Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Gábor84


Gábor84
csendes tag

Sziasztok.
Bánkis diplomával Autodesk Inventor, mechanical Desktop, AutoCAD ismeretekkel otthon vagy teljes munkaidővel vállalok műhelyrajz, alkatrészmodell, műszaki dokumentáció készítést.

(#52) Z-Tom-ee


Z-Tom-ee
csendes tag

Sziasztok.

Végzős, egyetemi képzésben részesült (még a régi rendszer a BSc előtt) gépészmérnök hallgató vagyok, vállalok AutoCAD, Inventor, Solid Edge, esetenként kézi rajzokat is. (szükség esetén a nyomtatés is megoldható) Érdeklődni a megadott e-mail címen lehet

(#53) djantrax


djantrax
újonc

NA sziasztok !! küldjön már nekem valaki valami jófajta cnc marós műszaki rajzot légyszi !! ha lehet ne túl durvát de ne is könnyűt ha lehetséges

(#54) chris_83


chris_83
újonc

:C [B]Műszaki rajzok elkészítését vállalom AUTOCAD-del és PROengineer-rel rövid határidőve, 2 és 3D-ban!
Továbbá kézi rajzolást is vállalok ceruzával/tussal, cégeknek, főiskolásoknak, egyetemistáknak is.
Ár: megegyezés szerint.

Tel.: 06/20/774-9052[/B] :C

Chris

(#55) yucsab


yucsab
újonc

Sziasztok.

Nekem egy közműterv kellene, víz, gáz, számításokkal és egy útnyomvonal adott térképpel hossz és keresztszelvénnyel.

Ha valaki vállal, a részletekért hívjon Budapesten vagy Győrben.

06-30-370 0676

(#56) Z-Tom-ee válasza Z-Tom-ee (#52) üzenetére


Z-Tom-ee
csendes tag

Sziasztok!

Továbbra is vállalok az eddigi paraméterekkel megegyező rajzokat. Formátumok:
- AutoCAD
- Inventor
- SolidEdge
- ProE
- 2 illetve 3D-ben is
- kézi rajzok
Ár megegyezés szerint. A post érvényes: visszavonásig, vagy még 1 évig. Érdeklődni a megadott e-mail címen.

üdw: Tom-ee

(#57) euktud


euktud
csendes tag

Sziasztok!

Én AutoCAD-ben vállalnék rajzolási munkákat (esetleg Solidworksben)!
Vállalkozó vagyok úgyhogy akár számlát is tudok róla adni!