Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pocee

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #93002 üzenetére

    Eleresztem bő lére,kaptok két videót is,bár a mai 4k videókhoz képest nagyon gagyi,de akkor mi nagyon boldogok voltunk ;]
    Az én kx-m 125 volt 2001es évjáratban,és talán a Németh Kornél edzőmotorja volt...talán!(mindegy is) én apám haverjától vettem meg 2006 körül,kb 1 évet állt kint a diófának támasztva,nem ő volt a legprecízebb gazdája a motornak :D
    Megvettem 2 napra rá egy földutazás alkalmával össze is szakadt a hajtókar tűgörgő,az akkori szaki szerint a gázbowdenen lement az esővíz a hengerbe,mert vízszint rozsda volt a forgattyúsházban mintha állt volna benne a víz,de ez nem is érdekelt,csak,hogy menjen,abban az időben anyagilag szaladt a szekér és kellőképpen buta is voltam,nem,hogy vettem volna fiatalabbat hanem rávertem közel 4-500at gyári alkatrészekből,új henger,hengerfej, dugó,hajtókar,fullfutómű felújíitás Déczinél,a blokkot az akkor még Csepelen a BigBang Kawasaki Köbli Tomival az élen csinálta.full Pro Circuit rendszer,matrica,szóval mint egy igazi díszbuzi :D
    De nem volt jó és itt jött a leghosszabb szopás amit végül éjszakai agyalások alkalmával én fejtettem meg,szóval a motor betorpant powernyitás határán,egyszerűen toporgott,nem bírt kipörögni,ha bekuplungoltam és rávágtam akkor kiforgott,de nagy homokban amint beesett a fordulat megint bajban voltam,mert dobálhattam a kuplungot,kb 4xer vittem Csepelre ahol mindig azt mondták,ennek ilyennek kell lennie,mert üresben(ott csak így próbálták) kiforgott,jó ez,mondták.Szóval a powert 4 golyóra ható centrifugális erő működtette egy harang alatt,ahogy nyíltak nyitott a power(ezt most nem Neked akarom ám elmagyarázni :) ) és az évek alatt ahogy visszatértek nyugalmi helyzetbe,gondolom becsapódva,bepontozták maguk alatt a fémet és ebből a lyukból ha nem hirtelen pörgött fel a motor nem bírtak kilépni és nem tudott időben nyitni a power,erre mire rájöttem sztem fél évet hajtottam...egyszer a hüvelykujjam szakadt ki,fél évre rá a vállam és itt költöztem össze a csajommal így pont el is adtam,mert kellett a zsé.felújítás után én rendesen fenntartottam,így csak a dugókat cserélgettem.a csapatban volt 99es YZ125, 01es YZ125,05ös CR125,2000es CR125,öreg DR600,meg az akkor még sógorom 2007es KX65-e(ma is megvan kb 6 üzemórával :D ) A 05-ös CR125 nagyon patika volt annak a futóműve ég és föld volt a KX-hez képest hiába volt fullra újítva.Szóval nekem és mindenkinek a baja leginkább a hengerrel,dugóval,teleszkópokkal és hátsó felfüggesztés csapjaival,tűgörgőivel voltak,meg max váltókörmök,de ezeket ideig óráig lehet otthon reszelgetni :D
    Aztán lassan mindenki kinőtte magát az YZ-s gyerek ő áttért új KTM-ekre,a DR-s srác CRF450,majd 250CRF,én meg addig nem veszek üzemórát amíg nem tudok újat venni :)
    És a videók,tessék olyan komolysággal tekinteni rá,hogy akkor ha "onboard" felvételt akartunk akkor fel kellett ülni a pilóta mögé kamerával a kezünkbe :DDD
    2007ben
    2008ban már jobban mentek a motorok

    Mr.Brightside

  • Pocee

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #93002 üzenetére

    Domb erre is van,de homok,szar hogy üvölt a motor csak nem halad.
    Írok majd,csak a gyerek van a gépnél,ha elalszik, ígérem nem beszéllek le... ;)

    Mr.Brightside

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés