Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz StoneBridge #14236 üzenetére

    Na a "blokkban valamihez nyúlni", az a nagyszerviz: vezérműlánc, ilyesmi.:D
    A hajtás szög egyszerű szerkezet ezeken a gépeken, nem egy SECVT.:R

    Kuplungnál előfordul, hogy valaki "felújítja", de jellemzően inkább csóróságból,
    munkaidőben és egyszerűségben sokkal jobb egy új gyári, vagy azzal egyező
    "tuning" kuplung beszerzése, és helyére applikálása. Ehhez is vannak persze
    célszerszámok, mint pl. kuplungrögzítő, amivel biztonsággal lehet szétszedni.
    Meg elvileg összerakni sem nehéz, de pl. legutóbb a kontrasztrugó cserénél...
    Szóval az ütvecsavarozó sokmindenre jó. (Rátérdeltem, és kész. Sima liba.:DDD)

    Ui: olajcserénél pl. pont nem árt a nyomatékkulcs, mert ha nem húzod meg a
    leeresztőcsavart eléggé, akkor ha elhagyod, a saját olajadon csúszhatsz el...
    Ellenben ha túlhúzod, és beletéped a blokkba (mint egyes szervizekben), nos
    nem kell mondanom, hogy mennyire kellemetlen (gépműhelyi) elfoglaltság vár.
    És persze trailer, mert onnantól lábon nem viszed a motort sehova otthonról...

    Viszont a varió/kuplunganyát nem tudod nyomatékkulcsal meghúzni, mert ott
    nincs semmi, ami rögzítené. Vagy használsz rögzítőt, spéci célszerszámot...
    Vagy hegesztesz magadnak, meg ilyenek: azért nekem az már túl "hardcore".
    Ugyanez volt amúgy a főtengely másik oldalán, a szerelőnél (nagyszervizen):
    elvileg azt is nyomatékra kellett volna húzni, de nem tudta mivel ellentartani...
    Így fel sem merült, hogy "pontosan" csinálja: odabaszott légkulccsal és kész.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés