Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#24501) SzalaiG válasza Integra (#24497) üzenetére


SzalaiG
addikt

Keréknyomás?

(#24502) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#24493) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hát de, pont ezért szeretne fesziteni :)

Bocsi:ha úgy működik a feszitőd,ahogy a kisCBReké,akkor van tippem:
csak akkor hangos,amikor frissen beinditod?akkor közepesen nyúlt meg a lánc
ha utána is,akkor erősebben.gyári állitási lehetőség nincs rajta.

gányolással lehet segiteni rajta, 8as anya befér a feszitő és a gomba(ez a neve) közé.
én svájci CBRt vettem ilyen megoldással.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#24503) bajnokpityu válasza Muki94 (#24494) üzenetére


bajnokpityu
félisten

mégis mit vársz?
az a baj,h nem azt hallottad,amit akartál?
hát bocsi.vegyél akármit,örülj neki,aztán majd mégy felújitani.nem nagy dolog,nem nagy pénz.tényleg.hogy jól kinézzen,többet kellene rá költeni,mint mondjuk dugót cserélni.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#24504) TayRol válasza Integra (#24497) üzenetére


TayRol
veterán

szoval jo volt.:) remeltem is.:)

(#24505) Integra válasza SzalaiG (#24501) üzenetére


Integra
titán

Ali agyon fog vágni, eszembe se jutott... :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24506) Integra válasza TayRol (#24504) üzenetére


Integra
titán

rettenetesen, engem úgy kellett lekönyörögniük a motorról, hogy most szünet van..:DDD
egyszer már leraktam a vasat a földre, egyszer majdnem lerepültem motorral a pályáról szlalomnál a végén, és párszor már egykerekeztem is szintén szlalomnál kigyorsításkor. király volt egykeréken átdobni a motort, tiszta dzsípí feeling:)
jó, hogy tudatosan lehet feszegetni a határokat, saját motorral azért ezt nem csinálnám ebben a formában, mert tuti csilingelt volna a szemem előtt a dolcsijel...

és nem azt mondják hogy ne tépjem a motort, mert látják, hogy az alapok már mennek, hanem finomhangolnak, csiszolnak és azt mondják, hogy hogyan csináljam, hogy noha agresszívan szlalomozom, de mégis folyékonyabb legyen az egész, harmónikusabb.
pl nálam az a gond még mindig, hogy szlalomnál sokkal inkább arra figyelek, hogy mikor adom vissza a gázt és nem arra, hogy mikor veszem el a gázt és hátsó fékezem. mert utóbbi adja meg a harmóniát és nem előbbi.

a 180 fokos visszafordítóknál is mit szenvedtem, te jó ég.. mire megtaláltam az ívet, és hogy hova és mikor kell nézni.. de aztán mikor ráéreztem, onnantól fogva már gáz fék kanyar és jöhetett a következő, királyság. a jó ég a megmondhatója annak, hogy ezt mikor tanultam volna meg helyesen, ha nem jövök ide...

vészfékezés összehangolása. a legjobb féktávom fél motorral volt a végén több, mint az oktatóknak, úgyhogy ezt nagyjából sikerült párszor összehozni. a hátsó féken nagyot bukhat a történet, ha azt elrontod a féktávod is szar lesz. meg a progresszív fékezés lényegét is végre megértettem:)

és akkor a kitérés. na itt mind megszívtuk. mindegy, hogy kezdő, vagy 15 éve motorozik. SENKI sem tudta rendesen. szinte mindenki telibe vert minden bólyát.
én ezzel küzdöttem meg a legjobban, most már sima ügy a technika, de ülepednie kell. hazafelé már tudatosan így kerültem minden kanálist meg gödört ki, hát hogy eddig miért nem így csináltam..

nekem eddig röviden a legfontosabbak:
-helyes tekintet
-hátsó fék használata
-gáz kezelése
-ne foss a motoron

szóval iratkozzá béééé és húzzá el te is:))

most pedig valami motoros farmert kéne vennem S.O.S, de lehet, hogy bemegyek az első farmer boltba és veszek egy utcait. a cordura a 45 fokban rámolvadt tegnap:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24507) ALI_G válasza Integra (#24505) üzenetére


ALI_G
veterán

hát azért agyon nem csaplak :) De jó lenne. Nagyon kíváncsi vagyok milyen guminyomáson toljátok.
A hondánál láttam utoljára motoros farmert. Abban van kicsi protinak is hely, meg azért mégsem olyan az anyag, hogy rád olvad esésnél, mint ahogy egy utcai farmer csinálná.

Na meséld csak el, hogy mit mondtak a kikerülésről? :) Úgy érzem nekem is be kellene iratkoznom.

[ Szerkesztve ]

(#24508) ALI_G


ALI_G
veterán

(#24509) Integra válasza ALI_G (#24507) üzenetére


Integra
titán

miben más a farmer anyaga mint egy normális farmeré?
nekem nem kell protektor bele, mert van saját amit nadrág alá húzok.
és amiket eddig neten találtam motoros farmer nadrág alatt, hát.. annyira bűnrondák, hogy én azokat fel nem venném:DDD

először semmit se mondtak. megmutatták, aztán menj, kerüld ki.
vicces volt, kolbászolt mindenki jobbra-balra, vagy épp telibe verték a bólyát.
aztán csak ezt gyakoroltuk, közben mindenkit vittek pár körre, hogy megmutassák, milyen érzés. ijesztő, milyen játszi könnyedséggel csinálták 2 személlyel.
aztán jó sok bénázás és úgy ahogy összeállt mindenkinél a történet.
ma úgyis ismételni fogjuk szerintem ezt is picit

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24510) ALI_G válasza Integra (#24509) üzenetére


ALI_G
veterán

Fogalmam sincs, de úgy mondta a hondás srác, hogy korlátozottan városi közlekedésre alkalmas nyáron, amikor 50 fok van ruhában...nem farmerből van csak úgy néz ki. Biztos valami műanyag.

De nem értem mit kellett kikerülni, vagy hogy mi volt a szituáció.

az ilyenekkel mit kellene csinálni?

(#24511) Integra válasza ALI_G (#24510) üzenetére


Integra
titán

állsz a pálya végén, megindulsz, előtted egy bólya a távolban, rátartasz és kerüld ki úgy, hogy tartod a sebességet és nem nyúlsz bele se fékbe, se kuplungba.
mintha valami kiugrana eléd az útra, vagy bejött egy birka a mellék útról elsőbbség adás nélkül, vagy kurva nagy luk az út közepén.
vészkikerülés, amikor semmire sincsen időd, csak kormányozni

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24512) ALI_G válasza Integra (#24511) üzenetére


ALI_G
veterán

És mennyivel kell menned és mikor kerülheted ki? Azért ha látom jó messzi, hogy jön valami elém akkor már rögtön elengedem a gázt meg ilyenek.
Olyan kéne mint a japóknál, hogy a pálya végén van egy villanó, hogy jobbra vagy balra kell kikerülni...

(#24513) TayRol válasza Integra (#24506) üzenetére


TayRol
veterán

jo hangzik!:) remelem valamikor eljutok:) csak a melotol fugg...
en borruhaba jarok dolgozni (esetleg protektoring), de jobb mint a cordura, legalabb szellozik valamit.

a motoros farmer anyagaba beleszonek valami kulonlegeset, amitol nem eg rad (olyan hamar) es nagyobb a szakitoszilardsaga.

mod: alpinnak meg spidinek vannak jo farmerjai, nezzel majd vissza a Motorlinehoz.(csak aranytalanul dragak, olyan 40-nel kezdodik, nezegettem en is)

[ Szerkesztve ]

(#24514) TayRol válasza ALI_G (#24512) üzenetére


TayRol
veterán

azert tulzasba sem kell vinni, mert a vegen meg tul profik leszunk:D (mondjuk ettol nekem nem kell felnem:) )

(#24515) Integra válasza TayRol (#24513) üzenetére


Integra
titán

megnéztem a motorline-t.
hát ezek elég ganék.
inkább veszek egy majd egy jobb fajta bőrnadrágot ami lágyéknál szövetes.
beringek elég jók és visszafogott a design is, semmi csicsa.
úgyhogy ma rámolvad a cordura még egy kört:DDD

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24516) Integra válasza ALI_G (#24512) üzenetére


Integra
titán

nincs megszabva, mert úgyse mersz még 40nel se menni az elején, de még a vége felé sem:DDD kicsit stresszes, hogy menj gyorsan, merre told a kormányt előre, mit fog a motor csinálni és miért, merre nézz, milyen távol.. úgyis telibe viszed párszor kapásból:))

meg jól megdicsérték a fézert, hogy eszembe ne jusson eladni:)
mondtam, hogy nem is tervezem, max az ezres nagytesóra majd később.. bár most hogy luxusadózok kocsi után is.. valszeg a motorokra is kivetnek még valamit..

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24517) ALI_G válasza Integra (#24516) üzenetére


ALI_G
veterán

ahha :)

(#24518) TayRol válasza Integra (#24515) üzenetére


TayRol
veterán

beringek kurv@ jok, csak szinten megkerik az arat.

beleestel a 121 kw feletti kategoriaba? :) (ja, olyan 130 koruli a tied, nem?)

[ Szerkesztve ]

(#24519) Integra válasza TayRol (#24518) üzenetére


Integra
titán

142 asszem:DDD
mindegy, úgyse tudok mit tenni.. de szerintem ezt nem fogják tudni megcsinálni.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24520) TayRol válasza Integra (#24519) üzenetére


TayRol
veterán

pff...nekem a fele:D dehat jah, nem lehet mit csinalni...

(#24521) ALI_G válasza Integra (#24516) üzenetére


ALI_G
veterán

gumi nyomást el ne feledd ;)

(#24522) Integra válasza ALI_G (#24521) üzenetére


Integra
titán

próbálom..:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24523) TayRol válasza ALI_G (#24521) üzenetére


TayRol
veterán

nekunk H.Ringen aszontak, ha palyazunk, 10%-ot eresszunk le belole.
ilyen mutatvanyoknal legyen ez 5-6%. szerintem.

(#24524) Nippon


Nippon
őstag

Spool fekete 52-es bőrnadrág nem kell valakinek, hibátlan, színre-szagra új. ócsóér?

(#24525) jasszer


jasszer
senior tag

Srácok, ha lesz is hétvégén túra részemről bukó. Szelepvezető, szelepcsere után is uazt produkálja a motorom, hétfőre lesz kölcsönkarbi amivel megy tovább a szerelés. :W

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#24526) .mf


.mf
veterán

Ma már Murphy sem tudott megállítani (pedig nagyon próbálkozott, minden busz, metró, villamos az orrom előtt ment el, minden megálló utáni elindulásnál még egy piros is volt, hogy dagadjon az a lúd, aztán a vas gereben utca páratlan oldali számozása is egy érdekes darab...), így végre megszereztem a kresz-vizsgát :))
Az odajutás durvább volt, mint maga a vizsga :U

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#24527) TayRol válasza .mf (#24526) üzenetére


TayRol
veterán

gratula!:)

(#24528) zsoltee10 válasza Integra (#24509) üzenetére


zsoltee10
addikt

na és mi volt a technikája a dolognak? én hirtelen ellenkormányzással döntöm a motort az egyik oldalra, aztán vissza. az okításon ezt mondták, csak ez is olyan dolog, hogy rögzülnie kell.

(#24529) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#24528) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

szerintem ez az egyetlen módja+hogy ne az akadályt bámuld, hanem a menekülőutat nézd. Bármennyire is rajta marad a szemed, mert csak telibevered.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#24530) .mf válasza TayRol (#24527) üzenetére


.mf
veterán

Kösz :)

Zsoltee: a videókon én is úgy láttam, az lesz ;)

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#24531) DigitXT válasza TayRol (#24527) üzenetére


DigitXT
félisten

Nekem is, nekem is!:DDD
A rutinvizsgám van meg.

(#24532) TayRol válasza DigitXT (#24531) üzenetére


TayRol
veterán

zsir, gratula! :) hol vizsgaztal? Nadasdy utcaban?

(#24533) DigitXT válasza TayRol (#24532) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem-nem.:N Itt.:D
(Budaörsi Virágpiac)
Mod: természetesen
köszönöm!:))

[ Szerkesztve ]

(#24534) SzalaiG válasza Nippon (#24524) üzenetére


SzalaiG
addikt

Ára?

(#24535) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Holnap megyek Mezőfalvára kipróbálni a Ducit 10 órára,persze ha az idő is engedi.
Ő az a szépség! :K

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#24536) .mf válasza DigitXT (#24531) üzenetére


.mf
veterán

:C
Virágpiac? Az hozzám még viszonylag közel is van.
Kiknél csinálod a jogsit?

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#24537) SzalaiG válasza Gaboman (#24535) üzenetére


SzalaiG
addikt

Előző motor?

(#24538) DigitXT válasza .mf (#24536) üzenetére


DigitXT
félisten

Csiga.:)

(#24539) TayRol válasza Gaboman (#24535) üzenetére


TayRol
veterán

poppec, hajra!:)

(#24540) emvy


emvy
nagyúr

Na, remelem Integranak lesz akkora makja, hogy elkapja oket egy eso, es azt is kiprobalhatja becsovezett motoron :)

while (!sleep) sheep++;

(#24541) TayRol válasza emvy (#24540) üzenetére


TayRol
veterán

aaa, semmi eso nem lesz ma. csak riogattak minket.:)

(#24542) Gaboman válasza SzalaiG (#24537) üzenetére


Gaboman
nagyúr

2005 KTM SMC 625

Tayrol:Nálunk már esik,viharos szél,még durva vihar lehet ebből.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#24543) TayRol válasza Gaboman (#24542) üzenetére


TayRol
veterán

hat jolvan, de Pest meg messze van:)

(#24544) Boci_83 válasza bajnokpityu (#24502) üzenetére


Boci_83
őstag

Nah leszedtem a vezláncfeszítő végéről a csavart, ami gyakorlatilag egy kupak, és benne a feszítőn csavartam, húztam rajta egy fél fordulatot, így kicsit feszült a lánc.
Cseréltem olajat, kapott fincsi Repsol 10W50-es részing olajat. Kicsit jobb hangja is lett, Ha így marad elégedett leszek. K&N légszűrőt lehet vízzel mosni amúgy??

**********

(#24545) Tüzi

Persu kedvéért :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#24546) ALI_G válasza TayRol (#24541) üzenetére


ALI_G
veterán

bazz, pedig esőtáncot járunk már itthon, mert Békés megyében 2 hónapja nem esett... :W

(#24547) ALI_G válasza Boci_83 (#24544) üzenetére


ALI_G
veterán

Nem egészen: [link]

(#24548) Boci_83 válasza ALI_G (#24547) üzenetére


Boci_83
őstag

Hibát vétettem. Meg kellet gyorsítani a száradást, mert nem sütött a nap, a motort meg össze kellett tenni, ezért fél méterről hajszárítóval melegítettem, meg nem piros olajat csepegtettem rá, hanem fújós kéket. :U

**********

(#24549) Integra válasza emvy (#24540) üzenetére


Integra
titán

hehe, első cseppre faroltam be az utcámba:DDD

hát ez kurva nagy volt, elképesztő mennyit tanultam, a végén az összefoglaló gyarkorlatnál már karcoltam a vázat a fordulókban, teljesen kész vagyok:))
ha ezt magamnak kellett volna összeszedni alapokat...

a 8ast a kettes szintből a második kanyar végén elcsesztem, de kész csoda, hogy odáig megcsináltam, bár rolleroztam is utána meg volt minden, szóval azért kell mgé bőven tanulni:)
de a szlalom viszonylag jó sebességgel megvolt. arra nagyon ráéreztem. továbbra is a nagyon lassú kanyarok a mumus nálam:DDD de ezen is rengeteget csiszoltam, fejlődtem.

ROLI: húzzá el amilyen gyorsan csak tudsz erre, mert magaddal cseszel ki, ha nem teszed, de ez most komoly!!! friss motoros vagy Te is, nincsenek rossz alapjaid, sokkal jobban fogsz fejlődni, minden pénzt megér!! egyszerűen nincsen értelme x ezer km-t elpöcsölnöd, ahelyett hogy ezekkel az alapokkal hatványozottan jobban tudsz fejlődni és biztonságosabban tekerni!:)

nem érzem, hogy fals önbizalmat szereztem volna, de olyan alapokat kaptam, amit most beverek 2 hónap alatt jó pár ezer km-rel és megyek a második szintre. végre van miből építkeznem, hogy biztonságosan tudjak közlekedni. aki teheti menjen el, ne sajnálja rá a pénzt és az időt.

Ali: 2.2-2.3 körül voltak a bringában:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#24550) ALI_G válasza Integra (#24549) üzenetére


ALI_G
veterán

Mármint elől 2.2 hátul meg 2.3? Az elsőt ennyire sejtettem, de ha az a hátsó kerék nyomás akkor elég durván alacsony :) Nem szaroznak a tapadással az fix :)

A 2. szint miből áll?
Én voltam Bocival a motorshow1-es cuccon, az is sokat ért, egy nap alatt rengeteget lehet fejlődni (bár a hozott motorral csínnyán bánik az ember :D), de nagyon nehéz az utcára átültetni. Akárhogy próbáltam, egyszerűen a tudás elszállt. Még jó, hogy ingyen volt :)

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.