- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- skoda12: Webshopos átverések
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: iPadOS 26 A Liquid Glass varázsa
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
.:Kristian:.
addikt
Voltam a tescoba.. most vagy le van értékelve a most wanted a nyitás miatt vagy tényleg 1990ft
Szerintem délután vissza megyek és megveszem.. -
.:Kristian:.
addikt
válasz
(Kolombusz) #2399 üzenetére
nem, csak most most most akarok akarok akarok demot demot demot
-
.:Kristian:.
addikt
Elhúzok 2 órára ti meg körmöltök itt nekem 80hsz-t?
demo demo demo most most most
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #2311 üzenetére
jahj milyen jó lenne ha ez mind rap lenne
be se kéne kapcsolnod a hangfalatamúgy elég gyenge zenék ezek, végig hallgattam mindet
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #2281 üzenetére
Aha.. ok...
maradok a pcnél
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #2277 üzenetére
jó most lehet csak ennél a játéknál de akkor se vennék ha ilyen hírt látnék
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #2267 üzenetére
...és sajnos már a játékhoz kell gépet venni, nem a géphez játékot
-
.:Kristian:.
addikt
Türelemmel legyetek már, meg fog jelenni ma a pc-s verzió is.
-
.:Kristian:.
addikt
-
.:Kristian:.
addikt
Adok én neked 6600gt-t
akár már holnap is ha kicsengetsz 10K-t.. igaz pci-e, de kezdj vele amit akarsz..
ON is legyek mááá':
Gyenge a grafika a konzolon? -
.:Kristian:.
addikt
válasz
LordAxwell #2050 üzenetére
Ennyiért nem fogok fentmaradni egész éjszaka
-
.:Kristian:.
addikt
Srácok vlszleg csak Pénteken lesz demo..
Így, estefelé egy olyan hírrel szolgálhatunk, mely jó is ész rossz is. Rossz, ugyanis kiderült, nem holnap jön a demo, és jó, mert megvan a pontos dátum, ez pedig november 2-a, azaz e hét péntek. A dátumot a ProStreet hivatalos oldalán egy mozgó csíkon láthatták meg a szemfüles látogatók. Alant egy kép bizonyítéknak: -
.:Kristian:.
addikt
válasz
.:Kristian:. #1697 üzenetére
Levették a Carbon demot.. remélem nem véletlenül..
-
.:Kristian:.
addikt
Nem tudom de nekem ezekből a videókkból nem tűnik olyan rossznak
-
.:Kristian:.
addikt
Módosítani már nem sikerült az előző hozzászólásomat de ezt érdemes figyelgetni: [link]
sokak szerint még ma fent lesz.. -
.:Kristian:.
addikt
Van egy olyan érzésem, hogy ma, de legkésőbb holnap kijön a demo.
-
.:Kristian:.
addikt
Update 2:
Szóval fergeteges a cucc! A kocsikat NEHÉZ IRÁNYÍTANI, VÉGRE!!!! Nagyobb súly, nem annyira buta speed feeling. Akkorát röhögtem: csávókám konferálja a verseny: "és akkor jöjjenek azok, akik korunk legnagyobb sztrájai lehetn... kree ehhh krrrr." - vazz, beleköhögött és krákogott a közvetítésbeIlyen feelingekkel van tele a játék, ami fantasztikus hangulatot ad az egésznek! Most kicsit tolom még a battle machine-t, aztán benézek garázsba, meg körbenézek kicsit jobban. Addig jó képnézést!
Update 3:
Szerintem a játék fílingje piszokul ott van. Érdemes mindjárt az elején kipróbálni a leggyengébb módban, és utána szép fokozatosan keményíteni. Ezek a szintek azt állítják, hogy mennyi assist legyen bekapcsolva. King szinten már eléggé szimulátoros, tény, hogy nem egy GTR, de nem is eza pláne. Szerintem jóval hosszabb lesz, mint az eddigi NFS-ek, hiszen már elég régóta tolom és kb. sehol nem tartokJa, és akkor persze még ott van az online mód is, ami piszok komoly!!!
Végre dícsérik is a játékot
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
horvathkrisz #1639 üzenetére
nah nah nah... kicsit fura lenne a hírekben: 2 PH-s őstag túszul ejtette a GS moderátor (vagy nem tudom mi a pöcsöm rangja van ZeroCoolnak
) haverját, és a követelésük egy Need for Speed Pro Street DVD volt. Amikor végig játszották a játékot elengedték a túszt és 8évre ítélték őket a Fox Riverben. Így mostmár a 2 páros is boldog mivel elmondhatják, hogy ők már megjelenés előtt kijátszották a Pro Streetet.
-
.:Kristian:.
addikt
Bammeg, most olvasom amit belinkeltetek.. ekkora egy mázlista p*cst.
majdnem egy hónappal hamarabb jut hozzá mint hozzánk..Nektek ebben annyi lesz a jó, hogy képek és videók formájában próbálom visszaadni az élményt amint tudom.
Sokra megyek vele, kinyalhatja, videóból + képből már láttunk egy csomót.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
::Trunks:: #1576 üzenetére
Még mindig nincs pontos dátum
Ha keddig nem jön ki a demo cseszhetem.. akkor 10.-éig ki se fogom próbálni -
.:Kristian:.
addikt
Szerintetek egy S3-on, hogy fut 1mb-os memóval?
Lehet beújítok egy olyannal 3 hétre -
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #1473 üzenetére
Azt mondták, hogy grafika annyira nem lett jó
lehet ezért ekkora a gépigénye.
(#1476)
Csak, hogy legyen mit olvasni
-
.:Kristian:.
addikt
A Japánban található Ebisuról nemes egyszerűséggel a „Drift paradicsomként” beszélnek a sportágat profi szinten űzők, illetve az azért rajongók. A Tokiótól nem messze lévő létesítmény ugyanis festői környezetben, egy hegyen helyezkedik el, de ugyanilyen fontos tényező a „paradicsomiságában” az is, hogy 7 külön drift pálya áll a versenyzők és a nézők rendelkezésére.
A biztonság kedvéért jegyezzük meg: hét külön aszfaltcsík, nem egy pályán kialakított 7 különböző útvonal! Ebisu tehát akár a ProStreet drift
Csúszós!
fellegvára is lehet majd, persze egyelőre nem tudjuk, hogy mennyire ragaszkodik az EA a licencelt pályák eredetiségének megtartásához. Ebisuban például csak egy nagyon rövid körversenyre is használható versenypálya áll rendelkezésre, ami alig 2.2 km hosszú.Az EA által nyilvánosságra hozott képen az Ebisu pálya egyik utcai részletét látjuk, a pálya egy csatornában halad. Ebisu közel van Tokióhoz, így akár még az is elképzelhető, hogy a Tokyo Drift városának egyes (akár lemodellezett, akár képzeletbeli) aszfaltcsíkjain is vezethetünk majd!
Az NFSPlanet értékelése szerint Ebisu versenypályái a belvárosból kifelé
Területrajz
haladnak majd, ezért az sem elképzelhetetlen, hogy akár széles autópályákon, vagy épp ellenkezőleg, szűkös hegyi utakon is versenyezhetünk majd.Alighanem érezhető, hogy ez a japán pálya kissé fekete lóként jelenik meg a sorozatban, mert nyilvánvaló, hogy az EA kiegészíti az eredetileg csak drift versenyekre igazán alkalmas létesítmény-együttest. Mindazonáltal a drift szerelmesei (reméljük, hogy sokan vannak!) kezdhetik dörzsölni a tenyerüket: az egyik legszebb környezetbe épült drift-komplexum ajtaja nyílik meg a ProStreettel játszók előtt!
Chicago újabb meglepő, de egyben zseniális pályaválasztás az EA hozzáértőinek részéről. Az Illionis államban található város a híres-nevezetes 66-os út mellett fekszik, amelyről aligha van olyan TCM olvasó, aki ne hallott volna.
A 66-os út („The Main Road of America – Amerika Fő utcája”) egy 1926 októberében átadott 3339 km hosszúságú országút. Az Amerikát átszelő út sokáig évtizedeken át a nyugatra vágyók egyik legfontosabb közlekedési útvonala volt, egyúttal biztosította is az általa érintett települések fennmaradását. Miután a nyomvonalán autópálya épült, visszaminősítették és „Historic Road 66-nek” nevezték el, mára leginkább rajongók, az utat tisztelők használják csak a 66-ost.
A pálya
A 66-os út mindig magával hordozta az autóversenyzés legendáját, de mindez csak 1997-ben teljesedett ki, amikor 9 chicagói üzletember elhatározta, hogy felépítik a Route 66 Speedwayt! A létesítmény egy drag aszfaltcsíkból, illetve egy ovális alapú Dirt pályából állt – ez utóbbinak nem a szélén futott az aszfalt és a verseny, hanem a belsejében eshettek egymásnak az autók, nem egyszer roncsderbik keretein belül.Az autóversenyzésre növekvő helyi igényt azonban idővel nem tudta kielégíteni a Historic Road 66 mellé települt versenykomplexum, ezért úgy döntöttek, hogy építenek egy 2.5 km hosszúságú ovális aszfaltcsíkot, aminek végül a Chicago Motor Speedway nevet adták.
A létesítmény 130 millió dollárba került és 100.000 néző befogadására alkalmas, alakja pedig némiképp kilóg az oválpályák sorából, ugyanis jól látható, hogy a célegyenes is kapott egy ívet, így a szokásos 4
Dragre kiváló!
helyett 5 kanyar alkotja a pályát. Chicagónak nagyon fontos volt, hogy saját autóversenypályát építhetett, hiszen eddig javarészt Kaliforniában, Texasban épültek az újabb pályák, de a növekvő lakossági igények a magasvasútjairól híres várost is beemelték ezen illusztris körbe.Érdekesség, hogy a 100.000 látogatóra 50.000 autót képes fogadni a komplexum parkolója, ami félelmetesen nagy szám. A főlelátón 75.000 ember foglalhat helyet, s érdemes megjegyezni, hogy aki a legfelső sorba ül, az magasabbról szemlélheti a táj panorámáját, mint a város belvárosában található óriáskerék csúcsán ülők! A pitben egyszerre 43 autó fér el, a pálya melletti 4 garázsban pedig összesen 120 külön boxot alakítottak ki.
Hogy Chicago hogy fér bele a ProStreet-be, az egyelőre kérdés is, meg nem is. A Road 66 Speedway ideális otthont biztosíthat a drag versenyeknek, ám akörversenyek kissé egyhangúak lennének a mindössze
Chicago
5 kanyart tartalmazó oválcsíkon. Minden bizonnyal kicsit csalnak majd az EA munkatársai és versenyzésre alkalmassá teszik a 2.5 kilométeres ring belső szakaszait is, ahol majd újabb kanyarokat tudnak kialakítani. Vagy egyszerűen a Road 66 Speedway belsejét használják fel körversenyre, ki tudja...!És hogy miért jön jól Chicagónak az, hogy bekerült a ProStreetbe? A Road 66 Speedway idővel nem tudott rentábilisan működni, így bezárták, egészen addig, amíg fel nem épült a nagy ring. Az autós élet épp most kezd visszatérni Chicagóba, és mondani sem kell, hogy remek reklám a pálya számára, hogy egy ilyen kivételes játékban is megmutathatja magát, mint a ProStreet. A komplexumba épp most kezd visszatérni az élet, különféle NASCAR és drag versenyeket rendeznek – aki pedig digitálisan beleszeret a pályába, talán élőben is kilátogat majd! – vélik a chicagóiak.
Az Infineon Raceway az Egyesült Államokbeli Kaliforniában található. Jellegzetessége, hogy rengeteg emelkedő és lejtő van benne, ami igencsak mozgalmassá teszi az amúgy is izgalmas vonalvezetésű pályát. A pálya eredeti neve Sears Point, egyes régebbi Nascar játékokban is ezen a néven találhatjuk meg, az Infineon nevet egy nagyvállalat után kapta.
Az Infineonon rendezik azon 5 Nascar futam egyikét, amelyek nem ovális pályán zajlanak (két másikat a New York-i Watkins Glenen futnak a versenyzők, egy-egy verseny pedig Mexico Cityben, illetve Montrealban kerül megrendezésre). A pálya eredeti hossza 4.05 km, de 1998-ban egy rövidítés is megépítésre került, az ötös és hatos kanyar levágását használva 3.15 km hosszú az aszfaltcsík. A pályát 1967-ben kezdték el építeni, a következő évre készen is lettek vele – 70 millió dollárba került a projekt. A végig aszfaltozott versenypályán 2 körrekord is van: a rövidebb, levágást is tartalmazó pályán (a levágás szürkével) a NASCAR versenyző
A pláya
Jeff Gordon tartja a rekordot (2005-ben futotta egy Chevy MonteCarlo volánját markolva, 1:15:950, 150 km/h-s átlagsebesség), míg a hosszabb, belső pályán (piros csík) az Audi R8-assal köröző Marco Werner volt a leggyorsabb, körideje 1:21:868 (170 km/h-s átlagsebesség).A multifunkcionalitásáról is híres létesítményben a pályaversenyek mellett gyakran rendeznek Drag futamokat is, amelyekből a ProStreetben sem lesz hiány. A pálya állandó befogadóképessége 47.000 fő, nagypobb eseményeken azonban 102 ezer ember is bezsúfolódhat!
A rengeteg kanyar okán igencsak nagy leszorító erőre lehet szükségünk az aszfaltcsíkon, nem beszélve arról, hogy előnyös, ha a bukkanókon nem repülve, hanem az úton haladva jutunk keresztül. Az Infineon Raceway-on azonban egyre kevesebb versenyt rendeznek. 2005-ben még itt volt az amerikai LeMans verseny is, idén azonban már ennek sem Infineon ad
Infineon
otthont. Emellett a Speed World Challenge is kivonult a pályáról, így 2007-ben csupán a Grand Am versenysorozat használja majd a pályát.Meg természetesen a Need for Speed ProStreet - igaz, hogy csak virtuálisan, de mindenkinek megadatik majd, hogy végigautózzon ezen a poros ringen - a felvételeken is látszik: itt bizony salakos a bukótér...!
A németországi Autobahn a világ egyik leghíresebb, de egyben legfejlettebb autópálya-rendszere is. Bizonyára már sokan voltatok Németországban, és haladtatok a német autópályán, páran pedig talán még vezettek is rajta. Az Autobahn arról a leghíresebb, hogy a rendszer jelentős részén nincs sebességkorlátozás.
Természetesen bizonyos helyeken Németországban is korlátozzák az autók sebességét. Ha a csík városok közelében halad el, akár 100 km/h-ra is csökkentik az autók sebességét, elsősorban annak érdekében, hogy a ringet csak elkerülő útként használók ne okozzanak balesetet az akár már kilométer-százak óta 200 km/h közeli tempóban autózok feltűnése miatt. Indok továbbá az is, hogy így csökken a zaj és a károsanyag-kibocsátás is. Útépítéseknél, lezárásoknál is vannak sebességcsökkentő táblák, amelyek utasításait érdemes is követni.
Madártávlat
Okos autópálya
A német autópálya ugyanis mondhatni, intelligens, működését a legmodernebb rendszerek felügyelik. Egyes szakaszain robotok irányítják a forgalmat, több módon is. Például ha a sebességmérő kamerák észlelik, hogy az autók sebessége csökken, akkor az adatokat feldolgozó számítógép „dugót jelent”, és amennyiben lehetősége van, önállóan cselekedve segíti az autók minél gyorsabb haladását. Például, amint az a mellékelt képen is látszik, akár sávokat is megnyithat vagy lezárhat, amivel elősegítheti, hogy minél hamarabb feloldódjon a dugó. Ahol nincs sebességmérés, ott az aszfaltba épített autószámlálókból érkeznek az adatok a központba, így Németországban mindig tudni lehet, hogy éppen melyik autópálya melyik szakaszán alakult ki torlódás, mit érdemes azonnal elkerülni.null
A hatalmas forgalom miatt előfordulnak balesetek is az autópályán, ilyenkor pedig nem ritka, hogy 3-4-5 órára is megbénul a pályán a forgalom. Turistáknak, Németországban közlekedőknek rendszeresen felhívják rá a figyelmüket, hogy érdemes akár több óra ráhagyással autózni a pályán, mert bármikor belekerülhetünk egy több órás álldogálásba. Erre főleg azokon a szakaszokon számíthatunk, amelyeken a 2 standard sáv mellé nem épült leállósáv. Ezek főleg az 1974 környékén épített, és azóta nem bővített szakaszok – manapság 2x3 + mindkét oldalon leállósávos útpályákat építenek a németek.A sebességkorlátozások eltörlése rengeteg más szabály szigorú betartásával jár az Autobahnon. A rendőrség nagyon szigorúan megköveteli az autósoktól a jobbra tartást – normál haladásnál kötelező a jobboldali sávban haladni, minden egyes belső sávot csal előzés időtartamára szabad igénybe venni. Ha ennek valaki nem tesz eleget, súlyos büntetést szabnak ki rá a civilautós járőrök. A jobboldali útpályán pedig tilos az előzés, kivéve természetesen, ha dugó alakul ki – de akkor is körültekintően kell eljárni. A követési távolságot is megszabták, egyetlen autó sem mehet közelebb az előtte haladóhoz, mint a sebességük fele, méterben. 160-as tempónál tehát minimum 80 méteres követési távolságot ír elő a résztvevők számára. A szabályok viszont nem írják felül egymást: ha pl. a belső sávban ragad 140-el egy korábban előző jármű, nem mehetünk hozzá 70 méternél közelebb, hogy jelezzük előzési szándékunkat, és természetesen jobbról sem haladhatunk el mellette. A szabályok szerint ilyenkor türelmesen meg kell várni, amíg észbe kap az előttünk autózó és elenged minket – a reflektor villogtatása is tilos. Baleset esetén az autóknak egy „menekülő sávot” kell formálniuk,
null
hogy a mentők, tűzoltók, rendőrök eljussanak a baleset helyszínére. Ezt a menekülő sávot úgy kell megformálni, hogy a belső sávban ragadt autósok balra húzódnak, a külső sávban maradtak pedig jobbra, legalább olyan távolságra, hogy autóik között elférjenek a menteni igyekvő járművek. Érdekesség, hogy amennyiben jelentősen túllépjük a 130-as javasolt sebességet, a rendőrség megállíthat minket és ellenőrizheti a gumink minőségét. Minden guminak van egy engedélyezett maximális sebessége, és amennyiben ezt átléptük autónkkal, szintén büntetésre számíthatunk.Minél jobban betartjuk az Autobahn írott és íratlan szabályait, annál jobban tudjuk élvezni a féktelen suhanást, amit Európában kizárólag ezen, a személygépjárművek számára amúgy ingyenes autópálya-rendszeren
null
élhetünk át! Nem véletlen, hogy a hazájukban engedelmes birkaként 120-al autópályázó holland fiatalok Németországba járnak át autóikat kipróbálni – nevezhetjük ezt egyfajta autópálya-turizmusnak is...! -
.:Kristian:.
addikt
A Japánban található Autopolis nem kis meglepetésre került a ProStreet versenypályái közé. Bár ez elsőre meredeknek hangzik, az alábbiakból kiderül, hogy mégsem az: a PS-ben való szereplés a pálya felvirágzásának záloga is lehet.
A létesítmény egy Kamitsue nevű japán falu közelében fekszik, az ország egyik mindentől távol eső pontján. Ez nem véletlen: a pálya tulajdonosa direkt építette a semmi közepére az aszfaltcsíkot. Elképzelése szerint a japán emberek arra vágytak, hogy otthonaiktól távol, a városok zajából kiszakadva nyugodt, természetes környezetben kapcsolódhassanak ki és nézhessenek közben autóversenyt, ezért versenypályát épített ezen embereknek. Az ötlet önmagában teljesen őrült, de Tomonori Tsuramaki végül valahonnan pénzt is szerzett, így megindult az építkezés, egy hegy tetején.
Tsuramaki igyekezett minél inkább az előtérbe kerülni, így 1990-ben jókora összeget fizetett a Benettonnak azért, hogy azok cserébe reklámozzák a pályát – így futottak jó pár versenyt „Autopolis” matricákkal Flavio Briatore autói. A pálya amúgy egy nemzeti park kellős közepére épült a Honda egyik tervezőjének elképzelései alapján.
Miután 1990-ben megnyitották a pályát, Tsuramaki elhatározta, hogy elhozza a Forma 1-et is az új ringre. Mivel a reklámszerződés kapcsán jó viszonyban volt a Benettonnal, az 1990-es monacói GP-n a csapat két versenyzője (Piquet és Nannini) Flavio Briatore csapatvezető társaságában Bernie Ecclestone figyelmébe ajánlotta az új japán pályát, arra ösztökélve őt, hogy rendezzen F1-es versenyt a festői környezetben fekvő aszfaltcsíkon.
Ecclestone még az év végén az Autopolisra vitte a Sportscar Championship egyik futamát, amelyet amúgy Michael Schumacher nyert meg egy Mercedes volánja mögött. Az Autopolisra kilátogató nézők azonban arról
A Benetton
számoltak be, hogy a pálya olyannyira távol esik mindentől, hogy órákig kell buszozni a legközelebbi hotelektől a kapukig, s végül Ecclestone a negatív hangokat hallva úgy döntött, semmi esetre sem rendez F1-es futamot Autopolisban.1992-ben Tsuramaki ismét megpróbálta meggyőzni Ecclestonet, személyesen látogatott ki a portugál GP-re. Ismét nem járt sikerrel, ráadásul később kiderült, hogy 250.000 dollár (mintegy 50 millió forint) értékben ékszerei tűntek el hotelszobájából.
Ezt követően a japán gazdaság hirtelen megtorpanása végleg keresztülhúzta Tsuramaki számításait, aki a hatóságokkal is összetűzésbe került. A pályát végül az építtető cég vásárolta meg tőle, majd csődbe is vitte – azóta azonban új gazdasági alapokra helyezve megint működik az Autopolis.
A ProStreetben való szereplés ismét előtérbe helyezheti az amúgy nagyszerű vonalvezetésű aszfaltcsíkot, amin összesen 3 különböző körversenypálya alakítható ki (1.7, 3 és 4.5 kilométeresek), kanyarjai pedig tökéletesen illeszkednek a drift autók hasa alá. Autopolisban jelenleg 3 jelentős versenyt rendeznek: az „All Japan Road Race Championship”, a „Formula Nippon” és a „Japán F3” látogat el időről időre a 17 évesen is már-már legendás pályára.
-
.:Kristian:.
addikt
Úgy hallottam valaki hivatalos rendszerkövetelményt rendelt
Íme:Az EA Egyesült-Államokbeli oldalán letölthető lesz a teljes Need For Speed ProStreet, természetesen ropogós zöldhasúakért, de ez minket annyira nem érdekel. A lényeg az, hogy az oldalon feltüntették a ProStreet rendszerkövetelményét is, ami ezúttal 100%-osan hivatalos.
Operációs redszer: Windows XP/Vista (FAT16 és FAT32 fájlrendszerűeket nem támogatja a Digital Delivery**)
Processzor: 2,8 GHz vagy gyorsabb (A Windows Vista 3.0 GHz-est követel)
Memória: 512 MB RAM ( A Windows Vista 1 GB RAM-ot követel)
Merevlemez: 8.1 GB szabad hely (16 GB-t követel a Digital Delivery)
DVD Meghajtó: 8x (nem szükséges Digital Delivery-hez)
Videókártya: 128 MB Pixel Shader 2.0-val (csak AGP és PCIe)*
Hangkártya: DirectX 9.0c kompatibilis
DirectX: 9.0c verzió
Többjátékos Online: 512 Kbps vagy gyorsabb; 2-8 játékos
Bemeneti perifériák: Billentyűzet, Egér
Opcionális: USB Kormány, Dual Analóg Gamepad*Támogatott chipszettek: NVIDIA GeForce FX 5950 vagy nagyobb (GeForce MX széria nem támogatott); Ati Radeon 9500 vagy nagyobb. Ezen chipszettek laptop verziói talán működnek, de nem támogatotta. A videó- és hangkártya meghajtók frissítése talán követelt lesz.
**Digital Delivery: A ProStreet interneten keresztüli, legális letöltéséhez szükséges program. -
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #1439 üzenetére
Most mivaaaaaaaa???
Én csak azt mondom, hogy én is beavatnám ebbe az új játékba
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Buldozer99 #1427 üzenetére
Ja ok
akkor nem is keresem
haver örült volna neki -
.:Kristian:.
addikt
válasz
Buldozer99 #1425 üzenetére
Valami linket pls. én nem találom
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Buldozer99 #1421 üzenetére
Honnan lehet leszedni?
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
joshua7 #1363 üzenetére
Ember te 7-es szériáról beszéltél nem konkrétan 7600GT-ről.
Amúgymeg ha a szűrőket kikapcsolom akkor megy fullon.Csak, hogy elmagyarázzam a 7-es szériában beletartozik a 7800,7900,7950.
Ha annyira gyenge a 7-es szérián akkor tulajdonképpen milyen karikra optimalizálták? Csak azért kérdezem, mert majdnem egy időben jött be a 8800-as karikkal.
Innentől kezdve nem érdekel a téma, ha problémád van keress fel privátban.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
joshua7 #1361 üzenetére
Ilyen beállítások mellett játszok, valami közepesen valami fullon van.
Ráadásul ez még 6-os szériából való és azon belül is közép szinten áll, akkor bele se merek gondolni mi a helyzet egy 7800GTX-el vagy 7900GTO-val, ami szerinted ehhez a játékhoz gyenge.
Sztem olvass el néhány tesztet. -
.:Kristian:.
addikt
Amerikában nov. 13.-án, Európában 23.-án.
Ha kicsit utánna olvasnál tudnád, párszor már le lett itt is írva -
.:Kristian:.
addikt
There are demos of Need for Speed ProStreet planned for three platforms: Xbox360, PC and Playstation 3. According to latest news from EA, the Xbox360-Demo is finished and will be released on the Xbox Live Marketplace within the next days, maybe already this weekend.
The PC-Demo will come a little bit later and is planned for the last week of October or the first week of November. The Playstation 3-Demo should be released somewhere close to the game's launch date.
Várni kell még vele, október vége - nov. eleje
Pontos dátum nincs -
.:Kristian:.
addikt
válasz
zsolti1990 #1313 üzenetére
Sztem hajítsd ki, el se indul rajta, lécci ilyen trágya kérdéseket ne tegyél fel
#1320
demo ember, demoooooooooooooo
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #1309 üzenetére
Nem olyan biztos. lsd CoD4
grafikailag nagyon ott van és qrva jól optimalizálták. Rem ilyen lesz a PS is.
-
.:Kristian:.
addikt
Our colleagues from NFSGame.net could get some information about the system requirements of the PC-version of Need for Speed ProStreet. Actually these specifications are not confirmed by EA yet, but at least your can take these to find out if the game will run fluently on your PC:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 2.8 GHz or higher (Windows Vista requires 3.0 GHz)
RAM: 512 MB RAM or higher (Windows Vista requires 1 GB RAM)
HDD: 8.1 GB free disk space or more
Graphics: 128 MB or higher (Pixel Shader 2.0, AGP and PCIe only)
DirectX: Version 9.0c
DVD-Drive: 8x
Multiplayer: Internet Connection 512 Kbps, 2-8 Players
Input: Keyboard, Mouse
Optional: USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad -
.:Kristian:.
addikt
Beszarok bazd+, ezek minden szart kitalálnak
Íme:Az EA ma bejelentette, hogy a ProStreet mobilra írt változata október végén fog megjelenni. Európában október 26-án, Amerikában október 30-án lehet először letölteni a kifejezetten mobilokra fejlesztett játékot. Ez magyarázza a korai megjelenést is, a komolyabb PS-ekre november közepéig kell várnunk.
A mobil verzióban összesen 16 pálya és 8 ellenfél kapott helyet, lesz tuningolás, pénzszerzés és minden földi jó, amit játékmenetben egy mobiltelefon elér. Mivel az összes nagy szolgáltatóval megegyezett az EA, alighanem az összes magyar mobilhálózaton is elérhető lesz a játék.
-
.:Kristian:.
addikt
Érdekes kiegészítőt dob 17-én piacra az NFS-hez az EA: egy teljesen offline, mondhatni, IRL kártyajátékot! A pakk összesen 148 kártyalapból áll majd, amelyeket három részletben vásárolhatunk meg:
- a 75 kártyás Starterdeck 15 euróba kerül
- az 58 kártyás Theme Deck 10 euróba kerül
- a 15 kártyás Boosder Pack ára pedig 5 euró.
A fenti linkekre kattintva a fenti termékek adatlapja jön be a német nyelvű amazon.de oldalon.A játék érdekessége, hogy végső soron itt is versenyeznünk kell, igaz, nem a monitor előtt ülve. A játék elején autót választunk magunknak, így tesz az összes játékos. A feladat ezután az, hogy a vezetési tudásunkkal (amit egyrészt autónk határoz meg, másrészt fejleszthető különféle feladatok elvégzésével) mi nyerjük meg az „autóversenyt”.
Az ún. „Street card”-ok tartalmazzák a pályákat, a „Racing card”-ok pedig az autónk upgradelését végzik, illetve eseményeket is takarhatnak. Arról, hogy a játék Magyarországon kapható lesz-e, nincs információnk.
-
.:Kristian:.
addikt
Az unalmas kedd délutánt feldobandó újabb ProStreet videó került ki a világáháló egy bizonyos csücskére. Az IGN által publikált videóban a Speed Challenge-ről mesél nekünk a már megszokott úriember. A verseny lényege (mint azt már oly sokan tudjátok) a végsebesség elérése illetve annak megtartása, azonban ebben sok tényező akadályozni fogja a reménnyel teli sofőrt. Kanyargós, vékony utakon rendezik az effajta versenyeket, ahol a legkissebb hiba is komoly következményekkel járhat: elég egy kis bukkanó és máris megnézhetjük milyen a világ fejjel lefelé egy 200km/h-val repülő autóroncs belsejéből. Csábító, nemde? Pár új autó is bemutatásra kerül, például a Chevrolet Corvette Stingray.
-
.:Kristian:.
addikt
Hiába a nagy várakozás, még legalább 2 hetet végig kell aludnunk anélkül, hogy játszhatnánk a ProStreettel – addig is azonban hadd említsünk meg egy kis szöszmöszt, amivel hasznosan tölthetitek el az időt!
Az NFSPlanet közlése szerint 17-én, szerdán a cokezero.de oldalára felkerül egy Online-Car-Designer, ami egy Blueprint demóként is felfogható. Az interneten elérhető programmal Blueprinteket hozhatunk létre, amelyeket aztán a játék novemberi megjelenésekor egyből be is tölthetünk a karrierünknél, lehetőségünk nyílik hát kipróbálni az új tuning rendszert.
Az NFSPlanet szerint még ma kiadhatják a hivatalos sajtóközleményt a kis vacakról, ami igencsak érdekesnek és informatívnak ígérkezik!
-
.:Kristian:.
addikt
"Ivanszky volt olyan kedves, és felhívta a figyelmem arra az apró tényre, hogy az EA hivatalos blogjában az alábbi kép is megtalálható a hangrögzítésről szóló bejegyzésben.
Jól láthatóan egy előző generációs M5-ös BMW kipufogóhangját veszik fel igen komoly technikával felszerelkezve, adódik hát a kérdés: vajon a már évek óta nem gyártott M5 is bekerül a PS-be a két M3-as BMW mellé? Vagy az EA munkatársai az M5 kipufogóhangját használják fel az egyik M3-ashoz?
A választ mi sem tudjuk, de kettőzött erővel fogjuk figyelni a képeket, hátha kiszúrunk valahol egy 2-3 pixeles BMW M5-öst."
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
.:Kristian:. #1115 üzenetére
nézzétek innen: [link]
-
.:Kristian:.
addikt
GN.com újabb fátylat rántott le a ProStreet-ről, ugyanis a mai napon egy új videó jelent meg, mégpedig a ProStreet tuning részéről. A tuning sokat fejlődött a Carbon óta. Kezdjük az elején.Két féle tuninglehetőség közül választhatunk. Akiket nem érdekel kocsijuk részletes tuningolása, azok választhatják a Quick Upgrade menüt, ( ez a menü előre elkészített tuningpack-okat tartalmaznak, melyeket egy szempillantás alatt felszerelhetünk és máris mehetünk a pályára ) de akik szeretnének mélyebben belemenni a tuningba azok választhatják a Custom Upgrade menüt. ( itt használhatjuk ki a Visual, Body és Performance autosculpt előnyeit )
Ha Custom Upgrade-t választjuk újabb menücsoport tárul elénk. Itt választhatjuk ki hogy melyik alkatrészt szereljük be és változtatjuk meg ízlésünk szerint.
A teljesítmény tuningot az Engine, Drivetrain, Forced Induction ( Turbo ), Suspension, Brakes, Tires és végül Nitrous Oxide menük képviselik. Ezekbe belépve az Underground 2 Dyno-tuningjához hasonló csúszkák fogadnak minket és a külömböző paramétereket kedvünk szerint beállítgathatjuk. Ha készen állunk a teljesítménytuninggal, jöhet a finomhangolás ( Tune ). Erről a menüről egyelőre nem sokmindent tudni, de biztos az Underground 2 Dyno-tuningjához fog hasonlítani a rendszere. Ha ezzel is kész vagyunk érdemes egy menetet menni a lóerőpadon ( Dyno Test ) is, hogy megbizonyosodjunk munkánk eredményességéről. Ha ez is megvan jöhet a vizuális tuning.
Vizuális tuninghoz két menü tartozik: a Visual és a Body.
A Body menübe lépve az autó karosszéria- ( Body Kit, Spoiler, Hood, Roof Scoop, Exhaust Tip, Wheels ) valamint beltérmunkálatait ( Roll Cage, Racing Seats ) végezhetjük el. A kidolgozást a Carbon-ban megismert módszer szerint végezhetjük ( tehát kis csúszkákat kell állítanunk ), de ezúttal már sokkal több részletet tudunk átdolgozni a kocsin. Az autosculpt-ot minden alkatrészre kiterjesztették, tehát Gyári és Utángyártott alkatrészeket is módosíthatunk. A hangolás közben használhatjuk a szélcsatornát is, de ha nincs szükségünk rá ki is kapcsolhatjuk. Ha minden kész letesztelhetjük az aerodinamikát egy mégnagyobb szécsatornában is, ahol minden bizonnyal részletesebb információt kapunk mint tuning közben.
Végül elérkezünk a Visual menübe, ahol a karosszéria festését és vinylezését végezhetjük el. A Festés- és Vinylrendszer is fejlődésen ment keresztül. A karosszéria minden részét egyedi színnel láthatjuk el, külön festhetünk minden alkatrészt ( akár az ajtót, akár a spoilert is más színekkel láthatjuk el ). A Vinylrendszer-t kibővítették, a Carbon-éhoz képest. Több vinyl, több lehetőség és persze több szabadság vár ránk itt is.
Ha végül minden kész, elmenthetjük verdánk Blueprint-jét és megoszthatjuk barátainkkal azt vagy mi magunk használhatjuk fel a játék folyamán.
A demoról is kaptunk egy videót, amit Brian Ekberg mutat be nekünk. Láthatjuk, hogy a verseny előtt kiválaszthatjuk a nehézségi szinteket:
-Casual: Féksegítés, vonalvezetés
-Race: Éles kanyaroknál féksegítés
-King: Érezd az autód igazi erejét
Az új Nissan Skyline-al ismét bemutatják az eszméletlen füst effektet és még egy kis törés prezentáció is becsúszik. Vajon véletlen ütközött? Ki tudja.. -
.:Kristian:.
addikt
Az IGN.com, akárcsak tavaly, ez évben is nyitogatja az EA szelencéjét, ami ezúttal is az új Need For Speed kocsilistáját tartalmazza. 8 képet sikerült kicsikarniuk az EA embereitől, amiken 8 autócsoda mutatkozik be. Ahogy azt címünk is mondja, ebből a 8 képből 4 db, eddig nem látott Pro Street-es verdákat jelenít meg: 2006 Porsche Cayman S, 2003 Infinity G35, 2006 Volkswagen Golf V. R32 és végül 2006 Honda Civic Si. Igazi újdonságot a 2006-os Honda Civic jelent, mert ez a típus még nem szerepelt Need For Speed-es körökben, meglátjuk, hogy fog szerepelni a többi kocsi mellett. A Cayman S, a G35 és a Golf R32 Carbon-os körökből lehet ismerős. Meglepetést számunkra a Golf V. R32 okozott, ugyanis van nekünk már egy GTi-nk a PS-ben és nem számítottunk az erősebb modell megjelenésére. Hogy minek két típus egy modellből, az majd biztos kiderül a játék folyamán. Maradék négy képünket is érdemes megemlíteni. Az ezeken szereplő verdák már videókban tiszteletüket tették, de sebaj biztos senki se bánja a róluk készült képanyagot se. Fotóalanyaink: 1967 Chevrolet Camaro SS, 1998 Toyota Supra, 2006 Nissan 350Z, 1969 Dodge Charger.
-
.:Kristian:.
addikt
X-Box 360-ra október közepén jelenik meg a ProStreet demó, így aki ezzel a konzollal is rendelkezik, a hónap végén már biztosan kipróbálhatja a játékot. A demó 2 eseményt tartalmaz majd: egy Speed Challenge-t a nevadai sivatagban, illetve egy Grip Race-t az A-43-as autópályán. Ez utóbbin egy Nissan Skyline GT-R Prototype-ot vezethetünk, amivel jól átjön majd a játék vezetési élménye. Maga a verseny nem lesz nagy kihívás, de megismerhetjük az EA új fizikai motorját, illetve beleszagolhatunk a játékba is.
A demóban 3 nehézségi fokozat lesz elérhető, Casual, Racing and King. Az új felhasználók olyan segítségeket is igénybe vehetnek, mint pl. a helyes pályaív megjelenítése, de a játék a gáz és a fék helyes kezelésének elsajátításában is segít.
A Speed Challenge-ben egy új M3-ast (E92) vezethetünk. Itt végig padlógázon kell vezetni, ellentétben a Grip pályával, és ez azért is veszélyes, mert az utak néha elég szűkösek, a szélükön pedig különféle tereptárgyak vannak, amelyek könnyen a versenyünk végét jelenthetik. Megismerkedhetünk legalább az EA új törésmodelljével is.
Érdekesség, hogy amennyiben november 23. után bejelentkezünk az XBox Live-ra, a játék automatikusan lecseréli a Skyline-t a Tokio Motorshow-n bemutatandó 2009-es Nissan GT-R-re!
A fenti hír az X-Box 360 demójával kapcsolatban jelent meg, de a PC-s verzió is hasonló időben fog megjelenni.
-
.:Kristian:.
addikt
Néhány oldalon már fent van a pro street soundtrack, lehúztam, 3 számra tudom azt mondani, hogy jó, a többi meg
Nem tudom, hogy lehet ilyeneket összeválogatni
-
.:Kristian:.
addikt
Végre-valahára olyan videót kapunk a kezünk közé, amely amellett, hogy látványos és ingame akciókat mutat, végre újdonságokat is a szemünk elé tár! Az EA ma kiadott on-line (+ autosculpt) videója pont ilyen, ráadásul hatalmas örömünkre nem is fukarkodik az információk kiadásával.
A ProStreet alapvetően az online módra fog épülni, még a karrierünkben is jelen lesz. Az Interneten megszervezheted a saját versenynapjaidat, kiválaszthatod a helyszínt, a versenymódokat, és meghívhatod barátaidat is egy kis versenyzésre. Amennyire ki én láttam, az online direktben zajlik majd, tehát nem véletlenszerűen kapsz partnert a világ valamely részéből, hanem te választhatod ki, hogy kivel szeretnél játszani.
Az Autosculpt rendszerből egyelőre nem sokat látunk. Nagyon fontos szerepe lesz a teljesítmény-tuningnak, és ahogy már a többség bizonyára tudja: az autó külseje is hatni fog a menettulajdonságokra. Beépítésre került egy szélcsatorna, ahol kedvünkre állíthatjuk a szárnyak, diffúzorok nagyságát, elérve a kívánt teljesítményt. A motorháztető alatt is szabad kezet kapunk, a megfelelő elemeket egy motorba téve érhetjük el a legnagyobb teljesítményt. A konfigurációkat egy ún. BluePrintbe menthetjük, amit aztán meg is oszthatunk az Interneten - így bárki igénybe veheti az általunk összeállított konfiguárciót, és ha sikeresen versenyez vele, mi is kapunk bónusz pontokat.
Érdekesség, hogy a letöltött BluePrintekbe nem lehet belenézni, tehát a felhasználó nem látja, hogy pontosan mi is van az autóban, csak használhatja a beállításokat.
A külső "autosculptolása" annyira sokat nem változhatott, bár erre bizonyíték nincs a videóban. Ami azonban biztos, hogy ismét kedvünkre változtathatjuk a felnik, szárnyak, küszöbök méretét - naná! mire mennénk máskülönben a szélcsatornával!?
Ui.: Az ülés állítás nagyon durci lesz
-
.:Kristian:.
addikt
Az elmúlt napokban/hetekben/hónapokban (karikázza be a megfelelőt) beindult videóáradat folytatódik. Két videóban köszönthetjük viszont kedvenc autóinkat, tovább húzva a mézesmadzagot. És bizony bejött, a látottak alapján meg kell kérdeznünk: mikor jön már ki a játék?! Első Gamersyde videónkban deja vu vár ránk, ilyet már láttunk. BMW a sivatagban, Hiperszuperújskyline a városban. A második, hivatalos trailer azonban már több ínyencséggel kecsegtet. Szép autók (régi Pontiac GTO mekkora már?), jó zene, pixelből formált feszes női testrészek. Egy (valószínűleg) boss versenybe is bepillantást nyerhetünk, a kapucnis úriember képében aki nagyon menő. Nézzétek, okosodjatok:
-
.:Kristian:.
addikt
Hello Skacok!
Aki nem indult a versenyen, szóval teljesen független azt arra kérném eresszen meg a kocsimra egy szavit katt ide
A 10-es a jó szám.
Thx mindenkinek aki szavaz.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- skoda12: Webshopos átverések
- Váratlanul lehet VRAM-gyilkos a DirectX 12 érkező funkciója
- Formula-1
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Elektromos autók - motorok
- Linux kezdőknek
- Napelem
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3238
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3163, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A16 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia / Bontatlan
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest