Új hozzászólás Aktív témák

  • sanhose

    tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni.

    OTPDirekt felületén a "Mobiltelefon egyenleg feltöltés", "Autópálya-matrica vásárlás", "NeoPhone feltöltés" menükben az alábbiakat írja ki:

    "A kiválasztott számlához nem tartozik érvényes bankkártya, vagy a kapcsolódó bankkártya használata nem engedélyezett az adott funkcióhoz."

    Illetve a "Bankkártya adatok, limitmódosítás, aktiválás, letiltás" menüben nem látható a bankkártyám száma, emiatt nem tudok napi limitet módosítani.

    Ma voltam bent az OTP fiókban, de az ügyintéző és akit felhívott az sem tudta megmondani, hogyan orvosolható a probléma. Mondtam akkor szüntessük meg az OTPDirekt szerződésemet és kössük újra, de ez sem oldotta meg a problémát. Végül abban maradtunk, ha nem működik menjek vissza és ír a tech supportnak.

    Valakinek volt már ilyen problémája?

Új hozzászólás Aktív témák