- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja a trendeket...
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Austin F.: Intel Iris Xe driver frissítés
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- N€T0X|N: Stellar Blade után
- Zolaash: Ford Galaxy gázpedál csere
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Siriusb
veterán
hali!
nem akarok frame-eket használni a keresők miatt. azt a javaslatot kaptam, hogy php-ben include-ot használjam, ami működik is, csak némi gondom akadt. a lényeg:
az oldal tetején van egy fejléc alatta menubar, ezek kellenének fixen, hogy ne töltődjenek be újra és újra, hanem csak a menüben lévő linkekre kattintva a megfelelő oldal.
miként tudom ezt megvalósítani?találtam a fórumban valami hasonló témát, de nem igazán értettem.
teljesen kezdő vagyok php-ben, szóval ha valaki egyszerűen le tudná írni (egy mintát adni), nagyon megköszönném.
jelenleg úgy megoldottam, hogy a fejlécet és a menubart egy php-be rakva include-dal behívom minden lapon, de ennek épp a fordítottja kellene.ha egyéb javaslat van a megoldásra, azt is várom!
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- TV antenna és jelerősítés
- Milyen autót vegyek?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- EAFC 25
- Autós topik
- Nintendo Switch 2
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Tervező és alkalmazott grafikai beszélgetős topic
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- Garanciális gamer notebook RÉSZLETRE bank és kamat nélkül, gyors szerződéssel! ASUS TUF Gaming F16
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W