Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- droidic: [Memory Leak] Az agy defragmentálása
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pmonitor
#16575
üzenetére
Nálam itt az sprintf(...) stabilan 6 sec felett, az assembly kód stabilan 2 sec. alatt teljesített.
Mert nem ugyanazt csinálták: az sprintf() egy elég nagy tudású, rugalmas függvény, a te assembly kódod meg csak 32 bites inteket tud kiírni mindenféle formázás nélkül. Nyilván ha ugyanezt megírod C-ben, az is gyorsabb lesz, mint az sprintf, vagy ha az sprintf()-et megírod assemblyben, az meg minden bizonnyal lassabb lesz, mint az, ami a gyári stdlibben van (az alapján, hogy a mostani assembly kódod is elég szuboptimális).
Sőt, itt van C-ben egy még gyorsabb megoldás, ami a te assembly kódoddal ellentétben még csak nem is bugos
int int_ToString(int num, char* dest) {
memcpy(dest, "-2138\n", 7);
}
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Google Pixel 10 Pro 5G Porcelain AI-fotó varázs, Super Actua 120 Hz 128 GB
- Keresünk Galaxy S22/S22+/S22 Ultra
- AKCIÓ! Acer KG251QF 24 144Hz FHD TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



