Hirdetés
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz spiky03 #62507 üzenetére
Ilyenkor úgyis mindig elhangzik az örökérvényü válasz, hogy " nem Km-t kell venni, hanem állapotot ". Föleg ugye ma, amikor az óratekerés lassan olimpia szám lesz...
Arányszámnak teljesen jó, következtethetsz arra, hogy milyen használatban volt az autó. Amit Te írtál, hogy éves szinten 6-8 ezret autóztok, ezek 4-6 év alatt 150+ ezret, tehát ezek évente 25-35 ezret mentek, 4-5-ször annyit, mint Ti. ( persze, ha origi a km )
De így látatlanban úgysem tudjuk azt mondani, hogy " igen, ez tuti jó lesz ", vagy " kerüld el messzire ". Illetve persze tudjuk, csak akkora hatékonysággal, mintha 5 számot kértél volna tölünk a Lottosorsolásra.
A turbótól pedig annyira nem kell félni, mint amekkora hisztik szokták övezni, valóban egy komoly, javítás esetén nagyobb összeget is felemészteni képes alkatrész, viszont manapság az újabb autók bonyolultsága végett egyre több olyan alkatrész kerül beléjük ( kettöstömegü, ilyen olyan egyéb trükkök ), amik szintén drága javítást jelenthetnek, tehát semmiképp sem árt valamennyi tartalékkal bírni a karbantartásukhoz. Szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest