Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Ettetek, ittatok?
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RedAnt
aktív tag
Kösz!
De továbbra sem tiszta - abszolút kezdő vagyok a dologban. Amit kaptam, ezek szerint egy hitelkártyás fizetés volt? ''Payment Type: Instant'' - ez azt jelentené? Amit én küldtem előtte neki azt meg simán el tudta fogadni a srác. Eleve nem értem, mi az hogy hitelkártyás fizetés. Ha Paypal-on rányomok a Send Money-ra, beírom az adatokat és elküldöm, az annak számítana? Már jó ideje bújom a Helpet de nem világosodtam meg...
Az ilyenért fizetni kell hogy megkaphassam? A ''Fees'' oldal szerint [link] Personal Account-tal ''Receive Funds: Free''
A Helpben ezt találtam:
With a personal account, you can send payments for free and accept all payment types. Personal accounts have limits on the number of credit or debit card funded payments received per year, and are assessed a transaction fee. To view your Personal account limit, log in to your account and click the View Limits link.
Egyébként, ha évi öt ilyet fogadhatok, akkor miért írja hogy ''To accept this pending payment, please upgrade your account now.''?
[Szerkesztve]╚╦╦╦
-
róland
veterán
Bash!
Kaptam egy ilyen fejlécű levelet: ''Final Notice to Accept Policy Update to Prevent Account Limitation''. Sajnos most munkahelyen vagyok, így nincs időm végigolvasni a topicot. Mi a teendő ezzel?
Előre is köszönöm a választ!http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!