Hirdetés
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok!
Adott egy 2013-as 1.4 TSI CHP Skoda octavia, 110k km.-
Megadta magát a vízpumpa (fossa a folyadékot), Ill. a kuplung/váltó?! is elkezdte a ciripelő hangot adni egy ideje.
Láttam itt lakókat ugyanezzel a problémával, megoldást kevésbé találtam meg.
A vízpumpacsere tiszta sor, a cicergő hang már kérdéses.
Továbbá elvileg nincsen ajánlott vezérműszíj készlet csere intervallum, de azért biztosan van valami mondás hogy mikor kellene lecserélni.
Segítségeteket előre is köszönöm!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok!
Vennék ablaktörlő lapátot az autóra, de látom van ám választék rendesen.
Bosch-ból is van 13 fajta. Unixban Continentalt ajánlottak hogy az szuper.
Gondolatok? Árban 15-ig max belefér.
Köszönöm!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Mágus2 #159503 üzenetére
Az mennyire átlagos és normális hogy egy alig 60k futott octaviában (III) ez ennyire nyekereg? Ma megnéztük ezt szétszerelés nélkül kenni nem lehet. De akkor lehet jobb ha már ki van cserélve nem?
Elvileg ez 4 csavar ha jól gondolom. A két rúd és maga a keresztrúd ami a bölcső felett van és ott van benne a két szilent. Pont a turbó alatt igazából, nem vagyok meglepve miért van kiszáradva és nyikorog...
Mennyit nyerek vele ha bezsírozom illetve ha kicserélem az újat az is csak 2 évig nem fog valszeg nyikoroni nem?
Köszönöm!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz 1stVikman #159499 üzenetére
Köszönöm a tippeket, erre fogunk keresgetni csütörtökön. Igen sajnos ez is olyan hogy egyhelyben hiába rángatod a kasztnit nem nyikorog, ill. nagyobb tempónál sem. Kizárólag lassú haladásnál, útegyenetlenségeknél, pl. fekvőrendőrnél ahogy mondod. És akkor sem mindig.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok! Kérnék egy kis infót. 3-as octavia az alany.
2 éves kora óta nyikorog elöl a futómű néha csinálja néha abbahagyja, de állítólag ez vw konszern betegség, ha befújják akkor 1 hónapig csöndbenvan aztán megint csinálja. Állítólag a gumiharangoknál valami ami mindig kiszárad?
Tudja valaki hogy miről beszélek illetve mi az amit befújkodnak?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Jónapot kívánok az Uraknak!
Jelenleg egy 1.4TSI 2013 octavia tulaj vagyok, újonan vettük az autót anno. (jelenleg 55k km van benne)
Felmerült lassan a csere ötlete, RS-t tervezünk (DSG benzinest). Ahogy elnéztem itthon nagyon gyatra a kínálat, konkrétan nincs is.
Mobile.de-n persze van elég. Ez normál hogy ennyire nyomott árakon lehet kapni szinte "új" RS-eket kint?
Nem nagyon látom a buktatót, 2 éves autó 28k km-el, 2 év garanciával.
Mivel jelenleg is oktáviát hajtunk, ráadásul új kora óta, úgy gondolom nemigen tudnának megvezetni tekergetéssel, látjuk hogy nézz ki a mienk 55k km-el egy ilyenre ránéznék tudom hogyan kell kinéznie és mit kell keresni ha baja lenne. És még a garancia is ott van. Mi kerülte el a figyelmemet?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Ferdzsoo #144241 üzenetére
Lenne még egy kérdésem ehez az autóhoz.
Mostmár egyre jobban nyekereg a futómű útegyenetlenségkor, pl fekvőrendőrön való áthaladáskor.
Ez már lassan 2 éve jelen van és egyre kisebb egyenetlenségkor is lehet hallani elölről. A szervíz szerint a gumiharangok száradnak ki és az nyikorog.
Befújják valamivel akkor jó 1 hónapig, aztán megint nyikorog.
Kérdésem hogy létezik erre valamilyen maradandó megoldás? Illetve feltételezem nem is mindegy mivel fújkálod, meg hogy hol, mert a turbónak ott a leömlője ami nem 2 fokos. Felgyújtani meg nem szeretném a verdát."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mert nem vagyok tisztában azzal hogy ez egy 4,5 éves autónál normális jelenség avagy sem?
Skoda Octavia III 2013 1.4TSI rozsdásodás
Kb. 1 hónapja voltam szervízben, (én akkor nem láttam csak most a nyári gumicserénél) nem jegyezték meg.
Ez normál hogy egy 4,5 éves autó alja elkezd rozsdásodni?
12 év átrozsdásodási garancia vonatkozhat ilyenkor erre?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tomcsi23 #105286 üzenetére
Maszek tud kompjútert is állítani? Mármint hogy olajcsere időpontot nullázni?
2 éves autóban a fékfolyadék csere nem korai picit?
Még a motoroknál is csak 2 évente írják elő, és ott "picit" többet kap a szájára mint egy autóban. Főleg tőlem...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok!
Adott egy 2013-as 1.4TSI 3-as octavia, újkora óta nálam van.
Adott a változó szervízintervallum olajcserére 2 év vagy 30k km.
Az autóban most van 27k km, volt olajcsere tavaly ilyenkor 17k km-nél.
Akkor és most is le akartak beszélni a korábbi olajcseréről a márkakereskedésben, mivel hogy az autó folyamatosan "ellenőrzi" a motorolaj minőségét és ha nem megfelelő előbb is jelezhet bőven mint 30k km-er.
Mindezek ellenére bennem az van rögzülve, (lehet hibásan) hogy ajánlott évente vagy 15k km-enként olajat cserélni ha szól a kompjúter, ha nem.
Az autó télen is kinnt áll, viszonylag sok a hidegindítás is, emiatt is erőltetem így ősszel.Szóval érdemes, vagy ablakon kidobott pénz, mint a szervíz szerint?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz focvis #90350 üzenetére
Hát akkor oké. Nekem 0.5l eszik kb 10k alatt olajból de a keriben azt mondták ez bőven jó.
Bár a fogyimérő nekem majdnem 0.5l-ert csal...
a haszn ut. -ban az áll hogy az 1l/1000km olajfogyi is normális. Nah az azért durva lenne. De miért esznek az új motorok olajat? 19 éves b-s corsánk 1 decit nem evett soha.
Cserébe zabálta a benzint de legalább nem is ment.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nemtudom esetleg ki octavia III tulaj/fosőr, de nektek mennyit csal a fogyimérő?
Ill. Mennyi olaj fogy kb 10k km alatt?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Az is a helyzet hogy 3-4 év alatt 60k megéri e azt hogy egy esetleges későbbi garanciális ügy miatt engem meg a számláimat majd ízekre szedjenek meg plusz 1 hónapot várjak arra míg ők ezeknek utánajárnak, meg xy kifogásokkal fordujak a z/1-hez mert mégsem márkaszervíz volt, én meg lobogtatom ott a számlát de várok plusz 2 hetet hogy minden elintéződjön, ....
Persze nem törvényszerű hogy ez így lenne, de valjuk be M.o. ilyen téren messze el van maradva nyugateurópától és az ottani hozzáállástól."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz joshua7 #79444 üzenetére
Elvileg tényleg nem bukod a a garit, de számlával és igazolással kell rendelzezzél arról hogy ahol szervizelted ott minden alkatrész, eszköz, ill. a szaktudás megegyezik a skoda által előírtal. = márakszervíz.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FET-MEN #79433 üzenetére
Értem, köszönöm a válaszokat, annyira nem illetődtem meg ilyesmire számítottam, csak gondoltam mégis megkérdem itt hátha valaki azt mondja hogy ez inkább 40k mint 60k.
Tudom jóval olcsóbb lenne otthon, csakhát a gari. Mostmég elviszem, meg talán még jövőre is, aztán meg valami lesz, majd meglássuk. De így 1,5 év után még nem szertnék lemondani a gariról."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Első szervíz (20k km) 1,5 év, 1.4 TSI III octavia márkaszervízben kb 60k. (olajcsere, pollencsere, software buzulás, stb.) Ez így mennyire reál?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Rambovits #53849 üzenetére
Ígyvan. Akkor itt a bibi. Csak mert a műszerfali kijelző meg azt írta ki hogy a baloldalit ellenőrizzem, mert szerinte az nem jó. De ez is random, mert nemmindig írja ki. Ráadásul a jobboldali nem ég. Szóval vicces.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz MunezXBK #53846 üzenetére
De van, vagyis igazából úgy van hogyha felnyomom a ködöt, akkor a hátsó 3 helyzetjelzőből az alsó egyszerűen erősebben kezd el világítani. Mindezt csak a baloldalon csinálja, a jobb oldalon nem erősödik fel a világítás.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Villámkérdés:
Octavia hátsó ködlámpa felkapcsolásakor mindkét oldalon, vagy csak a bal oldalon kell világítania?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tomcsi23 #43223 üzenetére
Kb. mennyi ideig kell járatni a motort, a turbó visszahűtése miatt egy autópályás kiállásnál?
1-2 perc? (kb. 3k-t forog a motor autópályás menetnél.)"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah utánnaszámoltam, 0,4L-rel mutat kevesebbet a computer az utánaszámolt értéktől.
Viszont arra is gondoltam, hogy nemcsak a kompjúter csal, hanem a rohadt benzinkutaknál a kút is.
Mindenki ismeri hogy az 5 literes kanna, 5,2l-ből van tele. Szóval ha ezt összeadogatjuk, akkor lehet hogy nemis a computer csal...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Balupapa #42991 üzenetére
Lehet azt 7 év hitelre is venni.
Ismertem ilyet, azért dolgozott hogy az Audival járhasson a munkahelyére. Komoly volt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FoBCRaistlin #42474 üzenetére
Ezek a fagyos májusvégi reggelek mi?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz VR6-Fan #42437 üzenetére
Direkt a szervizes mondta hogy szíjas, pont amiatt mert a láncosokkal régen volt csörgészörgés.
Az újakban a turbó nem is elől hanem hátul van már. Ezt is megcserélték. De minek?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FoBCRaistlin #42424 üzenetére
Na akkor mostmár tényleg utánaszámolok...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz AndrewTdi #42421 üzenetére
A lényege a következő:
Azt kérdezi hogy korábban lejátszotta e a CD-ket, vagy ez teljesen frissen írt CD amit nem játszik le.?!
Ha korábban lejátszotta akkor szerinte egyszerűen meghalt a CD,(koszos, karcos stb.) ha most frissen írt akkor lehet hogy nem az alap joilet fájlrendszerrel lett megírva, amit más CD lejátszók ugyan megesznek, de ez a CD300 kicsi finnyás. Azt mondja hogy használj standard joiletes CD író programot, mint pl a DeepBurner, ami még freeware is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz bajnokpityu #42419 üzenetére
Azért következő tanken-nál utánnaszámolok...
Kis segítség: nem tudjátok véletlenül honnan tudnék egy service manualt leszedni az autóhoz?
A 2-esekhez találtam de ehhez még nem...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz bajnokpityu #42416 üzenetére
Persze lehet a computer csal. Meg kell néznem még rendesen utánaszámolva is.
Van erre különben tapasztalat? Csalhat a kompjúter a valósághoz képest?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz VR6-Fan #42413 üzenetére
Ezek megint szíjasok, így nem számítok lánc problémára...
Fogyiról: Tegnap mentünk majd 500km-ert ebben csak országút 70% és óttópálya 30% volt. Országút 80-120 között, autópálya tempomat 145. Fogyi átlag 5.5. Nem brutál kímélős vezetés volt, ki lett azért huzatva párszor...
Igaz ez nem kombi és ugye a motoron is csiszoltak húztak még ezekben... De nehezen hinném hogy az 1.8TSI is elment volna ennyiből...
Persze lehet..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Mágus2 #42373 üzenetére
Igen ez egy ideig igaz. De turbós gépeknél kevésbé érvényes...
Soha nem hoznál ki egy 1.8-as TSI ből olyan alacsony fogyasztást mint egy 1.2-es vagy 1.4-es TSI ből. Ez tutti. Mint ahogy a gyár által adott értékek is folyamatosan nőnek a köbcenti méretével... értem én hogy gyári érték elérhetetlen, de mindegyikhez hozzá kell adni 2 litert és tessék kb. ott a valós...Szívó más téma. Ott egy 1.6 os tényleg kevesebbet ehet mint az 1.2 es...
Azt meg te sem gondolod komolyan hogy egy 1200 kilós kasztnira erőlködik az 1.4TSI...
No offrnse term..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FoBCRaistlin #42345 üzenetére
1180kg. Ekkora kasznitól szerintem viszonylag könnyű...
1800-tól 250nm. A 2 literes dízel 320nm igaz az még előbb jön... Simán dízeles nyomaték van benne. Nagyon meg voltam lepődve...
Jaja downsizing rulez, bár azért a ford focusnak a literes 3 hengeres turbósa szerintem túlzás...
És annyival nem is eszik kevesebbet..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FoBCRaistlin #42338 üzenetére
Az RS sokkal többe kerül 3 költségszinten:
Vételi Ár
Tankolási Ár
Sün büntetés Ár."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Jelenleg 70% város, 30 országút, és 6,5. Bejáratás alatt, (400km után) úgy hogy a motorfordulat leginkább 1,8 - 3 k között van tartva, szóval az üzemanyagtakarékosság jelenleg nem fő szempont.
A segge szerintem is tökre A6 nagyon bejön.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz narancsnn #42330 üzenetére
Kutya védelmi szerepet tölt be, megtiltottam neki hogy 10m-nél messzeb menjen az autótól.
Mivel jelenleg bejáratás alatt van, így óvatossan lépünk neki, de hátöö, kurv@ra megy így is.
Nehéz a sebhatárokat tartani... és mellesleg szerintem iszonyatjó hangja van ha pörög..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Igen, RS octi színe, viszont meg kellett állapítanom hogy nem 100%-osan olyan mint az RS-ek, ma álltam egy RS kék mellet, volt némi különbség a kettő között. (persze lehet hogy csak az évek,, ) de ez mintha ilyen "mélyebb" színű lenne. ez jobban tetszik...
1,4"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Értem. És az Llumar-ról van tapasztalat? Nagyon profinak tűnik...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Autóüveg fóliázásnál a 3M fólia az rendben van?
Mindenki fel tudja rakni ezt kárpítbontás nélkül vagy hogy van ez?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
A start/stop -ról mit tudtok elmondani? Nem árt többet ez az egész a motornak, mint használ?
Persze nehezen hiszem el hogy 2013-ban eladnának úgy egy autót hogy tudják, a start/stop sokkal előbb hazavágja mint kellene...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Köszi.
Holnap lépünk a klubba egy octavia-val.
Mondjam hogy tűkön ülünk?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Bocsi hogy így bele a közepébe de mi a különbség a Tsi és a Tfsi között?
Vielen dank..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Okos Otthon / Smart Home
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Milyen videókártyát?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Lexus, Toyota topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest