Hirdetés
- Cybertruck Taipeiben
- Digitális Állampolgárság Program
- Alsó-Középkategóriás Gamer konfig, 2024 őszén
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Nyilván nem ma derült ki, hogy rossz ha már hetek óta panaszkodnak az ügyfelek. Tudod a normális szolgáltató ilyenkor szétküldi az infót céges levelezésen. Aztán máris tudja a dolgozó tájékoztatni az ügyfeleket.
Magentánál amikor leállt a VoLTE, kiment az infó a fb-ra és az üzletekbe is.
Telenornál hetek óta rossz az adatroaming. Üzletben totál információ hiány van, gondolom 1220-on közben ment a tagadás. Most is csak véletlenül derült ki a hiba...Viktor0610
Anno amikor én írtam folyamatosan a 4G hibámat akkor folyamatosan jeleztem nekik is, hogy még mindig rossz és nem, a hálózat nem jó! Tudod amikor tagadták 3hónapig a dolgot. Több mint 30 fb üzenet, rengeteg telefonos beszélgetés, több postai levél is volt és le lettem szólva, hogy miért vagyok ilyen negatív.
Ha jogos lett volna a kijelentés akkor az NMHH nem nekem adott volna igazat és a telenor nem fizetett volna nekem 135ezer Ft-os kötbért.
Anno volt a upc-vel is ügyem. Valami miatt szakadozott a sebesség. Jelenlettem. Már másnap kijött egy technikus és mérte a hálózatot. Nem lett meg a hiba oka de ő is látta. Onnantól kezdve 3naponta jött a technikus. Végül meglett a hiba és javították. 1hónapba telt. E után jeleztem nekik, hogy szeretném kérni a kötbért. Teljesen normálisan reagáltak, hogy persze ez jár magának és akkor telefonon kiszámolták az összeget. 1hét elteltével újra hívtak, hogy a javítás óta valóban megszűnt a hiba vagy még mindig megvan e. Nyugtáztam, hogy okés minden. Megköszönték és elnézést kértek.
Na így kellett volna a telenornak is.simpley
Több hete rossz és nemrég észlelték a hibát? Akkor ott a csapatot ki kell rúgni mert nem végzik rendesen a munkájukat. Nem csak kávézni kellene bemenni...
Nekem is érdekes módon 3hónapnyi tagadás után hirtelen "látjuk a hibát" állapot állt elő... Milyen érdekes... -
Somatom
veterán
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Szted a Telenor ma tudta meg, hogy a rendszerében baj van a roaming -gal? Ha igen, akkor az önmagában is csúf hiba, mivel az ügyfelek hetek óta tapasztalják.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Cybertruck Taipeiben
- OLED TV topic
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eufy X10 Omni - lát, de nem néz
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- War Thunder - MMO Combat Game
- Crypto Trade
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED 19.0.1 Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival!
- XBOX ONE S 1TB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- XBOX Series X, dobozában, gyári tartozékaival, 2025.06.28.-ig gyári garancia!! Bp-i üzletből eladó!
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest