Hirdetés
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #3045 üzenetére
oszt 6 topiccal vissza amit írtunk...már én se találnám meg.
Bár múltkor megkerestem, volt vagy 10 perc
Egyszer kellene leírni rendesen, aztán szólnánk modinak, hogy tegye be 1. hsz-be. -
veterán
válasz Topiccsendőr #3050 üzenetére
Hát, ahogy a szervízestől hallom... Tapolcán meg nem nagyon szerelnek Hondát, csak ha törik Ez a szűk környezeti tapasztalat.
Világméretben mi, azt nem tudom.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Topiccsendőr #3053 üzenetére
No hát én nem tudom. Nekem ezt mondta egy illetékes. Ezért elhiszem.
Amúgy még jamaháéknál hallottam, hogy az r6 gyújtáshibás szeret lenni, az r1 meg váltóhibás (léptetővilla). Ennek sem tudom van-e alapja. Amúgy egyszer láttam egy 1000RR-t az havonta kinyírta a belerakott akksikat, és foggalmuk nem volt miért Azóta is csinálja :S Meg egyben tudom, hogy tönkrement a váltó. De többről nem tudok.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Flashback
addikt
Létezik kényelmes sportmotor? Vagy akkor már sport-túra?
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Stalker-2572
addikt
Szegeden jön valaki Supermoto OB-ra?
All Black...
-
veterán
válasz Stalker-2572 #3061 üzenetére
messze van már ilyenkor szeged... nem akarok megint ráfagyni a motorra :S
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
qpakcovboy
őstag
Gyerekek.....
Haverom rámbízta Kawasaki GPX750R motorját mára, kicsit elvittem cirkálni, most értem haza. Mit is mondjak remegő térdekkel száltam le róla, iszonyatosankurvajól megy. Simán meghazuttolja a korát. 220-ig húztam neki, szerintem bírta volna, de én már nem nagyon.
És szerencsére ma este nem volt hideg. -
veterán
válasz Flashback #3064 üzenetére
Hornet sem rossz, és szép is.
CBR-Fből nem lesz több, az F4i az eléggé pedig jól sikerült. Vezérműlánc-feszítőt leszámítva...750-es vfr is fain jószág, de a 800as szebb (szerintem), teljesen új blokk, új váz, lengőkar.
Szigorúan nem szabad 2002 utánit venni. Nem mintha rosszak lennének, de... láncvezérlés egy vfr-ben... olyan, mint a sör alkohol nélkül... vagy mint a guminő... pont a lényegét ölték meg[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
-
veterán
válasz #25954560 #3070 üzenetére
Nekem az üdülőnkben van, garázsban.
Télre meg betolom az ebédlőbe, temperáló fűtésbe. Cirka 8 fokon van a motor tartva
Akksi ki, töltőre, benzin karbiból leenged, tank feltölt csurig, motor felbakol, gumiból nyomás leenged. Aztán lehet karbantartani. Csatlakozások kontaktsprével átfúj, lehet bogarat vadászni, pucolni, hibajavítani.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
[lAyCsI]
addikt
Ki is szerett volna SV-t venni?, mert nem találtam meg,
viszont egyik haver építkezés miatt eladja a sajátját,
szal ha valakit érdekel szóljon, tudom ajánlani, mert
nagyon gondos gazdája volt:
SV 650[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
stargazer
senior tag
biztos hülye kérdés, de ha olyan fasza volt a 2002 előtti akkor szted miért tért át a honda láncvezérlésre? ugye nem anyagi okobol? túl profán válasz lenne...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
[lAyCsI]
addikt
jó vétel lenne az tuti
-= No way back from Here =-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz operator10 #3066 üzenetére
99 R6 nak akadozik a váltója, de nem nevezném váltóhibának. Meg bírja az.
Explosión de dos tiempos
-
ALI_G
veterán
válasz Stalker-2572 #3061 üzenetére
hol lesz, mikor lesz? ha ráérek sztem kinézek.
-
stargazer
senior tag
2003-as 2004-es horneteket néztem és annyira de annyira szépek hogy az már szinte hihetetlen. nekem jobban tetszenek mint az új. és elég elfogadható áron vannak. sztem jövőre lehet hogy valami ilyesmit megpróbálok összehozni (és reménykedek hogy nem kell sokat ráköltsek meg nem b*szták szét az arcát).
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
na elhoztam a kis édest a szervizből, és végre utánaállították a CO-t és végre úgy tol alul hogy csak na. Nem az igazi, de visszarakom a gyári légszűrőt, meg kinéztem egy bontott Termignoni R 46-os dobot, azt valahog ymegszerzem és tökéletes lesz megint a gép.
továbbra is üzenem a barkácsmestereknek, hogy törjön le keze annak aki injektoros motorhoz nyúl. Még mindig csak a szart takarítom az előző tulaj után.Explosión de dos tiempos
-
ALI_G
veterán
nem tudom már kinek mondtam, hogy haver eladja majd a CB 750-ét, de megkérdeztem rendesen. Tavasszal akarja, ha kitalálta mire lesz pénze, meg addig még gyűjt ezerrel egy masinára. Újat akar.
A moci _talán_ 89-es évjárat, szerintem korához képest jó, karban volt tartva. Amióta nála van, azaz 1 éve, azóta megkapott minden jót. 500k-ért akarja majd árulni.
Ha valakit érdekel, szóljon majd rám. Nem mondom, hogy olcsó, de szerintem fain kis masina. Volt vele nyáron Horvátban, gond nélkül abszolválta, volt vele még egy nagy túrán, körbekarikázták Magyarországot, az is gond nélkül kibírta, szóval még elmegy sokáig
ennyit jelent, ha vigyáznak rá -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #3088 üzenetére
én még egy havertól se hallottam, hogy eldőlt volna oldalsztenderről a motorja. Elhiszem, hogy megesik (hogy a százlábú is elesik, höhöhö), de hogy az eladó motorok felére ezt mondják
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #3085 üzenetére
nemaszontad hogy nemkellanyitottcső?
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
-
veterán
válasz stargazer #3077 üzenetére
Eccerű a válasz.
Két okból.1: anyagi okok. Sokkal drágább a fogaskerekes megoldás, mint beledobni egy vezérműláncot. Fogast ki kell számolni, valamire bele kell ültetni azt is, csapágy, meg minden lószar, lánchoz meg csak egy feszítő kell.
Hiába no. Kell a pénz ASHIMO-ba, meg az új hibrid hajtásba. Csak nem értem, miért az autókat csesztetik, amikor egy konténerszállító Japán-USA távra annyi naftát eszik, hogy 100 kocsi 100szor mehetne körbe a Földön. Sebaj...2: 2002től vannak a vtec-es vfr-ek, az pedig valamiért nem tudták fogaskerékkel megcsinálni.
Hacsak nem lesz rugótörés a fogaskerékben, akkor előbb kopik el a főtengely, mint a fogaskerékどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
Én egyszer jobb oldalra szépen letettem a motort, mert nem nyílt ki jól az oldaltámasz, hanem megállt félúton. Csodálkoztam is, miért megy tovább a motor, aztán féltávról nem volt visszaút Úgyis hibajavítózom a motort a tetves sóderszállítók miatt...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen