Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
whited
addikt
látom végre felpörgött a topik
jólvan, nem vagyunk egyformák na
giigz: naná hogy lehet sőt, kérj műszakit amit ők csinálnak mivel ha vissza van tekerve akkor ezzel tudsz védekezni mert akkor lekell fényképezniük a km órát is[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Atlantis
veterán
Jahogy így értette a nagy nyomásút? Erre nem is gondoltam.
Persze, hogy az volt, ez nem is kérdés.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Joe fiú
senior tag
Utastér makulátlan,egynémely pár éves autó megirigyelhetné.Futómű(francia autó)
féltengely csere volt már többször,illetve komplett hátsó híd csere volt pár éve,ezenkívül semmi.Tavaly kellett először javítani a kasztnit mert a hátsó küszöbnél rohadt,amúgy most már az is makulátlan.
Amíg 5liter gázolajjal elrohangál,addig nem lehet rá panasz,főleg,hogy néha még kis használt olajat is elvisel.Amúgy mindenkivel így beszélsz fórumon?Olyan mintha mi ismernénk egymást.
[ Szerkesztve ]
-
Joe fiú
senior tag
Ebbe is plüss huzat volt,csak szegényke már kikopott belőle.Nincs semmilyen konzerválás,csak ha lehetőség van rá garázsban áll és vigyázva van rá.Eddig nem volt a váltóval sem komolyabb probléma.Olajat annyira nem vágom,azt mindig szerelővel cseréltetjük...vagy ha az előző hozzászólásomra reagáltál,akkor ott olaj gyanánt étolajra gondoltam,hogy azt beletankolni.
Szóval lekopogom,de hibátlan a kicsike,persze vannak hibái,de nem lehet tökéletes,az viszont biztos,hogy a következő autóm vagy Skoda,vagy Seat lesz 1.9 PDTDI motorral. -
Joe fiú
senior tag
válasz neduddki #138 üzenetére
Szerintem egy cég lehet a kettő,vagy tévedek? Unokatesóm ugyanott csináltatta ahol én,neki Skyfol címke van,nekem meg Llumar.Szerintem nagy csodák nem lehetnek köztük.
Arkar: Nekem a hátsó oldalsó üveg+hátsó szélvédő lett fóliázva,de észrevehető a különbség,szinte alig tűz be a nap,ráadásul nekem nem is a legsötétebb lett felrakva.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #151 üzenetére
HI!
maradt a vegere is: 1 ajudi+3+1 pozso a sorrend 13 sec!!!
1. #2 Audi Audi Sport Team Joest (LMP1-kategória)
(Andre Lotterer, Marcel Fassler, Benoit Treluyer)
2. #9 Peugeot Team Peugeot Total (LMP1) + 13.854
(Simon Pagenaud, Pedro Lamy, Sebastien Bourdais)
3. #8 Peugeot Peugeot Sport Total (LMP1) + 2 kör
(Stephane Sarrazin, Franck Montagny, Nicolas Minassian)
4. #7 Peugeot Peugeot Sport Total (LMP1) + 4
5. #10 Peugeot Team Oreca-Matmut (LMP1) + 16udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Elims
veterán
válasz neduddki #252 üzenetére
Köszi!!
Nekem egy 3l-es sr van. (benzines)
Most költöttem a futóműre egy pár Ft-ot (elsőre,hátsóra.Új csapágyak előre,talpasak és egy komplett hátsó bölsőt/hídat cseréltünk -nem bízom egyetlen szerelőben sem :-/ - ).
Ami neked volt,abs-es volt? Ezzel kapcsolatban keresnék vkit..
Ja,nekem tetszik.Szerintem szép kocsi.Van "megjelenése",kényelmes,nagy és nagyon megy.. :-)[ Szerkesztve ]
-
Elims
veterán
válasz neduddki #288 üzenetére
Nekem 605 SR 3.0 van. 123kw--167le
Így akkor nekem melyik kellene?
Nem akarom mondjuk az ebay-ről rendelni.Nem bíznék az eredetiségében (mondjuk a vateráról is foghatnék ki taiwan-it..)Patrick: Te honnan vetted azt?Nekem a gyári van benne,de ha van attól jobb normális áron akkor inkább azt venném.
Mostanában van olyan,hogy nagyon ritkán nehezen indul.Van úgy,hogy 10percig is önindítozom mire beröffen (persze nem egyfolytában kerepeltetem).Ha beindult már nincs gond,normális az alapjárat meg minden.
Lehet,hogy a gyújtótrafó a gond? -
Elims
veterán
válasz neduddki #292 üzenetére
Őszinte leszek veled Neduddki.
Sajnos ritkán nem nagyon értem teljesen,hogy mit akarsz a tudtomra hozni pedig nagyon szeretném,ahogy most is.
Ha véletlenül hülyének nézel,hogy mégegyszer visszakérdezek meg mégegyszer,az ezért van és már most az elnézésedet kérem.Szóval nekem akkor a denso ik20 vagy a ngk BCPR6EIX lenne a jó?
Patrick: Nekem ezt általában egy kiadós eső után vagy "nagy" hőmérséklet különbségű napok után csinálja.
Állítólag bepárásodik vagy vizet kap a gyújtótrafó vagy gyújtáselosztó.
Ha garázsban tartanám minden nap -nekem is- egy pöccintés lenne.
Ezért is érdekelne annyira ez az iridium gyertya.
Amióta nálam van nem volt gyertya csere.Az előző tulaj meg biztos nem foglalkozott ilyen "apróságokkal"...
Egy igazi kókler/gányoló volt az előző tulaj.
Forrt a víz,mit csinált?Vett bele még egy hűtőventillátort. (megvolt a helye mert a sv-kben kettő van gyárilag,ebben a sr-ben csak egy lenne.Már kettő van)
Buta volt ahhoz,hogy vagy a termosztát a gubancos vagy a ventillátor kapcsoló gomba,stb.
Az utóbbi kettő volt.Kicseréltem és hibátlan.Ja,azt nem írtam,hogy az én autóm a tiédnek az apukája lehetne. :-)
'93-as. De,szeretem -és fanatikusan-.Szia Whited!
Én passzolom.Nem is tudnék tanácsot sem adni.Az enyémen gyári peugeot alufelni van.
Patrick biztos tud rá mondani vmit. -
Patrick
addikt
válasz neduddki #298 üzenetére
Igen, csak xar gyertya, nem oda való kábel és nem oda való trafó volt benne... csodálom, hogy ment bazeg.
Hozzáteszem én már eleve jót rendeltem bele anno, pedig nem értettem a kocsikhoz, most sem nagyon, de azért már kapisgálok pár dolgot. A szerelő meg azt mondta, ez nem megy bele... hát... GG.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Elims
veterán
válasz neduddki #310 üzenetére
Ha megkérlek,linkelnél nekem egy megbízható helyet ahonnan lehetne ilyet rendelni? (már ha tudsz) Inkább a denso venném.
Hosszú menetes való az enyémbe,ugye?
Nem szeretném ha kicsit tennék bele a nagy helyett.De fordítva sem...dugattyúkat mind összeveretném.Az enyém 5 lyukas.Hogy 108-as e azt nem tudom. Az 5 lyuk az biztos. :-)
Patrick: Elég alá a 4 lyuk?
Te boltból vetted a gyári gyújtótrafót?Esetleg bontóból?
[ Szerkesztve ]
-
-
Patrick
addikt
válasz neduddki #324 üzenetére
Itt minden gyertyának egy pipája van, de szerintem is az egész egy nagy trafó úgy mond és nincs külön 1-1 trafó.
Az enyémhez ilyen van integrált, de az X-eshez meg teljesen elektronikus gyújtást írnak. Nem tudom. Igazából a lényeg az, hogy így nincs gondom és végre gyári került bele. Leírásom sajnos nincsen.
Neked melyik motortípus van?
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Elims
veterán
válasz neduddki #334 üzenetére
Ez volt a baj.. :-(((
Ennyit tettem bele.
Azóta engedi az olajat picit. :-(((( És ahhoz,hogy ez megszünjön -állítólag- meg kell bontatnom a blokkot.
Tömítéseket kicserélni.
Ha tudom,hogy ilyen következménye lehet óvatosan raktam volna bele.
Először 5litert majd +1 és esetleg +fél liter.Már megakartam kérdezni..
Ha ti beindítjátok az autót -benzines!- nektek is várni kell egy kicsit,amíg a zúgás el nem hallgat. (vmi szivattyú nyom benzint vagy olajat)?? -
Elims
veterán
válasz neduddki #401 üzenetére
Iszonyat szarban vagyok........ :-((((((((((((
Az autóm 400km-re van tőlem és motorcserét kellene csinálni.
Nincs olyan ismerősötök,akivel kitudnék menni érte korrekt áron?
Sok barátom van,de akinek trailere lenne egy sincs. :-(((((((((((((Ausztriában,Mürzstegben van. :-(((
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hobby rádiós topik
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Újabb Redmi Watch 5 érkezett
- Politika
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen autót vegyek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest