Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz
aprokaroka87 #67702 üzenetére
Nyilván nem ma derült ki, hogy rossz ha már hetek óta panaszkodnak az ügyfelek. Tudod a normális szolgáltató ilyenkor szétküldi az infót céges levelezésen. Aztán máris tudja a dolgozó tájékoztatni az ügyfeleket.
Magentánál amikor leállt a VoLTE, kiment az infó a fb-ra és az üzletekbe is.
Telenornál hetek óta rossz az adatroaming. Üzletben totál információ hiány van, gondolom 1220-on közben ment a tagadás. Most is csak véletlenül derült ki a hiba...Viktor0610
Anno amikor én írtam folyamatosan a 4G hibámat akkor folyamatosan jeleztem nekik is, hogy még mindig rossz és nem, a hálózat nem jó! Tudod amikor tagadták 3hónapig a dolgot. Több mint 30 fb üzenet, rengeteg telefonos beszélgetés, több postai levél is volt és le lettem szólva, hogy miért vagyok ilyen negatív.
Ha jogos lett volna a kijelentés akkor az NMHH nem nekem adott volna igazat és a telenor nem fizetett volna nekem 135ezer Ft-os kötbért.
Anno volt a upc-vel is ügyem. Valami miatt szakadozott a sebesség. Jelenlettem. Már másnap kijött egy technikus és mérte a hálózatot. Nem lett meg a hiba oka de ő is látta. Onnantól kezdve 3naponta jött a technikus. Végül meglett a hiba és javították. 1hónapba telt. E után jeleztem nekik, hogy szeretném kérni a kötbért. Teljesen normálisan reagáltak, hogy persze ez jár magának és akkor telefonon kiszámolták az összeget. 1hét elteltével újra hívtak, hogy a javítás óta valóban megszűnt a hiba vagy még mindig megvan e. Nyugtáztam, hogy okés minden. Megköszönték és elnézést kértek.
Na így kellett volna a telenornak is.simpley
Több hete rossz és nemrég észlelték a hibát? Akkor ott a csapatot ki kell rúgni mert nem végzik rendesen a munkájukat. Nem csak kávézni kellene bemenni...
Nekem is érdekes módon 3hónapnyi tagadás után hirtelen "látjuk a hibát" állapot állt elő... Milyen érdekes... -
Somatom
veterán
válasz
aprokaroka87 #67702 üzenetére
Szted a Telenor ma tudta meg, hogy a rendszerében baj van a roaming -gal? Ha igen, akkor az önmagában is csúf hiba, mivel az ügyfelek hetek óta tapasztalják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology 3.5" 8TB SATA3 HDD (HAT5310-8T) Új, bontatlan, garanciával!
- Új DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- LG UltraGear 27GR95QE-B Gamer Oled Monitor!27"/2k/240hz/0,03ms/HDMI 2.1/Konzolhoz is
- Új, bontatlan, iPhone 16 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Új, bontatlan, iPhone 16 Plus gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! MacBook AIR 13" Early 2015 - i7 I 8GB I 500GB SSD I OS X Monterey I Cam I Gari!
- Felújított laptopok / PC-k Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest