Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#3451) Tüzi válasza Topiccsendőr (#3403) üzenetére

Tudom, de ezek csak az én szemszögemből való opciók :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3452) SzalaiG válasza ALI_G (#3418) üzenetére


SzalaiG
addikt

Dobj egy linket! :D

(#3453) Topiccsendőr válasza sowi (#3450) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mondjuk a Ducati szerviznek télleg horror ára van, szóval azt otthon kell csinálni, bár az alkatrészek még így is drágák :D
A többivel nincs sok gond. legalábbis én úgy látom, az új RSV-k elég tűrhetőek, be lehet rakni üresbe, miután felmelegednek :) , meg a hátsó fék sem szarakodik... És mégis csak ők csinálnak egyedül egy értelmes v 2-őt napjainkban. A gyermekbetegségek meg lassan megszűnnek. Sajnos mindig beleszeretek ahogy meghallom, vagy meglátom azt a dögöt. Aztán ránézek a sótlan japán sornégyre és elgondolkozom... kellett ez nekem?
Mindegy az olaszok apró hanyagságaikkal adnak okot ezekre a rémtörténetekre. Amik tényleg rohadtul idegesítők tudnak lenni. De a szerelem az szerelem. Kit érdekel, ha van egy csajod és nem tud főzni, de bombázó??? :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3454) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Amit még nem értek, hogy olyan feledékenyek az emberek. Anno A TL 1000 nek is voltak gyermekbetegségei, injektor problémák, illetve rosszul tervezett hátsó himarendszer.. asszem... ami ha felmelegedett máshogy viselkedett. Legalábbis erre emlékszem valamelyik 99-es Motorrevüből. És ez japán motor. Minden új konstrukciónak vannak gyerekbetegségei. Node mindegy.
Azóta vígan muzsikálnak leszármazottjai a Raptor 1000-ben (jéé egy olasz motor, japán szívvel.. nahát, annyira nem lehet szar)
meg kitudja még miben... DL 1000 ben, SV 1000ben, stb

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3455) tildy válasza [lAyCsI] (#3401) üzenetére


tildy
nagyúr

Nem a tárcsával van a baj:U Az jó. A pofa az, ami nem tökéletes, és eszi a tárcsát.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#3456) Topiccsendőr válasza tildy (#3455) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hát ne rakjatok bele RACING betétet, mert az eszi :DDD

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3457) Topiccsendőr válasza sowi (#3449) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Részvétem..
Akkor később vissza tudod venni olcsón, és kapsz jó sok munkát sok pénzért :DDD

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3458) Tüzi válasza tildy (#3455) üzenetére

De fog is nem?
Álltalában ami nem eszi a tárcsát az nem fog, ami meg eszi ez harap mint állat :)

V2-re visszatérve, nem hiszem, hogy lesz megint normális japán v2. Drágább gyártani, többet eszik. V4et sem tudnak már csinálni, akkor v2-t...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3459) Flashback


Flashback
addikt

CBR cimbi azt mondta neki 3-4 év után sikerült úgy dönteni hogy leért a térd koptató (és persze nem esett el)... Ezt el lehet gyorsabban érni?

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#3460) Tüzi válasza Flashback (#3459) üzenetére

Persze. Felülsz motorra, kiülsz a szélére, és borítasz. Álló helyzetben. :DDD
Amúgy gyakorlás kérdése. Keress egy nem nagyon forgalmas utat jó aszfaltal, és apránként haladj. Oldalra kiül, törzs ne legyen síkba a motorral, hanem a függőleges fele álljon. Térd ki, motor borít (így nem tűnik annyira vészesnek) hátsó fék elfelejt, gázzal stabilizál, és dönt. Majd leér. Arra figyelj, hogy a két térdkoptató egyszerre ne érjen le, akkor nagy baj nem lehet :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3461) rebel56 válasza Tüzi (#3460) üzenetére


rebel56
tag

hátsó fék elfelejt, gázzal stabilizál
az első féket kell elfelejteni, nem? egyenletes gáz, szükség esetén hátsó fékkel korrigál

(#3462) Tüzi válasza rebel56 (#3461) üzenetére

Bedöntve, hátsófék... úgy elmegy a segge a kanyar külső íve felé, mint annak a rendje.
Igazából kanyarban mindenféle féket el kell felejteni (nagymotornál a motorféket is) mert amint hozzányúlsz, a motor késztetést fog érezni arra, hogy felegyenesedjen. Első féknél. Hátsónál meg kicsúsz(hat)ik alólad. Ott baszta el a mecseki videós gyerek is, hogy fékezett, és felállt a motorja függőlegesbe. Inkább döntsd be jobban, ha mered...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3463) #25954560 válasza rebel56 (#3461) üzenetére


#25954560
törölt tag

kanyarban minden fek elfelejt, gazzal korrigal :) de ha muszaj, sztem is inkabb az elsovel dolgozni picit, ha a hatsot elszurod mar csuszik is a feneke, az elso finomabban adagolhato.

mod: bocs Tuzi, meg nem latszott a hsz-ed

[ Szerkesztve ]

(#3464) Tüzi válasza #25954560 (#3463) üzenetére

Nem baj, legalább tudom, hogy nem írtam hülyeséget, ugyanis én nem értek hozzá :DDD

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3465) qpakcovboy


qpakcovboy
őstag

Reggel 3 fok volt párás idő, a motor meg nem indult, pedig ma vennék meg.... Toltam, is de semmi.

Nektek előfordul az ilyesmi vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?

(#3466) Tüzi válasza qpakcovboy (#3465) üzenetére

szivató?

mod: nem indulásról vannak történeteim :D Legjob, amikor műszaki előtt nem indul, nem működik az index, beszarik a lámpa. Holott egy hete kifogástalan volt minden, és amint kijöttem a KPM-től, (értsd azonnal) megjavult minden, és az első kereszteződésben hibátlanul működött az index, és azóta is :W

Amúgy néha nekem sem indul el az egyik henger ilyenkor, amikor már fagy reggel. Aztán a többi felmelegíti, és életre kap az is :)

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3467) qpakcovboy válasza Tüzi (#3466) üzenetére


qpakcovboy
őstag

Nekem is csak 3 megy. eddig szintetikus olaj volt benne, most lecseréltettem ásványira, lehet hogy az a baja, mert ha minden igaz akkor 5 fok alatt az már dermed. Sajna a szivató sem játszott.

Abban reménykedek, hogy délre felmelegszik az idő és a motor is annyira hogy beinduljon.

(#3468) Tüzi válasza qpakcovboy (#3467) üzenetére

Ne tegyél bele ásványit... Az addig jó, amíg hideg. Addig sűrű. Amint felmelegszik, folyni fog mint a víz, viszkozítása visszaesik. Ezért találták ki a synth olajat, mert sokkal kevésbé változtatja a sűrűségét, mint az ásványi. Éppezért jobb is.
Ásványi olaj a simsonba kell, az MZbe és a fűnyíróba kell...

Ja, meg cserélj gyertyát. Télre kisebb hőértékű kell, mert lehet, hogy beköpi a motor, úgy, hogy nyáron meg jó volt.
Meg kell egy karbisor hidegre, meg egy melegre, meg egy alacsony fordulatra, meg egy pályázni, meg... :DDD

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3469) [lAyCsI] válasza tildy (#3455) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

asse sokkal jobb...
de nemértem mi lehet vele a gond :F
gondolom utánanézetetek fórumokon, másnál is volt ilyen para?

-= No way back from Here =-

(#3470) #25954560 válasza Tüzi (#3468) üzenetére


#25954560
törölt tag

peeeersze, alacsonyabb hoerteku gyertya. aztan majd jol nem tudja leallitani a vasat :D
lehet csak sporolas, de nekem pont az olaj keresesekor vki aszonta a yamahakat most gyarilag (szalonilag?) asvanyi olajjal toltik fel. nem veszem keszpenznek, de erdekes lehet, ha tenyleg.
a karbisorral egyetertek :D

(#3471) Topiccsendőr válasza Tüzi (#3462) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

kanyarban féket elfelejteni???
hahh!
ezer ördög és pokol! Utcán mindenkép így kell menni, de pályán ahogy mész be a kanyarba és éppen kezded lerakni, akkor lehet a legnagyobbakat fékezni, ahogy egyre méllyebbre döntöd, úgy engeded fel a féket, majd csőgááááz. Ha pályán csak az egyenesben húzod a féket, az nem jó. Illetve utcán nem javaslom a térdkoptatást, mert perec lesz. Egy kula az útminőség mindenhol.
uhh. ki kell mennem pályára... elvonási tüneteim vannak

A mecseki ott kúrta el, hogy egyáltalán felült ara a motorra.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3472) Topiccsendőr válasza #25954560 (#3470) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

neem, az a versenyszekció, ott nem szabad szintetikust belerakniuk. Legalábbis én ezt hallottam.
Ez az olajmizéria meg olyan, mint az 5-6-8-10 élű borotva. Jobb nemlesz, csak rohadtul tolják a tévében, hogy jobb.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3473) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Mindenesetre elgondolkodtató, hogy két ugyanolyan besorolású olaj között mi a jó isten a különbség?
valószínűleg a motor aspektusából semmi.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3474) #25954560 válasza Topiccsendőr (#3471) üzenetére


#25954560
törölt tag

najo reszletezzuk: szoval kanyar elott fekezel rendesen, majd ahogy dontod a binyiglit, engeded felfele. a leglassabb ponttol meg kezded huzni neki a fulit.

igy jo?

igazibol arra irtam h kanyarodas kozben eccercsak nem nyulkalunk bele a fekbe.

(#3475) Topiccsendőr válasza #25954560 (#3474) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Utcán egyenesben lefékez, és kanyarba stabil gázállással bemegy,
Pályán meg ahogy elkezded dönteni húzod a féket. Monnyuk nem egy célegyenes utáni kanyarra értem ezt :DDD. Persze egyértelmű, hogy nem kapkodunk, meg nem koppig húzzuk a féket, meg a gázt... Mondjuk az ETZ-nél mindkettőt koppig kell, hogy húzzam pályán, de ez az elhanyagolható hatásfokú főfékhengerem miatt van, illetve a hihetetlen 17 lóerő miatt. Ettől függetlenül a segge így is el tud menni. Az R6-nál finomabb mozdulatokra van szükség. Nem szabad kapkodni. Ez a lényeg. A kapkodás instabbillá teszi a motort.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3476) Tüzi válasza Topiccsendőr (#3471) üzenetére

Pályán, ahol mintha kis karmok lennének az aszfaltban meg a gumiban, annyira tapad, persze, hogy teljesen más a motorozás, mint közúton. Mindenesetre, ha hátsó féket használod, ott is elrepülsz a picsba, akármilyen gumi is van rajta.
Közúton is lehet térdet koptatni, csak jó sportgumi kell hozzá, kockás túragumival nem kellene próbálkozni. :)

teccikérteni? :R

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3477) qpakcovboy


qpakcovboy
őstag

Azért raktam bele sűrűbb olajat, mert hátha elnyeli a bizír hangokat amik a blokból jönnek, ez sikerült is, sőt végre normálisan be tud melegedni. mondjuk az erejéből visszavet és reggel nem indult.....

Hitel témában tudtok segíteni? Forumtárs ajánlott egy motort ami nekem tök jó lenne, viszotn a mostani tulaja szintén hitelre hozta el.

Na már most, én hitelátválalással "megvenném tőle" ilyenkor mi a teendő? Csak úgy lenne jó kivitelezni, hogy 0% kezdő befizetéssell. Valakinek van tapasztalata?

(#3478) Topiccsendőr válasza Tüzi (#3476) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

háát énnekem vót má mindenem, de hogy elmegy a segge, miellőtt lerakhatnám a térdemet, az biztos.
Egy Pilot Power kétösszetevős elforog, vagy egy Metzeler Racetec k1 es, ami olyan, mint a zselatin... Bár a skanzen környékén annyira nem vagánykodom. Nem teszem fel az életemet egy térdlerakásért utcán. Inkább kimegyek valamelyik pályára.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3479) Tüzi válasza Topiccsendőr (#3478) üzenetére

Pedig meglepődnél :D [link] :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3480) Topiccsendőr válasza qpakcovboy (#3477) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Fizetsz a banknak először is hitelátvállalási díjat, ami valahány százaléka a még bent lévő összegnek, viszont megkapod azt a hitelkonstrukciót, amit az előző tulaj kötött a bankkal. Ez akár még jó is lehet. De mindenképp nézd meg, mik a kondíciók. Én olyan hitelt vállaltam át, hogy nagyon fasza, ilyet soha nem kaptam volna semelyik banknál. A hitelátvállalásnál befizethetsz még egy bizonyos összeget is, így csökkenteni tudod a futamidőt, vagy a törlesztőrészletet, attól függ, melyikkel nem vagy kibékülve. Nagyjából ennyi.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3481) Topiccsendőr válasza Tüzi (#3479) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Madzsarisztáni utcai térdkoptatós videó vajon miért nincs?
Én elhiszem, hogy le lehet rakni utcán, de milyen áron?
Én nekem volt gyerekszobám, nem kell semmit kompenzálnom az utcán ökörködésekkel :DDD

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3482) stargazer válasza [lAyCsI] (#3417) üzenetére


stargazer
senior tag

akkor sem, ha TÉNYLEG SOKKAL SOKKAL biztonságosabb (mint egy hagyományos kétkerekű motor)...?

ti mit néztek egy motoron? csak azt hogy hány LE-s, hány kiló, milyen a gyorsulása, mennyi a max sebessége? vagy mit?

egy 400-as suzuki burgman 1.600.00 ft. ez 2.100.000 jó talán ennyivel többet tényleg nem ér a fuoco, de hogy VALAMENNYIVEL többet megér, az biztos.

igaz hogy ennyi pénzért rengeteg más motort lehet venni, és biztos azok is mind nagyon jó motorok a maguk nemében, de kérdem én, ha valaki nem a LE-kre hajt és mondjuk a biztonság mindenek előtt való neki akkor sem éri meg ezt a plusz pénzt a Fuoco?

nem én találtam ki, és lehet hogy csak marketingszöveg, de az MP3 kapcsán mondta a srác, hogy úgy átsiklik az úthibákon, mintha azok nem is akkorák lennének amekkorák. úgy felhajt egy padkára vagy féltéglára hogy szinte észre se veszi, míg hagyományos motorral könnyen lehet hogy zakó lett volna. fékezésről nem is beszélve: láttátok ti is biztosan ezt a videót.

na elvileg a Fuoco-val ilyen nincs. ha blokkol is a két első kerék, teljesen jól kitámaszt a három és nincs fekvés.
nektek ez semmi? nektek ezek semmit nem számítanak? az embernek az élete múlhat rajta. végülis az nem olyan sok... én még sokszor nem motoroztam rendes nagy motorral, csak a sulliban a városi vezetést, de már ez alatt is kétszer volt hogy blokkolt az első kerék, és nem tudom minek köszönhetem hogy nem csúsztam el, de a halálfélelem egyből elkapott hogy lehet hogy 1 mm-en múlott az életem. nem tudom az fogja-e föl helyesen aki ezt a félelmet nem érzi, de én éreztem.

és mi az hogy 60.000 km is becsületére válna egy 1hengeresnek? miért a 4hengeresek mennyit bírnak nagygenerál nélkül? és mennyibe kerül (arányaiban) egy nagygenerál az 1hengeresnél és mennyibe egy 4hengeresnél? mert ez sem mindegy. ha a 4hengeres 2x annyit tud menni, de kétszer annyiba is kerül mondjuk a nagygenerálja, akkor nem mindegy?

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#3483) Topiccsendőr válasza stargazer (#3482) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

ööö... ezt már megbeszéltük, hogy azt veszel, amit akarsz, SŐT. Azt vegyél ami neked tetszik. Légy egyéniség! :D Minek kell mindenkit kérdezgetned, magadat már meggyőzted. A többieket nem kell.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3484) F1DO válasza stargazer (#3482) üzenetére


F1DO
senior tag

Neharagudj, de nem értem mit pörögsz itt a háromkerekű motoron (szerintem az nem motor, ahogy a quad sem az, de mindegy)...

HA biztonságot akarsz vegyél autót azt annyi..
A motor meg éppen azért motor mert egy nyomon járó jármű és minden ebből adódó sajátosságai jellemző rá. pl egy ilyen háromkerekűt nem hiszem hogy térdig lelehetne dönteni, vagy elég bajosan lehetne hátsókerékre állítani pl. stb. stb. aki hagyományos motort vesz az minden velejárójával ki kell legyen békülve és tisztába kell hogy legyen az ebből adódó következményekkel. DÖNTS! senki sem fog helyetted dönteni.

(#3485) stargazer válasza Topiccsendőr (#3483) üzenetére


stargazer
senior tag

titeket egyáltalán nem akarlak meggyőzni, csak tájékozódok.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#3486) F1DO


F1DO
senior tag

Minket nem is lehet és nem is kell meggyőzni. Motorozunk és kész. Saját magadat kellene meggyőznöd leginkább.. :))

Győzelem! :DD

[ Szerkesztve ]

(#3487) Topiccsendőr válasza F1DO (#3486) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

De azt már megtette, ezért győzködi a többieket, hogy megerősítsék :DDD

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3488) Topiccsendőr válasza stargazer (#3485) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Na várjá csillag!

Itt jön a felmentő sereg:

SZERINTEM VEDD MEG, JÓ KIS MOTOR

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3489) stargazer válasza F1DO (#3484) üzenetére


stargazer
senior tag

jó hát akkor ne legyen motor, nem az a lényeg minek nevezzük. jármű. én nem akarok térdig dönteni (pedig elvileg ebből a szempontból sokkal sobb mint egy hagyományos ROBOGÓ - jó nem sportmotor de ez nem is azokkal akar vetekedni) és nem akarok egykerekezni sem az tuti.

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#3490) stargazer válasza Topiccsendőr (#3488) üzenetére


stargazer
senior tag

jó most légyszi ezeken a hülyéskedéseken tegyétek már túl magatokat és koncentráljatok inkább a többi kérdésemre amit lehet objektíven is értékelni

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#3491) Topiccsendőr válasza stargazer (#3490) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A két első kerék hasznos. Nem, nem a szupersportmotorokkal van egy kasztban, nem ehhez kell viszonyítani. Teljesen ésszerű érveket írtál. Ha tetszik vedd meg.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3492) F1DO


F1DO
senior tag

Kis szótár a miheztartás végett:

Motorkerékpár - nevéből adódóan motorral rendelkező egy nyomtávon haladó, két kerekű jármű.

Trike - háromkerekű motoros jármű, eleddig leginkább hátul volt a két külön nyomtávon haladó két kerék - annyi hogy megjelentek az előre helyezett kétkerekűek

ATV, Quad - négy kerekű, könnyű, motoros jármű - hogy 'jogilag' mi különbözteti meg az autótól azt nem is tudom.. ahogy a régenvolt vidéki 'csettegőket', otthon épített motoros teherszállítókat sem.. valaki?

(#3493) F1DO válasza Topiccsendőr (#3491) üzenetére


F1DO
senior tag

Így van, egy ilyen trike-al biztonságosabb lehet a közlekedés a kerékcsúszásból adódó elesés szempontjából. Ha neked ez számít vegyél ilyet. Pássz....

(#3494) tildy válasza stargazer (#3482) üzenetére


tildy
nagyúr

Én spec azt, hogy:
-ne legyen drága
-jól nézzen ki (tetszen)
-azért lehessen elmenni vele nagyobb köbcentisekkel túrázni
-és ne legyenek durva hibái /n ekelljen állandóan szervízelni

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#3495) Tüzi válasza Topiccsendőr (#3481) üzenetére

Azért nincs, mert senki nem filmez le engem :( :DDD

btw, aki akar, koptasson térdet. csak a hátsó féket felejtsük el menet közben :))

ja, és szigorúan utcáró' beszélünk.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#3496) Topiccsendőr válasza Tüzi (#3495) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ehh, én szoktam használni kanyarban, mert köll, de csak tézénél. Egy normális konstrukciónál, mint a dzsamahánál, erre nincs szükség kanyarban.
Mod:
Utcán felejtős a hátsó fék, persze, egyértelmű

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3497) F1DO válasza Topiccsendőr (#3475) üzenetére


F1DO
senior tag

Hmm, én aztat tanultam, hogyha kanyarban fékezni kell már régen rossz..

(#3498) Topiccsendőr válasza F1DO (#3497) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Pályán ha csak és kizárólag egyenesben fékezel, akkor az már régen rossz. :D
Sajnos csak így lehet lefaragni a köridőket.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3499) F1DO válasza Tüzi (#3495) üzenetére


F1DO
senior tag

Talma nyilatkozta, hogy a gp-ben a 125-ösök a kihegyezettség miatt úgy mennek (dugattyúdetonálás körönként 2-3 és a megragadás határán) hogy a csúcsteljesítményre hangolás miatt csak teligáz - nulla gáz állapot van, emiatt pl úgy lassítanak finomabban, avagy mennek lassabban kitartva, hogy állandóan nyomják a hátsó féket miközbe a motor egyfolytába teligázon megy. HA pedig menni akarnak, illetve gyorsítani, akkor lelépnek a fékről. Örület.. :)

[ Szerkesztve ]

(#3500) qpakcovboy válasza Topiccsendőr (#3478) üzenetére


qpakcovboy
őstag

Az a baj, hogy a merkantilnál van a srác hitele beszéltem a bankkal és Ők azt mondják, hogy náluk nincs hitelátvállalás.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.