Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) pweisz válasza Napfénysüti (#99) üzenetére


pweisz
senior tag

Szerintem persze. De arra figyelj, már ha ez számít valamit(az enyém is olaszból érkezett), hogy azok külföldi eredetű autók, mert nálunk tudomásom szerint nem forgalmazták így az Almera-t.

(#102) pweisz válasza Manitou (#98) üzenetére


pweisz
senior tag

Hát nem tudom, szerintem ezel jégen mentek és egyhelyben áll igazából :) Olvastam neten tuning leírást ahol nem kis túrással 110 lóerő körülre huzták a motort, de szerintem még az se menne ennyire :) Kb 7 másodperc alatt van 100-on a videon, amit még a GTI se tud :)

(#103) Napfénysüti válasza pweisz (#101) üzenetére

Ezt jó tudni. :R Primerákkal neked nincs tapasztalatod (P11 széria érdekelne)? Bevallom azok még jobban tetszenek mint az Almerák. Egy olyan már jó tágas lehet. :)

Més que un club!

(#104) pweisz válasza Napfénysüti (#103) üzenetére


pweisz
senior tag

Nincs. Viszont érdemes megnézni nép itéletet hogy mit írnak. Esetleg magyar nissan fórumon, van az indexen is egy elég nagy topic. Megkérdezni tulajokat mit mondanak. Én ugygondolm az se problémásabb mint az Almera. Max többet fogyaszt a nagyobb súly és a motor miatt.

(#105) Napfénysüti válasza pweisz (#104) üzenetére

Népítéletet bujom meg igyekeztem Nissan fórumot is keresni. Van egy P11-es Primera a melóhelyen is majd kiderítem kié aztán informálódom. :)

Més que un club!

(#106) Manitou válasza pweisz (#102) üzenetére


Manitou
addikt

Ha nem is jégen, de lehet mérőpadon :F
Inkább 8s az a 7 , de az is nagyon jó eredmény.
Én is nézegettem régebben módosításokat hozzá. Volt egy külföldi fórum,ahol 1.4-et turbósítottak. :DDD
Elvileg chip tuninggal 87-ről 98-ra hozható, meg még egy két módosítás hozhat plussz pár lóerőt. De a fogyasztás tutira megnő már ekkor, érdemesebb inkább venni alapból egy erősebbet, ha valakinek erre van igénye, mint ezzel mókolni.

(#107) Zan007


Zan007
csendes tag

Hali mindenkinek. Olvastam az eszmecserét és gondoltam csatlakozok. Nekem is almerám van 97 1.4 motoral de némi változtatásokkal 114 lovacskával a mutortérben. Amig nem volt hozzányulva addig az átlagfogyasztása vegyesben volt 6.6-7.2 változtatások után 7.8-8.3 lett de szeritem elfogadható ez is. Ockodtam a japán autoktól a suzuki pappir mivolta és a drága alkatrészek miadt. 3 éve van nálam de olajon illetve fékbetéten kívül cserélni nem kellet semmit benn pedig használva van. Kis japánok tudnak ha akarnak :D

(#108) Manitou válasza Zan007 (#107) üzenetére


Manitou
addikt

Hm az egész jó akkor úgy. Nekem is 1.4 van.
Írhatnál bővebben is az átalakításról, hogy s mint volt. Ez a 114 ki lett mérve?
Többek közt engem egészen biztosan érdekelne :)

(#109) Napfénysüti válasza Manitou (#108) üzenetére

A tied kívül már olyan sportosan néz ki hogy szinte kívánja a 114 lóerőt. ;)

Més que un club!

(#110) Zan007


Zan007
csendes tag

Sikerült már 10 literes fogyasztást is kicsikarni belölle de akkor azár keményen volt bánva vele. Amugy elektronika+cihp, sportlégszürö és sportgyergyák, kipuffogon lett változtatva igaz az utobbin nem sok mert egy uj hátsódobott kapott és egy gázgyorsitott. Mérve lett onna tudom de érezhetö rajt a változás meg azért végsebeségben is komoly változás lett mert eddig 180 nehézkesen de most 200 felett teljesitt igaz ilyenkor már komoly fogyasztással:D Ja és még van egy viszonylag olcso de hatékony teljesétmény növelö eszkösz az üzemanyag. jelenleg 50/50% benzin/etanol keverékkel megy de méréskor nem volt benn. ( ez azért a mai benzin árak mellet a pénztárcának is kedvez:D )

(#111) Zan007


Zan007
csendes tag

Teszek fel képet de ez már nem az mostani hanem az hozzámkerülési állapota.

(#112) Zan007


Zan007
csendes tag

Ö volna :D

(#113) Manitou válasza Zan007 (#110) üzenetére


Manitou
addikt

És ezek az átalakítások mennyibe kerültek? Végsebesség téma annyira nem érdekel, inkább az hogy mennyire változott meg a kocsi rugalmassága.
Etanolon én is agyalok már egy ideje, hogy ki kéne próbálni először így felesbe. Bár én nem sokat megyek a kocsival éves szinten, átalakítani E85-re nem nagyon érné meg nekem, sokára hozná vissza az árát.
Jöhet átalakítás utáni kép is :D

(#114) Zan007


Zan007
csendes tag

Hát a kocsi rugalmassága önmagához képest jelentösen, egyébként sem egy tohonya auto de igy azért mégjóbb anyagban közel egy 100-as volt munkadijba nemtudom mert mindent saját magam csináltam. Igyekszem áttalakitás utánni képelet is:)

(#115) Zan007


Zan007
csendes tag

Ez etanolnál viszont van egy olyan dolog amire figyelni kell hogy az üzemanyagcsövek eredetiek vagy eredeti minöségöek legyenek mert az etanolos benzin a gyengébb minöségü csöveket kikezdi

(#116) Manitou válasza Zan007 (#114) üzenetére


Manitou
addikt

Úgy mondjuk gondolom megérte, ha magad csináltad a dolgokat.
Furcsa ez a nem tohonya dolog. Több vélemény alapján ez elég megosztó, van aki azt írja elég lomha egy jószág, van aki szerint meg ellenkezőleg. Szerintem sem lomha, vannak ettől sokkal lomhább autók.Ha kicsit forgatod, akkor egész jól húz. Bár a nissan inkább arról ismert, hogy alacsonyabb fordulatszám tartományban is elég jól autózható, ellenben más japánokkal.

(#117) Zan007


Zan007
csendes tag

Hát nézöpont kérdése. Egy m5 bmw-hez képezt tohonya de kategoriájában egyáltalán nem, söt az enyém evvel a felálásal gyorsulási versenyen saját kategoriájában 4-dik lett 17 induloból, de is csak hab a tortára. amugy nem bántam meg ezt a kocsit. Bár most kicsit átkozom a japánokat de sajan ez minden japán autoval igy van, ha alkatrész kell akkor legalább egy pénzverdéje legyen az embernek.:S

(#118) Napfénysüti válasza Zan007 (#117) üzenetére

Attól az egy dologtól tartok ha japánt veszek akkor bizony félretehetek egy vagyont az alkatrészekre. Viszont Suzukit nagyon nem akarok venni hiába mondták többen is hogy azt nézzek. :N

Més que un club!

(#119) Manitou válasza Zan007 (#117) üzenetére


Manitou
addikt

Az szép. Milyen időt mentél? És mik voltak amik megfogtak a kategóriában?
Ja, ne is mondd. Nekem majd 4 db gumiharang kell a lengéscsillapítókra, szét vannak szakadva, ja ez típusbetegség úgy tudom. darabja 8k :(((
Szerencsére amúgy nem nagyon kell ezekhez alkatrész kopón kívül.

[ Szerkesztve ]

(#120) rup1u5


rup1u5
nagyúr

Micrámba szeretnék venni egy egyszerű autórádiót a gyári blaupunkt helyett, mert annak nincs meg a kódja és így használhatatlan. Egy tök egyszerű, fapados, kazettás rádiós cucc kéne mert amúgy is FM transmittert használnék a kocsiban.
Tudnátok ajánlani valami helyet ahol 1-2 ezresért lehetne venni bele valamit?

Csatlakozók az autórádiók hátulján szabványosak? Mint pl az IDE meg a molex vagy van belőlük 1000 féle és baromira nem mindegy milyet veszek?
Mert akkor inkább kiszerelem a gyárit és viszem magammal összehasonlítás végett.

(#117) Zan007:
Valóban nem olcsó az alkatrész de ha az ember hétköznapi használatra vesz autót, nem tuningol, nem buherál, nem jár gyorsulási versenyre csak egy megbízható családi vagy városi futkorászót keres akkor már értelmét is veszti, hogy mennyibe kerűl hozzá ez meg az, mert olyan ritkán kell hozzányúlni.
Olaj, benzin, szűrők kellenek csak az enyémbe és ha fordítom a kulcsot, megy. Télen, nyáron.
Ennyi.

[ Szerkesztve ]

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#121) Zan007


Zan007
csendes tag

Asszem 17 valamenyi 402 méteren. Kopo alkatrészekhez tartozik a hidrotöke is sajnos amiböl 16 van a kocsiban és darabja 12ezer:S Férreértés ne essék nem panaszkodni akartam avval hogy drágák az alkatrészek, fiatalság bolodság ezért nyultam a kocsihoz. de igy sem panaszkodhatok mert nagyon megbizható autok. pl kuplunk szerkezet 11éves van benne tárcsásul és még mindig müködik igaz fenn fog nagyon de még megy. kiváncsi lennék hány autogyár tudná ezt felmutatni hogy 155000 km-et fut a kuplungja. vezérmülánc elenörzés esö alkalommal 170000 km-nél. Zöldkártyán a motorra mindig megkérdeznik hogy egyáltalán használva van e a kocsi mert olyan alacsony értékek jönnek ki mintha üvegvitrinbe lenne.

(#122) jasszer


jasszer
senior tag

Sziasztok! Nincs vkinek veletlenul K11 Micrahoz szervizkonyve vagy robbantott abrakbol gyujtemenye? Konkretan a muszerfal kornyekerol kellene...

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#123) Manitou


Manitou
addikt

Hamarosan lejár a műszaki a kocsimon. Gondoltam elmegyek kicsit kikormolom a kipuf. rendszert a vizsga előtt, mert ritkán járok vele városon kívül.
Nem is volt nagyon ellustulva a gép, szépen kihuzattam 160-ig 4-esben autópályán. 4-esben mentem vele 130 körül vagy 10 km-t.
Meg erre arra elmentem még vele, csak ott 60-as táblák voltak , úgyhogy ott nem tudtam menni.

Lényeg a lényeg, hogy egyszercsak elkezdett pittyegni valami (pity pity pity) , olyasmi hangon, mint valami tolatóradar
Tapasztalt már valaki ilyet? Most gyanakszok egy olyasmire , hogy nem túl tiszta már a levegőszűrő és lehet az okozhatja.
Amint elvettemn a gázról a lábamat kicsit nem sokkal utána elmúlt, vagy ha felváltottam 5-be akkor is.

jasszer
nissanfunclub.hu-n nézted már? Ott vannak ilyesmi letölthető dolgok.

[ Szerkesztve ]

(#124) rup1u5 válasza jasszer (#122) üzenetére


rup1u5
nagyúr

Az nekem is jól jönne!
Szólj ha találtál!

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#125) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Ez a Nissan GT-R mindent visz. Eszméletlen stabil gép, utolérhetetlen. Az autó olyan mint egy kezesbárány, és mindenhova befordul. Persze ettől még a sofőr sem kutya, le a kalappal. Egy álom lehet vezetni. :B

Don't Tread On Me

(#126) bobsys


bobsys
addikt

Hali,

Van valakinek 1998 Nissan Pulsar N15-hoz szerelesi kezikonyve? Almera is jo, mert Europaban ilyen nevvel futottak. Az hangszorokat es a radiot szeretnel cserelni es jo lenne latni, hogy hova kell nyulni.

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#127) Manitou válasza bobsys (#126) üzenetére


Manitou
addikt

parancsolj ! igaz csak angol van.
Hol akarsz hangszórót cserélni? Ajtóban ovál hangszórók vannak, de pontos méretet nem tudok. Nekem is N15 van és még az évjárat is stimmel :)

jasszer: és rup1u5
itt találtok micrához is, ráadásul magyart.

[ Szerkesztve ]

(#128) rup1u5 válasza Manitou (#127) üzenetére


rup1u5
nagyúr

Köszi!
Egész pontosan itt hol találom meg a kézikönyvet micrához? Regisztrálni kell hozzá?

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#129) Dyrtyho


Dyrtyho
senior tag

Már elég régóta szerelmes vagyok a 350Z típusba...Hát nem gyönyörű ?

best regards, egy fórumozó blogger

(#130) Dyrtyho


Dyrtyho
senior tag

Bocsi,véletlenül 2x küldtem el ugyan azt a hozzászólást

[ Szerkesztve ]

best regards, egy fórumozó blogger

(#131) Manitou válasza rup1u5 (#128) üzenetére


Manitou
addikt

szerelési kézikönyveken belül. Lehet hogy regelni kell hozzá, nem tudom most pontosan. Én regelve vagyok.

(#132) adrozoo


adrozoo
újonc

Sziasztok!
4x4-es Pickup-ot használok 2003 évjárat. Igaz az a városi legenda, hogy sok ilyen jószágnak 200-250e km-nél komoly motor-mechanikus problémái támadnak, ami szinte biztos motorcserével jár.
Ha lehet megelőzném a bajt.

Köszi az infót előre is.

(#133) adrozoo


adrozoo
újonc

Sziasztok!
4x4-es Pickup-ot használok 2003 évjárat. Igaz az a városi legenda, hogy sok ilyen jószágnak 200-250e km-nél komoly motor-mechanikus problémái támadnak, ami szinte biztos motorcserével jár.
Ha lehet megelőzném a bajt.

Köszi az infót előre is.

(#134) primera1


primera1
aktív tag

2004-es primera 1.6slx-et (P10) nyúzok 4éve és a kötelező szervízeken kívül 1x fékbetét csere,1x önindító jav és 1x generátor jav volt!Lassan lecserélem a kora miatt,de csak Nissanba ülök bele,mert ritka megbízható típus,kopp kopp :C

Isten hozott! Mikor visz???

(#135) bobsys válasza primera1 (#134) üzenetére


bobsys
addikt

Pulsar N15 majdnem 200K, motorcsere, ma megyek erte. Tenyleg megbizhato.

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#136) Manitou válasza bobsys (#135) üzenetére


Manitou
addikt

Az hogy sikerült? :Y

[ Szerkesztve ]

(#137) bobsys válasza Manitou (#136) üzenetére


bobsys
addikt

Timing chain behalt, majdnem ugyanannyi lett volna cserelni mint venni egy bontott motort. Igy az kerult bele.
Teny, hogy olcsoert vettem (3000AUD), kilometer ora szerint 173K volt akkor benne. Viszont nemtudom mennyire hanyagoltak el mielott kipofoztak eladashoz. De ahogy rakerestem nem en voltam az egyetlen ezzel a timing chain problemaval.
Mindegy is mert 1500 penzert masik autot nem tudtam volna venni, ez akkor gombokat ert mukodo motor nelkul.
Ha meg eltudok vele menni meg ~40K kilometert akkor orulok. Az meg ugy masfel ev, utanna akkor veszek valami fiatalabbat.

[ Szerkesztve ]

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#138) Manitou válasza bobsys (#137) üzenetére


Manitou
addikt

Nem csörgött a vezérműlánc mielőtt megtörtént a baj?

(#139) bobsys válasza Manitou (#138) üzenetére


bobsys
addikt

Nem, semmi elojel nem volt. Megalltam az ugyfelnel. Elinteztem a dolgokat, visszaulok, inditanek semmi. Probalom megegyszer semmi, gondoltam meghalt az akksi. Lejton alltam igy gurulva beinditult de mar akkor csorgott. Igy kocsi leallit es hivtam a towing companyt, hogy vigyek el a szerelohoz.

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#140) Sín Pityu


Sín Pityu
újonc

Sziasztok urak!Egykis segítséget szeretnék kérni /mivel a szerelők csak alkatrészt tudnak cserélni/Van egy Nissan Almerám 15b 2001 évjáratú.Melegen nem mindig tudom elindítani,se hiba jel,se hibakód!Minden fasa mégsem indul.Mintha nem kapna benzint.Viszont a szivattyú dolgozik!Okosok szerint vezérmű lánc a baja,szerintem ez hülyeség!150ezer km van csak benne!!!Bármilyen okosságot megfogadok csak valaki segítsen!!Előre is köszi!!!

(#141) bobsys válasza Sín Pityu (#140) üzenetére


bobsys
addikt

Nem akarlak elkeseriteni de nekem ugyanigy kezdodott (197K km). Nem indult be, igaz en elsore azt mondtam, hogy az akkumulator merult le. Aztan beinditottam de akkor mar lehetett hallani. Vezermu lanc megadta magat. Nekem olcsobb volt egy hasznalt motort kompletten venni es cserelni mint baszakodni a cserevel (lasd par hozaszolassal arreb).
Es nekem sem csorgott elotte, hogy legalabb figyelmeztessen.

In the forums, many of the Nissan owners are expressing their concerns about premature failures of the timing chain

[ Szerkesztve ]

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#142) Sín Pityu válasza bobsys (#141) üzenetére


Sín Pityu
újonc

Köszi a választ!!Se csörgés se semmi!!Nem értem a régi merkedesek elgurultak egy vezérmüláncal több millió kilómétert,ez meg 150ezernél szopat!!!!!!?????Minek vettem akkor japánt!??Ha akar melegen indul ha,akar akkor nem!Vegyek ujra trabit.az is ilyen volt!!

(#143) Manitou válasza Sín Pityu (#142) üzenetére


Manitou
addikt

Szerintem vidd el egy másik szerelőhöz.
Nekem 180 + van benne, semmi baja.
Alapjárat nem ingadozik melegen ha beindítod utána ?

Ez az N15b mi? Nem N16-od van? 2001-ben már nem gyártották csak a 2-es almerát , ami N16 kódnevű. A 2-es almerákban álítólag gyárilag gyenge minőségű anyagból van a vezérműlánc, de ha lecseréli az ember idővel egy minőségire nem lehet gond utána sokáig. Sajna a gyári több tapasztalat alapján emiatt a gyenge anyagminőség miatt akár ennyi km alatt is megadhatja magát, mint ami neked van, bár használatfüggő is, ki mennyire "gyilkolja" a gépet.

[ Szerkesztve ]

(#144) woogister


woogister
újonc

Segítsééég!
Van egy 1.3 sri Nissan micránk. nehezen indul hidegen.
Gyári szervíz sem találta a hibát, leírom mi lett csinálva vele!
-gyertya, rotor,elosztófedél,komplett fojtószelep a légtömegmérővel, cserélve, az összes jeladó leellenörizve, benzinnyomás ok. benzinszűrő,levegőszűrő csere, semmit nem ír ki a computer, nem jelez hibát. A vezérműlánc feszes, Feladta a Nissan Hovány javítatlanul visszadta! Segítséget kérek valakitől aki MIcra specialista és megfejtené ezt a problémát. woogister@gmail.com

[ Szerkesztve ]

(#145) KMan


KMan
őstag

Sziasztok! Nissan Primera P11- hez milyen fejegységet tudnatok ajanlani? 2 din-es kell ugye?

Csak a balekok alszanak [SAS]

(#146) Tukán


Tukán
csendes tag

Sziasztok!

Egy 2004-es 1.8-as primera-m van, es a tegnapi nap óta valami motorhibát jelez a computer.
Tudnátok ajánlani valami jó nissan szakit/szervzit valahol Érd/Budaörs/Törökbálint/11. kerület környékén?

Előre is köszi a segítséget! :)

ZaK

(#147) Tukán válasza Tukán (#146) üzenetére


Tukán
csendes tag

Bocsi, kicsit későn jutott eszembe, hogy leírjam azt is, hogy mindenképpen olyan kéne, aki a szervizelés után ki is tudja ütni a hibaüzenetet! :)

ZaK

(#148) Angyalpor


Angyalpor
tag

Sziasztok!
Van par 300z alkatreszem (2feltengely,ventillator motorral,huto) valakit erdekel? Privatban elertek,koszonom!

(#149) Bokrász


Bokrász
csendes tag

Üdv!
Pár hónapja egy 95- ös évjáratu Serena 1,6 LX tulajdonos lettem. Ismeri-e itt valaki e tipust?
Köszönöm.

(#150) Zsocy155 válasza Bokrász (#149) üzenetére


Zsocy155
őstag

Úgy látszik nem sokan ismerik. :)
Nekem egy 93-as Sunny-m van. Szeretem, fogyasztása szerintem jó. Most így tél közeledtével úgy, hogy feljárok Pestre, kb. 6,5 liter.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.