Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz
sghc_toma
üzenetére
Kösz srácok. Engem most konkrétan nem annyira érdekel a téma, de egy hirdetőtáblás cuccot meg kell írnom csüt. délig, ledokumentálni, s leadni.

Amit te linkeltél, azt már magyarul végigolvastam, de ez pont egy kérdőjel maradt bennem. Meg tudom azt csinálni, hogy egy dinamikus tömbben eltárolok egy névből, s fájlleírókból álló struktúrát, ahol ha kilép egy kliens, akkor a neve.cli fájlra mutat a fájleíró, egyébként pedig a nyitott socketjére? Meg lehet-e socketből soronként olvasni, vagy csak az említett linken is leírt olvasási hossz megadása+bufferből olvasás a lehetőség? S persze ssh-val kell egy külső szerveren fejleszteni, hogy a dolog még mókásabb legyen...
Aktív témák
- AliExpress tapasztalatok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Titan Quest II
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- BestBuy topik
- Letisztultságra vágysz? Itt az ASUS legújabb miditornya
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3666 100% Akkumulátor
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730