- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ivqkzy-: Eddig
- gerner1
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- HThomas: Az ideális home office monitor nyomában
-
LOGOUT
Peugeot / Citroën / DS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fpatrik17
senior tag
Szeretnék kis segítséget kérni ServiceBox loginnal rendelkező forumtársaktól. Kellene nekem screenshot a következőkről, VF7RDRHRJ54042233 alvázszámhoz (Allegro rendeléshez):
- Robbantott ábra és alkatrészlista a motor gumitartó bakjairól
- Robbantott ábra és alkatrészlista az ajtó határólókról (jobb és bal hátsó)
- Robbantott ábra és alkatrészlista a hátsó lámpákról (jobb hátsó érdekelne)Előre is köszi!
-
fpatrik17
senior tag
Üdv!
ServiceBox logint tudna esetleg valaki küldeni privátban?
Amit használtam eddig az úgynézki megszűnt létezni... -
fpatrik17
senior tag
Adott egy C5 X7 2008-as RHR motórkódú paripa, alvázszám: VF7RDRHRJ54042233.
Ezekben a jószágokban hogy kellene működnie a generátor töltésnek? Indítás után alapjáraton semmi töltés, végtelenségig is járathatnám... Viszont ha lépek egy gázt, akkor felugrik 14,4-14,5-re és azt tartja. Ha leállítom és újraindítom megint semmi töltés, csak esik az akkufesz. Létezhet, hogy ez így működik vagy valami nagyon el lett baszarintva?
Mindezt úgy, hogy régi generátort leadtam és kaptam helyette teljesen felújítottat.
Külön érdekesség, hogy ha alvázszám alapján ránézek akkor ezt hozza, ami L - DFM kommunikációt ír, amit pedig kaptam az kódszám alapján ennek tűnik, ami LIN-es.Létezhet, hogy emiatt nincs alapjárati töltésem aztán ha odalépek akkor meg fixen tartja a 14 feletti értéket?
-
fpatrik17
senior tag
Servicebox-ba csak én nem bírok belépni? Ilyet kapok
-
fpatrik17
senior tag
Franciából behozott C5-re létezhet szervízmúlt lekérdezés valamilyen módon? Gondolom kb esélytelen, de egy kérdést megért.
-
fpatrik17
senior tag
Sziasztok!
Csatlakoztam C5 táborba egy 2008-as RHR automata, exclusive sedannal. Méter 312k.
Hátsó féktárcsa+betét és olajcserét szűrőkkel megoldjuk itthon, viszont vezérlés csere és hydro+futómű átnézés/javításra szeretném típusdokihoz vinni.
Jelenleg olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy Kiss Gábor - Baja és Bethlen Gábor - BP is megoldható, mivel Baja tőlem 50 km, ellenben Pestre járok heti rendszerességgel dolgozni.Ti melyikőjükhöz vinnétek/járnátok a helyemben? Kíváncsi lennék személyes tapasztalatokra (vállalási idő, árak, megbízhatóság, személyes szimpátia, stb) terén?
-
fpatrik17
senior tag
Üdv újra!
Érdeklődnék, hogy akad-e itt csoporttag, aki 2.0 163 le vagy 2.2 204 le automata C5 sedan vagy kombival rendelkezik (hidrós futóművel)? Hálás lennék, ha egy topiklakó hajlandó lenne vinni egy kört, esetleg pár perc erejére kipróbálhatnám szerettt autóját.
Kiskunhalasi vagyok, de heti rendszerességgel mozgok Kiskunhalas-Budapest között. +- pár tizenkilómétert és pár sör kiadást bőven megérne egy ilyen mutatvány.Egyre jobban morfondírozok, hogy hiába az 508 tetszik kívül belül, lehet az a fránya hidró megérne egy próbát a gyalázatos magyar utak miatt, illetve ár/érték arányban még talán jobb vétel a C5, mint az 508.
-
fpatrik17
senior tag
Üdv!
Létezhet itt olyan fórumtárs, aki rendelkezik 2010-2014 közötti 508-ashoz (Euro 5) vezetett fenntartási költség excellel? Hátha van itt ilyen
Kisebb szünet után újra neki ugranék a keresésnek. Egyelőre vacilálok a GT és 2.0 automata között. Felhasználás még mindig heti 1x/2x 300 km + a szokásos kirándulások, nyaralások, családlátogatások.
Ami érdkelene konkrétan:
- 2.0 163 le
- 2.2 GT+1: Futóműre ahogy tudom a GT komolyabb és bonyolultabb szerkentyű is. Ez a keménységre is igaz? Főleg az érdekelne, hogy melyiknek "puhább" a futúműve (melyiket torelálja jobban a vesém a sz*tyok magyar közútakon)... Köszi, ha segítetek.
-
fpatrik17
senior tag
válasz
fpatrik17 #6629 üzenetére
Szerk.: Közben csináltam egy AutoDNA lekérdezést, hát úgynézki Olaszból tolatva jött haza és közben kétszer megkerülte a Földet, mert eltűnt belőle egy százas.... 180 helyett 280 tűnik a valósnak. Pedig márkaszervízes emberé a gép és amit láttam az nagyon tetszett. Kár érte... Alkualapnak mennyire jó egy ilyen lekérdezés eredménye?
-
fpatrik17
senior tag
Üdv!
Alvázszám alapján felszereltséget és szervíztörténetet tud itt valaki lekérdezni? Van egy 2015-ös 2.0 BlueHDI 508-as kombi, ami érdekelne. Szeretném jobban megismerni
Alvázszám: VF38EAHRMFL042174
-
fpatrik17
senior tag
Sziasztok!
Szembejött egy jó állapotú 2013-as Peugeot 508 Allure, 2.0 HDI 140 le, manual. Kiskunhalasi vagyok, erősen gondolkozom a megvételén. Forgalmi, így rendszám és alvázszám is rendelkezésre áll.
Kérdéseim:
1. Hova érdemes vinni komplett átvizsgálásra + diagra a vasat, ahol tutira értenek is hozzá? (lehetőleg a közelben, hogy a gazdája is belemenjen)
2. Online lekérdezésre érdemes pénzt költeni, a JSZP-n kívül? Amennyiben igen, melyik oldal javasolt?Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 730W
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB NZXT H5 Flow RGB 650W
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged