Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tutis #4690 üzenetére

    Fogadjunk, hogy nem tetted meg a panaszbejelentést írásban, amit javasoltam, mikor voltál a szomszédnál is és ott is szarok voltak a jelszintek? :D
    Ott egyértelmű volt már akkor is, hogy hálózati és szintezési probléma van, jelenleg azért csak egy csatornán működik felfele a modem, mert gyakorlatilag az adási teljesítmény a maximumon van, így csak egy csatornán tud viszonylag stabilan visszírányban kommunikáli, ott át kell nézni a hálózatot és az erősítőn is állítani kell, különben ilyen szar marad, ez magától nem fog megjavulni.
    Ráadásul ha töltesz le, akkor használod a feltöltési sebességet is, mert ugye a letöltött csomagokat nyugtázni kell, hogy megérkeznek, jöhet a következő csomag. Ha csak egy feltöltési csatornád van és gyakorlatilag az is eléggé instabil, meg bármikor túlterhelődhet, mert más is használja, akkor bizony be fog esni a letöltési sebességed is, mikor nincs elég felfele irányuló kommunikációs sebesség a lefele irányuló nagyobb sebességű adatfolyam folyamatos nyugtázásához és vezérléséhez.
    Vagy írsz nekik egy levelet, amiben csatolsz ilyen képernyőképeket amit most is fotóztál, meg ami a szomszédnál is van és leírod hogy mi a probléma, vagy marad így, ez magától nem fog megjavulni, ráadásul ahogy jön a melegebb idő, egyre rosszabb lesz, mert nő a vezetékek ellenállása a növekvő hőmérséklettől és még rosszabbak lesznek a jelszintek lefele és felfele is és még instabilabb lesz az internet, vagy már nem is lesz, mert ha az az egy feltöltési csatorna is ugrik, akkor nem lesz internet, a modem is sokszor újra fog indulni magától.

  • bnorci71

    addikt

    válasz tutis #4690 üzenetére

    fúj a szél, lehet az oszlopon van valahol hiba, volt ilyen nálam régebben

Új hozzászólás Aktív témák