Sziasztok, gondoltam megosztom a tudásomat veletek a törött nook kijelzőmmel kapcsolatosan:
A sztori: 3 hónapos nook simple touch glowlight képernyő megsérült.
Ma három (!) órát beszéltem a Nook Customer Service Chat-tel, korrektek voltak. Nook-ra van egy év angliai garancia, ha tudsz angol postai címet mellékelni, küldenek egy Nook Barnes & Nobles UPS return shipment confirmation lettert, amit ki kell nyomtatni.
Becsomagolod a sérült nookodat, ráteszed a kinyomtatott UPS papírt, leragasztod celluxxal, és mehet vagy a holland vagy az angliai nook címre, amit pontosan megad a customer service. Ha az eszközöd nem dobtad el (arra nincs garancia), elméletileg kicserélik, és az angliai postai címedre küldik az új eszközt.
Azért elméletileg, mert én nem csináltam végig, tehát nem tudom, hogy kicserélik-e... Ugyanis ott van a kutya elásva, hogy (beszéltem az UPS-sel live chat, 15 perc) nem érvényes az UPS return label HU-Netherland desztinacioban, csak UK-UK, és UK-NL-ben, szoval fizetni kell azert, hogy visszakuldd a nook-nak az eszközödet. Ennek a költsége pedig: magyar postával kb. 10.000 Ft, UPS-sel 17.000-35.000 Ft, és utána még ott van a kockázat, hogy a nook küldeni fog-e új eszközt az angliai címedre, és onnan még a postázási költség a magyar címedre. Az ebayen egy új képernyő 25-35USD-ért beszerezhető, ami olcsóbbnak tűnik, mint a garanciális csere.. mindenesetre mostmár végigcsinálom, és továbbküldtem az egész ügyet (A nook customer chat tanácsára) a nook executive service teamnek a teljes chat beszélgetés mellékletével, remélem segíteni fognak. Ha van valami fejlemény, majd megírom
A témában a nap kulcsmondata a következő:
Its quite strange to see that, its cheaper to buy a new nook simpletouch glowlight screenpanel from alibaba.com (china) and ship it to Hungary, then to send my broken device from Hungary to the Netherlands. Do you have any idea/solution for this?
[ Szerkesztve ]