Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz runner 125 #17035 üzenetére

    Egyetértek veled, akinek megvan nagymotorra a jogosítványa, van egy kis motoros rutinja, és persze pénze a műszakiztatásra, illetve feltételezem hogy épeszű ember, az beláthatná hogy nem érdemes nagy köbcentisekkel játszani 50-esként, termeszesen ha az előbb leírt pár feltétel nem teljesül, akkor sem érdemes ilyenekkel játszani. Manapság sokan ránéznek a deklire és megmondják hogy kb. hány ccm-es a motor, ha úgy nem akkor kipufogó méretet és hangot hallgatnak, 4T-nél már nagyon egyszerű, 2T-nél pedig erősebb hang halható, ami ugye felételezheti hogy jóval nagyobb az smk.-nál (pl. 125-180ccm) vagy 70-es hengert húztak az 50-esre. Itt utóbbi járható, ha a henger falán 49cc beütés van, amúgy nem. Ezzel el is árultam magam, egyszerűen emberünk ránéz a hengerre és meg van a megoldás. Tovább buktató tényezőt az alvázszám, motorszám és még ha az adott motort nem gyártották 50ccm-es kivitelben. De általában vannak apró jelek amiből észre lehet venni ezeket a dolgokat, é rendőr ismerősöm szokta is mondani. Bár érdekes módon én legális 50-es gyári motorral 70-80km/h körül előztem be fehér-kék Ford Mondeo-t és nem állítottak meg, pedig már számítoltam a büntetésre. Viszont fater munkatársa 125/50-es Kymco Movie-vel már nem tudom hány csekket kapott, szegényt mindig megfogják, pedig 50km/h fölött nem igazán megy, ezért most cserélné is a motort egy kis Jog/Dio jellegűre. Tehát az nem igaz hogy ha normálisan közlekedik egy rendszám/műszaki nélküli nagy géppel akkor nem fogják meg. Egy közúti ellenőrzésen bármikor kifoghatják, egy motoros rendőr meg kapásból lelövi bárhol, bármikor. Ennyit erről.

Új hozzászólás Aktív témák