- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Argos: Szeretem az ecetfát
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mamusz11
tag
Full kezdő vagyok pi témában először elkezdtem csinálni cigam fórumtárs cikke alapján de nem tudtam megnyitni egyáltalán windows alatt a megosztott pi-t.Majd hiába port forwardingoltam böngészőből se nyilt meg ahogyan a cikkben. Szóval kerestem valami basic konfigot hogy csak egy mappát osszak meg az sd kártyáról de így se tudom megnyitni látom, én is hogy semmi biztonság nincs benne de akkor is rá kel jöjjek hogy mit nem csinálok jól
ezért kezdtem ott ahol, ha az működött volna akkor mentem volna tovább..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Komplett PC
- ROBUX ÁRON ALUL - VÁSÁROLJ ROBLOX ROBUXOT MÉG MA, ELKÉPESZTŐ KEDVEZMÉNNYEL (Bármilyen platformra)
- Megaport gaming pc + billentyű
- ! AMD Brutál Gamer Konfig ! 9800X3D / 7900XTX ( RITKASÁG ) 32Gb RAM 32Colos ROG Monitor
- Beszámítás! HP Z2 G4 Tower Workstation számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Bomba ár! Dell Latitude E6540 - i5-4GEN I 8GB I 320GB I DVDRW I 15,6" FHD I HDMI I W10 I Gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással