Hirdetés
Aktív témák
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #3498 üzenetére
kanyarívre döntés előtt kell fékezni, illetve annyira csökkenteni a sebességet, hogy azzal végig tudjál menni döntve az íven, úgy tudom.. Mondjuk ebbe beleférhet egy még teljes ledöntés előtti kanyarbejáratnál való fékezés, ezt aláírom..
-
Topiccsendőr
addikt
dugattyúdetonálás körönként öt
Nekem a tézé ha visszaeresztem és az alapjárati fúvókától sokat kap akkor percenként 5000 bááám-báám-báám Hallom, ahogy kopog, mert rosszabbak a mostani ólmozatlan benzinek a réginél... Érdekes. Úgy bedetonál hogy öröm hallani. Sokszor azt hittem, hogy ez most fog alattam szétesni, de bírja a strapát.Explosión de dos tiempos
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #3502 üzenetére
Öntözd nyakon a TZ-t azzal a benzinkapszulával amit állítólag a nasa fejlesztett ki és reklámoztak orrba-szájba pár hónapja. Állítólag a régi benzinólmozás jótékony hatásait helyettesíti..
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #3503 üzenetére
Há én is eszondom! De komolyan mondom..!
Ne fürgyéé, le! -
senior tag
Ehh jó hát mindenki kicsit más stílusba motorozik, én pályán egyenlőre a komótos stílust űztem, biztos van olyan jaszkari gyerek aki ledöntve keresztbetud fékezni a pályán, meg rángathassa a gázt mégsem megy el a segge a gépének..
-
sowi
őstag
válasz qpakcovboy #3500 üzenetére
konkretan hitelatvallalas mar sehol nincs, mindenfelekeppen uj szerzodes kell
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
[lAyCsI]
addikt
válasz stargazer #3482 üzenetére
nekem ez már nem motor kategória...
motorozni meg nem azért motorozok hogy biztonságba érezzem magam, akkor inkább hátradűlök a fotelben és betolok egy múvit az más kérdés hogy az ember azért igyexik biztonságos kölekedésre törekedni(máraki)
De ne is halgass ránk compadre, ha neked ez jön be és ezt ítéled saját magad számára biztonságosnak, akkor hajrá! vedd meg, és húzd gázt-= No way back from Here =-
-
stargazer
senior tag
én is így tudom...
és mi az hogy 60.000 km is becsületére válna egy 1hengeresnek? miért a 4hengeresek mennyit bírnak nagygenerál nélkül? és mennyibe kerül (arányaiban) egy nagygenerál az 1hengeresnél és mennyibe egy 4hengeresnél? mert ez sem mindegy. ha a 4hengeres 2x annyit tud menni, de kétszer annyiba is kerül mondjuk a nagygenerálja, akkor nem mindegy?
erre valaki?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
#25954560
törölt tag
válasz stargazer #3512 üzenetére
nagygeneral:
tomitesgarnitura: tobb/nagyobb tomites
vezermulanc + feszitok: egy-egy (ketto-ketto? )
szelepallito lapkak: 2/4 vs 8/16/20!
dugattyuk: 1 vs 4
dugogyurukeszlet: 1 vs 4
szelepek: 2/4 vs 8/16/20!
szelepvezetok, szelepszarszimmeringek: 2/4 vs 8/16/20!
hajtokarcsapagyak: 1 vs 4azert van kis kulonbseg mar az alkatreszek dbszamaban is.
meg az a rengeteg ido, amit all emiatt. -
stargazer
senior tag
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3515 üzenetére
olyasmi nem számít hogy a 4hengereshez 4 kisebb alkatrész kb ugyanannyi anyagot tesz ki mint az 1hengeresnél 1? tehát hogy árban kb egy szinten lenne a kettő?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #3516 üzenetére
4 dugattyú nincs annyi anyagból, mint egy, (vagy fordítva?) de ha azt veszed, te nem csak az anyagot veszed meg, hanem a megmunkálást is. Nem kilóra mérik a dugattyúkat. Dehát mindenféle alkatrész van, amit esztergálnak, vagy más megmunkáláson megy kersztül. Egy nagygenerálja egy egyhengeresnek biztos olcsóbb jóval, mint egy sornégynek. Hacsak nem egy Ducati Supermono-ról van szó
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
qpakcovboy
őstag
Nem bírtam magammal, hazamentem a gépért már sütötte a nap, sehol egy pára rajta. Ugyan egy picit tolni kellett de egyből elkapta. Ennyire ki tud babrálni vele a hideg? nyáron soha semmi baja nem volt reggal lementem és inbdult egyből. Vagy cseréljem vissza az olajat szintetikusra az segít?
-
Topiccsendőr
addikt
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #3522 üzenetére
pörgetni pörgeti, meg új akksija van, sőt új fesszabályzója, sőt a főkábel is ki van cserélve. Nem elektromos baja van. Szerintem a kipufogón keresztül bejutott a párás levegő, a hidegtől meg megdermedt az olaj és lehet ezért nem indult. Gondolom erre csak az az egy megoldás létezik, hogy fűtött garázsban tartom. Az segíthet hogy ha a kipufogót bedugaszolom estére?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #3524 üzenetére
olaj ilyet nem csinálhat. Én még nem tapasztaltam ilyet. A kipufott akkor dugaszold be, ha hosszabb ideig nem használod. A pára sem csinál ilyet. Vagy mennyire sűrűt raktál bele? Mi a gyári előírt, és mi az, ami most van benne?
Milyen régiek a gyertyák benne, vagy hány km van a gyertyákban?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #3525 üzenetére
a gyertyákra nem tudok választ adni én májusban vettem, azóta beletekeretem 5000km. Ásványi olaj van benne, a sűrűségét most fejből nem vágom, de majd utánanézek. Az tény, hogy az egyik hengerben 6,5 a kompresszió és csak 5000 felett kezd el dolgozni. de eddig ez nem jelentett neki gondot. Lehet megérett a motorfelujítás
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #3526 üzenetére
alapjáraton háromhengerezel?
inkább a hideggel lesz kapcsolatban ez, olaj ennyire nem ránthatja le, még ha sűrű akkor sem.
Szivatóval nem szoktál játszani? Nagyon jó elfoglaltság, főleg az öreg karbis vasaknál hidegben. Asszem ki kellene tapsztalnod, hogy an kell pont annyira pont annyi ideig bedúsítani, hogy beröffenjen...
Pff én mennyi tszívtam ilyesmivel... Mindegyik motornál máshogy kellett indítani hidegben-melegben... Úh de jó, hogy szép, új, injektoros vasam van...Explosión de dos tiempos
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #3527 üzenetére
a régi olajnál ki volt tapasztalva meddig kell húzni meddig kell indítani, de most hogy le lett cserélve....
Mondta a szerelő, hogy vissza vog venni az erejéből is, valamennyit.A másik kérdés amire még nem kaptam választt, hogy ha eladom a motort akkor az adásvételivel az okmányirodába le kell jelentenem a nevemről? Ha ihen akkor mi történik akkor, hogy ha az új tulaj tegyük fel meggondlja magát és vissza akarja vetetni velem a vasat, de én már lemondta ma nevemről?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #3528 üzenetére
Neked nem kell semmit csinálnod. csak a törzskönyvet odaadni az új tulajnak, ő megy az önkoriba, ő csináltatja meg az eredetvizsgát, ő írja át a saját nevére.
Explosión de dos tiempos
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #3531 üzenetére
mar ne mtudom,csak akkor,mikor nezegettem az arakat,olcsobban jott ki egy FZR 1000-es kit, mint egy 250-es na msokkal,par ezer ft-tal.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #3523 üzenetére
pff... lehet benne 12000. na?
-
veterán
válasz stargazer #3512 üzenetére
Erre annyit mondok, hogy egy egyhengeres motort sose fogsz úgy kiegyenlíteni (akámilyen tengelyt is raksz rá) mint egy sornégyet, ahol a két tengely a másik két tengelyt egyenlíti ki. Ergó sokkal kisebb a vibráció, és az ebből adódó anyagfáradások.
Egyhengeresnek pedig igenis tisztes táv 60-70ezer km, épp a fennt említett okból.
Nekem a 400asban meg tuti vissza van tekerve az óra, és most áll 61ezren. Eddig hibátlan a blokkja, szelepállításon tavasszal volt, szerelő szerint mintabelseje van. Hoppá?Az új sornégyek pedig nem fognak elmenni 140-150ezret, de az új egyhengeresek sem fognak 50-60ezernél többet. Ez pedig a "mindent lekönnyíteni" agymenés miatt van.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #3536 üzenetére
Ez szerintem egy motoros újság 50 000 tesztje után tudnánk meg, szétszerelés után. Most neki lehet fogni az elméleti öszehasonlításnak, de nincs értelme.
Explosión de dos tiempos
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #3537 üzenetére
Akkor gyakorlatilag élettartam szempontjából nincs jelentős romlás egy V2-es nél a sornégyeshez képest?
Gondolom egy egyhengeres jóva lelöb beadná a derekát
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #3538 üzenetére
ööö...
Ezt szerintem egy motoros újság 50 000 tesztje után tudnánk meg, szétszerelés után. Most neki lehet fogni az elméleti öszehasonlításnak, de nincs értelme.
Explosión de dos tiempos
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #3539 üzenetére
jah. a csopperek nem azert birjak sok km-ig, mert annyira tartos a v2, hanem mert olyan lassan b+ sose jon ossze sok km
-
veterán
válasz qpakcovboy #3536 üzenetére
V2 megint más kérdés, mint az egyhenger.
Btw, V4 bírja a legtovább.
De ez függ a használástól, fordulatszámtól, olajtól, váltástól, meg egy csomó dologtól.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Flashback #3543 üzenetére
Ez nem pálya... közút. Japán, Tokyo felett 120km-erel Okutama. Fain hely, csak néha sok a rendőr, és előszeretettel osztogaták a plexikre a piros matricákat
Keress rá: okutamamod: sajnos nálunk sose fog elkopni a gumi széle, velük ellentétben
abszolút nem motoros paradicsom. A mi Mátránk meg Mecsekünk, meg Bakonyunk összesen elbújhat ez mögött[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
google maps-ba másold be:
35.868882, 136.723137 @35.868882, 136.723137どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Flashback
addikt
Aztaqtyamindenit! Na oda kéne szervezni valamit! Még most is alig hiszek a szememnek hogy ez egy KÖZÚT! Nálunk egy pálya sem néz ki így! Meg ott van ugye a rücsis vörös aszfalt... Ilyet MO még nem láttam csak UK-ban de ott is csak 1-2 helyen és ott is csak a kereszteződéseknél...
Hol vagyunk mi még ettőlprofi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
jasszer
senior tag
A hidegre visszatérve:
A jobb kezemen szoktak fázni az utolsó percek, erre vmi tipp? Azzal lehet kezdeni vmit ha a sisakba bejön a cúg? (egy új vásárlását leszámítva) Csak 5 fok alatt zavaró, de akkor már eléggé, kockára fagynak a könnyeim...
Apokalipszis? Ezeknek?!
Aktív témák
Hirdetés
- Monitor hiba topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple notebookok
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Java programozás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Eladó 2024 júliusában vásárolt új / iPad (10th gen) Blue 64Gb / Toll, Tok / GARANCIA
- T14s Gen2i 27% ÁFA 14" FHD IPS i7-1185G7 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független 2025.06.11. Alza garancia
- IPhone 13 Pro max 256GB gyári független 2025.09.10. Apple garancia
- Üzletből, garanciával, Microsoft Surface Laptop 4-14 Ryzen 7 (4,4GHz/16RAM/512SSD/14"TOUCH)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen