Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz
yodamastah #40220 üzenetére
"akkor nagyon nincs kit hibaztatni, egyszeruen bele kell torodni hogy neha beszopja az ember az ilyet."
Ilyen van!
ha csuszos az ut akkor is ugy kell kozlekedni, hogy meg tudj allni barmi tortenjen is. ennyi. en igy allok hozza a dolgokhoz.
Tayrol: Aha,de mi van ha fékezés közben mész rá valamire amin megcsúszik?
Mert ilyen is van,és ez ellen nem tehetsz semmit! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #40216 üzenetére
Megvolt minden, követési távolságtól kezdve minden, beszéltem rendőr helyszínelő ismerőssel, de nem ecsetelem neked tovább mert felesleges, te úgy is jobban tudod nálam.
Te voltál ott, te élted át, te mentél ki a helyszínre megnézni, 100 másik eset van ahol baleset történik és tényleg mindent betartott a kárszenvedő, de te tényleg találnál abban is hibát biztos, te jobban tudod náluk is.Ilyen vagy ezen nem lehet változtatni, de amíg nem te voltál az én helyzetemben addig ne oszt az ész nekem.Merthogy 55-60km/h sebességnél nem kell több mint 30méteres követési távolság, nekem ez bőven megvolt.Az hogy a motor megcsúszott a helyszínre kiérve megnézve az út állapotát nem is csodálkozom.Az hogy nem jobbra rántottam el a motort természetes mert akkor az éppen azonos sávban előzött lassú motorra rántom rá a gépet.Így ő is balesetet szenvedhetett volna,ezért balra húztam és úgy fékeztem.Mindenképpen elakartam kerülni az ütközést meg akartam állni, nem sikerül, nem az én hibám volt, hát ez van.Akkor érezném hibásnak magamat ha gyorsan mentem volna, de ilyen nem volt. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #40205 üzenetére
Jó lenne befognád a pofádat te, ott voltál, tudtad mi történt, kinek mi volt a hibája?Akkor meg tegyél lakatot a szádra te f@sz!
Majd ha ott lettél volna nem járna a szád,és a rohadt nagy tudásoddal amit itt állandóan ecsetelsz lehet még ennyire sem vitted volna.
Egy beképzelt pöcs vagy aki nélkül 1000 jobb lenne ez a fórum. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Daywalker #40195 üzenetére
"csak itt ilyen okos mindenki"
Még nem szoktatok hozzá, igaz nem mindenki csak egy, két emberke.
De nem kell foglalkozni velük ők úgy is mindent jobban tudnak nálatok meg másoknál is.
És ne adja isten hogy a véleményetek eltérjen mert akkor még hülye is vagy és értesz hozzá.Egyébként jó hogy a 95% velünk ért általában egyet, de biztos a többsége a hülye. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Silencer83 #40087 üzenetére
Akkor hajrá,aztán ha meglesz videót kérünk róla!
-
Gaboman
nagyúr
Ha nekem sem tudják összerakni a gépet valamiért és másik motort leszek kénytelen venni abban megpróbálok én is ABSeset keresni.
-
Gaboman
nagyúr
Még annyit a témához hogy a motor első kerekén tehénürülék volt egy jó 25cmes részen,ezt eddig nem is vettem számításba, az is lehetséges esetleg bár nem tudom hogy fékezés után amikor a kormányt elfordítottam hogy kikormányozzam őket ez végett is megcsúszhatott a kerék, nem tudom, de mindenesetre valamiért elfeküdtem.De mindegy az a lényeg hogy megúsztuk ennyivel és nem lett nagyobb baj.
TheSilencer Szép motor érdemes megnézni közelebbről!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #40064 üzenetére
Lehet hogy nem fog egyezni, a töredék idő alatt kellett döntenem, így döntöttem, ez lett belőle, nem tudok mit tenni.
Na mindegy nem kell itt okoskodni, hasonló szituációban amit ne adjon az ég nem biztos hogy a vezetési techikáddal többre mentél volna,meg az sem hogy másképp jártál volna.
Megtettél volna mindent hogy elkerüld a bajt, mint ahogy én is megpróbáltam, ennyi itt a témát befejeztem. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #40061 üzenetére
Megálltam volna ha lehet nem csúszom meg, ki tudja.
Így alakult,nem tartom magamat akkor sem hibásnak.
Annyit tanultam a dologból hogy még jobban oda kell figyelnem és az első fék helyett többet fogom használni a hátsót is.Mert ezen harap az első nagyon durván,lehet ez is volt a gond.
Mindegy, hogy jobb motoros leszek e ettől, persze, még körültekintőbb. -
Gaboman
nagyúr
válasz
yodamastah #40056 üzenetére
Pontosan nem láttam hogy a motor mit csinált,de jobb oldalról kapott rendesen,az első kerékbe, első, hátsó villába, belemart a beton.Elgörbült a moci hátulja, pénteken okosabbak leszünk addigra pontosan meg tudom mondani mi is a gond.
F1DOFigyelj, te is ne engem akarj kihozni hibásnak, semmi olyat nem tettem amiért annak kellene éreznem magamat, mi a faszt keresett egyáltalán kint a forgalomban így minden nélkül.Miért változtatott mindenféle irányjelzés nélkül bal oldali befordulást?Az hogy hirtelen a fékhez nyúltam és elfordítottam a kormányt teljesen normális reakció, ki akartam fékezni, kerülni őket, az hogy közben megcsúsztam nem tudom miért volt,lehet poros volt az út vagy volt rajta valami a fene sem tudja.A másik tudod te mennyi idő alatt érsz oda valakihez ami 30 méterre van tőled ha 50-55el mész,egy pillanat műve az egész,főleg így hogy nem is voltál rákészülve hogy ő be fog kanyarodni.55el 15.2m teszel meg 1 sec alatt tehát 2sec alatt odaértem volna hozzájuk.Ha többel mentem volna pl:65el akkor 18méter/sec tehát még 2 másodperc sincs az egész.Ha nem vagy rá felkészülve hogy fékez és befordul egy pillanat műve az egész, ezért nyúltam bele a fékbe.
Inti: Megvolt a követési távolság,te sem tartasz többet 30méternél forgalomban 50-55km/h sebességnél,csak ott jelzi hogy lassulni fog,vagy irányt fog változtatni,ezért tudsz rákészülni.
-
-
Gaboman
nagyúr
A motort a srác saját pénzből fogja kifizetni,hacsak a fullos lakásbiztosítása nem lesz rá alkalmas.A történet még egyszer hogy mindenki tisztán lássa.
Nagyesztergárról-Bakonycsernye irányába közúton jöttem hazafelé,előttem haladt 3db crossmotoros, egyikük úgy döntött hogy hirtelen befordul valamilyen utcába vagy házhoz nem tudom hová akart menni.
Én 30méterre voltam tőle,10m volt a fékcsíkom amikor elcsúsztam és 20métert csúsztam amíg őket eltrafáltam,onnan még 14.1méter volt a megállásig.Helyszínelő ismerősömmel beszéltem,így elsőre 50-55km/h mondott,de tegyük fel 65el mentem,nem tudom perszemnem az órával voltam elfoglalva.Nem érzem magamat hibásnak a történtek végett,az illető be is vallotta ott egyből hogy ő volt a hibás az egészben.Rendőrségnek is ezt mondta,én próbáltam menteni a menthetőt,ennyit sikerült csak sajnos.A motoron kemény gondok lettek,segédváz eltört,meg úgy alapjában frankón néz ki,első ránézésre 400-500ezerbe fáj,de most vázig szedik szét,lézerezik hogy a váz nem hajlott e meg.Ha igen akkor totálkáros nem lehet vele mit csinálni.Ha a vázzal nincs gond akkor új alkatrészekből újjáépítik,ami megint csak nem lesz olcsó mulatság.Ha a srác nem akar fizetni akkor polgári per lesz belőle,amit nem akarna ő sem ezt mondta,meg akarja oldani minden képen egymás között a dolgot. -
Gaboman
nagyúr
Kiengedtek mert nem fáj különösebben semmim,kivéve a jobb forgómat,azt megütöttem keményen meg a bal térdemet érzem és az egyik ujjam zsibbad,de megvizsgáltak,röntgeneztek,nem találtak semmit.Azt mondták hazamehetek.
Integra:Egy,két lila folt biztos lesz!Motornak lett baja azért rendesen,de holnap jobban fogom látni mert ma csak lámpafénynél néztem meg,este értem haza a kórházból.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
yodamastah #40017 üzenetére
Köszönöm neked is!
-
-
Gaboman
nagyúr
Crossmotorral ment előttem egy srác egy lánnyal a háta mögött,hirtelen 30méterrel előttem be akar fordulni előttem mindenféle irányjelzés hiányában befordította elém a gépet.
Én fékeztem de megcsúsztam,elestem és nekik csúsztam a motorral.Fékezéstől,megállásig 44.1m volt,ebből 10méter a fékút.Nem tudja valaki mekkora kilométeres sebességnek felel ez meg?Rendőr ismerősöm azt mondja max 50-55km/hnak. -
Gaboman
nagyúr
"Összeütközött két motorkerékpáros vasárnap a Bakonyban, Zirc és Nagyesztergár között, a balesetben hárman megsérültek - közölte a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság.
Az egyik súlyos sérültet rohammentő vitte a veszprémi kórházba, ketten könnyebb sérüléseket szenvedtek."
Én voltam a súlyos sérült akit elvittek,de szerencsére semmi komoly!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Silencer83 #39962 üzenetére
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Silencer83 #39964 üzenetére
Csatlakozom én is Picco véleményéhez!
Ha 99%ban városban fogod használni és legtöbbet egyedül mennél akkor egy SMel sokkal jobban jársz.
A 600as Speed gépet nem fogod ott kihasználni, szeretik a fordulatot.Városi vezetésnél meg az kell hogy hirtelen ki tudjál vágni egy kocsi mögül akár gyök kettőről is.Ahhoz meg jobb egy SM az alacsony fordulaton leadott nagy nyomatéka végett.
Ha pedig 2személy meg esetleg csomagok is akkor egy nagy cm3 robogó lenne az ideális erre a célra. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Silencer83 #39960 üzenetére
Akkor ha jól értem inkább város és környéke motorozásra szeretnéd főként?
Milyen helyen laktok,sok jó egyenes van ahol ki is tudod használni a motorban rejlő erőt,vagy kanyarokkal tűzdelt inkább?
Ezekkel a motorokkal mindkét helyen jól jársz.Könnyűek,súlypontjuk alacsonyan van ezáltal jól dönthetőek.Örömmotorozást fognak nyújtani abban biztos lehetsz. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Silencer83 #39939 üzenetére
Hétköznapi motorozásra esetleg pályázásra vagy hosszabb túrázásokra is szeretnéd használni?
Mert az sem mindegy mi a célod,ezt is figyelembe kell venned mielőtt motort választasz magadnak. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Daywalker #39860 üzenetére
Semmi gond nincs a sportlégszűrőkkel,nekem is az volt az 1000ben,nem kell velük sokat pöcsölni,évente 2szer kitakarítod meg lefújod rendesen és kész is.
Akkor van értelme ezeknek a dolgoknak ha sportrendszered van,érdemes ezt is kicserélni a beáramló nagyobb levegőmennyiség végett. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Steven #39845 üzenetére
Utolsó szériás SV-vel 2007.év végi kiadás,Dupla LeoVince dobbal +fúvókázás és K&N légszűrő ami extra az alapváltozathoz képest,hangja mint egy tanknak,állat!
Majd jön még neki hozzá egy kis chiptuning.
Ő volt az,itt még nem a Vincével hanem egy másik sportdobbal.
A Fazerban igen az R1 áthangolt blokkja van. -
Gaboman
nagyúr
válasz
yodamastah #39826 üzenetére
Nagyon drága minden a Yamahához,nekem a tűszelepből lett volna 4db 60000Ft ha a gyárit vásárolom,utángyártottba 4db 6000Ft.Hihetetlen hogy 4db ilyen kis sz@rért elkérnek ennyit,főleg annak tudatában hogy tizedéért veszed meg ha nem eredeti.
Kis Fazer ette nálad az olajat?
Érdekes,nálam a nagy 7000km alatt egy csöpp olajat sem evett meg,pedig már 44000km volt benne. -
Gaboman
nagyúr
válasz
TayRol #39817 üzenetére
SuperBike magazinban Mocsok ír róla,a kedvenc gépei közé tartozik a mai napig,szerpentinen akkoriban jobb időt ment a Fazerral mint a saját CBR600RRével.Ja és egy Supermoto EB menőt is odaverte vele,azért az nem semmi.Szóval egy szó mint száz,mai napig a világ egyik legjobb naked gépének tartják őket.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
TayRol #39814 üzenetére
Még véletlen sem ugyan olyan mit a Fazer 1000,olyan különbség van a kettő között hogy azt el sem hinnéd,nyomatékból kigyorsításnál meg gyorsulásban is.
És nem megszólni akarom az SV1000et,de más kategória mint a Fazer.
Cseréltünk ismerőssel,ő ment az enyémmel én az övével,húztam 1000el az SVnek de sehol nem voltam.Annak idején a Fazer a világ legjobb Nakedbike volt,manapság is csak pár új Naked tudja az erejével felvenni a versenyt,Oncsik erről sokat tudna mesélni.
Gyári gépekről adatok:Suzuki SV1000
120LE 8500/min
102Nm 7200/min
250km/h
3,0mp
11,4 mp4,6 mp
4,6 mp
5,7 mp
217kgSuzuki Bandit 1200
98LE 8500/min
91Nm 4500/min
220km/h
3,0mp
13,2 mp3,8 mp
4,1 mp
5,3 mp
244kg2003 Yamaha FZS 1000
143 LE 10000/min
106 Nm 7500/min
250 km/h
2,9 mp
9,7 mp3,6 mp
3,2 mp
3,4 mp
233kg -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #39733 üzenetére
Teljesen mindegy hogy megrendezett volt vagy nem,így menni nagyon nagy tudás,meg óriási állatság!
Mert ha ő maga megdöglik meg is érdemli, csak ezzel általában az a baj hogy ártatlanokat is magával szokott vinni.
Én komolyan mondom ilyen állatot leszedném, simán agyonlőném mielőtt másban tesz kárt.
Ahogy olyan helyen menne ami tiszta rálátást biztosít és nincsenek veszélyben mások már lőném is le. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #39653 üzenetére
Ez azért van mert nagyon ráértek!
-
Gaboman
nagyúr
Számomra úgy érzem mindegy,mindkét irányba lábtartóig le tudom tenni a gépet ha a kanyar úgy kívánja.Nem érzem azt hogy valamelyik oldalamra gyengébb lennék.De ez valószínű pályán jobban kijönne,mármint hogy melyik ténylegesen a gyengébb oldalam.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #39484 üzenetére
Sokszor az írásaiból is ez jön le!
-
Gaboman
nagyúr
Délután elindultunk egy kisebb mocizásra,hát nem megint belemegyünk az esőbe,nincs is ezzel semmi gondom csupán csak annyi hogy mióta az SM van meg talán 2xvolt hogy nem áztam szét rajta.
-
Gaboman
nagyúr
Nálunk 1000 ágra süt a nap,minden fel van száradva,egy gond van vele délután 5-6órától megint esőt mondanak.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Djuree #39265 üzenetére
Nagyobb odafigyelést igényel,mivel lefelé nehezebben állsz meg a motorral,motorféket használni kell,ha a kanyar befelé vagy kifelé dől akkor a fékezéssel is óvatosan a motor képes elindulni mindkét irányba,én a hátsóféket is javasolnám,kanyaroknál mindenképpen.Én általában első féket használok csak,de ehhez idő kell hogy megszokd,érezd.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Djuree #39199 üzenetére
A régiekkel nem is volt gond,nekem is volt Peugeot 305,de az újak elektronikája förtelmes.
Öcsémnek 307es volt és ment közben egyszer csak leállította a motort.A szervizben azt mondták nem tudnak velem mit csinálni amíg mindennapos nem lesz a probléma.Azt kiderült hogy az aksival volt valami és a computer automatikusan leállított mindent.Havonta kellett benne első fényszórót cserélni mert azt is mindig kiégette.Megcsináltatta rajta azt is és már hirdette is meg.Többet soha nem vesz Francia autót,de sok ismerősnek is van és tényleg szívnak az újakkal. -
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #39189 üzenetére
Ha nincs kulcsod is marha egyszerű dolgod van,mielőtt meglazítod az anyát alkoholos filccel megjelölöd a villát és az anyát is egy csíkba ugyanazon a ponton,és amikor húzod vissza tudni fogod hogy addig a pontig kell csak húznod.Ennyire egyszerű és akkor nyomatékkulcs sem kell,igaz nekem is van de még nem használtam,ez a megoldás is jó.
-
Gaboman
nagyúr
Hétvégi mocizásunkból kis részlet.
-
-
Gaboman
nagyúr
Mai napi motorozásunk képekben.
-
Gaboman
nagyúr
Jó nektek nálunk egész nap esik az eső!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #39016 üzenetére
Szegénynek akkor megvan a véleménye rólunk.Bár nálunk én semmin nem csodálkozom,lesznek itt még durvább dolgok is ha így folytatjuk.
-
Gaboman
nagyúr
Gondolkodom rajta hogy most délután egy kisebb kört megyek,csak ez a fránya szél csillapodna le.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #38989 üzenetére
Még véletlen sem szurkáltalak!
Meg senki nem mondta hogy ne vegyél 1000sporgépet,engem nem érdekel mivel mész,nem is azért írtam hogy nem használod ki,oda már tapasztalat kell csak ezért,senki nem mondta hogy hülye vagy és hogy mit vegyél,nem mondtam hogy SMet vegyél helyette még véletlen sem.Én nem akarok bizonygatni semmit sem.Nekem ez jött be jobban mert felénk ilyen a környék ahol ezek érvényesülnek.Ha olyan helyen laknék mint te lehet nekem is 1000 lenne,vagyis volt,de több hátrányom volt belőle mint előnyöm.Kicsikét túlreagálod a dolgokat több esetben is,megsértődsz,sírsz itt mint egy pisis,pedig senki sem bántásképpen szólt hozzád.Nem értem ezt a hirtelen felindulásaidat és ezzel nem vagyok egyedül. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #38986 üzenetére
szóval te most engem miről akarsz meggyőzni? mert ez nem teljesen tiszta még mindig
Az ég világon semmiről,én téged,hiszen te mindenkinél jobban tudsz mindent!
Csak hogy kinek mi jön be ennyiről volt szó,neked ez a stílus tetszik nekem meg más,ennyiről volt itt szó!hogy te nem veszel hatszázast mert neked mi van
A kettőt ne keverjük össze,teljesen más stílus.
Picco Tőle már megszoktam az ilyenfajta megnyilvánulást úgy hogy már fel sem veszem ha ilyen hangnemben ír.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #38983 üzenetére
Tudod egy 1000 sportgépnek az erejét valójában csak az egyenes útszakaszokon fogod kihasználni.De kanyargós útszakaszokon biztos nem csak töredékét annak amit tud.
A Fazernél is ez volt,egyenesben igen ott bámulatos volt ahogy ment,kanyarokban meg lassabb voltam vele mint egy harmada olyan erős motorral,mert azt ki tudom ott is motorozni ellenben a 150LE géppel.
Az más kérdés hogy a 600 sportgépekkel ellentétben az 1000már alacsonyabbról húz.
Ezért nem vennék sohasem 600speed gépen,nálam nem 8000fölött kezdődik az élet. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #38964 üzenetére
igazából 250-nél se kéne soha több senkinek racionálisan, egyértelmű.
ez nem erről szól.Hát nem mondod komolyan,a fene gondolta volna.
Én úgy vagyok vele hogy egy 50-60Le gépnél nem kell több,mindenhol tökéletesen ki lehet használni az erejét.Mostani motorom is ezt nyugtázza. -
Gaboman
nagyúr
A baj velük a fékrendszerük,iszonyat hogy a világ leggyorsabb utcai motorjának szinte a leggyengébb fékjei vannak.Én le voltam döbbenve rajta hogy húzom,húzom a féket és alig akart megállni.Amikor voltam kipróbálni nagy elvárásaim voltak vele kapcsolatban,mégiscsak a sokak által ajnározott Hayabusát mentem vezetni,csalódás volt számomra.A Fazer 1000gépem egy műszer volt hozzá képest.
Aktív témák
Hirdetés
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
- Apple iPad 8 32GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest