Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7401) Wesder


Wesder
félisten

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#7402) Moby válasza Wesder (#7401) üzenetére


Moby
addikt

Hát ezt érdekes lesz ezzel a felhozatallal ennyiért eladni...

(#7403) Bad Pritt válasza Moby (#7402) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Ezt most úgy mondod, mintha a What the Bat? meg a Tentacular nem lenne system seller cím. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#7404) Moby válasza Bad Pritt (#7400) üzenetére


Moby
addikt

Mindenestre időben bár közel, szemléletben jó messze kerül az a szemlélet (nem 343 szinten, úgy általánosan), hogy a munkavállalók egészsége a nagyonfontos, és nagyon ráérnek dolgozni, meg nem kell hajtani, meg nincs crunch, meg ilyenek, ha pont rajtuk kezdték el a spórolást. Az, hogy nem hasít a szekér az normális. Az egész iparág szenved.

(#7405) Moby válasza Bad Pritt (#7403) üzenetére


Moby
addikt

Ennek a nagyrésze PSVR1 szökevény, tehát egy olyan rendszeré, akiket otthagytak az útszélén a sárban. Ők majd nyilván szívesen szaladnak egy újabb bránerért az erdőbe. A másik fele meg nagyrészt valami értéktelen kacat, és van a 3 AAA játék, aiből kettőt hugyosra játszottak már a népek, a harmadikat meg belecsomagolják a dobozba.
Ez egy király cuccnak ígérkezik.

[ Szerkesztve ]

(#7406) hombre[EU] válasza Bad Pritt (#7400) üzenetére


hombre[EU]
veterán

hát a fejétōl būzlik a hal. megjelenés után 2évvel tart ott (majdnem) az Infinite,mint amit a bungie day1 a lemezen adott ...de már a játék megjelenése elōtt tökéletesen mūködött a fizetōs színes spartan páncél :DDD a creative vision a mtx/lootboxokkal kezdōdött

Life, Uh, Finds A Way

(#7407) Bad Pritt válasza hombre[EU] (#7406) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

1 éve jelent meg az Infinite. Nyár végén kezdett beindulni a szekér, a Winter Update-re már úgy nézett ki a játék, ahogyan kell, csak a local coop hiánya bosszantó. Amúgy nem tudom, meddig tudják (vagy akarják) ezt tartani, mert azóta elég durva az ingyenes vs. fizetős tartalmak aránya az előbbi javára és a többségét egyedi eventek mögé teszik, amivel szintén van meló, az meg majd elválik, hogy ez a leépítés miként fogja befolyásolni a dolgokat, engem alapvetően nem érdekel, hogy 750 vagy 75 ember dolgozik náluk, ha ilyen ütemben nyomják a cuccokat az orrom elé.

A Bungie-t visszasírni nem fair szerintem, mert jelenleg nincs játék a piacon, ami olyan content mennyiséggel jelenne meg, mint mondjuk a Halo Reach és erre pont a Bungie a legjobb példa. :D Más időszak volt...

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#7408) Bad Pritt válasza Bad Pritt (#7407) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Most olvasom amúgy, hogy .LnB-nek igaza volt, Joe Staten is ma lép át a 343-tól az XGS-hez (vagyis vissza), szóval sorry, ezt én néztem be. :)
Amúgy az vicces, hogy kb. másfél évig volt a 343-nál beszarás lenne, ha kiderülne, hogy ő is csak a sztenderd időszakos szerződést kapta. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#7409) .LnB válasza Bad Pritt (#7385) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Figyelj, én játszottam az új Battlefield-del az ünnepek alatt. Szerintem egy tök jó játék most. Csak hát ez kit érdekel? Senkit. Ugyan ez a helyzet a Halo-val. Egy ilyen játékot nem hagyhatsz content, és fejlődés nélkül majd egy évig.
Te játszol vele, szereted, oké. De ez csak neked siker.

Meglepőnék ha nem jelentenének majd be új részt. És tényleg ez az Infinite lenne bővítve még hosszú évekig. Meg kell mosdatni a Halo nevet, mert most nem cseng jól.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#7410) F-ECT$ válasza Wesder (#7401) üzenetére


F-ECT$
titán

Astro vajon miért nincs?

Dive ever, work never.

(#7411) Moby válasza F-ECT$ (#7410) üzenetére


Moby
addikt

Bejelentve sincs ilyen.

(#7412) hombre[EU] válasza Bad Pritt (#7407) üzenetére


hombre[EU]
veterán

más bizony. Remember HALO

Life, Uh, Finds A Way

(#7413) opr válasza F-ECT$ (#7410) üzenetére


opr
veterán

Ezaz... Ezaz... :(

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#7414) Bad Pritt válasza .LnB (#7409) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Nem az a lényeg, hogy nekem siker-e, az a lényeg, hogy te se tudod, hogy a Microsoftnak siker-e, de elkönyvelted fiaskónak, mert nem tetszett. :) A multi nyilván nem hozott úgy az első évben, mint várták, de csak a kampány van Game Passhez vagy vásárláshoz kötve és nem tudni, hányan fizettek elő miatta vagy vették meg. 20 millióan játszottak vele egy hónap alatt, az eladások közel voltak az aktuális CoD-hoz launch után és zöldben van Metacriticen, ezzel szerintem kiegyezett a MS.

Az meg nem feltétlen lényeges, hogy szarul működik a cég, ami fejleszti, mert akkor a BioWare teljes karrierje egy fiaskó lehetne pl. :D És az még rosszabb is, mert semmin nem változtattak évtizedekig, inkább megvárták, míg összeomoljon az egész és az Anthemmel teljesen leírja magát a cég.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#7415) .LnB válasza Bad Pritt (#7414) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nem én könyvelem el fiaskónak. Mindenki annak könyveli el a sajtóban. Én meg azt olvasom.
Tegnap megnéztem az Infinite és a BF2042 SteamChart adatait. Elég érdekes. :U Csak nem linkeltem be, mert biztos kritizálnád. Pedig az legalább valami kézzelfogható adat.

Az, hogy az első napokban, hetekben hozott pénzt, az valószínű. Csak egy évig kellett még bele pumpálni a dollárt, hogy készüljön a content, a játékosok meg marha gyorsan elvándorolnak. Valószínűleg ezért is tartják buktának.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#7416) Bad Pritt válasza .LnB (#7415) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Full másról beszélsz, mint én, szóval inkább engedjük el.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#7417) tboy93 válasza Wesder (#7401) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ebbol mondjuk ugy 3 jatek lenne amit kiprobalnek. Nem erzem ugy, hogy nagyon bannam hogy nem veszek vrt :N

(#7418) .LnB válasza Bad Pritt (#7416) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Az a lényeg, hogy mivel te rátaláltál az Infinite-re és tetszik, ezért képtelen vagy leírni, hogy az a játék rossz, és alig játszik vele valaki.

Lehet nem beszélünk egyről. De innen indul ki az egész, hogy félreviszed a beszélgetést, mert néha szemellenzős vagy. Teljesen mindegy, hogy hogyan csavarod a sztorit. A 343-nál nagy baj volt már a fejlesztés alatt is. Aztán, volt egy Xbox-os húzócímhez képest mérsékelt launch. Azóta meg a legtöbben el is felejtették a játékot.

És pont az lényegtelen, hogy a Microsoft most ezt, hogyan könyveli el magának. Mennyi GP előfizetőt hozott. Mert maga a játék volt a téma. Egy live service játékról van szó. Amiból egy évig épp csak a "live" meg a "service" hiányzott. De legalább a főbb fejlesztők el is hagyták a hajót. Ezek tényleg mind olyan jelek, amik bizakodásra adnak okot. Gondolom ismered a meme-t: [link]

ui.: És pont erről volt szó eddig is, mert megemlítettem a Halo-t. Majd te jöttél, hogy nem volt fiaskó. De!, a Halo fiaskó. A sajtó is annak tartja. A játékos számok is azt sugallják.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#7419) Bad Pritt válasza .LnB (#7418) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

...hogy az a játék rossz...

[link]

Aztán, volt egy Xbox-os húzócímhez képest mérsékelt launch.

[link]

Amiból egy évig épp csak a "live" meg a "service" hiányzott.

És most már nem hiányzik. Akkor most már jó? Mintha nem akarnád elfogadni, hogy egy játékszoftver nem betonból van és változhat. No Man's Sky, Fallout 76, Cyberpunk 2077, vagy akár a két Destiny a példa rá, hogy mekkorát fejlődhet egy játék launch után és most az Infinite-nek is kellett idő.

A játékos számok is azt sugallják.

Nem tudjuk a játékos számokat. Az egyetlen indikátor az volt, mikor visszakerült a top 10-be az Xbox legjátszottabb játékai közé, de ez ki tudja, mit jelent.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#7420) .LnB válasza Bad Pritt (#7419) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

[link]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#7421) Bad Pritt válasza .LnB (#7420) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Jolvan, legyen igazad. :)

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#7422) F-ECT$ válasza Bad Pritt (#7421) üzenetére


F-ECT$
titán

Azért ha az átlagos játékos szám 100k-ról 5k-ra esik pár hónap alatt és azóta sem tud efölé menni, az azért szokott jelenteni valamit :)

Dive ever, work never.

(#7423) Wesder válasza F-ECT$ (#7422) üzenetére


Wesder
félisten

Annyit jelent hogy Steamen nem játszanak vele.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#7424) opr válasza Wesder (#7423) üzenetére


opr
veterán

Nem, vagy sem? Ez itt inkább a kérdés. :D

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#7425) F-ECT$ válasza Wesder (#7423) üzenetére


F-ECT$
titán

Persze, ez nem a teljes bázis, de mint látszik megjelenéskor 100k, most 5k. Valószínűleg máshol is elvesztette a játékosok 95%-át. (Gondolom az MS erről sem ad ki adatot, de ha jók lennének a számok, akkor kiadna...)

Dive ever, work never.

(#7426) l.skywalker válasza .LnB (#7420) üzenetére


l.skywalker
félisten

Ilyen Game Pass címeknél érdemesebb a Twitch statokat nézni, az végül is platform függetlennek mondható és talán jobban tükrözi egy adott játék aktuális állapotát:
Halo - Halo Infinite Streams · TwitchTracker

Ne a számokat nézd, hanem az arányokat. A Winter Update újra fellendítette az egészet.-

Szerintem a túl hosszú szezonok miatt tűnik el egy idő után a radarról a játék

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#7427) ImACeltic


ImACeltic
őstag

Nem tudom olvastátok-e, hogy Bruce Straley nem volt fent a credits listán a The Last of Us sorozatban annak ellenére, hogy co-creator volt a játékban Neil mellett.

Furcsállom ezt mert nem olvastam anno, amikor távozott az ND-től meg azóta sem olyan dolgot, hogy fasírt lenne közte és a stúdió vagy csak közte és Neil között, pedig az ilyesmi mostanában mindig kiszivárog.

Azért ide hoztam ezt a hírt mert a másik topikban beindulna az üres fantáziálgatás, stb.

Gamer(PS5, PC), sport fan.

(#7428) Wesder válasza opr (#7424) üzenetére


Wesder
félisten

Én amúgy is úgy vagyok a Halo-val, hogy már rég nyugdíjazni kellett volna, úgy a 3. rész után.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#7429) F-ECT$ válasza l.skywalker (#7426) üzenetére


F-ECT$
titán

Nézhetjük ezt is, 1-2 napra megugrott a nézettség, de aztán beállt ismét pár ezer nézőre. Rétegjáték.

Dive ever, work never.

(#7430) _drk válasza Wesder (#7428) üzenetére


_drk
őstag

Nem akartam beleugatni, mert megint feljött egy biztos releváns értékeket közlő oldal, de az a a játék nem annyira jó. :D
87 és 7.9-es pontozású. Itt is direkt rá kerestem pár másik játékra és nevetséges.
Én a Single-be tettem vele vagy 10 órát, próbáltam szeretni mert tetszett az epikus hangvétel meg ritkán játszok már FPS-t, de nagyon nem ment.
Olyan volt mint egy Far Cry valamivel jobb gunplay-jel.
Aztán bele se menjünk, hogy ennek egy system seller címnek kéne lennie, nem egy valamennyire okés játéknak.

Bár a Battlefield2042-höz hasonlítani azért túlzás, mert az tényleg nagyon rossz volt! Na arra kíváncsi vagyok ki tért vissza...

(#7431) opr válasza ImACeltic (#7427) üzenetére


opr
veterán

Simán lehet, hogy a sorozatban semmilyen szinten nem vett részt, és... Ennyi. Nem hiszem, hogy ebbe ennél többet feltétlenül bele kell látni. Attól, hogy anno dolgozott a játékon miért kerülne bele a sorozatban a creditsbe? :F

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#7432) NyMRooD válasza ImACeltic (#7427) üzenetére


NyMRooD
őstag

Az sok mindentől függ, hogy ki kerül fel és ki nem, Neil elvileg társ showrunner-e a sorozatnak, tehát ő vastagon benne volt az elkészítésében, Bruce meg lehet, hogy a sorozatban egyáltalán nem vett részt.

PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ

(#7433) Wesder válasza _drk (#7430) üzenetére


Wesder
félisten

Mcrosoftnak van system sellere, úgy hívják hogy GamePass.

Ők már nem 1-1 játékkal akarják eladni a konzolt, hanem azt hogy fizess elő lényegében mindegy hogy min.

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#7434) ImACeltic válasza opr (#7431) üzenetére


ImACeltic
őstag

és NyMRooD

Az alapanyagból eléggé kivette a részét Bruce, mivel társrendező volt Neil mellett. Ez szerintem már megérdemel egy említést a creditsben amikor kb 80%-ban ugyanaz kerül az HBO Max-ra, mint amit PS konzolokon láthattunk.

Gamer(PS5, PC), sport fan.

(#7435) F-ECT$ válasza ImACeltic (#7434) üzenetére


F-ECT$
titán

Lehet ezen rugózni, de ha jól tudom az ND ott volt a Creditsben, és ő mint ND dolgozó így említve volt. Ha a sorozaton nem dolgozott külön, akkor miért kellene kiírni a nevét?

Dive ever, work never.

(#7436) opr válasza ImACeltic (#7434) üzenetére


opr
veterán

De ez nem úgy működik, hogy ki szerint ki érdemel micsodát. Ha benne volt a konkrét produktumban, ott lesz a neve, ha nem, akkor nem. Fontos, hogy hiteles legyen a credits, különben értelmét veszti.
Abban viszont egyetértek, hogy szép gesztus lett volna a végén mondjuk egy honorable mentions rész, de ott meg az a vita, hogy hol húzod meg a határt, ki van benne, érted. Eredeti színészek? Művészek? Artistok? Directorok? Hol húzod meg a határt, hogy a több száz szakiból ki az, aki ott lesz, és ki nem?
Talán valami olyasmi lehetne, hogy kösz mindenki, aki a játékot csinálta, de azt meg minek? A játéknak ott vannak a creditek. Ha lesz part 3, abba meg a sorozat emberei kapjanak említést, mert sokan fogják valszeg játszani a sorozat miatt? Hol a vége?
Jobb ez így szerintem, így tiszta. :K

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#7437) hadam98 válasza Wesder (#7433) üzenetére


hadam98
senior tag

Én nagy Xbox-os voltam, azt hittem, hogy az MS tényleg a jó útra tér az új konzollal és GP-vel de nem. Már nem bánom, hogy PS5-re váltottam. A GP mint System Seller? Konkrétan Indie játékokon kívül aligha van valami, ráadásul a Gold az egy vicc. Felvásárolnak mindenkit is de valami mindig félre megy. Lehet itt be beszélni magadban, hogy de ott lesz az Avowed meg van pár cím, de addig a konkurencia ki dob 10x ennyi mennyiséget és ott általában minőség is van. Az idei évre talán a Starfield megmenti majd az egészet, de ki tudja. A PS-nél is van már “GP” rendszer és oda számomra jobb játékok jönnek ráadásul a sima Plus játékok is nagyon jók. Amíg a PS olyan címeket tudhat mint az új idei megjelenésű Final Fantasy, addig szerintem az Xbox-nak semmi esélye. Egy rendszer magában nem fogja megtartani a játékosokat, hiába olcsó, igazi játék nincs :)

(#7438) NyMRooD válasza Wesder (#7433) üzenetére


NyMRooD
őstag

Szerintem már maga a GP a "system" és azt akarják eladni játékokkal és ezért nagyon nem mind1, hogy mi van benne.

[ Szerkesztve ]

PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ

(#7439) .LnB válasza Bad Pritt (#7421) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ezaaaz!
Bárcsak komolyan is gondolnád! :DDD ;)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#7440) balazs025 válasza ImACeltic (#7434) üzenetére


balazs025
senior tag

Nekem a Last of Us part II óta az az érzésem (simán lehet, hogy teljesen téves), hogy Druckmann-nek erősen mások (voltak) az elképzelései a storyt illetően, mint Brucenak. És így, hogy Bruce távozott is a ND-tól, mostmár a saját elképzeléseit akarja átvinni az egész IP-n, és a ,,maga" termékévé tenni. Bár szinte biztos, hogy nem ez van a háttérben, hanem, amit a többiek is írnak, hogy a sorozat készítésében aktuálisan 0 szerepe volt.

(#7441) ImACeltic válasza opr (#7436) üzenetére


ImACeltic
őstag

Az én érvem az, hogy Neil után Ő volt a legfontosabb személy a játék létrehozásában, neki is köszönhetjük a jeleneteket amiket szinte ugyanúgy most viszontlátunk a sorozatban. Nálam ez megérdemelne simán egy külön credits említést, nem csak annyit, hogy Naughty Dog és akkor képzeljük oda Őt is.

Mind1, csak bedobtam ezt ide érdekességnek, nem akarok ebből nagy vitát létrehozni.

Gamer(PS5, PC), sport fan.

(#7442) Wesder válasza hadam98 (#7437) üzenetére


Wesder
félisten

Saját szemszögből a PS+ a GamePass közelébe sem ér. Nincs Day1 1stparty se 3rdparty játék a szolgáltatásban. PS5 játékok tekintetében is eléggé vérszegény.
Ami bent van, az vagy Pass-os, vagy már megvan, így igazából a 1stparty-n kívül nekem semmit sem ad. Ráadásul még a saját játékok többsége is PS4, aztán ha szerencséje van az embernek legalább 60fps-sel fut PS5-ön.

Az az érzésem hogy a Sony csak összerakta az új PS+-t hogy Excelben ki lehessen pipálni, de nem veszi feltétlen komolyan. Még mindig az oldschool modelre támaszkodik, mint a Nintendo. Persze ki hibáztatná őket, mikor ezzel sikeres a Playstation üzletág.

Az a baj hogy sokan még mindig úgy nézik a két konzolt hogy egymáshoz képest, közben meg a lényeg hogy az előző generációhoz képest hogy teljesítenek, és bizony mindkét gép időarányosan sokkal jobban áll, mint a az előző genben.

A Microsoft nem sok mindent rakott hozzá ehez a sikerhez, már ami a 1stparty outputot illeti. A 1stparty játékok hiányát pedig szorgosan pótolta 3rdparty Day1 játékokkal, (ebben a hónapban 3 is jött, da havonta 1 simán bekerül) így nem marad más ami több konzolt adott volna el időarányosan mint bármelyik másik Xbox generációban, csak a GamePass.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#7443) Wesder válasza NyMRooD (#7438) üzenetére


Wesder
félisten

Mondhatjuk így is. Nekem eladta a konzolt, mert jelenleg még mindig akkor kapja a legtöbbet a GamePass felhasználó ha Xboxon veszi igénybe a szolgáltatást.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#7444) Bad Pritt válasza ImACeltic (#7441) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Jogi okokból elég szigorúan szabályozva van, hogy ki szerepelhet stáblistán (még az honorable mentions meg az in dedication to részei is). Azért egy videójáték mégiscsak egy kollektív erőfeszítés eredménye, nem lehet szerintem egy-egy embert kiemelni, ha az egész produktum magas minőségű.

Amúgy érdekes ellenpélda a játékvilágból a Tom Clancy's brand, aminek vajmi kevés tényleges köze van az íróhoz a Rainbow Sixet kivéve, de mégis szerepel a neve a játékok címeiben meg a haláláig sokszor a stáblistán is említették.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#7445) F-ECT$ válasza hadam98 (#7437) üzenetére


F-ECT$
titán

Eddig csak PS konzolom volt az elmúlt években, eddig nem éreztem azt, hogy a GPU nekem megérné, de idén jön majd rá pár cím day 1, amit kipróbálnék (és valószínűleg PS-en majd vehetem meg jó drágán). A felvásárolt stúdiók is idén kezdik majd kitolni az első játékokat, de gondolom 2024 még izgalamsabb lesz. Ha meg az AB-t is megvehetik, akkor a GPU tényleg system seller lesz, bár szerintem már most is az.

Dive ever, work never.

(#7447) l.skywalker válasza F-ECT$ (#7445) üzenetére


l.skywalker
félisten

És mellékesen az ember így ki tud próbálni olyan címeket, amiket lehet, hogy korábban eszébe sem jutna. Nekem nagyon sok pozitív meglepetést okozott már a Game Pass. Egy időben rászoktam, hogy az éppen kilépő játékokkal játszottam - amik nem voltak meg még.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#7448) hombre[EU] válasza Wesder (#7442) üzenetére


hombre[EU]
veterán

a lényeg hogy az előző generációhoz képest hogy teljesítenek, és bizony mindkét gép időarányosan sokkal jobban áll, mint a az előző genben

ezt honnan vesszük? szerintem biztosan nem. maximum,ha a bevétel/profitot nézzük, de az inkább az egész gaming növekedésének köszönhetō

Life, Uh, Finds A Way

(#7449) Wesder válasza hombre[EU] (#7448) üzenetére


Wesder
félisten

Onnan vesszük hogy PS5 most tart 30+ milliónál, a Series meg 20+ millió. (becslés)
One-ból nem volt eladva 20 killió 2 év után, meg talán PS4-ből sem 30.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#7450) Moby válasza Wesder (#7433) üzenetére


Moby
addikt

De milyen systemet sale-elnek, ha a system és a system seller ugyanaz? ;]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.