Ezt szeretem én is a mikrámban, hogy láncos. Mondjuk nekem rögtön megvétel után cserélnem kellett az egész láncfeszítőt és a láncot, mert állítolag régebbi mikráknál van valami tipushiba velük. Az volt egy nagyobb kiadás úgy 30K körül de egyébként azóta (kb másfél év) semmit nem kellett vele komolyabban foglalkozni. A motorja álom! 68ezer kilóméterrel vettem ami egy 1995-ös micra esetében nagy mázli, a váltója patent és pontos mintha vajon járna. Eddig 10-12ezer kilómétert tettem bele. Pöccre indúl mindíg, bemelegedés után nem is lehet hallani hogy jár a motor. Hosszabb ideig esős, párás időben kint parkolni nem szeret. A gyújtáselosztó fedél szigetelhet kicsit rosszúl mert bepárásodik és olyankor nem indúl. Eddig kétszer történt velem ilyen. Olyankor WD40 a gyertyákhoz meg az érintkezőkhöz a gyujtásfedél alá megoldja a problémát. 1-2 éven belűl ki kell pofoznom a kasznit, mert már rohad helyenként és látszik, hogy törve volt vagy törött autóként hozhatták be angliából. Eredetiségvizsgálatnál kimérte a csóka hogy vastagon van glettelve néhol. Sajnos én is koccoltam kétszer az elejét amitől nyomott az orra meg lyukas a műanyag "lökhárító" de hát küldőre nagyából ez a reális egy 470ezres, 15éves autó esetében. Szervókormány nagyon kellemes extra benne. 1.0, 16 szelep, 55 lóerő. A fogyasztása elöszőr meglepett mert 1-1.5 literrel több annál mint amire számítottam de ez a 16 szelepnek tudható be. Azért aurtópályán 90-es tempóval leszorítható 4.5 liter köré. Ezek a japán motorok meglepően virgoncak. Szeretik a magasabb fordulatszám tartományokat. Az enyém meglepően jól kezd el húzni 110-től 130-ig ha odalépek neki. Persze tartósan 110 fölé nem szoktam vele menni de nem rossz dolog, hogy azért lehet vele teherautót előzni pályán úgy, hogy nem torlódik fel mögöttem egy tucat autó. Néztem 120-130-as fogyasztást is. Úgy azért már benyeli a 7 litert.
Korrekt megbízható szerelőket ismerek Diósd-on ha valakit érdekel....
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!