Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #13153 üzenetére

    Nagyon sokan használják a konzolon a tesszellációt. Csak nem úgy mint PC-n. A GNM API tesszellációs pipeline-ja lehetővé teszi a jó minőségű adaptív tesszellálást. A hardveres tesszellátorok is jóval fejlettebbek, mint a DX11 bevezetésénél, csak ennek a PC-n nincs jelentősége, mert a Microsoft a DX API-ban nem engedi meg a nem szabványosított tesszellációs módok használatát, azaz hiába vannak ott a jobb opciók az összes mai PC-s hardverben. A konzolon ilyen gond nincs, ott fix a hardver, amit tud, azt elérhetővé lehet tenni. A PC egyébként ebből akkora hátrányt nem fog elszenvedni, mert szinte mindegyik tesszelláció megoldható compute shaderrel, szóval ha nagyon nincs más megoldás, akkor a PC-n a fejlesztők írnak egy szoftveres tesszellációt. Maga a koncepció biztosan működik, mert a CIV BE is szoftveres tesszellációs rendszerre váltott a hardveresről, utóbbi túl limitált a szabványos PC-s API-k alatt, így számos mikroháromszög keletkezik, amit nem lehet elkerülni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • -Solt-

    veterán

    válasz Jack@l #13153 üzenetére

    Miért hívod ügyeskedésnek azt, ha egy adott hardvernek a lehető legjobban kihasználják a képességeit? Nem ez lenne a lényeg? Én rühellem a konzolokat ( pontosabban a rájuk készülő játékok 99%-t ), de nem lennék megsértődve, ha a 4770K-m és a GTX780-m képességei hasonló módon lennének kiaknázva...

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés