Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zelikocc

    senior tag

    válasz szabonagyur #139462 üzenetére

    Digitálisan írtam alá, nincs meg papíron. Telekom fiókba pedig csak telefonszámmal tudom felcsatolni az előfizetést, de ugye így, hogy nincs szolgáltatás, így nincs szám se.

    Továbbra se tudom 100% biztosan hogy ez most hiba vagy sem?
    Én azt mondanám igen, mert még nem találkoztam ilyennel.
    Ha hiba és a számhordozás után se működne a SIM kártyám akkor az már azért nagyobb probléma lenne.
    Abban a reményben írtam ide, hogy hátha tudjátok, hogy ez normális jelenség, avagy sem. De nem lettem meggyőzve. Biztos ami biztos utána érdeklődök majd a T-nél is valamilyen formában.

    Nem gondolnám, de annak lehet köze ehhez a jelenséghez, hogy előzetesen jeleztem, hogy vállalati flottába lesz hordozva a szám? Így csak egy ideiglenes legkisebb csomag lett kötve és fizetnem sem kellett semmit, se hűség se semmi. Azt mondták, hogy majd utólag a céggel lerendezik az anyagiakat, ha megtörténik a szám átírása a cég nevére.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés