- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
-
LOGOUT
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
-
oktato
csendes tag
Üdv! technikai segítségre lenne szükségem . A feleségem nemrég váltott (kb: 2 hete ) Flotta Basic 1 GB Special előfizetéses tarifára. A mobilnet működött is szépen, de 2 napja nem jó. Egy még garis ZTE BLADE A31 alap telefont használ hozzá. egyszerűen ez a telefon ezzel a Sim kártyával nem ad mobilnetet. Ha átrakjuk másik telefonba, ( több fajta ) abban jó a sim kártya. De ha egy másik sim-et (az enyémet, az is vodás )teszünk az Ő telefonjába, azzal az is működik. Tehát csak az Ő telefonja a saját kártyájával nem akarja a netet adni ! Vodás üzletben kipróbálták a kártyáját másik telóval, természetesen az jó volt - : készülék hiba , szólt a konklúzió. Igen ám, de ha bevisszük a telót javítani, ott majd kipróbálják egy másik sim-mel, ott majd azt mondják : kártya hiba ! Mit lehet most tenni ?
-
oktato
csendes tag
No nálam is fogy a türelem ! Még a júliusi számlazárás után , - mint már többször is előtte - gyorsan elutaltam netbankon keresztül a megfelelő összeget, gondolván az átállás előtt . Aug. 6.-án meglepődve tapasutaltan hogy lejárt számla tartozásként szerepel, amit megpróbáltam tisztázni a telefonos ügyf.szolg.-on. Többszöri próbálkozás után rövid 45 perc várakozással sikerült egy kedves antipatikus fiatalemberrel beszélnem, aki kioktatott hogy nem jó adatokat adhattam meg, hiszen változott a rendszer. Jó, kérésére elküldtem a megfelelő helyre a megfelelő formátumban a megfelelő e-mailt, és vártam. Persze semmi nem történt, még csak válaszra sem méltattak. Gondoltam, talán személyesen : beballagtam a helyi kisvárosi Voda kirendeltségre. Már gyanús volt a hosszú sor, de kivártam ! 1 óra várakozás után - az egyébként igen korrekt srác -megállapította a kinyomtatott banki bizonylat alapján hogy teljesen jó, nem értette a problémát, de akkor Ő is elküdte a bemásolt dokumentumot azzal hogy néhány nap múlva rendeződnie kellene a helyzetnek. Ennek már kb: 3 hete. Persze az augusztusi számlát sem kaptam meg, sőt egy hét múlva újra számlazárás.... Természetesen még mindig a lejártnak nevezett júliusi számlát írja a rendszer. ( Amit egyébként nem tudok letölteni sem
) Azért egy nagy nemzetközi cégtől többet várna az ember.! Most akkor hogyan tovább ????
Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Latitude 7450 14" FHD+ IPS érintő Intel Ultra 5 135U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Samsung QMRT 55 & Intel NUC Skull Canyon kioszk
- ELGATO Facecam MK.2 Webkamera
- Újszerű Asus Rog Ally Z1 Extreme 512Gb SSD+Ajándék tok!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019- i7 9750H 16GB 500GB Radeon Pro 5300M 4GB hibátlan működéssel
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest