1, Mostmar kicsit nyugisabban megyek fordulat szempontjabol, de meg mindig eleg dinamikusan (ezzel egyutt _rendkivuli modon_ figyelek, total kikapcsol minden mas vezetes kozben, es az utobbi, varosban eltoltott 13000 km alatt sajat hibas veszelyhelyzet talan 2 volt, pedig en is voltam kezdo). A forgalom ritmusatol meg erzesem szerint nem terek el, nem hajtok szaz folott sehol (beleertve 2x4 savos Szentendrei utat sem, pedig ott lehetne). Na mindegy, naprol napra razodok bele, de azert Budapest az Budapest, ebbe bele kell tanulni.
2, A reflektorban teljesen igazad van. Bekapcsolt refi mellett teljesen masok az autosok.
3, Az en felfogasom szerint motorral padlogazzal kell elozni. Akar 20-30 masodpercet is varok ket auto mogott-kozott, mire ugy erzem, hogy mehetek, akkor viszont hajra, mert minel tobb idot toltok el veszelyzonaban, annal rosszabb.
4, Az ures helyek ritmusanak probalgatasa, etc. nyilvan nemileg novelheti egy perec kockazatat, ezt belatom. Azzal nyugtatom magam, hogy ilyenkor sokkal jobban figyelek, mintha csak gurulnek az autokkal.
Szerk.: +1: ha pechem van, ugyis eltaposnak, ez a nagy realitas.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;