Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3351) hevizms válasza sarkany01 (#3349) üzenetére


hevizms
addikt

Kárt nem okoz,de nem a legoptimálisabb az biztos.
A gyár nemhiába ad meg egy tűréssel ellátott értéket.
Személy szerint én a gyári értékek híve vagyok.
Ha úgy érzed így is jól megy a motor és a fogyasztás is oké,akkor használd így.

(#3352) sarkany01


sarkany01
tag

Tán még jobban is megy így a motor. Vissza raktam órával 3 mm-re és nem volt annyi a vége se óra se gps szerint. Oyann 10-12-vel mutat többet ha több mint 1-1,5 mm-el van eltolva a gyújtás.

(#3353) teko99 válasza sarkany01 (#3352) üzenetére


teko99
tag

lehet hogy hülyeséget írok de én úgytudom hogy ilyen esetben jobban melegszik a motor. vagy nem?

BAZINGA!

(#3354) sarkany01


sarkany01
tag

Hát attól a max 1,5 militől nem hiszem hogy annyira sokkaljobban melegedne. Próbáld meg te is tz-n, csak egy kör erejéig, meg fogsz lepődni, mennyivel jobb a felső tartományban. Ezért szoktak előgyújtás szabályzót rakni ezekbe, mert indításkor sok a 3mm, de fordulaton meg kevés.

(#3355) teko99 válasza sarkany01 (#3354) üzenetére


teko99
tag

etz gyujtást nem bántom az istenért se ehhez nem értek,simson megszakítós az oké de tz az nem. Nekem elektronikus van rajta.

BAZINGA!

(#3356) Popes válasza teko99 (#3353) üzenetére


Popes
őstag

Nem írsz hülyeséget, a nagyobb előgyújtástól valóban melegebb. Viszont az érdekes hogy volt egy pár olyan blokk a kezem között ami igényelte a minimum 4.5mm előgyújtást a tökéletes működéshez.

[ Szerkesztve ]

Deus ex machina

(#3357) sarkany01


sarkany01
tag

Nem hinném hogy attól a pici értéktől + 40-50 fokkl jobban melegedne. És óra nélkül is érzed nagyjából hogy már rég elhagytad azt a sebességet amit a motor eddig tudott.

(#3358) sisu2 válasza teko99 (#3355) üzenetére


sisu2
tag

Elektronikust még könnyebb beállítani csak a próbalámpát nem mindegy hova csatlakoztatod .

(#3359) sarkany01


sarkany01
tag

Nem tudom, de nekem így marad az biztos, a fogyasztás se több szerintem max 1 dl-el, a motor nem melegszik túl, és a teljesítmény növelés az érződik. De ki hogy van vele.
Ilyen 40 éves teknikáknál nem mindig a gyári érték a legjobb. ( vagy a kopás, vagy a régi tudomány miatt)

(#3360) teko99


teko99
tag

Holnap mindenki zavarjon bele egy jópár km-et a gépekbe míg utoljára 30C fölött lesz a levegő :))

BAZINGA!

(#3361) sisu2 válasza teko99 (#3360) üzenetére


sisu2
tag

:K

(#3362) sisu2


sisu2
tag

Francia megírta a logout cikket ?
Már úgy olvasgatnám :)

(#3363) Francia91 válasza sisu2 (#3362) üzenetére


Francia91
veterán

Folyamatban, csak meg kell várnom az október elejét, mert elfogyott a feltöltött képeknek való tárhelyem... :D

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3364) sisu2 válasza Francia91 (#3363) üzenetére


sisu2
tag

OK. Köszönjük. :R

(#3365) Francia91 válasza sisu2 (#3364) üzenetére


Francia91
veterán

A cikk elküldve korrektúrázásra!
Amint kész lesz, érkezik a link :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3366) teko99 válasza Francia91 (#3365) üzenetére


teko99
tag

nagyszerű várom már énis :)

BAZINGA!

(#3367) teko99


teko99
tag

Közben énis ittvagyok,rendeltem gummert előre mert meguntam hogy bokáig átázom amikor esős idő van,bár majd most ősszel úgyis leteszem az etz-t,előveszem majd a kis simót eléggé felújítottam nemsoká hazaér a festőtől is,bár így utolag számolgattam 80K fölött költöttem rá szóval sokba van egy simson megis értem ha 100K fölött árulnak egy rendes kinézetűt a neten :))

ilyen gummert rendeltem,hát remélem majd tapad azért vizes úton is

BAZINGA!

(#3368) sisu2 válasza teko99 (#3367) üzenetére


sisu2
tag

Általában jók ezek a gumik csak én azt szeretem aminek van a közepén barázda.

[ Szerkesztve ]

(#3369) Francia91


Francia91
veterán

Szerda este munkába menet meghalt a 251-es...
Lehetett már sejteni előre a dolgot, mert érezni lehetett rajta, hogy nem egyenletesen húz, valami mechanikus dolog fogja a motort.... A hangjáról nem is beszélve, iszonyat rosszul szólt már szegény....
Aztán munkába menet szerda este olyan 8-9 km után egyszer csak elment belőle az erő, váltogattam vissza, de csak nem volt kraft. Aztán megállt. A berúgókarral átforgattam a dugót, érezhetően nehezebben fordul át.
Ma beszélek Bambival telefonon, aztán felviszem utánfutón hozzá a 251-est egyben. Úgyis el akartam egyszer hozzá vinni egy alapos átvizsgálásra, meg úgy vagyok vele, hogy ha hozzá kell nyúlni, akkor kizárólag rá bízom, arról nem beszélve, hogy neki vannak is hozzá normális alkatrészei, nem nekem kell vadásznom mindenhonnan

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3370) sisu2 válasza Francia91 (#3369) üzenetére


sisu2
tag

A hangja nekem is hasonló kopogós de nekem a kuplung behúzásával megszűnik ,de mi lehet a baja a tiédnek tűgörgő esetleg.

(#3371) teko99 válasza Francia91 (#3369) üzenetére


teko99
tag

hát ha szorul a dolog akkor valami kimehetett,reméljük hogy csak egy csapágy tört össze nem a csapágyfészek ment ki és azért foglya a motort. erőtlenségre gyűrűtörés is lehet a panasz,de sok minden más is,na nemis írogatok majd úgyis ránézetsz. Reméljük nemnagy baja van :)

BAZINGA!

(#3372) sarkany01


sarkany01
tag

Sajnálom, hogy ez lett a 251-el. Eléggé csúnya hangja van, bár szerintem csak a gyűrű vagy csapszeg ment ki belőle. Ha a csapágy ment volna ki vagy csapágy ház, akkor annak is hangja lenne ahogy a fém a fémen csúszna. Na de nekem is lenne egy kis bajom. Mikor a motort megszívatom, a karburátor és a karburátor pohárnál jön ki egy pici benzin, nem a túlfolyón, szemmel láthatóan benzines a karbi alja. Mitől lehet? vágtam már oda többször is tömítést.

(#3373) sisu2 válasza sarkany01 (#3372) üzenetére


sisu2
tag

Tömítésnél jöhet kéne valami jó tömítés bele tudom ezek amiket most lehet kapni megdagadnak a benzintől.

(#3374) sarkany01


sarkany01
tag

Már vettem bele 2-t is, vágtam bele spirál füzetből is. még se jó.

(#3375) Francia91 válasza sarkany01 (#3372) üzenetére


Francia91
veterán

En a csatos karbihoz a helyi motorosboltban vettem tomitest, mert mostanra szakadt el az eredeti. A bolt tulaja vami MOL-os tomitoanyagbol csinaltatja a csatos karbihoz valo tomitest, nem a taiwani vackokbol arul. De jo is, birja remekul
Csatos karbihoz nem is szokott rendelni, hanem csinaltatja, mert eleve nem nagy ra a kereslet a kornyeken

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3376) sarkany01


sarkany01
tag

Nem tudom de valahogy nekem nem kerek itt ak arbinál. Spirál füzetbül kivágtam 2-t méretre. összeragasztottam, és azt is eláztatta, nem tudom miért. És jó az úszószint.

(#3377) sisu2


sisu2
tag

Én még eredetit vettem csatosba 15-16 éve vagy 5 darabot de max van még belőle 1 db ami még jó amit már használtam az meg úgy törik pattan szét :)

sarkany01 kend be vékonyan zsírral a tömítést .

[ Szerkesztve ]

(#3378) sarkany01


sarkany01
tag

Nem tudom, de kezd idegesíteni, de nem is a túlfolyón petyeg, az illesztésnél.

(#3379) sisu2 válasza sarkany01 (#3378) üzenetére


sisu2
tag

Nincs megnyomva megütve a karbi ott az illesztésnél mert tömíteni kéne ha jól illeszkedik .

(#3380) teko99 válasza sarkany01 (#3378) üzenetére


teko99
tag

hát akkor pedíg tömítés lesz ha nem a túlfolyón szalad meg. Nekem nincs bajom a boltban kaphatókkal sem,mondjuk nekem csavaros a karbim így jól összetudom húzni. Csatos gondolom nem szorítja annyira az úszóházat fölfelé. Hmm hát mitis lehetne kitalálni neked azt nemtudom. valami speckó tömítést nem tudsz legyártatni valami helyen? kicsit vastagabb is lehetne szerintem mint a kisipari tömítések

BAZINGA!

(#3381) fer


fer
őstag

Én parafából készült tömítést rendeltem, eddig jól bírja!

''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."

(#3382) sisu2


sisu2
tag

Parafa is jó bírja a benzint szerintem Sarkanynak is csavaros karbija van :)

[ Szerkesztve ]

(#3383) Francia91 válasza sisu2 (#3382) üzenetére


Francia91
veterán

En a tanksapkahoz hasznalok parafa tomitest, mert az osszes "benzinallo" gumitomites 4 nap utan olyan lesz, mint a takony :D

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3384) sisu2 válasza Francia91 (#3383) üzenetére


sisu2
tag

251 -eshez honnan szereztél?

(#3385) hevizms


hevizms
addikt

Nekem meg pont a parafa ment szét egy idő után a tanksapkánál.Egyszerűen szétporladt vagy mi.Jó ideig működött,de egyszer csak szétment.
Lehet ebből is többféle lehet.
Nekem azóta gumi van ott

(#3386) Francia91 válasza sisu2 (#3384) üzenetére


Francia91
veterán

Simson tanksapkahoz kell tomitest venni, ugyanis teljesen megegyezik a uzemanyagnyilas merete, meg a Simson tanksapka is hibatlanul ramegy a 251-esre ;)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3387) sisu2 válasza Francia91 (#3386) üzenetére


sisu2
tag

Köszi.

Nekem is Simsonos mondta neki parafából van miért nem veszek olyat csak én 251 hez néztem ahhoz meg még gumiból sem volt. :)

(#3388) Francia91 válasza sisu2 (#3387) üzenetére


Francia91
veterán

Minden meret megegyezik a Simsoneval, tanksapka es tomites is ;)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#3389) sarkany01


sarkany01
tag

Nem tudom mi leli a karburátort, de már ott tartok, hogy összeheggesztem.

(#3390) yamaha162


yamaha162
tag

Sziasztok. Optika tuning tippeket szeretnek kerni toletek. Etz 250 rol lenne szo:) meg aa dobfekes. NEekem pl nem tetszik a tank. Milyen tankra lehetne cserelni ammi formasabb? Ledes indexekre is gondoltam. Ja meg rezo kipu:) valaki hasznal rezo kiput? Ha igen milyen es meennyyibe kerul?:)

(#3391) yamaha162


yamaha162
tag

Elso telo felujitasrol valahol van pontosabb leiras vagy video?

(#3392) sarkany01


sarkany01
tag

Szia. Hát én is nyáron fogom majd kicsit szebbé meg korszerűbbé tenni a ts-t. Hát cserélem majd az indexeket, a Ts hátsó sárvédője egy nagy szoknya, azt át fogom alakítani, Rezó kipun én is gondolkodom, tankra esetleg matrica.Dóbfék helyett jobban mutat a tárcsa.

(#3393) hevizms válasza yamaha162 (#3390) üzenetére


hevizms
addikt

Tankot fogalmam sincs mire lehetne cserélni.Láttam már 251-es tankját a 250-en,valmai iszonyat rondán áll rajt.Eznekívül én még mást nem igazán láttam.Esetleg Jawa csepptank???
Ledes index simán kivitelezhető,awebshopok tele vannak mindenfélével,annyi csak a dolog hogy olyan relé is kell hozzá ami a ledeshez van,de az is kapható dögivel.

Rezo kipufogóval teljesen felelsleges foglalkozni szerintem.Csak a pénzt viszi,de haszna nem sok lesz.
A legjobb a gyári,de ha azt nem kapsz,akkor Bambi 3 .Az ugyanazokkal a méretekkel készült mint agyári és tudja is azt a teljesitményt.

Optikai tuning:

divat lett mostanság hogy Etz-re Ts lámpatököt raknak előre,aztán hátsó telóra króm porvédőt.
Fellehet dobni még fejidommal a gépet,aztán kézvédők,tükrök.Ezek mind kevés munkával és átalakitással megoldhatók.

[ Szerkesztve ]

(#3394) yamaha162 válasza hevizms (#3393) üzenetére


yamaha162
tag

Rezot csak kinezet miatt akarok neem teljesitmeny tuning:) meg talan hangja is meeg tutibb lenne.

(#3395) yamaha162


yamaha162
tag


Ilyet akaarok feltenni csak a felfogatassal leszek bajban:(

(#3396) sisu2 válasza yamaha162 (#3390) üzenetére


sisu2
tag

Rezo az felejtős csak a hangja lesz nagyobb de amit a boltban kapsz nem ér semmit tankot azt láttam már t5 pancsit de az ki volt szélesítve sok meló van vele .

Ez nem tudom milyen tank lehet[link]

(#3397) yamaha162 válasza sisu2 (#3396) üzenetére


yamaha162
tag

De amint irtam a rezot optika miatt ess a hang miatt szeretnem. Nem teljesitmeny. Hu nem tetszik az a tank akk marad a gyari:D valami pofas fejidomot akarook ratenni meg meg ugye az indexek meg egy hatso lampa. Kicsit fiatalitani:) tarcsafeket neehez felszerelni? Az se leenne baj ha valami mas fajta motore menne fel.

(#3398) sisu2 válasza yamaha162 (#3397) üzenetére


sisu2
tag

Tárcsát nem nehéz felszerelni csak nézni kell egy jó állapotú bontottat kerékkel együtt ,teleszkóp alsó részt amire felfogatod nincs gond a gyárival fékerő nagyon jó csak a főfékhengerrel szokott gond lenni de ha rendesen jó minőségű karmantyú van benne akkor hibátlan.

(#3399) yamaha162 válasza sisu2 (#3398) üzenetére


yamaha162
tag

Draga mulatsag ezek a bontott tarcsafek ,,szettrk"?

(#3400) sisu2 válasza yamaha162 (#3399) üzenetére


sisu2
tag

Így mindennel együtt elég drága csak a tárcsa is 6-8 ezer.
Egy jobb állapotúért 10 ezret is kérhetnek.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.