Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Real Racing 3 - Freemium csoda
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Pontosan errol szol, hogy mennyire mashogy allunk neki egy projektnek, ha futnia kell PC-n is, meg ha eleve az lebeg a szemunk elott, hogy 1-2 fix vas (one/series S|X/, PS4/pro, PS5). Tehat pontosan az, amit leirsz Te is.
"A fejlesztesi ido fog novekedni mert meg kell oldani ugyanazt egy masik API-val. Gondolom majd alkalmaznak tobb embert hogy bizonyos fejlesztesi feladatok mehessenek parhuzamosan."Valoban nem irtam le, de pont ez az, ami nem fog megtortenni. Senki nem fog parhuzamosan ket ennyire kulonbozo kodbazist rendben tartani, az egekbe szallnanak az igy is rohadt magas fejlesztesi meg tamogatasi koltsegek, arrol nem is beszelve, hogy gyakorlatilag ket kulon csapat csinalna ugyanazt, csak mashova, gyakorlatilag management remalom az egesz. Nem veletlen, hogy most se csinal senki ilyet. A megoldas mindig az, hogy megnezik mi a bottleneck a celzott platformokon, es celoznak arra, aztan skalazzak ami skalazhato.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB CM CMP 510 Corsair 650W
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U727 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest