Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maist
senior tag
Az alábbi ss-on látható, hogy a domino turbó opciót milyen díjcsomagok mellé lehet bekapcsolni. Az csak elírás, hogy a nagy csomagokat nem lehet bekapcsolni mondjuk domino 5 mellé, vagy tényleg nem lehet? Telekom alkalmazásban belépve, domino 5 mellé engedné bekapcsolni, de nem bízom én már ezekben. Érvényességi időnek 1 napot ír ráadásul.
Ezzel szeretném megoldani, hogy ne kelljen domino surf dijcsomag mellé rendelni 3 GB-os netplusszt. (Ha lehetséges.)[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
A 1430 tényleg bekapcsolja pillanatok alatt. Mondjuk az elég sejtelmesen hangzott, amikor az ügyintéző említette, hogy jelenleg havidíjmentesen aktiválható az opció 2017.01.31-ig. Teljesen úgy hangzott, hogy majd onnantól kezdve akár lehet havidíja is a jó kis percdíjaknak.
-
Maist
senior tag
válasz #08205312 #76946 üzenetére
Egyébként kb. semmit sem jelent mi van a hirdetésben. Nemrég vettem egy ugyanilyen kártyát egy benzinkúton (nano méretű SIM kellett azonnal), 2016.04 havi csomagolású volt, 200 mega volt arra is írva, de 1 GB-ot adtak hozzá. Külön ki is emelte az aktiválás során a kedves, Telekom-os ügyfélszolgálatos hölgy, hogy 1 GB ajándék net jár hozzá 3 hónapra, szemben a kártya csomagján szereplő 200 MB-al.
[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Egyébként egy ilyen csomagnak azon felül, hogy szívjon vele az ember, és vonják a 195 Ft-ot, semmi értelme nincs 10 MB nettel. Wapozni is többet elhasználtam annak idején...
Bármikor, bármilyen havi csomagot kikapcsolok (néha 1-1 hónapban másik kártyával is netezek), ezt a sz*rt állandóan, megrögzötten visszakapcsolják, akárhányszor kapcsolom ki. Jön az sms, hogy "napinet csomagját aktiváltuk". Nem írom már le tényleg mit kellene aktiválniuk automatikusan! Persze a 9/19 Ft-os beszélgetést azt nem aktiválják ilyen elszántsággal!Pár napja érkezett Blue mobile-os kártyán viszont már feltöltés nélkül is be volt kapcsolva egy "Blue alap net" szolgáltatás 15 MB kerettel, ingyen.
[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Nézegetem a domino maraton adatopciót, látom írják már, hogy "domino díjcsomagok mellé" aktiválható.
Ez azt jelentené, hogy nem szükséges rendelkezzek semmiféle egyéb internet csomaggal, hogy be tudjam kapcsolni? Másik kérdés, ami felmerült bennem: Ha megrendelem, és két hónap múlva elfogy, akkor megrendelhetem újra ugyanezt a csomagot (1GB)?
A díjcsomagban foglalt adatmennyiség fogyását meg lehet valahol nézni? Telekom alkalmazás mutatja esetleg?[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Az mennyire általános, hogy egy sok üzletben, és központilag is raktáron lévő, pár ezer forintos, domino csomagos termékre 2 napja "jóváhagyásra vár" státusz van kiírva, üzletben történő átvételt választva? Bár bonyolítottam a rendelést, mert a vásárláskor Coop klub kártyás kupont, és kivételesen a jogosítványom számát használtam, sőt, ez lesz (lenne) -a Blue mobile-os kártyámmal együtt- a 4. prepaid terrorista kártyám. Kínából lassan hamarabb ideérnek a rendelések, mint amit ezeknél vásárolnék... pffff.
-
Maist
senior tag
Üzletben történő átvétellel kértem a rendelésem, olyan üzletben, ahol ki volt írva, hogy van készleten. Igazából azt nem értem, hogy akkor miért kell kiírni a rendelésnél majd' 30-as méretű, vastag, és csupa nagy betűvel, hogy AZONNAL ÁTVEHETŐ az alábbi üzletekben? Aztán amikor kiválasztom, akkor még újra be lehetett pipálni, hogy azonnal át szeretném-e venni, majd ezekhez képest lassan 40 órája kiírni azt, hogy "jóváhagyásra vár" a rendelés, az számomra egyáltalán nem tartozik bele az "azonnal" tárgykörébe. Én ezt valahogy úgy képzelném el, hogy mondjuk, mint az edigital webshopjában, hogy van az adott valami egy üzletben? Igen. Megrendelem, pár perc múlva bemegyek, és átveszem a boltban. A Telekom-nál, az üzletekben netalán nem fér bele az értékesítők munkaidejébe, hogy bemegyek a termékért, ami elvileg van az üzletben? Esetleg az a gond, hogy biztosra akarok menni, és ráadásképpen megrendelem a webshop-ban? Nem tudom elképzelni... A Coop kártyámra a kupont megkaptam, azt Ők küldték, gondolom náluk is megvan a nyoma, hogy adtak kedvezményt. Továbbá azt is el tudom képzelni, hogy meg tudja nézni az ügyintéző/eladó, hogy érvényes-e a személyim, jogsim, stb, mint ahogy talán az sem a valóságtól elrugaszkodott gondolatnak számít, hogy össze tudják kotorni a rendszereik legmélyebb bugyraiból, hogy van-e már 10 darab, terrorizmusra szabadon felhasználható Telekom/Blue mobile/Mol mobile prepaid kártyám, vagy sem.
A végletekig túl van bonyolítva, és ezáltal szükségtelenül lassítva a vásárlás folyamata, miközben a rendelés menetében többször is a megtapasztalt lassúság szöges ellentéte van kommunikálva. Természetesen némi élccel a hangomban próbáltam írni a kínai rendelésekről, tapasztaltam én is a tavaly karácsony előtt 2 nappal, vagy január elején megérkező -akkor nov. 11-én rendelt- termékeimnél a lassúságot. Gondolom az idei rendelések sem érkeznek meg egyhamar...
Egyébként meg a nagy kínai árukezelő cég, postával való szövetkezésébe beszállhatna még a Telekom is, mondjuk hogy valaki lassítsa majd le kissé az őrült sebességre felpörgő kínai csomagküldéses, vásárolgatós bizniszt.[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
válasz SUPREME7 #93517 üzenetére
Köszönöm a tippet, bementem, de sajnos ez nem jött össze. Nem tudta kiadni a rendelést, mert nehezítő tényező a Coop klub kártya, mivel azzal csak on-line mehet a rendelés, üzletben nem tudják a kupont elfogadni. A fő baj viszont, amiért nem halad a dolog, az az, hogy mint elmondta (miután értekezett valakivel), hogy a terrorista prepaid sim kártyákat néha nem tudja összeadni a gép, hogy kinek-mennyi van, hogy ne legyen több tíznél, (esetemben nehezítő körülmény lehet, hogy Blue mobile kártyám is van), ezért a rendelés jóváhagyásra fut ki, amikor is a webshop részlegen foglalkoztatott munkaerőnek manuálisan kell összeadnia, hogy az adott kedves vásárlónak 10-nél kevesebb, netalán 10-nél több Telekom alatt futó prepaid kártyája van-e. Ezt a szintet nem sikerül tehát kb. 60 órája megugrani a Telekom-nál. Ajánlottam pedig a kollégának, hogy segítek, nézze meg a Telekom fiókomban mennyi telefonszámom van, és adjon hozzá még egyet, a Blue mobile-ost, aztán haladjunk valamire, de sajnos nem tudott segíteni, talán gyenge volt matekból... (Jó, mindenkinek van valami gondja, nekem meg az írás esik nehezemre.) Holnap felhív reggel majd valaki magasabb beosztásban lévő webshop környéki úriembert az ügyintéző, és megpróbálja elintézni, hogy azok kerüljenek a rendelésem közelébe mihamarabb, akik összeadni tudnak valamennyire. Azért nehezen tudom elképzelni, hogy létezik ilyen, Kr. u. 2017 hosszú évvel...
[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Ez a 600 perc 7 napra szolgáltatás nem biztos, hogy nagyon jó lesz így, ebben a formában. Letelt az egy hét a csomag megrendelése után, amit kb. ebben az időpontban rendeltem meg egy hete. Persze a szolgáltatás aktívnak mutatkozik, de az egyenlege már 0 perc. Kikapcsolni sehogy sem lehet, sem új, sem régebbi Telekom app használatával, így persze újra bekapcsolni sem. Akinek be van kapcsolva, most így szólnom kellett, egyelőre ne telefonáljon azzal a tudattal, mintha még meglenne ez a szolgáltatása. Miért nem tud ez kikapcsolt állapotba kerülni azonnal, mikor elfogynak a percek, és ezáltal újra megrendelhetővé válni? Hátha valaki nem figyeli annyira, és lebeszéli az egyenlegét abban a tudatban, hogy még aktív a szolgáltatás?
-
Maist
senior tag
válasz Cs1csó #101999 üzenetére
Én egy percet nem szoktam beszélni szerencsére. Párom használta volna, bár még nem elég hatékonyan, mert maradt neki több, mint 3 óra lebeszélhetőség, mielőtt letelt a 7 nap. Természetesen egyértelmű szándékosságot látok mögötte, nehogy már folyamatosan, megszakítás nélkül tudd használni a szolgáltatást. 2018-ban biztosan nem lehet ezt megoldani, amit írtam, hogy letelik az ideje, akkor kikapcsolják, és utána netalán vissza tudná a felhasználó ezt kapcsolni. Persze az is irreális elvárás lenne egy egyszerű kártyás előfizető esetén, hogy akkor a megrendelés lejáratának napján, a 7. napon tartson ki a szolgáltatás 23:59-ig, akkor kapcsolódjon ki, és mondjuk 0:01-kor be tudjam újra kapcsolni, ami a 7. napon szintén tartana 23:59-ig.
[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Gyors kérdés: Ha az ajándék 4 GB mellé, -ami májusig érvényes- bekapcsolom most a díjmentes 3 GB-ot, ami 7 napig él, akkor ugye a 3 GB-ot kezdi el fogyasztani?
-
Maist
senior tag
Gyors kérdésem lenne: Amennyiben domino-ról céges flottás (Partner 3 flat) előfizetésbe viszem a számom, ami egyébként továbbra is a nevemen marad, akkor a meglévő domino egyenlegemmel mi történik?
[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Az adat közül bekapcsolható korlátlan net, és mobil beszélgetés fogyasztja domino-ról az egyenleget, repülő üzemmód be-ki után is, hálón kívül, és belül irányba is. Az alkalmazás ír szerintem hülyeséget, szerintem csak a net lehet korlátlan.
-
Maist
senior tag
Kérdésem lenne: Vásároltam egy készüléket, melybe 30000 Ft előleget kellett befizetnem. Az értékesítő hölgy azt mondta, a befizetett összeg mindenre (is) fel lesz használva, tehát a készülék törlesztés, telefonszámla, minden abból lesz levonva. Most az alkalmazásban azt látom, hogy január 31-ig fizessem be az első törlesztő részletet. Telefonszámlám még nincs. Most akkor vonják az előleget a készülék törlesztőre is, vagy sem? Domino-ról jöttem át, az azon lévő egyenlegről sem látok még semmit.
-
Maist
senior tag
válasz raziel01 #112210 üzenetére
Pedig még viccesen meg is jegyeztem a kedves eladó kisasszonynak, hogy gyakorlatilag a havi számlám (céges-flottás, 1800 Ft/hó) a következő bő egy évre a 30000 Ft befizetésével le is van tudva, mert én még úgy emlékeztem, hogy az előleg csak a havi számlára használható, de kijavított, hogy újabban már mindent levonnak belőle, beleértve a készülék törlesztést is. Mindegy, annyi baj legyen, eredetileg is úgy számoltam, hogy csak a számlát vonják a befizetett összegből.
-
Maist
senior tag
Egy kérdésem lenne: Van egy hűségidős előfizetésem a Telekomnál. Továbbá van más szolgáltatónál egy kártyás számom. Azt át szeretném hordozni a Telekomhoz, és végül azon a számon szeretném igénybevenni azt a Telekom előfizetést, amit jelenleg használok. Lehetséges ez?
-
Maist
senior tag
válasz st3v3np3t3r #113451 üzenetére
Nálam random el is dobálja a VoWifit, 1-2 óráig kint az ikonja, aztán fél óráig nincs. Amikor ma hívásom volt, éppen akkor sem ment. Tegnap délután óta ilyen.
-
Maist
senior tag
Csak amolyan off hozzászólás gyanánt, de tényleg az ünnepi készülődés jegyében, hogy ennyi év alatt, ennyi sok, sok, sok, sok milliárd forint bevételből nem sikerül már egy olyan on-line ügyfélszolgálati rendszert összehozni, ami már délben nem hal le teljesen? Semmit, sehol semmit nem lehet intézni, szükség lett volna idős rokonomnak egyenlegét megnézni, mert a bekapcsolt korlátlan beszéd ellenére 0 Ft egyenleges sms-eket kap, amit sajnos nem is lát rendesen elolvasni, meg hát idős kora miatt érteni sem érti (engem fel tudott hívni, pedig 0 egyenleggel elvileg nem tudott volna), de egyszerűen sehol, semmiféle csatornán nem tudom megnézni az egyenlegét, de hibaüzenetből kb. 10 félét sikerült kiírni Telekom alkalmazásban, és a Telekom weboldalon. Pedig abból a bevételből, ami tőlem ment nekik az elmúlt jópár évben, csak abból is sikerült volna venni már pár darab tisztességes szerver gépet. Kíváncsi lennék amúgy, hogy ha csak a külvilág felé is ez látszik a rendszerből, akkor ők is vajon honnan tudják pontosan, kinek-mennyi az egyenlege, mit, mikor, mennyit telefonált, netezett, stb.
-
Maist
senior tag
Nem annyira követtem nyomon a Telekom 5G technológiai megoldásait, ezért érdeklődnék itt tőletek: Kecskeméten elvileg van lefedettség. Előfizetéses vagyok, igaz céges flottás, de a kapott flottás tájékoztatóban is írták, hogy 5G képes netünk lehet, ha korlátlant rendelünk meg. Kipróbálásra nálam van egy Mi 11 lite 5G. A kártyámra bekapcsoltam az egynapos nyári korlátlan 5G netet, szépen elő is jött a térerő mellé az 5G kiírás, de: sebességét nézve ugyanannyit tud, mint a 4G+. Ha a telefonban a *#*#4636#*#* kóddal megnézem a telefon adatait, adathálózatnál LTE-t ír, és a fizikai csatorna konfigurációjánál is ugyanaz van írva, mint amikor 4G+ a hálózat. Ez most amolyan marketing jellegű 5G hálózat akar lenni, hogy ha megrendeled a korlátlan netet, ami 5G képes, akkor az eredmény valójában csak annyi, hogy lesz egy 5G kiírás a térerő mellett, de a sebesség továbbra is 4G+?
-
Maist
senior tag
Igen, azokat pont láttam, ezért merült fel a kérdés. Melyek amúgy azok a feltételek, amelyeknek teljesülniük kell, hogy jöjjenek a nagy számok? Ez így azért nekem, mint egyszerű felhasználó számára megtévesztő lehet, hogy csak a kiírás változik a térerő mellett a csomag megrendelése után, de a sebesség ugyanannyi, mint 4G+ esetén. Továbbá a Telekom oldalán az 5G szolgáltatás leírásában sem láttam olyan sok apróbetűs részt, amely arra utalt volna, hogy néha csak a pénzedért egy feliratot kapsz, a hálózati technológiát viszont nem. Vagy ez most amolyan vidéki 5G akar itt errefelé lenni?
[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Gyors kérdésem lenne: Amennyiben veszek hűségre, készülékkel egy Mobil S díjcsomagot, és egy Gigaerős Net+ korlátlan csomagot, amihez dijmentes most 2(?) multisim is, akkor jól gondolom, hogy 3 db. sim kártya érkezik, amelyeken minden egyes sim kártyán teljes sebességgel használhatom a korlátlan netet, + az egyiken a Mobil S díjcsomaggal is tudok valamennyit beszélni? Ami még érdekelne, hogy a Multisim-eket csak a nethez adják, vagy mindhárom SIM csörög, ha a Mobil S díjcsomagos számot hívja valaki?
-
Maist
senior tag
Mobil S díjcsomagnál szerettem volna a készülékemen a PIN 2 kóddal beállítani az összes kimenő hívás korlátozását/letiltását, de nem tudom bekapcsolni, "SIM, vagy hálózati hiba" üzenetet kapom a PIN 2 beírása után. Kell ehhez a Telekomnál is bekapcsoltatni valamit, vagy hogyan tudnám megoldani, hogy erről a Mobil S díjcsomagról még csak véletlenül se tudjak hívást indítani? Egyáltalán van még ilyen lehetőség, vagy ez már egy régi, idejétmúlt dolog?
[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Már a +HIVASLETILTAS kódot is elküldtem, jött is a válasz SMS, hogy bekapcsolták, de semmilyen kimenő korlátozást nem tudok eszközölni a PIN 2 kóddal.
-
Maist
senior tag
válasz Panthera #125608 üzenetére
Pár napja tűnt el a funkció a Telekom fiókból, én sem látom, pedig nemrég még megvolt, mert nézegettem, mik közül tudnék választani. Én is flottás kártyával vagyok, én is csak az eseti bővítést látom csak most, ha belépek.
Ilyesmi gomb volt, mint itt a díjcsomagváltás, csak net módosítása felirat volt rajta, úgy emlékszem:[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
Egy kérdésem lenne, mert még a 1414-en sem tudtak rá egyértelmű választ adni: Mobil S díjcsomagban a Telekom mobilhálózatán belüli átirányításnak nincs semmiféle díja (perc/eseti/stb.) jól gondolom?
-
Maist
senior tag
Multisim használókhoz lenne egy kérdésem: Amennyiben a fő kártya az alap hálózati beállítás szerint a hívószámot nem küldi el, akkor a Multisim sem gondolom(?) Viszont, ha a fő kártyánál a készüléken beállítom, hogy küldje el a hívószámot, akkor ha a másik telefonokban lévő Multisim kártyákról hívok, akkor elküldi-e vajon a hívószámot, vagy csak akkor, ha a Multisimes készülékeknél is külön bekapcsolom a hívószám küldést?
-
Maist
senior tag
Nem tudom mi történhet a Telekomnál, de valami van. Tavaly az év végén a legnagyobb hajtás kellős közepén rendeltem egy készleten lévő telefont vasárnap este 7-kor, és másfél nap múlva kedden reggel már a kezemben volt a készülék. Most szintén készleten lévő telefont rendeltem kedd este 7 körül, de csak a szerződési dokumentumokat töltötték fel, igaz azokat már kétszer is, aznap este, és tegnap mégegyszer, miután érdeklődtem, hogy mi van a rendelésemmel. Akkor azt jelezték, 24 órán belül kapom az értesítést a csomag elkészültéről. Ez a 24 óra eltelt, így ma megint rájuk kérdeztem: Azt válaszolta egy kedves hölgy, hogy mostmár nagyon hamarosan intézik, mert tonnányi rendelésük van, de ő majd külön még meg is sürgeti a rendelésem. Kíváncsi leszek....
-
Maist
senior tag
Pontosan ugyanígy rendeltem decemberben is, hűség hosszabbítással az egyik előfizetésemre, most egy másik hűsége járt le, és arra hosszabbítva rendeltem. Szerződést már kétszer is feltöltötték, kedd este is 10 dokumentum, meg tegnap délben is 10 került fel a dokumentumokhoz aktualizált dátumokkal, és hűségidő végét is pontosították. Csak a készülék jótállási jegy, számla nem akar sehogy sem összejönni, és az sms, hogy a csomagom elkészült, és átadás előtt van a futárnak.
[ Szerkesztve ]
-
Maist
senior tag
válasz Littoral #127351 üzenetére
Én is érdeklődtem egy újabb ügyintézőnél, és annyit válaszolt a kérdésemre, hogy mi az oka a késlekedésnek, hogy "a háttércsoportnak jelenleg hosszabb időt vesz igénybe a rendelések feldolgozása". Ezzel rövidre is zárta a beszélgetésünket részéről, jövő héten megkapom a készüléket azt igérte sűrű elnézést kérések közepette.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest