Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Aktív témák
-
TitiRii
senior tag
én csak enduro témában vagyok otthon
ot ujaban azértszokás a kipufot az ülés alá dugni hogy karcsubb legyen a vas, meg szimetrikus
sztem is jobbban néz ki oldalt dehát ez van
az enyém egyenlőre nem lesz az ülsé alá dugva
azért is irok mert elvileg a motor projektem közeledik a 2. szakaszához, azaz a hejreálitáshoz, ennek az elsö köre, azaz az alkatrészek egy részének a beszerzése(sajna nem kaptam mindent,meg nem is lett volna mindenre pénzem) elvielg a héten befejeződik,(feltéve hogy a banki utalás létrejött, és a csomag is felér addig)
addig is:
[Szerkesztve] -
Integra
titán
már több van a hátsó keréken mint a gyáriban a főtengelyen
és még nincsenek benne az idei fejlesztések!!
első villa a legújabb öhlins feljesztés, hátsó wp szintén, egyszerűen absz top a gép, a ten kate-val is együtt dolgoznak!
lehetne ugyanolyan hegyes gép mint a vermeulen gépe az sbk-ban, de mivel ezzel 8-24 órát mennek ezért itt a megbízhatóság az első.
vermeulen egyébként pont egy új, nem eléggé letesztelt hrc alkatrész miatt bukta el az sbk vb címet. ami bejött anno edwards-nak, az most neki nem, sajnos ilyen esztelen gyorsan megy a fejlesztés, igaz a hondánál a kockáztatás mindig is a versenyhez tartozott.
de hát még első évben így is szép így bealázni a gyári dukátikat, jövőre pedig két gép indul és nincs kegyelem -
-
Ton
csendes tag
En eleg sok helyre jarok igy
De egyebkent ha van egy tatyo amibe beferne az utcai szerko akkor meg vihetned is magaddal aztan WCben oltozes
Egyebkent megeri a borszerko: nem fuj at rajta a szel. Ma eleg hideg volt, egesz nap a varosban kevertem es meg sem ereztem
Persze, persze.. tudom nem 2 filler... -
Bagoly
senior tag
Csak csatlakozni tudok.....hozzá nem értő emberek, türelmetlenül próbálnak minél több pénzt lehúzni rólad (esetleg megfektetni, ha a gyengébbik nem tagja vagy), miközben játszák az ízirájder lazacsávót...(Gondolom a motorosfílinget demonstrálandó....)Úgy kell átküzdened magad a számító, pénzhajhász bűnszövetkezeten, hogy elérhest vágyaid tárgyát, az A-s jogsit.
-
Integra
titán
igen, az a HRC gyári csapat
de, a HRC minden honda csapatnak megadja a teljes HRC támogatást, mindenki azt használ fel amit akar és ahogy tetszik.
barros sajnos már öreg, egyszerűen nem elég hogy megfogja rossit, pedig ő volt az egyetlen aki még anno mikor kijött az RCV elkalapálta máris rossit. nagy reményt fűztek hozzá. ő jövőre menni fog.
valszeg nicky is, ráadásul lehet hogy rossi mellé....
sok minden fog jövőre változni, pláne hogy a bridgestone ennyire bekeményített -
Integra
titán
elég sokat olvastam a sajtóban mindkét motorról.
a fazer absz kiforrott konstrukció, sokkal több mindent vettek át a thundercat-ből, míg a suzinál nem volt igazi sportmotor donor.
a fazernél ráadásul az R1 fékek vannak fent, ezekkel lerepülsz a mociról, kettőnket 230ról úgy állít meg hogy szinte azt hiszed cbr-en ülsz, szóval nagyon ott van.
kényelmes, egyszerű, de nagyon stabil futómű
ketten ülve rajta főutakon szinte mindenhol 160-180-200-as tempó mellett absz megbízható, a legkevésbé sem félek tőle hogy baj lehet.
a motor karbis még, nem injektoros, de nem rángat, nagyon élénk.
a váltó apám szerint picit kemény, volt a harmati árpinál vele, ő azt mondta hogy csak jól kell vele váltani, szerintem még most is csattog néha, hiába no, váltóban a honda a non-plus ultra a mai napig.
nem tudok a banditról sok mindent mondani, mint amiket olvasok neten meg újságokban.
SZUBJEKTÍV az a vélemény alakult ki bennem, hogy a fazer simán jobb.
én tuti hogy fazert vennék a kettő közül, nem tudok mást mondani -
Integra
titán
persze, absz jó gép, frankón egy nagyon jó kis univerzál dög.
megy ez is mint a barom. pedig nem egy csúcstechnika azért valljuk be
01-es, most van benne 25ezer km, hibátlan nem rég kerültek rá a zsírúj diablok.
egyszer eldőlt a kertben és betört a bal indexnél a félidom, de meglett javítva
apám rossz helyre támasztotta le -
#25954560
törölt tag
-
Integra
titán
szard le
figyu, te megkresed a saját pénzeden a mocit, aztán mikor fülig szájjal osztják az észt és neaggyisten pont a te álombringád szidják, akkor te csak lazán felteszel 3 kérdést: ''te megdolgoztál érte? saját pénzedből vetted? akkor mire vered?''
aztán dobsz egy akkor talán nem kéne ez a nagy arc mosolyt...
hidd el, ez ezerszer jobb mint az irigykedés
lehet hogy de ''jó'' nekik, mert kapnak tesztelni motort, de hidd el, bármikor meglátnak valakit egy R1 vagy Blade nyergében, irigykedve nézik őket, mert tudják hogy az bizony az Övék, nem pedig egy tesztbringa...
[Szerkesztve] -
-
[lAyCsI]
addikt
Végül is nem ''ingyen'' a szó szoros értelmében, mivel minden számban megjelenik a motor, tehát van reklámértéke.
A mocik álatalában Cascosak, ha lezúzzák, az önrészt természetesen ők állják,
Ha nem Cascos a moci, és lezúzódik, arra monggyák hogy szopás...
A kiegészítő cuccok meg ugyanúgy működnek mint a motorok -
Fawkes
őstag
Ja Kevin nemtommi sem rosz ott mér 3-n tapsikolnak
na jó nem...
De azt az erőltetett ''tapsoljatok már'' azt nem bírom....
Mókus a trógerfighter...hát nem pörgős nekem az vele a bajom mert a simóval meg a pannóniával nem lehet annyi mindent csinálni meg olyan tempóval....
A kezdők meg vagy szereznek támogatót vagy saját fizuból...
[Szerkesztve] -
[lAyCsI]
addikt
Van benne valami, de sztem ezek a srácok is csak a nyagyokat
koppintják, tehát nagyon nem hiszem hogy mellényúlhatnak, max
nem lesz annyira tartós a cucc(bár ne úgy legyen)
Amúgy miután feldobtuk az enyémet érezhetően könnyebben felpörög
a motor, valahoyg simább lett a teljesítményleadás, legalábbis érzésre...
(aztán lehet hogy csak én képzelem be az egészet, de igazából már
nagyon szeretném begördíteni egy fékpadra a drágaszágot, hogy számszakilag
is megtudjam hogy mi a szitu) Jövőre azért még kap egy K&N sportlégszürőt -
[lAyCsI]
addikt
-
[lAyCsI]
addikt
Hidd el nagyon jó gyerek a Gabesz, és nagyon jól motorozik...
Csak annyit hogy először ült 1000-es gépen, de Mocskot úgy letolta
a Ringen, hogy csak motyogni tudott...
Balesetek meg mindenkivel előfordulnak, amúgy tiszta letargia
volt a Mille után, baszogattuk is eleget vele -
[lAyCsI]
addikt
Pályára kurvajó a 636, ugyanúgy mint az új ZX-10, de csak pályára,
utcán kurva kényelmetelen és túl feszes.
A Zolibácsi 636-osa meg egy nagy rakat fos volt, valami 8-10 LE-vel
kevesebbet adott le teljesítményben a szegény pára, úgyhogy gyorsan
el is lett passzolva...
A töréssel meg nem csak szegény Kawa lett megtisztelve, szétaprítanak
azok mindent ami a kezük közé kerül -
Bagoly
senior tag
Nem hiszem, hogy az általános megítélése ez lenne a ezeknek a motoroknak. A posta ugyanis nem véletlenül vélasztja ezeket a gépeket, rendkívül starabíró, hosszú éveken át fejlesztett-ciszolgatott blokkok azok. Hibájuk szinte alig van. Mindenapos ingázásra, tanulni nagyon is jó motorok. A gs-500-at miért választottad? Abból aztán van rendesen az utakon. (talán ebből, meg japán belpiacos banditbol van a legtöbb) Ja hogy az ára miatt? Én azt mondom jól választottál, de ha a te gondolatmenetedet követem (kevesebb van az utakon, azért választanád), akkor már nem tudnám megindokolni a döntésed.
[Szerkesztve] -
Bagoly
senior tag
A gs 500-on meg minden olcsóból van. Persze, hiszen ezért tud olyan olcsó maradni, de akkor a hornettesek, meg fitymáljanak le a pirosnál, hogy nézd már....egy olcsójános...?Az meg, hogy az oktatód fia azt mondja, hogy gáz ''postásmotorral'' motorozni az ő szűklátókörűsége, nem hiszem hogy ebben követni kéne őt. Ha holnap a postások áttérnek a gs-500-ra kidobod majd, mert olyan ciki?
-
Bagoly
senior tag
Hát szerintem egyátalán nem égőbb, egy sr yamaha, mint egy gs 500. Egyik sem hiszem, hogy égő lenne. Na jó, egy babettával azért én sem szaggatnék.
A BMW-re meg írtam...jó bringák, de nem jó ár/érték aránnyal. Attól, hogy valami szemtelenül drága, még lehet ám jó.
Integra: Az XR650 fogja megverni a nagy GS-t hosszútávú, két személyes, felcuccolt offroad (Afrika stb) túrázásban......azért mindketten tudjuk, hogy nem egy kategóriában ''játszanak''. -
Bagoly
senior tag
Jaja....a CBF600 jó kezdő bringa lenne a GS500 áránál picit drágábban, de így....
A BMW-t meg sztem nem kell szidni, kib@... jó bringák is vannak közöttük, csak az ár érték arány...
(Pl. az 1200 GS terepen gond nélkül odaveri a varaderot,vagy a nagy stromot)
Az olaszoknál meg vannak szép gépek (MV AUGUSTA BRUTALLE)
Nem bírom ki, hogy ne linkeljem...
Mégsem kéne.......Den, most biztos berág, de a banditos haverral csak ''olasz fos''-ként emlegetjük a talján bringákat.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
mondjuk azért sokan vannak duki fanatikok is mint a hárlisok.
tudják hogy egy rakás roncsot vesznek meg, de bevállalják a kalapálást és a lerobbanást.
én ezt elfogadom, a lényeg hogy boldogok legyenek, üzelttársam is most veszi magának az új fatboy-t, pedig tudja hogy japánt kéne vennie
ráadásul a ducati nem nagyon villoghat motorsport beli eredményekkel sem...
motogp felejtős, ssp felejtős, és vermulen sbk-ban már csak 3 ponttal van lemaradva az első dukitól a vb állásban, ami elég ciki a dukira nézve ha azt veszem, hogy ez az ezres cbr első éve... az ama sbk-ban szintén kalapálnak a cbr-ek -
Integra
titán
vesz a fene annyiért
én tényleg nem adnék egy kanyi vasat sem olyan gépért amiről nem tudom hogy mikor mi eshet le róla, vagy a lábam törik le a váltóban, vagy mikor áll le.
ez van sajnos, olasz.
az ára meg ugyanolyan nevetséges mint a bmw-é, igaz a duki azért komoly technikát ad, csak hát akkor is -
Integra
titán
amikor kigyorsítasz, akkor ráfekszel a motorra, a testhelyzeted olyan pózt vesz fel, illetve úgy feszülnek meg a lábaidban az izmok, hogy sokkal könnyebb, kényelmesebb és gyorsabb a lábfejedet lefelé mozgatnod.
mikor fékezel, féktávon a testsúlyod hátrahelyezed, a karjaidra támaszkodsz és kijössz szélárnyékból, a lábad meglazul és könnyedén tudsz felfelé visszakapcsolni.
szerintem arról lehet szó hogy egyik gyártó sem meri bevállalni hogy megtörje a ''hagyományt'' és fordított váltót építsen bele, mert vevőket veszthet, mert elijeszthetik őket -
Integra
titán
következő a felállás a hondáknál.
a HRC minden csapatnak megadja az összes gyári alkatrészeket, de nem kényszerít senkit arra hogy a legújabbakat használja. pl sete aki nem a legújabb kipuff rendszert használja amit barros használ. tamada pedig a régiből és az újból egy mixet. de barros pl a régi első villát használja a mai napig, gibi meg az újat.
az összes tesztelő aki mehetett a gp motorokkal mind toronymagasan az rcv-t teszi első helyre. ha nézed a kigyorsításokat a yamahák ugyanannyit korcsolyáznak kifelé a kanyarból mint a dukik. de a dukik a rajtautomatikán kívül sokat nem tudnak továbbra sem.
a yamaha meg hidd el, csaka rossi miatt fejlődött, illetve a burgess miatt, mert ő a teljes hondánál szerzett tudását beleépítette a yamahába.
az erőviszonyok:
honda-yamaha-ducati-suzuki-kawasaki-proton-wcm
ha a hondát kivesszük akkor a yamaha és a duki kb egy szinten van, de átlagot nézve a yamaha a jobb.
jövőre nagy kavarodás lesz, mert már most nagy a kavarodás ahogy hallom.
ráadásul a bridgestone hétmérföldes léptekkel fejlődik.
és a blata jövőre V6-ost épít a harris-nek
láttam ma egy rajzot a wcm garázsában, nagyon durva!!! -
Integra
titán
lehet hogy az utcai yamaha jó, de az M1 sehol sincsen az RCV-hez képest. nézd meg hol a többi M1. sehol.... és rossi gépe tökugyanaz mint checa-é.
elfogult vagyok, tény.
de ettől még a yamaha rossi nélkül sehol sem lenne, itt rossi tudása a lényeg, ennyivel jobb a többieknél, hogy a gyengébb kezelhetetlenebb és egyértelműen nehezebben beállítható motorral is megveri a hondákat.
ha két év múlva átmegy a dukihoz, ott is vb bajnok lesz valszeg. a yamaha meg visszasüllyed ha nem szerez meg valakit a mostani honda pilóták közül
[Szerkesztve] -
#25954560
törölt tag
ja, nekem a pager az a kis ize, ami az ember oven log es pittyeg, ha valami uzenete van. egysoros kijelzon lehet elolvasni vagy az uzenetet vagy a telefonszamot, amit vissza kell hivnia
muszaj valami rendesen kiepitett halozatot hasznalnia, kulonben nem er az egesz semmit.
olyan helyre kell allitani, ahol nem mennek neki veletlenul. nemtom. nekem konnyen nagy a szam, mert a mo egy zart udvarban all, ahova legalabb utanfutoval nehez bejonni
[Szerkesztve] -
#25954560
törölt tag
ha mindig a moci kozeleben vagy amikor leteszed, akkor jo lehet, bar attol is fugg, mennyire gyors (remelem nem sms-es a dolog
) nincs ilyen tapasztalatom, de biztosan megolne az ideg, ha a vilagvegen vagyok es kozben jelez a pager. talan ha haza tudsz telefonalni, hogy nezzek mar meg. vagy tavolrol is tudsz elesiteni 220V-ot a kormanyon
-
[lAyCsI]
addikt
Múlt héten valamiért képtelen voltam bejelentkezni...
Amúgy teljesen jól látod, bár azért szvsz ez jelent
valamit hogy Rossi még a gyengébb motorral is
kipicsázza a Hondákat.
Merthát egyenesben mindenki tudja tépni a gázt,
de kanyarodni, na ahhoz már kell egy kis tudás is.
De le a kalappal Sete előtt, nagyon ügyes srác.
Szegény Max meg lassan elballaghatna nyugdíjba...
Aktív témák
- Superconsole X2PRO retro játékkonzol 70000 játékkal + android box egyben
- Dell Vostro 5581 (Intel i7, 16 GB RAM, 256 m2 SSD)
- Vivo x200 Pro 16/512GB (Új)
- Samsung Galaxy Tab S9 Wifi 128/8GB - Új, bontatlan, 2 év garancia
- Acer Nitro 5 -AN515 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i7-11800H - 16GB - 512GB SSD+1TB HDD -RTX 3050 - Garancia
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- Acer Predator Helios 300 - 15,6"FHD IPS - i7-7700HQ - 8GB - 256GB SSD+1TB HDD - GTX 1060 6GB -MAGYAR
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest