Hirdetés
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ketogén étrend
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- V.Milán: Lapdiffúzor nyomáseloszlása: gondoltad volna?
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rodzser Mór
senior tag
Irigyellek! Nekme is kéne tuning, csak laikus vagyok a témához.
Mint írtam, a gyári beállítást visszatettem pár hónapja. Előtte rootolt volt a készülekem, visszaállítás után pedig már nem. De a lényeg, hogy semmi haszna nem volt a visszaállításnak, ugyanúgy lassú a telefon, ugyanúgy fing a szabad memória.
Újabban pedig azt csinálja VOIP hivás kezdeményezésekor, hogy a közelségérzékelő nem teszi a dolgát, fekete marad a képernyő ha elveszem a fejemtől a telefont beszélgetés közben. De nem rögtön az elejém. A beszélgetsé elején oda-vissza teszem, akkor kapcsolgatja is a képernyőt. Aztán egyszer csak már nem kapcsolja vissza. És az oldalsó on/off gombbal tudom életrekelteni, de ekkor már képernyő zár aktív, el kell húzni a lakatot. És így jutok vissza a VOIP alkalmazáshoz.
Az enyém 2-magos, tiéd is olyan?
-
aytukabozs
addikt
Hoppácska kincsesbánya:
https://mega.co.nz/#F!Px0VxDBD!s5NdZU7IquRZoKW8JYuPdQ

én ma nem tudok romolgatni, ha van kedved letesztelheted

Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRYTAFÜGGETLEN! ÚJ 100%-os akkumlátor! Gyönyörű!
- BESZÁMÍTÁS! iPhone 16 Pro 128GB White Titanium - Apple Gari
- Apple iPhone 17 Pro 256gb - Bontatla, Apple garncia, akár beszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2080 Super 8GB Zalman T4 PLUS FSP 700W