- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
la_cc
addikt
válasz
TrollBalint #15496 üzenetére
-
Har_melin
addikt
válasz
simondr #15494 üzenetére
Néztem, csak most eléggé el vagyok havazva melóval, theorycraftingra nem nagyon volt időm. (És szégyenszemre a shaperes modokat sem tudom fejből, nem negyon használtam a statsticken kívül ilyet.)
Szerintem itt most egy csomó elég kreatív buildre lesz majd lehetőség, két-három párhuzamosan aktív sebzéssel.
-
simondr
senior tag
válasz
Har_melin #15478 üzenetére
Azt amúgy nézted, hogy az a frost orb channeling skill, fel kell tölteni a 6 charge-ot és az tart chargeonként kb 3-4 secig alapból? Azon gondolkozok hogy köv ligában kraftolni kellene valami shaperes staffot (socketed gems are supported by lvl20 cast while channelig + power charge on crit), van abban egy kvázi 8linked, és megtámogatni az egészet egy freezing pulse-al (mivel feltehetőleg a frost orb is projectile)
Ez így egész erősnek tűnik elsőre
-
Har_melin
addikt
válasz
tibee77 #15490 üzenetére
alapból 4 sec, amit a skill add, vagyis kell legyen "duration" tagja. Hacsak nem tesznek rá valami spéci tiltást, akkor minden olyan passzív vagy support, ami a skill effect durationt növeli/csökkenti, hatni fog rá.
Ami a trükkös, hogy ráadásul nem csak spell, hanem attack-spell párban is működhet, a támadáshoz attack skillt használva, a focus pedig aktiválja a spellt.
-
la_cc
addikt
válasz
TrollBalint #15491 üzenetére
Tecsőn is szokott lenni egy csomó build, szóval tudsz majd válogatni.
-
TrollBalint
addikt
-
tibee77
őstag
Azt irjak, hogy fixed 4sec tehat növelni nem lehet, vagy igen?
-
Har_melin
addikt
sajnos a Focushoz nem mellékelték a gem képét, pedig érdekes lenne, pl. hogy CWDT aktiválja-e?. A spell autobombing mod elég kemény lehet például, hiszen elég lenne a Focust a CWDT szintjéhez igazítani, a spellek és a supportjaik már fullra felhúzottak is lehetnek.
A másik lehetőség, hogy két külön focust használ az ember Incr Durationnal, azzal gyakorlatilag folyamatosan fenntartható az autobombing, és mivel insta skill, tehát bármilyen más akciózás közben is elsüthető. Gyakorlatilag két-három támadó spell használható egyszerre, folyamatosan.
-
Har_melin
addikt
Új skill: Focus
4 sec-ig tartó állapot, utána 12 sec cooldownnal. Nem írják külön, de gondolom az összes ehhez kapcsolódó módosítók és passzívok (Incr. Duration, faster cooldown, stb.) hatni fognak rá
A lényege, hogy lesznek majd olyan veiled módosítók, amelyek akkor aktiválódnak, ha a hatása alatt vagyunk. Pl. CoC-hoz hasonlóan elsüti az adott spelleket, vagy life regent aktivál.
-
Har_melin
addikt
válasz
0karmacoma0 #15484 üzenetére
Az is kérdés - a számomra mindenképp -, hogy mi számít "consume"-nak? Az Abyssal Cry vagy a Detonate Dead robbantása pl. igen? Vagy a Pyre "destroyed on kill" effektje?
-
-
Har_melin
addikt
válasz
0karmacoma0 #15482 üzenetére
Pathfinderrel használva gondolom mindegy lesz.
-
0karmacoma0
senior tag
válasz
Har_melin #15481 üzenetére
Igen szép cucc. Volt már bent random flesh offeringem CWDT linkek között nem teljesen minion alapú buildben is. Igen szép dmg és utility lehet ez, csak tesztelni kell milyen ütemben töltődik ha nem gyúr rá külön az ember, sajnos szerintem a CWDT nem lesz elég hozzá.
-
Har_melin
addikt
Új unique flaska: Cinderswallow Urn.
A life és a mana nem "regenerate", hanem "recover", azaz a no-regen mapokon is működik, a 3% ES recover pedig szintén nagyon jó.
A 10% incr dmg nem tűnik akkora számnak, Hülyeséget írtam, ez "taking 10% increased dmg", vagyis ez a gyakorlatban more multipliernek felel meg, príma. Az alap onslaught is, szóval tetszikJa, és lesz még rajta egy random veiled mod is.
-
Badlof2k
senior tag
válasz
0karmacoma0 #15479 üzenetére
Budgetbe is eletkepes teljesen
penzt meg osszelehet szedni meg szvsz az amu a legdragabb az egeszbol
-
Har_melin
addikt
válasz
simondr #15453 üzenetére
én valami cold buildet fogok valószínűleg, de megvárom, mi lesz a patch notesban. Nagyon régen, amikor behozták volt egy vortex buildem, ami még a bénaságommal együtt is jó volt (azzal sikerült először levernem Atzirit), szóval ha a vortexet most még buffolják is, akkor lehet, hogy az lesz a befutó.
-
Badlof2k
senior tag
válasz
0karmacoma0 #15476 üzenetére
Jugg conc path build nagyon jonak tunik 😁 de ugy emlekszem van dupla nebulochos is
[link]
Emmm.: Majd megérted ha sok időt töltesz el itt -
0karmacoma0
senior tag
válasz
simondr #15453 üzenetére
Én most valami tankosabbat tervezek, hogy ne legyen szenvedés bejárni az új atlast. Skillnek a consecrated path lesz, mert még nem próbáltam és érdekesnek tűnik. A beépített movement skill jól fog jönni ha visszajön Incursion. A classon még agyalok, a patchnotes is beleszólhat. Jelenleg a Chieftain és a Jugg között ingadozok. Előbbinél előny az avatar of fire nélküli full convert, utóbbinál a tankosság, az ingyen attack speed és a beépített crit támogatás. Őszintén megvallva egy Slayert is szívesen indítanék már, mert nagyon szerettem a rework előtt. Scion(Slayer+Raider) se elképzelhetetlen, ha nem tudok dönteni.
-
emmm
őstag
A legjobb az egészben, hogy kb. egy mukkot se értek az elmúlt nap hozzászólásaiból.
-
simondr
senior tag
válasz
Har_melin #15472 üzenetére
"Szerintem egyébként most sincs gond az olcsó lehetőségekkel, én még mindig találtam olyan kezdő buildet, ami pár exás befektetéssel elvitt a piros mapokig."
1ex alatti build is el tud vinni odáig.
Legjobb példa erre a facebreaker +AW+ akármilyen 6l kombó.
Berserker+facebreaker+AW mindent ledarál minimális befektetéssel, arra kell ügyelni hogy amuleten és gyürün legyen flat phys damaged és ne felejtsd el nyomogatni a warcry-t. -
Badlof2k
senior tag
válasz
Har_melin #15472 üzenetére
Persze az olcsósàg mindig is megvolt csak , nem is ez a "gond" csak sok az értéktelen vagy használhatatlan töltelék uniq , nyilván ez ugyan akkor nem egy olyan dolog csak esztelenül el lehet ekzdeni buffolni mindent csak remélem a közel jövöben nem csak új uniqok lesznek hanem többet tesznek használhatóbbá.
Na meg egyébként sok olyan buildet is láttam ami alig igényel pár chaost és úgy is nagyon haladós vagy akár uber lab farmer
-
Har_melin
addikt
válasz
Badlof2k #15471 üzenetére
A 4.0 várhatóan fenekestől felforgat majd egy csomó dolgot. Addig meg maradnak az egy-egy skillre vonatkozó módosítások, különben csak annyit érnének el vele, hogy A mod helyett B modot kezdi el mindenki vadászni és X skill helyett Y lesz ettől OP.
Szerintem egyébként most sincs gond az olcsó lehetőségekkel, én még mindig találtam olyan kezdő buildet, ami pár exás befektetéssel elvitt a piros mapokig. Lvl 60-75 közötti cuccokból annyi chaost lehet kifarmolni, amennyit akarsz.
-
Har_melin
addikt
válasz
Badlof2k #15468 üzenetére
Egy erős elder vagy shaper cucc, esetleg delve craftolt holmi már eddig is általában erősebb volt a unique cuccoknál, kivéve, ha azoknak valamilyen extra, craftolással el nem érhető bónuszuk volt.
Az ilyen +X akármi modokat meg viszonylag egyszerűen kordában tudják tartani úgy is, ha limitálják az egyszerre működtethető maximumot.
-
Har_melin
addikt
-
Badlof2k
senior tag
válasz
Har_melin #15464 üzenetére
Tény , mindenképpen OP lesz az első egy hétbe a szokásos sok idővel rendelkezők megoldják majd az early nerfeket vagy balanceokat 😁Minden esetre jobb lesz craftolni mint elötte
A Uniq rework meg érdekes kérdés mert akkor úgy kellene kihozni hogy adott esetben jobban megérje mint az adott moddal megeggyező rare adott esetben +1 totem a Tukohaman , bár nem vagyok otthon a témában de pl pro/contra hogy lenne jobb egy rare shield +1 totem moddal és random affix/prefixel mint a Tukohaman a +1 tot, 40% increased tot dmg, life ,+armor per totem , igazából olcsób megoldás lehet egy rare shield amig nem veszel egy Tukohamat mintsem erősebb bár ezt nehéz megmondani előre amig nem tudni milyen modok lesznek még vagy craftolható modok.
-
San398
őstag
Bocs, a kép lemaradt az előző hozzászólásból [link]
-
simondr
senior tag
válasz
Har_melin #15464 üzenetére
"Biztosan kötött lesz, hogy mit mire lehet pakolni"
Ez teljesen biztos.
Egyébként pedig a GGG következetességét ismerve, ezek az új veiled modok nem fognak csak úgy felbukkanni, illetve az ezekkel összefüggésben levö unique-ok pedig kapnak majd reworkot (pl: Tukohamas fortress) -
simondr
senior tag
válasz
Rizseslescó #15454 üzenetére
nem ismerem Lifting ezen buildjét, de látatlanban mondom, hogy ott nálad más volt a gond. Pl egy sima Hierophant 4 arc totem (vagy akár 4 storm call totem) 5L Soul Mantle-el shaperig mindent le kell hogy tudjon ölni... persze nem full trash gearrel, hanem mondjuk 1 shimmeron + 1 értelmesebb pajzs kombóval.
-
simondr
senior tag
válasz
San398 #15455 üzenetére
Korrigálnom kell magam, mivel ez a chaos conversion nem volt a fejemben a build elképzelésekor... Tehát akkor a main skill inkább Tornado shot vagy Rain of Arrows. Esetleg szóba jöhet a Burning arrow is, de csak az irdatlan magas base damage miatt, az ignite nem játszik nagy szerepet a buildben.
A build alap elképzelése az, hogy a chieftannek van egy 50% fire conversionje, ezen túl van egy 70% phys dam gained as extra fire dam 10 secenként 3 secre. Ezt ugye többen hasznositják pl blade vortexnél, vagy akár valami melee phyd skillnél. De ezt nyilván lehetne hasznosítani valamilyen non-conversionös Bow skillel is, és akkor kell hozzá Signal Fire. Ha a burning arrow sztori müködne, akkor még signal fire sem kell, mert ott a skillbe van építve egy 50% phys to fire conversion. Egy a lényeg, avatar of fire nem kell, se xoph amulet.
Illetve shaperes ijnál van olyan mod hogy 20% chance to deal double dam. Ezeket összegyurva létrejöhet valami massziv build, standardban majd tesztelek és megírom a fejleményeket. -
Badlof2k
senior tag
válasz
Har_melin #15458 üzenetére
Kerdes meg az is hogy ezen opciok mifele es mennyi craft materialt igenyelnek pl , nemhiszem hogy par transmutert csakugy pakolod a +1 totemet 😁 masik pedig hogy mit mire lehet majd pl Totem ugye ha jol lattam/emlekszem shielden volt szal arra akkor lehet majd modolni , Body armoron volt +1 curse ez mehet-e gyurure amura ? Sok uniq lehet kilesz "nyirva" igy mondhatni vagy legalabbis az ara nem lesz magas mert egy plusz curseos gyuru vagy akar csak armor jo rollokkal vagy netalantan elder armor brutal lesz meg az ara is 😁
-
Har_melin
addikt
válasz
Badlof2k #15457 üzenetére
Sanszos, hogy ritkák lesznek, a kérdés az, hogy a veiled cuccok mennyire lesznek ritkák? Ha azokból sok esik, akkor lesz elég spec mod is, mert nyilván a három opcióból olyant fog mindenki választani, aminek a craftolásával jól lehet keresni. Onnan kezdve, hogy a feloldás után szabadon craftolható a mod bármire, hiába lesz ritka az eredeti előfordulása, trade-en lesz belőle bőven.
-
Badlof2k
senior tag
Ja valahogy ugy , 3 random mod kozul amit kivalasztasz azt utana kraftolhatod is tovabbi itemekre
bar kerdes hogy mennyire lesznek ritkak az utos modok 🙄
Egyebkent en buildbe most egy egy Herald of Agony(?) buildet neztem , tetszik nagyon meg a Harmelin fele Toxic rainesen gondolkodok.
-
San398
őstag
válasz
simondr #15453 üzenetére
Én szerintem egy hagyományos arc trap buildet csinálok első karakternek, de ez még változhat a patch notes fügvényében.
Ezt a "Chieftan Scourge arrowt crittel, rare ijjal és 100% phy to fire conversionnel" részleteznéd? Sokszor nekem nem egyszerűek ezek a konverziós buildek! A Scourge arrow 60% physical to Chaos és hogy lesz ebből fire?
-
simondr
senior tag
válasz
Rizseslescó #15452 üzenetére
Mindenféle totemes build jó lesz, a veiled mod miatt (rare itemekre tudod rakni a +1 totem modot).
Hol veszett el a DPS? Mi az egyáltalán hogy elveszett? Talált tárgyak osztályán néztétek?Más
Ki milyen buildet fog indítani a Betrayalban? Vagy mindenki a patch notesra vár, addig semmi build gondolkozás?
Én azon töröm a fejem, hogy ki kéne próbálni egy Chieftan Scourge arrowt crittel, rare ijjal és 100% phy to fire conversionnel, The Signal Fire itemmel. Szerintem elég ütős cucc lehet (ha a scourge arrowt nem nerfelik a béka segge alá...) -
Rizseslescó
aktív tag
Sziasztok, szerintetek Lifting quad totemes buildje jó lehet majd? nekem nagyon tetszett anno,de ugye elveszett a dps...
-
Har_melin
addikt
válasz
Badlof2k #15449 üzenetére
ez csak a dekorokra vonatkozik a poszt szerint, a craft opciókra nem.
Pontosabban Einhar saját beastcraft opciói - a leírtak alapján - megmaradnak ligákon keresztül, de a crafting benchre vonatkozók (amelyek gondolom az általuk adott küldetésekhez kapcsolódnak majd) nem.
-
Badlof2k
senior tag
válasz
Har_melin #15448 üzenetére
És a legjobb hogy ha kihuztad teljesen Einhartot akkor minden kovetkezo ligaba maxos lesz Alvaval egyutt azert ez eleg fain dolog , eleg jo fele atalakitasokat hoznak be , Incursion nemlesz a kedvencem megint csak de kiderul ha megint belepesnel szet lonek akkor nem fogom eroltetni ..
-
Har_melin
addikt
A tegnapi HO cikk folytatása: hogyan szerezzünk favour pontokat az új mestereknél a HO feldíszítéséhez?
- Einhar: A2-től kezdve futhatunk bele, le kell vadásszuk a sárga és vörös beasteket. A befogásukat már ő intézi, nem kell a hálót is hajigálnunk. Addig marad a pályán, amíg az utolsó darabot is be nem fogtuk. A befogott beastek továbbra is a saját beastcraft receptjeihez kellenek, le kell őket verni a Blood Altarnál, ha craftolni akarunk. A favour szintje úgy nő, ahogy egyre többféle bestiát fogunk be. Ez accountra vonatkozik, mindegy melyik karakterrel és melyik ligában tesszük.
- Nico: A4-től jelenik meg, nagyjából változatlanul marad a bánya. Kevesebb helyen lesz szulfit, de akkor több. Szextánsokkal (gondolom szulfitot adó moddal), próféciákkal és egy eddig nem említett módon skarabeuszokkal is növelhetjük a bánya látogatásaink gyakoriságát. Ez a skarabeusz új dolog, valami csereberélhető cucc lesz.
- Alva: A7-től jelenik meg, alkalmanként három incursion portált nyit - illetve kevesebbet, ha a kész templomhoz már kevesebb is elég. A favour úgy növelhető, ha minél többféle termet megcsinálunk a kész templomokban. A magasabb szintű termek egyben az alacsonyabb szintűek teljesítését is jelentik, és ezek a felfedezések is account szinten számítanak.
-
AtHoS
nagyúr
Én mondjuk a 6 éves D2 idejére asszociáltam, az is pont ugyanígy volt "kezelve". Egyik buildból tolták patchal a másikba, tartalmi elem pedig nem jött, csak "festegették" kívülről. Szóval most korábbi utat követnek, pedig ha körbenéznének látnák, hogy elmúltak azok az idők, amikor ez elegendő volt az üdvösséghez
-
reelc
veterán
-
Har_melin
addikt
A PoE-ban egy build három részből áll össze: skillek, passzív pontok és felszerelés. Általában a passzív pontok vannak a harmadik helyen, azok igazodnak a másik kettő által meghatározott fejlesztési célhoz, de ez nem jelenti azt, hogy alárendelt lenne ez az oldal.
A skillek és a felszerelés közül viszont buildje válogatja, hogy melyik viszi a prímet. Lejjebb volt szó pl. a Poet's Pen wandról, amelynél kismillió skillt pakolhatsz bele, a wand speciális működése adja a build lényegét. A másik oldalon ott vannak a szinte gear független Blade Flurry vagy Reave buildek, amelyeknél szinte nincs is speciális unique igény.
A sebzéseknél a PoE-ban a phys dmg ellen csak mitigáció van (armor), de ez főleg magasabb szinten kevéssé hatékony a mechanikája miatt. Az elemental sebzések ellen a resistek elég jól védenek (a monsztákat is), viszont számtalan mód van ezek semlegesítésére. A chaos dmg külön tészta, van build, ami teljesen immunis rá (ún. CI buildek), de ezek több szempontból sem kezdőknek valók.
-
Har_melin
addikt
a youtube-on poe beginner builds alatt egy csomót találsz, akkor is, ha éppen nem működik az oldaluk. (Ilyen egyébként nem nagyon fordul elő. A ligák elején szoktak lenni leállások, amikor egyszerre szabadul rá a szerverekre soktízezer játékos és egyszerre esnek ki az addag fel nem tárt bugok., de pár óra alatt azokat is kezelni szokták.)
-
Nordic
Közösségépítő
Jól látod, annyi különbséggel, hogy itt azért ha fire-re rágyúrsz, akkor is tudod sebezni rendesen a fire resistes mobokat, csak épp nem 3 sec hanem 5 sec alatt halnak, nem úgy mint a D3-ban, ahol a resistes mobokat alig tudtad sebezni. Nézegess pár kész buildet, ami kb az alapokra megtanít, mert tuti hogy önerőből építve tucatnyi karakteren is túl leszel mire lesz egy használható builded. Itt nem csak skill köré tudsz buildet építeni, lehet ascendancy köré, vagy unique cuccok köré is építeni. Jóval összetettebb itt minden, konkrétan tanulni kell a dolgokat/mechanikákat.
-
emmm
őstag
Csak egy kérdés: jól látom, hogy ebben a játékban nem többféle, hanem egyféle típusú skillre kell rágyúrni? Pl. fire/lightning/cold wizard és társai? Diabloban ugye a különféle resistek miatt különféle skill típusok kellettek, hogy sebezni lehessen. Különösen igaz volt ez a 2-re.
Mert akkor igen, lehet el kéne gondolkoznom egy restarton. -
savior
őstag
Talán ha vennének egy telefont.
-
Har_melin
addikt
próbált valaki mostanában belépni az oldalra vagy játszani? Nekem se az oldal, se a játék nem indul el.
szerk: csak panaszkodnom kellett...
-
tibee77
őstag
Üdv diablo refugee.
En 2 eve tertem ät, mikor a kepembe nyomtäk ugyanazt a wizard tornado stackelös meta-t es nagyon nem bäntam meg.Azota mär mindent megcsinältam a jatekban es inkäbb csak a currency hoarding az ami erdekel igy minden ligäban.Igaz, hogy mär a lelkesedesem kezd kicsit aläbbhagyni, ältaläban 2 honapig birom, aztän mär unalmas, igaz ez idö alatt több mint 5k ora belement a jatekba, szoval nem is csoda ha kicsit sok mär
...
Szoval, az jo dolog ha tetszik a jatek mär az elejen, sokakat eltäntorit peldäul az összetettsege az elejen (skill tree
).Nem tudom, hogy hogy kezdted el a jatekot, olvastal egy buildröl aztän megcsinältad (vagyis hozzäkezdtel) vagy gondoltad majd a sajät fejed utän mesz.Ha a mäsodik lehetöseg akkor csak idö kerdese es tuti az elsö fog ervenybe lepni, mert kukäzod a karidat miutän eszreveszed hogy minden egyhitel, dps se lesz eleg stb., stb..Ez mindenkivel igy van, nincs mit tenni, a poe nem egy kezdö barät jatek.Ugyhogy most csak annyit tudok mondani, hogy igen, a minionok nagyon erösek tudnak lenni viszont a kirakott crit peldäul semmit nem fog erni ha minionokkal mesz.Azoknak a sebzeset csak az olyan node-ok növelik a skill-treen amiknel ott van hogy konkretan minionokra vonatkozik.Vagyis neked a färol csak kb. minionos dolgokat, life-ot,resistet, manat esetleg kell kiraknod ha azokkal akarsz ölni.Meg persze fasza minionokat buffolo cuccokat kell felvenned.De majd magadtol is räjössz idövel.Addig is gl hf meg miegymäs.
Meg valami, en anno pont egy minionos builddel kezdtem ami nagyon fasza meg erös volt, csak arrar nem figyeltem, hogy a build müködesehez kell konkretan egy eleg dräga item (anno dräga volt) es anelkül probältam ervenyesülni.Nagyon skilles voltam igy is, mert elsö ligämban ezzel a karival (ami vegül totäl zsäkutca lett) t11es mapokig jutottam, ugyhogy igy visszagondolva elegge büszke vagyok magamra, annak ellenere hogy beszivattam sajät magamat es kukäznom kellett a karit.
-
emmm
őstag
Na, mint ígértem, egy kis szösszenet az eddigi tapasztalatokról.
Máguscsajjal kezdtem (itt is) a játékot, és kifejezetten jó. Ami furcsa volt, az a skillek helyetti kövek használata, az is színenként variálva. Igazából bejön, nem kell szórakozni semmivel, csak haladni.
A skill fa nekem valahonnan ismerős volt, láttam valahol hasonlót, csak nem ekkora méretben. Szerintem tökéletes a felépítése, sokféle build összerakható vele.Így az elején, mivel a haladás piszok könnyű még, az ilyen felturbózó extrákat (mind quality upgrade, whetstone és társai) én nem lövöm el, jó lesz az még később is.
A normal --> rare upgrade is tetszik, majd később kipróbálom.
Ami itt a Diablo-hoz képest nagy változás, az az, hogy a fegyver fizikai sebzése nem oszt, nem szoroz a spell damage-en. Ez persze tök logikus isA felépítése sokkal jobb, mint akár a Diablo 2-é volt, bár a haladás elég lassú. A party-zást még nem próbáltam, most Act 2-ben vagyok. A damage az itt még elég, bár a szörnyek szintje alacsonyabb nálam jóval, így kb. 1 hitelem őket. Egyelőre a dmg ágon haladtam, megvan már a critical hit turbó is, a kérdés az lenne:
* minionokra érdemes ráfeküdni? A passzív extrák nekem nem tűntek túl erősnek. 3 zombit már tudok a csapatomban, de elég harmatosak. -
Har_melin
addikt
válasz
TrollBalint #15423 üzenetére
topicgazdai felelősség
-
la_cc
addikt
válasz
TrollBalint #15423 üzenetére
Nagyon helyes, elég ha ezt a fórumot olvasgatom az újdonságokkal kapcsolatban.
(#15425) Har_melin
Mirage archer wand-hoz...
-
Har_melin
addikt
Látványos, de így ránézésre nem igazán látom, miben ad újat az eddigi ranged cold skillekhez képest. Ha lesz részletes skill leírás, majd kiderül.
-
Har_melin
addikt
A Hideout változásokról a 3.5-ben:
- az eddig feloldott hideoutok megmaradnak választhatóként.
- HO-nként 750 lesz a maximális dekorációs elem. Ebbe nem számítanak bele a speciális elemek, mint a waypoint, láda, crafting asztal.
- a wp is áthelyezhető lesz
- minden eddigi dekor elérhető marad és persze lesz egy csomó új, megvehető is (ki lepődött meg?)
- a crafting modok közül lesz, ami standardon azonnal elérhető lesz, de lesznek, amelyekhez majd küldetéseket kell csinálni.
- a nyolc eddigi tileset mellé még tíz érkezik.
- az új HO-k a pályák/mapok bizonyos szakaszainak kipucolásával szerezhetők meg. Lesz egy NPC, amelyik jelzi, ha ilyen szakaszba botlunk. Mapon nem kell a mapot megcsinálni (a bosst leverni) hozzá, elég, ha az adott darabot kitakarítjuk. Lesz olyan is, amit csak mtx-ként árulnak majd és lehet szó challenge jutalomról is.
- ha több különböző kiépítettségű, azonos tilesetet használó HO-nk van (pl. liga SC, SC SSF, HC), akkor a legjobban felszereltet őrzi meg a rendszer.
- az importált HO-k módosíthatók lesznek, át lehet őket dekorálni. A HO-k forrásfájljai egyszerű szöveges fájlok lesznek.
- ha valamelyik HO-nkban benne felejtettünk valamilyen cuccot az egyik craft padban, az egységesítés után egy paranccsal ledobja elénk, hogy ne vesszen el.
-
Har_melin
addikt
kicsit megpimpelték a map device megjelenését a 3.5-ben...
-
Har_melin
addikt
A lightning brand skillnek egy rövid videója. A flakákból ítélve már elég magas szintű a kari és 5L-ben van ez is meg az arc is. A brand elég meggyőzőnek néz ki, ha valakinek van ideje, rákereshet, hogy a V, c, s, C supportok milyen gemeket jelölnek.
-
Har_melin
addikt
válasz
Nordic #15413 üzenetére
Azt értettem, hogy az Impale az első sebzés teljes értékének a 10%-át tárolja - az nem egyértelmű, hogy a következő sebzésekhez mikor adja hozzá? A defense módosítók előtt (amelyek aztán ezt is csökkentik), vagy utána, teljes értéken. Értelemszerűen az utóbbi lenne a jobb, de ez nem derül ki a leírásból.
Amit viszont csak most vettem észre, hogy a Shattering Steelnél csak "has a chance"-et írnak az Impale-re, a Lancenél viszont "a wide projectile that Impales any enemies", vagyis mindig kiváltja.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
Har_melin #15412 üzenetére
"When you Impale an enemy, 10% of the unmitigated physical damage of the attack is stored..."
Én meg úgy érzem az utóbbi lesz hasznosabb skill, mert az elsőt igencsak megöli a range(meg a mechanika is, ami kb olyan mint a spectral shield throw), amit növelni se lehet, csak a burst range-et. Viszont a Lancing stell olyan mint egy freeze pulse ,és videó alapján a range sem rossz.
-
Har_melin
addikt
A Shattering Steel és a Lancing Steel bemutatója.
A jól értem, az Impale a teljes "leadott" phys dmg 10-10%-át hozzáadja a következő öt hit sebzéséhez. (Leadott: a páncéllal/ES-sel nem csökkentett sebzés.) Az nem egyértelmű nekem, hogy erre az öt sebzés mitigációja előtt vagy után kerül sor, illetve, hogy ez halmozódik-e? (példa: kitolok 1000 pdmg-et, ebből 100-at eltárol az Impale. A célpontnak van egy 30%-os armorja. Jön a következő találatom, megint 1000 pdmg. Az 1000+100=1100 sebzést csökkenti 30%-kal (770) vagy a 100-at a csökkentés után adja hozzá (700+100=800).
Ha a harmadik találatom megint Impale-t okoz, akkor a negyedik már 200-at kap bónuszként, vagy egyszerre csak egy lehet aktív?Ránézésre nekem a Shattering Steel tűnik hasznosabbnak, egy Hysteria kraftolt kesztyűben pl. tökéletes clear skill lehet, single targetnek meg ott van bármi, ami karddal vagy fejszével működik.
-
Win-T
őstag
válasz
TrollBalint #15377 üzenetére
Köszi, de amennyi időm volt játszani ebben a ligában, még a 12 challenge sem biztos, hogy meglesz nemhogy a 24. Túlélem azért szerintem.
-
Har_melin
addikt
válasz
tibee77 #15402 üzenetére
Nem csak ezért OP a jelenlegi statstick forma, hanem szimplán az elérhető módosítók miatt is.
Egy phys dmg fegyveren ugye eleve maximum egy szabad plusz ele prefix marad, hiszen az incr. phys dmg és az add x-y phys dmg már kettőt leköt. Fire dmg-nél pl. a T1-es roll 61-106, ez 83,5-ös plusz sebzésnek felel meg (ez nem a dps, hanem az egy attackhoz adott sebzés). Eközben egy olcsó statstick is ennek legalább a másfélszeresét nyújtja. Ráadásul minél jobb a pdmg értéke a main hand cuccnak, annál nagyobb a bónusz, ellentétben a rollolható értékkel, ami maximalizált.
Arról már nem is beszélve, hogy egy három T1-es dmg rollos fegyver ára a sokszorosa egy csak két erős rollal rendelkezőnek.
-
Har_melin
addikt
válasz
Badlof2k #15398 üzenetére
a videókból még nem nagyon tudom megmondani, lesz-e olyan, amit ki akarok próbálni. A két phys projectile skill ránézésre annyira nem izgat, bár majd kiderül, hogy az új Impale ailment(?) mit tesz még hozzá. A Winter Orb már inkább, szeretm a cold buildeket. Itt kérdés, hogy ennek a sebzése hogyan skálázódik majd?
A bannerek szinte biztos, hogy kvázi kötelező darabok lesznek egy csomó buildnél, hiszen egyfajta plusz auraként működnek. Az új "pióca" skillek meg ha jól működnek, akkor baromi gyors clearspeedet adhatnak akár egy 4L-ben is (főleg valami shaper vagy elder moddal), ami lehetővé tesz egy full single target main skillt a 6L-ben.
-
tibee77
őstag
válasz
Har_melin #15403 üzenetére
En is most delve-ben csinältam eletem elsö jugg-jät es nagyon meg voltam vele elegedve.Sose volt meg ilyen tankos, biztonsägos karim.Sok liga elött gondoltam mär rä, hogy lab farmer karit kene inditanom, az jo penzcsinäläsi lehetöseg liga elejen de aztän mindig elvetettem.Most ha nerfelik valamilyen szinten a trapeket vagy mineokat, akkor valoszinü, hogy azt inditok es mär mäsodik harmadik nap nyomatom uberlabot.
-
Har_melin
addikt
Ha valaki kezdőnek való, pénzt is termelő league startert keres (és nem az újdonságok izgatják), akkor itt a jugg labfarmer új verziója.
Pár ligával ezelőtt játszottam vele és tényleg szinte kiirthatatlan. Lehet, hogy lassabb vele a haladás mapon, cserébe nem veszít vele 10%-nyi xp-ket az ember egy-egy halálnál. Shaperig ugyan nem jutottam el vele, a Minotaur életem első próbálkozására megvolt azt hiszem egy halállal. Az még a Cleave-es build volt, szerintem amíg a Nebuloch elérhetővé nem válik, addig nyugodtan lehet azzal haladni most is - a jewelből kapott perma Fortify nagyon jól jön.
-
tibee77
őstag
válasz
Badlof2k #15400 üzenetére
Nezd meg, hogy mit ad mondjuk egy damage on full life gem 20/20-on, vagy egy elemental damage with attack skill gem ugyancsak olyan szinten.Az egyik 59% more dmg-et, a mäsik 54-et.Ezek ugye nem increased dmg-ek hanem more-nak szämitanak, akärcsak a statstickeken levö modositok.
-
Har_melin
addikt
A hétvégi akciózásban a sok mtx mellett a plusz karakter slot is le van árazva (20 crditre, eléggé az alján van a listának), hátha valakit érdekel.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS PROART Z790-CREATOR WIFI Alaplap
- DELL LATITUDE E5420 i5-2410M
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- Realme C75 256GB Lightning Gold, Bontatlan, Új, 0 Perces, Arany, 1 Év Garancia
- Realme C75 256GB Lightning Gold, Bontatlan, Új, 0 Perces, Arany, 1 Év Garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- PS Plus előfizetések
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11