Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PistiSan
addikt
válasz
Fecogame
üzenetére
Nem lehet, a szolgáltatómnál 1 lehetőség van, ha kérek FIX ip-t akkor kapok egy publikusat (plusz pénzért), hosszasan leveleztem már az ügyfélszolgálattal, hogy szeretnék publikus ip-t, erre sokszor jött a válasz, hogy ők dinamikusan osztanak nekem ip címet, írtam is hogy ez nem gond, csak a dinamikusan kiosztott ip cím legyen publikus ip, persze hogy ilyenre nincs lehetőség. Nem emlékszem fejből, de valami 255.255.0.0-át osztanak, szóval az ideális 255.255.255.255 helyett ez van. Igazából ha nem lennék olyan rohadtul elégedett az árral, és az elérhetőséggel, akkor még lehet váltanék is telekoma, de élénken él még bennem az emlék, amikor a 10/0,5-ös telekom netért 6000ft-ot fizettünk, és délután 4 és este 11 között használhatatlan volt, tehát amikor kb mindenki használta munka után, és a szolgáltatót ez nem érdekelte.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- Suzuki topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Kuponkunyeráló
- CASIO órák kedvelők topicja!