber-féle 3-as ütközés. Szóval így tessék kontextusba helyezni azt a 3. helyet. Nem lesz ettől gyengébb pilóta, de azért nem váltotta meg a világot Abu-Dhabiban 2012-ben (főleg a messze legjobb Red Bullal - igen, év végére már nem volt ellenfele a vasnak).

syler123: Látod, nyilván a 2. számú pilótának szánt Ricciardóra tervezték a Red Bullt, nem az ott lévő 4x-es világbajnokra. :) Ja meg a műszaki hibák (hozzáteszem, Ricciardo két futam után 0 ponttal állt a csapat hülyesége és egy műszaki hiba miatt). Ó és igen, direkt rosszabb taktikát is kapott!

[ Szerkesztve ]

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#52) Elemental válasza Csapoati (#51) üzenetére


Elemental
addikt

Erről is kifejtenéd a véleményed? ;]

(#53) Csapoati válasza Elemental (#52) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Nem olvasod a hozzászólásokat? :)

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#54) Breeze válasza Csapoati (#51) üzenetére


Breeze
aktív tag

Akkor nézd vissza a futamot az összes baleset mind mögötte volt és a SC nem segitett neki a felzárkozásban sokat!alonsoka barátod ott sírta volna elmagát a helyében tudod...nem kell itt a rizsa a super alonsoka akkor zseni és ott van nála a 150% akkor Petrovot illett volna megelőzni egy vb esélyes kocsival jah vagy várj ott abban a pillanatban nem volt vb esélyes a ferrari? persze mutogatás helyett előzni kellett volna neki kb ugy ahogy Vettel elment Button mellett a sikán résznél [vagy ez kimarat neked?]
Alonso haverodnak itt is adott volt a lehetőség, csak Kimit is képtelen volt befogni a jobb ferrarival... jah vagy várj ott akkor a Lotus is jobb volt mint a Ferrari igaz?Alonsoé a legrosszabb kocsi és mindeki egy redbullal ment ellenne és huha :))
Jöhet a következő kifogás majd, 2007 a top mclaren ott is mi volt?jah hogy ott(is) ellene voltak?
Idén vissza tér a Mclarenhez reméljük hogy Ron papa kezelésbe veszi és ház itt van Button.Szóval meglátjuk.

[ Szerkesztve ]

(#55) Viktor77 válasza Breeze (#54) üzenetére


Viktor77
titán

Te komolyan azt gondolod, hogy egy ilyen hsz-re kapsz érdemi reagálást?

Tetszik, hogy elvakult Vettel gyűlölőkről beszéltek, miközben ez rád pont ugyanígy áll, csak Alonsoval.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#56) Gebriel válasza syler123 (#49) üzenetére


Gebriel
veterán

Itt az a baj, hogy.... amit mondasz az csak fikció, nem tény. Így amit mondanak, az nem lehet baj. ;)

(#57) Breeze válasza Viktor77 (#55) üzenetére


Breeze
aktív tag

Én nem utálok senkit, de valótlant ne állitson már senki.

(#58) Viktor77 válasza Breeze (#57) üzenetére


Viktor77
titán

Ja, a hsz-edből is pont ez jön le.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#59) Csapoati válasza Breeze (#54) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Nem a barátom és ezt sem olvastam tovább az "alonsoka" résznél. Ha én le tudom írni Vettel nevét, akkor neked ez miért okoz gondot? Elfogult fanboyokkal, akik ráadásul csak fekete-fehéret látnak, nem foglalkozom.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#60) Breeze válasza Csapoati (#59) üzenetére


Breeze
aktív tag

[Akkor elemezz]
De látom fáj az igazság ;)
De addig is "Felipe, Fernando Faster Than You" :C

(#61) Soil Creep


Soil Creep
csendes tag

A cikk hagyományosan színvonalas volt, élvezettel olvastam most is. Sajnos a szavazásról ezúttal viszont lemaradtam.

Mindössze 2 versenyző helyezése döbbentett meg, de az övéké nagyon: Vergne és Alonso.
Vergne szerintem a szezon 2. felében bemutatott előzéseivel bizonyította, hogy helye lenne egy Red Bullban. Inkább a hatalmas orosz piac miatt lett Kvyat a befutó, mintsem a teljesítménye miatt.

És Alonso? Ő lenne 2014 legjobb versenyzője?? Én ezt nagyon elfogultságnak érzem, gyakorlatilag semmi kiemelkedőre nem emlékszem vele kapcsolatban. A Silverstone-i Vettel elleni csata tényleg fergeteges volt, de én ettől még nem érzem valami kiemelkedőnek ezt az évét. Egy kanyarlevágásokkal bemákolt 2. hely a Hungaroringen és alaptalan integetés Stevensnek Brazíliában, ami jellemzi az ő évét. Én inkább érzek itt egy kis elfogultságot a szavazók részéről, mint objektivitást.

Személyes tanácsként hozzátenném, hogy szerintem jó ötlet lett volna a legjobb és a legrosszabb 2-3 eredményt törölni az átlagszámításkor, így a szélsőségek és az elfogult szavazatok valamilyen szinten kiküszöbölhetők lettek volna.

(#62) FoLey-v válasza Breeze (#60) üzenetére


FoLey-v
addikt

Nekem mindegy,hogy mit állítasz Vettel-ről,de azt légyszi ne említsd őt Shumi utódnak,mert ő hozzá képest le van maradva.
Nem kedvelem se Alonsot,se Vettel-t,így pártatlan vagyok. ;)

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#63) Breeze válasza FoLey-v (#62) üzenetére


Breeze
aktív tag

Én ezt Schumi fan ként mondtam, és tartom magam a szavamhoz. Vettel az aki képes lehet Schumi nyomába érni! :R

(#64) #70869248 válasza Breeze (#60) üzenetére


#70869248
törölt tag

Az egy erős és egyben mázlis versenye volt Vettel-nek.
...
Zanzásítva, Vettel szempontjából:

- 24 helyről rajtolt, az első körben már 19.
mert Grosjean, Rosberg, Di Resta ütközött és box, De La Rosa el sem tudott indulni a rajtrácsról.
- 14. volt a 4. körben.
mert megelőzte a kiscsapatokat (Karthikeyan,Senna, Pic, Petrov és Glock)
- 7. körben tudta elkapni az utolsó 'kisautót' (Caterham) Kovalainen-t. ..így 13.
- 9. körben Vergne, aki előtte volt kiállt a pit-be. ...így 12.
Safety Car mögött összetörte az első szárnyat így kiállt.Felrakta a puha gumit
Megint meg kellett előznie a kiscsapatokat, és megelőzte Di Resta-t és Grosjean-t is, utóbbit kétszer, mert elsőre szabálytalan volt. Vergne a Toro-val félreállt.
- 20. körben újra a 12. helyen így.
Hamilton kocsija bedöglött, így 11.
- 23. körben Ricciardo a másik Toro-val is félre állt, így 10.
- 25. körben Schumacher-t megelőzte a pályán, aki egy körrel később ki is állt kereket cserélni, így 9.
- 25-31. körben mindenki kiállt kerékcserére (Kimi aki vezetett a 31. körben)
- 32. kör így 2.
- 37. körben kerékcsere, vissza jött a 4. helyre
Safety Car. Vettel 24 másodperces hátránya 2 másodpercre csökkent.
- 42. körben újraindultak,
Megelőzte Button-t, így 3.

szerk:

Javarészt az SC és a gumielőny kellett (pl. Button 17 körös Medium gumin volt, Vettel 9 körös lágyon (SC körök leszámolva)).
kiemeltem ami szerintem fontos volt Vettel szempontjából.
Megelőzött jó autók: Di Resta, Grosjean, Schumacher, Button.

[ Szerkesztve ]

(#65) FoLey-v válasza Breeze (#63) üzenetére


FoLey-v
addikt

Én is mint Schumi fanknt Vettelt nem tartom még Schumi utódnak még sokat kell még dolgoznia,hogy nyomába érjen. ;)

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#66) #70869248 válasza #70869248 (#64) üzenetére


#70869248
törölt tag

Bocsesz nem emeltem ki hogy miért tartom Vettel egyik erős versenyének:

Mert mikor kiálltak a többiek kerékcserére a 25.-31. körben, Vettel irgalmatlanul jó tempót ment, ezért tudott a második kiállása után a 4. helyre érkezni. 2. helyen zavartalanul kocsizva, kegyetlen jót ment a használt puha gumijain.

[ Szerkesztve ]

(#67) Breeze válasza #70869248 (#66) üzenetére


Breeze
aktív tag

:C :R

(#68) Qorthral válasza Soil Creep (#61) üzenetére


Qorthral
őstag

Szavazni nem arról kellett, hogy ki mennyire volt jó 2014-ben, hanem arról, hogy ki a mezőny legjobbja 2014-ben. Egyáltalán nem ugyanaz, így az első kapcsán írt véleményed nem állja meg a helyét a másodikból született eredmény kritikájaként.

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#69) bambano válasza #70869248 (#45) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"..hát ezt viszonylag egyszerű volt megcáfolni:Montezemolo: “Alonso the best driver in the world”: az eredeti állítás szerint a csapatvezetők mondják, hogy alonzó a legjobb. Montezemolo jogállása? tudtommal munkanélküli. Ráadásul ha emlékezetem nem csal, Montezemolo sosem volt az sf f1-es csapat főnöke, ő magasabb polcon ült. Domenicali meg Mattiachi volt a csapatfőnök. Helyes lenne levonni a véleményekből a kötelező udvariaskodást. Montezemolo nem fog rosszat mondani a pártfogoltjára, akit ennyi éven át foggal-körömmel védett, mert azzal azt is mondaná, hogy tévedés volt, amit ő csinált.

"Nagyjából az egész F1 értő világ Alonso-t tartja a jelenlegi mezőny egyik legjobbjának, szakírók, csapatvezetők, versenyzők.": ez sokkal jobb megfogalmazás, ezt nem is akarom vitatni. Alonso tényleg a mezőny *EGYIK* legjobbja.

"nem a topik véleményét kell hibáztatni": ha nem vetted volna észre, a topikot azért hibáztatom, mert nem tűrik az ellenkező véleményt. nem azt látom problémának, hogy szerintük alonso a legjobb, hanem azt, hogy a hangadók alpári módon üldözik azt, aki szerint nem. a moderátorokat meg nem érdekli.

(#46) Csapoati: "Ezert rossz csak a futamok es vb-k eredmenyet szarazon teljesitmenynek ertekelni": úgy érted, rossz aszerint értékelni a pilótákat és a csapatokat, ahogy a hivatalos értékelés is megy? Ne szakadjunk már el a valóságtól, mint a magyar focidrukkerek: a legobjektívebb (brrr. nincs is ilyen szó:) ) értékelés az, amikor az év végi nagy fekvehányásoson valakinek a kezébe adják a bilikomot. A tévé is ezt közvetíti, az újságok is erről írnak, a következő évben azt az embert emlegetik világbajnokként, stb. Hogy lehet minden mást fontosabb értékelési szempontnak tekinteni, mint a hivatalosat?

(#49) syler123: "Itt az a baj hogy sokan az autó alapján ítélik meg a pilótát.": igen, ez több dolog miatt is vicces. az egyik, hogy alonsónak rossz autója van állítólag, így ő zseni, vettelnek meg jó, így ő pancser. a másik, hogy az alonsó fanok nem akarják elfogadni a tényt, hogy a pilótának igenis komoly szerepe van abban, hogy milyen az autó. nem akarják elfogadni a tényt, hogy az, hogy a ferka évekig ócskavas volt, abban alonsónak kiemelt szerepe van. az alonsó bűne is. következmény: alonsó rossz pilóta az autó fejlesztése terén. az öreg rövidebb idő alatt gatyába rázta a ferkát és utána dobott egy ötöst.

"Amúgy itt többek logikáját követve, hogy Vettel a legjobb pilóta, akkor nem igazán értem, hogy D. Ricciardo hogy érhetett el jobb eredményt nála?": például nekem kicsit se fáj kijelenteni, hogy 2014-ben ricciardo jobb volt, mint vettel. tény: a pontok számát is tekintve ricciardo előrébb végzett, mint vettel, alonso pedig hátrébb.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#70) Breeze válasza bambano (#69) üzenetére


Breeze
aktív tag

jol mondod de tényleg :K

(#71) Yayoh válasza Qorthral (#68) üzenetére


Yayoh
aktív tag

Igen , ezért is vicces hogy Vettel ennyire hátul végzett , mikor volt egy rosszabb éve , pedig ha összességében nézzük a pályafutását , akkor nem ott kellett volna végeznie , mint ahol. .Hamiltonnak , vagy Alonsonak nem volt sose rossz éve?Dehogynem..

(#72) Csapoati válasza bambano (#69) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Sőt, Bianchi még hátrébb, tehát ő mennyivel bénább lehet már... Aki csak a pontokat és futam,győzelmeket nézi, az egész egyszerűen nem ért a Forma-1-hez.
Az autófejlesztéshez: amit írtál, az a 80-as évek elejéig votl igaz. Amikor Lauda is lement a zserelőihez és közösen kitaláltak valamit. Na most azóta kb 5x annyi ember (specialista!) dolgozik egy csapatnál, akinek az a dolga, hogy fejlesszen. A mai pilóták meg nem autószerelők, hanem 100%-ig autóversenyzőnek vannak nevelve. Gondolj csak Verstappenre! Mit érthet ő az autók mechanikájához azon kívül, hogy visszajelzéseket ad? Azt meg nagyjából mindenki tud, és innentől kezdve a csapat dolga, hogy a versenyző kívánságainak megfelelő autót hozzanak össze.
Az meg, hogy Alonso szétverte a Ferrarit, akkor blődli, hogy nem is érdemes foglalkozni vele. Vagy akkor Vettel is szétverte a Red Bullt? Vagy akkor ilyen alapon ő is elmenekült az első kevésbé jó éve után? Ugye, hogy nem.

71: Lehet rossz éve, pl. 2007-ben vagy 2009-ben biztos nem Alonso végzett volna az élen. Nyilván sokakat, sőt talán mindenkit befolyásol az utolsó év egy pilóta összteljesítményének megítélésekor. Nem is tudom ki mondta már, hogy a Forma-1-ben mindig a következő futamig tart a renoméd.

[ Szerkesztve ]

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#73) Breeze


Breeze
aktív tag

Közben egy elég jó hír jerez-ből igaz ez még csak "teszt"[gp-live.hu]

[ Szerkesztve ]

(#74) Yayoh válasza Csapoati (#72) üzenetére


Yayoh
aktív tag

Bianchi helyezésével én se értek egyet , sokan tényleg nem tudják külön választani az autó teljesítményét és a pilótát..Simán benne van a Top 10 pilótába szerintem, a nevelő szériákban is már nagyon kitűnt a többiek közül , nagyon tehetséges , és az hogy a Marussiával egy 9 helyet hozott az bizonyítja ezt..Szerintem jóval nagyobb dolog mint futamot nyerni egy Mercedessel vagy egy Redbullal..

(#75) bambano válasza Csapoati (#72) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

már csak egy kérdésem van: amikor cáfolni akarod az állításomat, miért olyan érvvel állsz elő, ami bizonyítja azt? miért olyan érvekkel akarsz engem megcáfolni, amiket én szoktam mondani és amiket utálni szoktak a topicban?

Felfigyeltél arra, hogy saját magad támasztottad alá az állítást, amit cáfolni akartál? lásd:
"Azt meg nagyjából mindenki tud, és innentől kezdve a csapat dolga, hogy a versenyző kívánságainak megfelelő autót hozzanak össze.
Az meg, hogy Alonso szétverte a Ferrarit, akkor blődli, hogy nem is érdemes foglalkozni vele."

Az alonso szétverte a ferrarit állításomat azok a hírek is igazolják, amelyek szerint alonso nem bízott a mérnökökben. a mclarenhez is azokat az embereket próbálta betolni, akikben bízott. mi ez, ha nem a csapat szétverése?

"Az autófejlesztéshez: amit írtál, az a 80-as évek elejéig votl igaz. Amikor Lauda is lement a zserelőihez és közösen kitaláltak valamit": vettelről is cikkeztek, hogy amíg a többiek pihentek, ő bejárt a pirellihez beszélgetni, informálódni.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#76) Csapoati válasza bambano (#75) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Ja értem, tehát az nem lehet, hogy Alonso szeretett volna valamit és nem sikerült megvalósítani. Nincs több kérdésem, bíró úr. Mellesleg 2009-ben nagyjából sehol sem volt a Ferrari, ehhez képest azért Alonso csak kihozott 11 győzelmet belőle. és kétszer hajszálon múlt csak a vb-cím. Akkor ezt gondolom Massának köszönhető, igaz?
"a mclarenhez is azokat az embereket próbálta betolni, akikben bízott" - Akkor Schumi is szétverte a Benettont, Vettel a Red Bullt, stb stb. :(
Beszélgetni, informálódni =/= fejleszteni.

Hagyjuk inkább, én hajlandó vagyok elismerni a kedvencem hibáit (rossz időmérős sebesség, nem a legjobb személyiség, néha túl ideges a pályán is), és ugyanígy az ellenfél erősségeit is (Vettel a legjobb időmérős pilóta, ritkán hibázik, főleg ha az élen megy, nagyon konzisztens). Kár, hogy az itteni vitapartnereimről ez közel sem mondható el. :(

#74: Én Bianchira 8-ast nyomta, ha jól emlékszem, és ehhez semmi köze a balesetének, amúgy is már előtte kb. a top 5-6-ba tettem.

[ Szerkesztve ]

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#77) Qorthral válasza Yayoh (#71) üzenetére


Qorthral
őstag

Ennyire rossz évük szerintem sosem volt. Messze nem. Cáfolj meg, ha rosszul emlékszem.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#78) bambano válasza Csapoati (#76) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

én meg azt gondolom, hogy alonso szeretett volna megvalósítani valamit, meg is csinálták a kérésére, csak nem jött be.

a másik nagy problémám a ferkával (amit nem varrok alonso nyakába), az a szélcsatorna. sokáig úgy csinálták a szélcsatornás méréseket, hogy nem volt jó a szélcsatorna. ezt egy top csapat hogy tűrheti évekig? a ferka a toyota szélcsatornájában tesztel? rotfl.

"Hagyjuk inkább, én hajlandó vagyok elismerni a kedvencem hibáit": idézek magamtól:
(#69) bambano "például nekem kicsit se fáj kijelenteni, hogy 2014-ben ricciardo jobb volt, mint vettel. tény: a pontok számát is tekintve ricciardo előrébb végzett, mint vettel, alonso pedig hátrébb."

nekem pont elég lenne az is, ha nem jönne minősíthetetlen hozzászólások özöne az f1 topicban csak azért, mert más véleményen vagyok, mint pár nagyszájú. de igazából már ez sem érdekel, nekem nem lett rosszabb az életem attól, hogy nem olvasom/írom többet azt a topicot.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#79) Csapoati válasza bambano (#78) üzenetére


Csapoati
nagyúr

En azert orulok annak, hogy ez a sportag meg mindig kepes nagy indulatokat es szenvedelyt kivaltani, raadasul a fiatalabbakbol is (83-as vagyok). :)

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#80) HUfantom


HUfantom
őstag


Jó látni, hogy a trollok télen sem alszanak :W

“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway

(#81) kukinyo válasza HUfantom (#80) üzenetére


kukinyo
addikt

Igen, ezt legjobban a hozzászólásod bízonyítja. :))

(#82) Soil Creep válasza Qorthral (#68) üzenetére


Soil Creep
csendes tag

Akkor ez esetben elnézést kérek, félreértettem! :R

Így már nem tartom elfogultnak a kialakult sorrendet.

[ Szerkesztve ]

(#83) sh4d0w válasza Csapoati (#72) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Az megvan, hogy egyes pilóták miért jobbak fejlesztésben a többieknél (gondolok itt Schumacherre, Vettelre, Sennára - a teljesség igánye nélkül)? Egyrészt mert nemcsak a "kötelező" idejüket töltik az őket foglalkoztató istállóknál, hanem azon túl is informálódnak, lehetséges megoldásokon gondolkodnak, másrészt nem csak annyit tud mondani az autóról, hogy alul-/túlkormányzott, instabil, hanem azt is meg tudja mondani a mérnököknek, hogy az ő vezetési stílusához mérten hogyan és min kéne változtatni.

A pilóta képességeihez pedig az is hozzátartozik, hogyan tud csapatot vadászni magának. Pl. hiába volt gyors Heidfeld, istállót sosem tudott jól választani - emiatt maradt középszerű és kopott ki nagyon korán a cirkuszból.

https://www.coreinfinity.tech

(#84) Csapoati válasza sh4d0w (#83) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Azért a választás legtöbbször azt jelenti, hogy hova fér be. Alonso is szerintem inkább ment volna a Mercedeshez, de nem volt rá lehetősége. Középcsapatoknál már nehezebb a dolog, mert ott évről-évre óriási fejlődések meg visszaesések vannak (Williams és Lotus tavaly), ezeket azért nem könnyű megjósolni látatlanban.
Az meg, hogy ki mennyire "fejleszt" (nevezzük tényleg inkább úgy, hogy célzott visszajelzéseket ad), szerintem rejtve marad előttünk, a verseny- és csapatmérnökök tudhatják csak igazán.
De érdekes Massa egyik nyilatkozata is, aki már távozott a Ferraritól (tehát nem kötötte semmi), amikor ezt mondta: „Fernando” – mondta határozottan Massa arra a kérdésre, hogy ki volt a legerősebb csapattársa pályafutása során. „Schumacher gyors volt, de intelligencia szempontjából Alonso jobb, mert egyszerűen tökéletesen össze tudja rakni a dolgokat.” Én nem gondolnám ugyan, hogy jobb lenne Schumachernél, de mindenesetre érdekes, hogy Massa így látja (Domenicali Schumit tartotta jobbnak). Az is sokat mond, hogy amikor nem jöttek az eredmények, senki sem hibáztatta a pilótákat, hanem sorra hullottak a technikai emberek és vezetők fejei. Pedig legtöbbször csak pilótaváltással szoktak élni a csapatok. De bonyolult ez, na, én nem merem rámondani senkire se, hogy ő a legjobb "autófejlesztő", mert kívülállóként nehéz megítélni.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#85) Graphics


Graphics
Jómunkásember

5. Nico Hülkenberg (0% szerint a mezőny legjobbja)

Skacok, én szeretem a F1-et, de ez mi ?

Amúgy jó cikk, jó olvasni :R

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#86) aram01


aram01
nagyúr

Mióta Button "lecsúszott" nem nézzek f1-et

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#87) Csapoati válasza Graphics (#85) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Hogy mi?

Nálam ez van: 9. Nico Hülkenberg (6,47 pont, a leggyakoribb osztályzat: 7)

Vagy nem érzem az iróniát? :D

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#88) Graphics válasza Csapoati (#87) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Mármint az első oldalon:

PH! F1 Voks 2014, a legjobb versenyzők:

1. Fernando Alonso (43% szerint a mezőny legjobbja)
2. Sebastian Vettel (27% szerint a mezőny legjobbja)
3. Lewis Hamilton (16% szerint a mezőny legjobbja)
4. Kimi Räikkönen (13% szerint a mezőny legjobbja)
5. Nico Hülkenberg (0% szerint a mezőny legjobbja)

Alapvetően ezt nem értettem, de akkor gondolom a tavalyi metodikában voltak anomáliák.

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#89) Qorthral válasza Graphics (#88) üzenetére


Qorthral
őstag

Mi a gondod vele?
Támpontnak írtam oda, nem annak alapján állítottam fel a sorrendet.
Egyébként tavaly más rendszerű volt a szavazás és már az ötödik is alig kapott pontot.
Kérlek olvasd el a tavalyi cikket, ha részletesebben érdekel, ne látatlanban kritizálj. Köszi.

Szerk.: Igen, a tavalyi rendszer sokkal pontatlanabb volt, de így megy ez, évről-évre fejlődünk. :)

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#90) gyurkikrisz válasza aram01 (#86) üzenetére


gyurkikrisz
őstag

Akkor idén sem fogsz nagyon nézni :D

A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500

(#91) sh4d0w válasza Csapoati (#84) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Nem látunk bele a lapokba, amelyek alapján a csapatok eldöntik, kit akarnak és kit nem, de simán el tudom képzelni, hogy Alonso személyisége, valamint az emlékezetes, Hamiltonnal történt afférjai után nem akarták a Mercinél - ráadásul kiváló pilótapárosuk van, minek akartak volna beleugrani a bizonytalanba Alonsóval?

Ezenkívül egy pilóta teljesítménye azt is meghatározza, milyen lehetőségek nyílnak ki előtte - aligha hiszem, hogy ezt nagyon bizonyítani, vagy magyarázni kéne, nem feledkezve meg arról, hogy igen, vannak fizetős ülések is.

https://www.coreinfinity.tech

(#92) aram01 válasza gyurkikrisz (#90) üzenetére


aram01
nagyúr

tudom, és bánom is.Szerintem sokat veszít vele az élvonal

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#93) #70869248 válasza bambano (#69) üzenetére


#70869248
törölt tag

akkor így? (melóztam sry):
Ferrari team principal Stefano Domenicali believes that Fernando Alonso is not only the best driver in Formula 1, but that in some ways he is better than Michael Schumache
bár kezdem látni hogy tök mindegy, linkelhetek napestig.
szerk:
De kiállok az F1 topik mellett, az évek alatt kifejezetten sok, és közte sok élvezetes vitám volt, és még lesz is ott.

[ Szerkesztve ]

(#94) bambano válasza #70869248 (#93) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"Saturday, August 6th 2011, 20:49 GMT".

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#95) #70869248 válasza bambano (#94) üzenetére


#70869248
törölt tag

Igen, most mi a probléma? ...ja hogy csak másfél éve versenyez velük?! :D
ne viccelj már..

(#96) Viktor77 válasza #70869248 (#95) üzenetére


Viktor77
titán

Azt értsd meg, hogy mindegy kinek a nyilatkozatát linkeled ide, pilóták, csapatfőnökök, régi nagymenők, Ferrari vezetők, utca embere, szavazás végeredménye, nem Alonso a legjobb pilóta!

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#97) bambano válasza #70869248 (#95) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Az, hogy hiába hitte 2011-ben a főnöke, hogy ő a legjobb, azóta az idő igazolta, hogy nem az. Meg a főnöke se főnök már.

(#96) Viktor77: például belinkelhetné a hivatalos fia eredménylistát is.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#98) Viktor77 válasza bambano (#97) üzenetére


Viktor77
titán

Azért azt megnézném, mikor Schumacher kijelenti, hogy Alonso a legjobb, te meg odaállsz elé, és azt mondod neki, hogy "de hát a végeredmény...". :D

A te "elméleted" szerint még Bottas is jobb pilóta mint Alonso.

[ Szerkesztve ]

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#99) bambano válasza Viktor77 (#98) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

itt főleg a vettel-alonso összehasonlítással van probléma. más pilóta-kettős esetén nem emlékszem komoly vitára. az alonso fanok szerint alonso jobb, mint vettel, a hivatalos végeredmények szerint meg nem. ti meg folyamatosan irreleváns infókkal próbáljátok objektívvé tenni a szubjektív véleményeteket.

hogy lenne alonso jobb, mint vettel, amikor 2010 óta minden évben vettel szedett össze több pontot? a bottasos összehasonlítás ezen bukik meg, bottas csak 2014-ben volt jobb, mint alonso.

szerk: egyébként pont ezzel a stílussal van baj, hogy aki nem áll pár hangadó által hangoztatott vélemény mögé, azt büntetlenül le lehet idiótázni. még egy moderátornak is. úgyhogy itt fejezzük be.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#100) #70869248 válasza bambano (#97) üzenetére


#70869248
törölt tag

Hallod, másfél évet lehúztak Alonso-val, és az egekbe dicsérte, ..és te azt mondod hogy tévedett??!
Mire alapozva?
Montezemolo-nál, amikor a legjobbnak nevezte Alonso-t azt kifogásoltad hogy nem közvetlen főnöke, amikor a közvetlen főnöke nevezi a legjobbnak, akkor azt kifogásolod hogy már nem főnök.
Meg..és ez tetszik, arra alapozod hogy ők tévedtek, mert hogy az idő igazolta...kinek??! Neked? Csak mert ők nem nyilatkozták le hogy bocsesz tévedtünk...

Ültesd be Vettel-t egy Marussia-ba és kérd rajta számon hogy miért nem nyer VB címet, igen sarkítok a Marussia-val, mert látom a technikai autósport technikai része nem világos.

sajnos nem a topikkal volt itt a baj már látom..

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.